elskersommer Skrevet 5 timer siden #40941 Del Skrevet 5 timer siden Angel75 skrev (32 minutter siden): Veldig rart at nå skryter man av Trustpilot. For hun får dårlige tilbakemeldinger, den er til å stole på m.m. Tidligere var den jo ikke til å stole på for Sara fikk jo slettet tilbakemeldinger slettet fra Trustpilot. Snakk om å snu kappen etter vinden. Kan du være snill og linke til innlegg her inne som har klaget på Trustpilot 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 4 timer siden #40942 Del Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (13 minutter siden): Har hun sagt dette? Att den ikke vil passe alle? Fra snap i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 4 timer siden #40943 Del Skrevet 4 timer siden Angel75 skrev (55 minutter siden): Veldig rart at nå skryter man av Trustpilot. For hun får dårlige tilbakemeldinger, den er til å stole på m.m. Tidligere var den jo ikke til å stole på for Sara fikk jo slettet tilbakemeldinger slettet fra Trustpilot. Snakk om å snu kappen etter vinden. Bedriften kan ikke selv slette tilbakemeldinger på Trustpilot. Det må gå via Trustpilot som sjekker opp om de anmeldelsene kan verifiseres eller ikke. Kan de ikke verifiseres av de som har lagt de ut så slettes de av Trustpilot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 4 timer siden #40944 Del Skrevet 4 timer siden Forstår ikke alt styret jeg, rundt dette med dropp…. (joda, skjønner at det er et spill). Skjønner bare ikke at følgerne går fem på hver gang. Hun har på en måte gjort dem til offer, som etter hennes pipe ikke får dekket behov for klær. Og hun har reddet dem, og skal ta dem med i alle faser av prosess (tror de) Nå skal hun til Bergen å «tegne mønster» med designer. Trodde mønster kom i form av små stoffprøver. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 4 timer siden #40945 Del Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (36 minutter siden): Kan du være snill og linke til innlegg her inne som har klaget på Trustpilot I tråd på 2048 sider så vil du ha det linket? Finn det sjøl om du ikke tror på det😅Jeg for min del tror veldig på at de som mener trustpilot er eldig til å stole på ( oh, the irony), tidligere har sagt og ment det motsatte. For her må alt passe inn i narrartivet, uansett. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4 timer siden #40946 Del Skrevet 4 timer siden gansketeit skrev (9 minutter siden): I tråd på 2048 sider så vil du ha det linket? Finn det sjøl om du ikke tror på det😅Jeg for min del tror veldig på at de som mener trustpilot er eldig til å stole på ( oh, the irony), tidligere har sagt og ment det motsatte. For her må alt passe inn i narrartivet, uansett. Så lenge noen kommer med slike påstander som du gjør der så er det så mye bedre at det blir linket til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3 timer siden #40947 Del Skrevet 3 timer siden Angel75 skrev (2 timer siden): Veldig rart at nå skryter man av Trustpilot. For hun får dårlige tilbakemeldinger, den er til å stole på m.m. Tidligere var den jo ikke til å stole på for Sara fikk jo slettet tilbakemeldinger slettet fra Trustpilot. Snakk om å snu kappen etter vinden. Var det ikke på fb gruppa for Careless hun slettet kritiske innlegg ? Det er det eneste jeg husker som var oppe her. Hun er vel moderator der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 3 timer siden #40948 Del Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (56 minutter siden): Så lenge noen kommer med slike påstander som du gjør der så er det så mye bedre at det blir linket til. Dette har vært diksutert flere ganger i tråden her, her og her. Flere har påstått at Sara Emilie får fjernet negative anmeldelser fra Trustpilot men det har blitt motbevist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #40949 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Roe skrev (5 minutter siden): Dette har vært diksutert flere ganger i tråden her, her og her. Flere har påstått at Sara Emilie får fjernet negative anmeldelser fra Trustpilot men det har blitt motbevist. Skal se på det etterpå Endret 2 timer siden av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2 timer siden #40950 Del Skrevet 2 timer siden Roe skrev (10 minutter siden): Dette har vært diksutert flere ganger i tråden her, her og her. Flere har påstått at Sara Emilie får fjernet negative anmeldelser fra Trustpilot men det har blitt motbevist. Hvor er det blitt motbevist? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2 timer siden #40951 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (1 time siden): I tråd på 2048 sider så vil du ha det linket? Finn det sjøl om du ikke tror på det😅Jeg for min del tror veldig på at de som mener trustpilot er eldig til å stole på ( oh, the irony), tidligere har sagt og ment det motsatte. For her må alt passe inn i narrartivet, uansett. At det er mange innlegg her fratar ikke den som påstår noe bevisbyrden. Tvert i mot. Jeg kan jo påstå at hva som helst da, og når jeg blir bedt om bevis så ber jeg vedkommende å søke selv siden det er så mange innlegg her. Du forstår vel at det ikke går? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2 timer siden #40952 Del Skrevet 2 timer siden Angel75 skrev (2 timer siden): Veldig rart at nå skryter man av Trustpilot. For hun får dårlige tilbakemeldinger, den er til å stole på m.m. Tidligere var den jo ikke til å stole på for Sara fikk jo slettet tilbakemeldinger slettet fra Trustpilot. Snakk om å snu kappen etter vinden. Nå har du selektiv hukommelse. Er det med vilje? Ingen har påstått at Trustpilot er 100% troverdig. Eller at Trustpilot ikke er til å stole på fordi Sara Emilie får vurderinger der slettet. Det som har vært argumentert frem er at Trustpilot er i det minste en upartisk side med vurderinger, kontra Careless egen nettbutikk sitt system for tilbakemeldinger. I careless sin butikk kan de slette tilbakemeldinger etter eget ønske. Det kan man ikke på Trustpilot. Det betyr IKKE at man skal tro på alle innlegg som ligger der. I tillegg er det verdt å påpeke at Careless har gått over til et annet system for tilbakemeldinger. Nå bruker de noe som heter LipScore. I dette systemet har de valgt å kun gi kunder mulighet for å vurdere produktet de har fått. De gir altså ikke mulighet for å vurdere salgsprosessen eller Careless som selger lenger. Kun utelukkende produkter. Og som en apropo nr to. Det er kun opprinnelig kjøper som kan vurdere produktet. De som går sammen med noen for å handle får ikke muligheten til å vurdere produktet, eller de som kjøper brukt. To grupper som er ganske store i Careless miljøet. Ikke akkurat særlig nøytralt altså. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2 timer siden #40953 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (15 timer siden): Trodde ikke det var lov å manipulere kundeanmeldelser lenger. Det har aldri vært lov å manipulere kundeanmeldelser. Det går under falsk markedsføring. Men det er ikke noe Sara Emilie/Careless er så opptatt av å følge heller. Så er ikke overrasket over om det skjer. Tidligere når Careless brukte et eget system for å registrere tilbakemeldinger så var skjemaet forhåndsutfylt med fem stjerner. Der er heller ikke lov. Men brydde de seg? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #40954 Del Skrevet 2 timer siden LivEinar skrev (2 timer siden): Fra snap i dag. Jeg ler meg skakk 😂😂😂 Skal teste produktene?? Da går jeg ut I fra at de har fått det gratis, hvis målet er at de skal teste det og komme med tilbakemeldinger 😂😂 Verden er gal!! Herregud for en amatør!!! Og dette fikk hun vixen pris for? Så både juryen og fansen hennes er stokk stein dumme?!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #40955 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (2 timer siden): I tråd på 2048 sider så vil du ha det linket? Finn det sjøl om du ikke tror på det😅Jeg for min del tror veldig på at de som mener trustpilot er eldig til å stole på ( oh, the irony), tidligere har sagt og ment det motsatte. For her må alt passe inn i narrartivet, uansett. Kommer man med påstander her skal det linkes, ellers kan man spy ut hva man vil. Og det er det jo mange som gjør. Og da blir slike innlegg totalt uinteressante. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 2 timer siden #40956 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Jeg ler meg skakk 😂😂😂 Skal teste produktene?? Da går jeg ut I fra at de har fått det gratis, hvis målet er at de skal teste det og komme med tilbakemeldinger 😂😂 Verden er gal!! Herregud for en amatør!!! Og dette fikk hun vixen pris for? Så både juryen og fansen hennes er stokk stein dumme?!! Folk som handler får noe som endelig passer 20 dropp og 10 år senere😅 Endret 2 timer siden av GulleGull 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #40957 Del Skrevet 2 timer siden GulleGull skrev (1 time siden): Var det ikke på fb gruppa for Careless hun slettet kritiske innlegg ? Det er det eneste jeg husker som var oppe her. Hun er vel moderator der. Hehe, jo der er hun på hugget så det ikke skal komme noe negativt, folk kan jo skjønne at det er ræl det hun selger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #40958 Del Skrevet 2 timer siden GulleGull skrev (3 minutter siden): Folk som handler får noe som endelig passer 20 dropp og 10 år senere😅 😂😂 og brukt en halv million på en tights 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #40959 Del Skrevet 2 timer siden Snublefot62 skrev (31 minutter siden): Nå har du selektiv hukommelse. Er det med vilje? Ingen har påstått at Trustpilot er 100% troverdig. Eller at Trustpilot ikke er til å stole på fordi Sara Emilie får vurderinger der slettet. Det som har vært argumentert frem er at Trustpilot er i det minste en upartisk side med vurderinger, kontra Careless egen nettbutikk sitt system for tilbakemeldinger. I careless sin butikk kan de slette tilbakemeldinger etter eget ønske. Det kan man ikke på Trustpilot. Det betyr IKKE at man skal tro på alle innlegg som ligger der. I tillegg er det verdt å påpeke at Careless har gått over til et annet system for tilbakemeldinger. Nå bruker de noe som heter LipScore. I dette systemet har de valgt å kun gi kunder mulighet for å vurdere produktet de har fått. De gir altså ikke mulighet for å vurdere salgsprosessen eller Careless som selger lenger. Kun utelukkende produkter. Og som en apropo nr to. Det er kun opprinnelig kjøper som kan vurdere produktet. De som går sammen med noen for å handle får ikke muligheten til å vurdere produktet, eller de som kjøper brukt. To grupper som er ganske store i Careless miljøet. Ikke akkurat særlig nøytralt altså. Kan de som kjøper fysisk i butikk legge igjen kommentar på hjemmesiden til careless? Oppgir man telefonnummer eller email adresse når en handler i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2 timer siden #40960 Del Skrevet 2 timer siden Bibbi_ skrev (4 minutter siden): 😂😂 og brukt en halv million på en tights 😂😂 Lurer på om de får trent i mellomtiden, hvis de sliter med samme problem som SE altså at de ikke kan trene i andre tights… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå