Isola2 Skrevet 10 timer siden #41221 Del Skrevet 10 timer siden Boomkat skrev (1 time siden): Er dette en av tightsene fra kolleksjonen hennes? I såfall var den veldig gjennomsiktig 😂 Den er fra HM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 10 timer siden #41222 Del Skrevet 10 timer siden Boomkat skrev (1 time siden): Er dette en av tightsene fra kolleksjonen hennes? I såfall var den veldig gjennomsiktig 😂 Er vell samme som hun noen snapper før la ut var fra hm!? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8 timer siden #41223 Del Skrevet 8 timer siden arnoyb skrev (1 time siden): Er vell samme som hun noen snapper før la ut var fra hm!? Så nå at den var fra HM😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8 timer siden #41224 Del Skrevet 8 timer siden De har omgangssyke i huset. Å for det største barnet er det livstruende og få dette. Men hvorfor kan du ikke legge fra deg mobilen og ta deg av han😟😟 selv det må hun tjene penger på😟 Det er så trist Bilde fra SE sin Snapchat 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 2 timer siden #41225 Del Skrevet 2 timer siden Det er litt merkelig at jeg som er +50 føler at denne lilla flagrende kolleksjonen ikke appellere til meg, det blir FOR kjerring. Fascinerende at unge jenter vil kle seg i dette! 👵🏻😇 «Joggesko med stretch da dere» - ja, det va kanskje ett hull i markedet, med grunn! Spør en som løper litt, mye eller innimellom, om de kunne tenke seg joggesko med stretch 😂 du er farlig for uvitende, håper at ingen vil prøve seg på kk-mila i tøfler a la sneakers, du må lære deg litt fakta snart om du skal fortsette som selvlært PT. En reminder bare, SE, du er den eneste influenseren med EGEN treningsklærkolleksijon som IKKE TRENER 😂😂😂😂😂 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1 time siden #41226 Del Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (6 timer siden): De har omgangssyke i huset. Å for det største barnet er det livstruende og få dette. Men hvorfor kan du ikke legge fra deg mobilen og ta deg av han😟😟 selv det må hun tjene penger på😟 Det er så trist Bilde fra SE sin Snapchat Det jeg reagerer på er at denne dama som er såpass opphengt i smittefare og omgangssyke på død og liv skulle ha barnet hjem når det florerer av bakterier i huset der. Hun «fortet» seg gjennom sykdommen slik at barnet kunne komme hjem på mandagen. Hun spydde vel natt til søndag? Hvilken mor til en med dia som hun påpeker er så farlig med omgangssyke tar han hjem da? Kunne han ikke vært med faren til sykdommen er utav kropp og hjem? Jeg bare spør…. Men hun skylder på 48 timers regelen og det ikke stemmer. Det er vel kunnskapen det skorter på eller?!!? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1 time siden #41227 Del Skrevet 1 time siden Dojakitty skrev (6 minutter siden): Jeg bare spør…. Men hun skylder på 48 timers regelen og det ikke stemmer. Det er vel kunnskapen det skorter på eller?!!? The story of Sara Emilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1 time siden #41228 Del Skrevet 1 time siden Debbie M skrev (48 minutter siden): Det er litt merkelig at jeg som er +50 føler at denne lilla flagrende kolleksjonen ikke appellere til meg, det blir FOR kjerring. Fascinerende at unge jenter vil kle seg i dette! 👵🏻😇 «Joggesko med stretch da dere» - ja, det va kanskje ett hull i markedet, med grunn! Spør en som løper litt, mye eller innimellom, om de kunne tenke seg joggesko med stretch 😂 du er farlig for uvitende, håper at ingen vil prøve seg på kk-mila i tøfler a la sneakers, du må lære deg litt fakta snart om du skal fortsette som selvlært PT. En reminder bare, SE, du er den eneste influenseren med EGEN treningsklærkolleksijon som IKKE TRENER 😂😂😂😂😂 Spør hvem som helst som faktisk har litt erfaring med bruk av sko i aktivitet. Dvs ikke Sara Emilie. Jeg elsker elastiske sko. Til jobb. Og fritid. Men er det et hull i markedet? Nei. Jeg kjøper elastiske snøringer. Noe som betyr at jeg kan kjøpe akkurat de skoene jeg vil og så bytter jeg ut skosnøret med noen med strikk i. Perfekt. Men jeg hadde aldri montert dette i løpeskoene mine, turskoene mine eller de jeg bruker på innendørs treningssenter. Og jeg tror de fleste med faktisk erfaring forstår hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå