arnoyb Skrevet i går, 16:38 #41681 Del Skrevet i går, 16:38 Orly skrev (11 minutter siden): Den der ble vel veldig merkelig , for når du faktisk vrir om på kommentaren for å kunne tolke det negativt og ta folk på det så er det vel fra din side ikke rom for alle meninger hvertfall Det var slik jeg forsto kommentaren og kommenterte derfor slik. Man kan svare at nå missforstår du, men nei. Her spør man om jeg vet bedre enn Diabetesforbundet osv i latterliggjøringen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet i går, 16:41 #41682 Del Skrevet i går, 16:41 Xmasclovn skrev (5 timer siden): Men du glemte å lese resten før du valgte å skrive et «driter-meg-selv-ut» innlegg? Attpåtil to ganger. Det er virkelig unikt! Anyway, gratulerer med dagens både tastaturkriger og drit-deg-selv-ut pris. Godt jobba! Nei jeg leste hele innlegget og svarte når jeg hadde lest. Dette er ikke en drit-deg-selv-ut greie, men nok en klovn-som-driter-ut-andre greie. Du er virkelig ivrig på tastaturet, så båder der og i latterliggjøring overgår du alle 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #41683 Del Skrevet 23 timer siden arnoyb skrev (3 minutter siden): Nei jeg leste hele innlegget og svarte når jeg hadde lest. Dette er ikke en drit-deg-selv-ut greie, men nok en klovn-som-driter-ut-andre greie. Du er virkelig ivrig på tastaturet, så båder der og i latterliggjøring overgår du alle I stedet for å fremstille deg som et offer hver bidige gang du blir stilt til veggs og bedt om å dokumentere og argumentere for det du påstår, burde du få baller nok til å faktisk gjøre det. Ikke dra offerkortet stakkars meg og «folk liker meg ikke» stråmannen, for å forsøke å sno deg unna. Se deg i speilet du, så tipper jeg du ser klovnen der. Det er åpenbart for alle her, kanskje bortsett fra engelen, at du på egenhånd via dine egne innlegg har driti og latterliggjort deg selv. God hælj da! Si ifra om du trenger å få det mer spesifisert hvordan du har drete deg ut🥄 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 23 timer siden #41684 Del Skrevet 23 timer siden Orly skrev (21 minutter siden): Du fikk motsvar men fortsatte likevel med din egen tolkning selv om ingen andre var enig Det jeg i utgangspunktet svarte på var "at grunnen til at barnet fikk diabetes var nok kostholdet det fikk servert." Dette er det samme som at det menes at man kan spise på seg diabetes type 1, det er feil. Om det er mor eller barns feil var ikke poenget ,du kan ikke spise på deg diabetes type 1, så den delen av komentaren er jo feil. At jeg ordla meg at det ikke er barnets feil, om den som skreiv det slikt mente at kostholdet i svangerskapet var årsaken burde det vært skrevet, ikke at problemet er kostholdet barna får når de er født. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #41685 Del Skrevet 23 timer siden arnoyb skrev (10 timer siden): Dette er direkte feil! Diabetes type 1 kommer ikke av kosthold! Nei sier du det? Jeg skrev jo nettopp at «jeg vet diabetes 1 ikke skyldes kosthold». arnoyb skrev (9 timer siden): Slik det blei fremlagt virket det som at det ble lagt skyld på barnet. Det er sykehuset veldig nøye på å presisere at ikke er riktig, det er det jeg mente. Det kan ikke skrives at barnet har dårlig kosthold å derfor får diabetes type 1. På hvilken måte ble der fremlagt at et 7-8 år gammelt barn skal få skylden for et evt dårlig kosthold? Siden det KUN var DU som klarte å lese det slik. Eller er dette noe du bare lirer av deg for moros skyld? arnoyb skrev (6 timer siden): Øverst kan du se det jeg svarte på. At dårlig kosthold er årsaken. Ja du sa det allerede 2 ganger, trenger ikke gjenta det en gang til. Særlig når jeg allerede i forkant sa at jeg vet dia 1 ikke skyldes kosthold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 23 timer siden #41686 Del Skrevet 23 timer siden Xmasclovn skrev (4 minutter siden): I stedet for å fremstille deg som et offer hver bidige gang du blir stilt til veggs og bedt om å dokumentere og argumentere for det du påstår, burde du få baller nok til å faktisk gjøre det. Ikke dra offerkortet stakkars meg og «folk liker meg ikke» stråmannen, for å forsøke å sno deg unna. Se deg i speilet du, så tipper jeg du ser klovnen der. Det er åpenbart for alle her, kanskje bortsett fra engelen, at du på egenhånd via dine egne innlegg har driti og latterliggjort deg selv. God hælj da! Si ifra om du trenger å få det mer spesifisert hvordan du har drete deg ut🥄 Det jeg i utgangspunktet svarte på var "at grunnen til at barnet fikk diabetes var nok kostholdet det fikk servert." Dette er det samme som at det menes at man kan spise på seg diabetes type 1, det er feil. Om det er mor eller barns feil var ikke poenget ,du kan ikke spise på deg diabetes type 1, så den delen av komentaren er jo feil. At jeg ordla meg at det ikke er barnets feil, om den som skreiv det slikt mente at kostholdet i svangerskapet var årsaken burde det vært skrevet, ikke at problemet er kostholdet barna får når de er født. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 23 timer siden #41687 Del Skrevet 23 timer siden Xmasclovn skrev (2 minutter siden): Nei sier du det? Jeg skrev jo nettopp at «jeg vet diabetes 1 ikke skyldes kosthold». På hvilken måte ble der fremlagt at et 7-8 år gammelt barn skal få skylden for et evt dårlig kosthold? Siden det KUN var DU som klarte å lese det slik. Eller er dette noe du bare lirer av deg for moros skyld? Ja du sa det allerede 2 ganger, trenger ikke gjenta det en gang til. Særlig når jeg allerede i forkant sa at jeg vet dia 1 ikke skyldes kosthold. Men du starta med å si at det var mer sannsynlig at det kom av kostholdet barnet hadde enn at det kom av matforgiftning. Hadde du ikke skrevet det, hadde jeg ikke kommentert noe. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #41688 Del Skrevet 23 timer siden arnoyb skrev (Akkurat nå): Det jeg i utgangspunktet svarte på var "at grunnen til at barnet fikk diabetes var nok kostholdet det fikk servert." Dette er det samme som at det menes at man kan spise på seg diabetes type 1, det er feil. Om det er mor eller barns feil var ikke poenget ,du kan ikke spise på deg diabetes type 1, så den delen av komentaren er jo feil. At jeg ordla meg at det ikke er barnets feil, om den som skreiv det slikt mente at kostholdet i svangerskapet var årsaken burde det vært skrevet, ikke at problemet er kostholdet barna får når de er født. Alt det du driver å vrir om og tolker som du vil har jeg skrevet. Jeg har også så tydelig som mulig skrevet at jeg vet diabetes 1 ikke skyldes kosthold. Så jeg vet hva jeg mener. «Den som skrev» er meg, og jeg trenger da virkelig ikke din drahjelp for å skjønne hva jeg selv skrev. Ellers takk. Slutt å gjenta deg til det kjedsommelige nå da. Driter deg ikke mindre ut av den grunn, tvert imot… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #41689 Del Skrevet 23 timer siden arnoyb skrev (7 minutter siden): Det jeg i utgangspunktet svarte på var "at grunnen til at barnet fikk diabetes var nok kostholdet det fikk servert." Dette er det samme som at det menes at man kan spise på seg diabetes type 1, det er feil. Om det er mor eller barns feil var ikke poenget ,du kan ikke spise på deg diabetes type 1, så den delen av komentaren er jo feil. At jeg ordla meg at det ikke er barnets feil, om den som skreiv det slikt mente at kostholdet i svangerskapet var årsaken burde det vært skrevet, ikke at problemet er kostholdet barna får når de er født. Jeg skrev ingen steder "at grunnen til at barnet fikk diabetes var nok kostholdet det fikk servert.", slik du så fint påstår. Hvis du kan vise til hvor jeg skrev akkurat det, og IKKE DIN EGEN TOLKNING, så kan vi diskutere videre. Jeg gidder ikke diskutere noe andre påstår jeg har sagt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 23 timer siden #41690 Del Skrevet 23 timer siden Xmasclovn skrev (4 minutter siden): Alt det du driver å vrir om og tolker som du vil har jeg skrevet. Jeg har også så tydelig som mulig skrevet at jeg vet diabetes 1 ikke skyldes kosthold. Så jeg vet hva jeg mener. «Den som skrev» er meg, og jeg trenger da virkelig ikke din drahjelp for å skjønne hva jeg selv skrev. Ellers takk. Slutt å gjenta deg til det kjedsommelige nå da. Driter deg ikke mindre ut av den grunn, tvert imot… Dette er sitat fra din kommentar: Alle» vet at sannsynligheten er større for at diabetesen er en konsenkvens av det elendige kostholdet hun tilbyr barna sine, enn matforgiftning på hotell. Hvordan vrir jeg på det du skrev? Du skriver det der, men vet at diabetes type 1 ikke kommer av kostholdet. Okey, ja det er jeg som driter meg ut her, okey nå blir ikke jeg å svare dine nedlatende kommentarer mer 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 23 timer siden #41691 Del Skrevet 23 timer siden Xmasclovn skrev (17 timer siden): «Alle» vet at sannsynligheten er større for at diabetesen er en konsenkvens av det elendige kostholdet hun tilbyr barna sine, enn matforgiftning på hotell. Du kommer aldri til å bli kvitt den dårlige samvittigheten din Sara. Uansett hvor mange hoteller du skylder på eller historier du dikter opp. Vet du hvorfor? Fordi tarmproblemer og omgangssyke kommer dere aldri til å bli kvitt. Så lenge dere fortsetter å leve uhygienisk i møkk og du hever brødeigen omtrent på dasslokket. Det kommer til å gi dere tarmproblemer og sykdommer igjen og igjen. Og til fansen som kommer rekende nå: I dont care! Og stfu for jeg vet at dia 1 ikke skyldes kosthold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 23 timer siden #41692 Del Skrevet 23 timer siden Xmasclovn skrev (17 timer siden): «Alle» vet at sannsynligheten er større for at diabetesen er en konsenkvens av det elendige kostholdet hun tilbyr barna sine, enn matforgiftning på hotell. Du kommer aldri til å bli kvitt den dårlige samvittigheten din Sara. Uansett hvor mange hoteller du skylder på eller historier du dikter opp. Vet du hvorfor? Fordi tarmproblemer og omgangssyke kommer dere aldri til å bli kvitt. Så lenge dere fortsetter å leve uhygienisk i møkk og du hever brødeigen omtrent på dasslokket. Det kommer til å gi dere tarmproblemer og sykdommer igjen og igjen. Og til fansen som kommer rekende nå: I dont care! Og stfu for jeg vet at dia 1 ikke skyldes kosthold. Her er komentaren din 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #41693 Del Skrevet 23 timer siden (endret) arnoyb skrev (7 minutter siden): Dette er sitat fra din kommentar: Alle» vet at sannsynligheten er større for at diabetesen er en konsenkvens av det elendige kostholdet hun tilbyr barna sine, enn matforgiftning på hotell. Hvordan vrir jeg på det du skrev? Du skriver det der, men vet at diabetes type 1 ikke kommer av kostholdet. Okey, ja det er jeg som driter meg ut her, okey nå blir ikke jeg å svare dine nedlatende kommentarer mer Og når jeg også skriver at jeg vet at diabetes 1 ikke skyldes kosthold, så vil det si at jeg vet at sannsynligheten er nesten lik null. Og hvis da noe som sannsynligheten er lik null er større enn matforgiftning på hotell, så vil det si hva da? At sannsynligheten for begge deler er svært lav. «Alle» andre skjønte jo poenget, BARE ikke DU. Og selv om du har fått utallige kommentarer og forklaringer på det så fortsetter du å gnåle. Hva med å bare erkjenne at du er den eneste som «har misforstått» eller ikke lyktes i å komme med et vettugt motargument. Dette begynner å kjede klovnen til og med… Endret 23 timer siden av Xmasclovn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #41694 Del Skrevet 23 timer siden arnoyb skrev (16 minutter siden): Det jeg i utgangspunktet svarte på var "at grunnen til at barnet fikk diabetes var nok kostholdet det fikk servert." Dette er det samme som at det menes at man kan spise på seg diabetes type 1, det er feil. Om det er mor eller barns feil var ikke poenget ,du kan ikke spise på deg diabetes type 1, så den delen av komentaren er jo feil. At jeg ordla meg at det ikke er barnets feil, om den som skreiv det slikt mente at kostholdet i svangerskapet var årsaken burde det vært skrevet, ikke at problemet er kostholdet barna får når de er født. Stakkars deg, du har jo bare misforstått og det er alle andre sin feil🥲 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 23 timer siden #41695 Del Skrevet 23 timer siden Det her er bare kjedelig for alle andre, kan dere krangle på pm? @Måne Rampelyset@Sol Rampelyset 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 23 timer siden #41696 Del Skrevet 23 timer siden Dette er et sterkt og grelt eksempel på bagatellisering av ekstrem vektøkning i svangerskapet. Lagt ut nå i ettermiddag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 23 timer siden #41697 Del Skrevet 23 timer siden Rufs skrev (1 minutt siden): Det her er bare kjedelig for alle andre, kan dere krangle på pm? @Måne Rampelyset@Sol Rampelyset Enig i at det bør modereres. Jeg bør kunne komme med mine meninger selv om jeg ikke skjønte at klovnen bare mente å latterliggjøre SE og tydeligvis kom med kommentaren for å være morsom. Uten å bli latterliggjort. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #41698 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Rufs skrev (6 minutter siden): Det her er bare kjedelig for alle andre, kan dere krangle på pm? @Måne Rampelyset@Sol Rampelyset Enig, drit kjedelig. Irriterende at folk ikke kan lese og stadig vrir om på det du skriver. Men av respekt for resten av dere skal jeg gi meg😊 Visse når man ikke inn til med t-skje uansett.. Endret 23 timer siden av Xmasclovn Trykkleif 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22 timer siden #41699 Del Skrevet 22 timer siden arnoyb skrev (42 minutter siden): Enig i at det bør modereres. Jeg bør kunne komme med mine meninger selv om jeg ikke skjønte at klovnen bare mente å latterliggjøre SE og tydeligvis kom med kommentaren for å være morsom. Uten å bli latterliggjort. Les dine innlegg og svar prøv igjen , dette blir for dumt 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepssi Skrevet 22 timer siden #41700 Del Skrevet 22 timer siden Xmasclovn skrev (5 timer siden): Er det for slitsomt å bruke rapporteringknappen? Nei jeg rapporterer stadig vekk jeg 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg