Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

gansketeit skrev (34 minutter siden):

Ok. Høres veldig rart ut. Det er uansett mange falske anmeldelser der. 

Trustpilot er et av få steder som er bra å søke på når man vil finne ut om en nettbutikk er seriøs eller juks. Sånn internasjonalt, lissom. Firma får anledning til tilsvar. Selvsagt kan man ikke ta alt for god fisk der heller, men den gir en god pekepinn. Bruker Trustpilot hver gang jeg vil teste en for meg ukjent nettbutikk, og vil hevde at T. er et uvurderlig hjelpemiddel i så måte.

De useriøse får typisk en del 5 stjerner (fra firma selv, eller fans), og svært mange dårlige score type en til to stjerner. Så da får de gjerne et gjennomsnitt på to til tre.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulleGull skrev (1 time siden):

Jeg har måttet bevise for trustpilot at jeg er kunde av butikken og vise kopi av e-poster hvor jeg har forsøkt klage direkte til butikken og ikke fått hjelp f.eks.. ja jeg kan anmelde hva jeg vil, men ved negative anmeldelser så har jeg måttet bevise at min opplevelse er ekte for trustpilot. Men jeg ser det ligger mange falske positive der på de samme butikkene jeg har gitt dårlige anmeldelser feks . 

Ser også på f.eks siden ivory til Isabel Raad på Trustpilot.. der svarer de alle som kommer med tilbakemeldinger. Å de ser da om kunden har handlet der eller ikke. 

Så rart ikke careless bruker tid på og svare de som legger igjen gode eller dårlige anmeldelser 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Kjolene kan vere så bra de bare vil, men denne kyniske måten å selge de inn på er kvalmt. Nå har forøvrig følgerne hennes snart solgt for 6 million. En av dem spør i en melding til Sara: «du må oppdatere oss. Nådde VI målet?» 

Vi… 

Hun har i alle fall nådd sitt mål… Å samle troppene og få dem til å tro at de virkelig er med på denne businessen. De unner Sara all suksess, og syns det er så fantastisk at hun bygger et hus til flerfoldige millioner. Tror Sara kan gjøre det hun vil, og de vil fortsette å dyrke henne. 

Hun har i alle fall forstått hvilken strategi hun skal bruke. 

Når klokka nærma seg 23, hadde ‘keless solgt for 5,5 mill, og hatt 3380 bestillinger. Det betyr at kundene i snitt har bestilt for vel 1600 kr. En følger la ut at hun hadde bestilt klær til seg og mora for over 10.000 kr, så beløpene varierer nok. Ingen har prøvd varene ennå, så en del vil nok returnere/bytte plaggene eller legge de ut på salgssida til FB. Slik sett er det veldig vanskelig å få en reell salgsoversikt. 
Med 182.700 følgere på snap hadde jeg nok forventa at salget var enda større, hun har markedsført treningsklærne tungt ei god stund nå.  SET sitt konsept er helt  avhengig av henne som selger og følgerne som kunder.  Hvor bærekraftig dette er over tid/år, er vanskelig å si… 

IMG_4527.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (11 minutter siden):

Når klokka nærma seg 23, hadde ‘keless solgt for 5,5 mill, og hatt 3380 bestillinger. Det betyr at kundene i snitt har bestilt for vel 1600 kr. En følger la ut at hun hadde bestilt klær til seg og mora for over 10.000 kr, så beløpene varierer nok. Ingen har prøvd varene ennå, så en del vil nok returnere/bytte plaggene eller legge de ut på salgssida til FB. Slik sett er det veldig vanskelig å få en reell salgsoversikt. 
Med 182.700 følgere på snap hadde jeg nok forventa at salget var enda større, hun har markedsført treningsklærne tungt ei god stund nå.  SET sitt konsept er helt  avhengig av henne som selger og følgerne som kunder.  Hvor bærekraftig dette er over tid/år, er vanskelig å si… 

IMG_4527.jpeg

Tenk å sitte der å handle ræl, som muligens nupper om 2 dager eller har fabrikkfeil, og så tror du oppriktig at du er en del av et «VI»?! Trist. 
Sara kan le hele veien til banken og 25 mill huset sitt, det skal hun ha. Hun traff riktig saueflokk å lede til rett tid.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Tenk å sitte der å handle ræl, som muligens nupper om 2 dager eller har fabrikkfeil, og så tror du oppriktig at du er en del av et «VI»?! Trist. 
Sara kan le hele veien til banken og 25 mill huset sitt, det skal hun ha. Hun traff riktig saueflokk å lede til rett tid.

Men vil det vare…? Jeg tviler på det. 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 minutt siden):

Men vil det vare…? Jeg tviler på det. 😉

Jeg både tviler og håper ikke det varer så lenge. Jeg unner faktisk ikke en så usmaklig «bedriftseier» å lykkes.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gansketeit skrev (3 timer siden):

Du mener altså at trustpilot er en troverdig side??🤣Der kan jo hvem som helst anmelde hvem og hva som helst uten å ha kjøpt noe som helst fra dem man anmelder. Jada, trustpilot kan man virkelig stole på! Kjempeseriøs!🤦‍♀️

Trustpilot er en troverdig side, ja. I motsetning til butikkenes egne sider som LETT kan fjerne anmeldelser som ikke gagner dem.

Du burde kanskje lese deg litt opp på trustpilot før du uttaler deg.

https://no.trustpilot.com/trust/combating-fake-reviews

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (14 timer siden):

En perfekt plass til for eksempel et bind. Shortsene solgte ut mellom størrelsene på kort tid. Kun små og store størrelser igjen.  
Her traff Sara et hull i markedet.  Jeg har ikke sett innershorts med  lomme før. 
Jeg har ikke gnissende lår, men disse shortsene hadde så praktisk lomme at jeg har bestemt at jeg skal kjøpe meg en eller to neste gang jeg er innom Lagunen. Jeg har bare kjoler og skjørt uten lommer. 

Jeg har flere slike tights med lomme, så da har du nok ikke lett så godt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (3 timer siden):

Trustpilot er en troverdig side, ja. I motsetning til butikkenes egne sider som LETT kan fjerne anmeldelser som ikke gagner dem.

Du burde kanskje lese deg litt opp på trustpilot før du uttaler deg.

https://no.trustpilot.com/trust/combating-fake-reviews

Ja rart de må jobbe døgnet rundt da. Det betyr at det er et stort problem. 

Les deg opp selv du før du uttaler deg. Morsomt at du syns trustpilot er troverdig. Du får undersøke litt da. Ikke bare lese på trustpilot sin egen side som forteller deg hvor troverdige de er. Ganske naivt.

https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-hjelper-deg/nordmenn-misbrukes-sjokkert-over-mengden-juks-pa-google-trustpilot-og-tripadvisor/14785235/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (6 timer siden):

IMG_4527.jpeg

Nå har jeg ett par spm kjenner jeg...
Merkelig å «skryte» av at man har brukt 10.000,-. Er det for å få ros av av noen?😅 Er det en konkurranse å nå 6 mill blir det trukket ut en premie i enden der siden følgerne er så spente og gira på om «målet» nåes? Snåle greier🙈

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (17 timer siden):

En perfekt plass til for eksempel et bind. Shortsene solgte ut mellom størrelsene på kort tid. Kun små og store størrelser igjen.  
Her traff Sara et hull i markedet.  Jeg har ikke sett innershorts med  lomme før. 
Jeg har ikke gnissende lår, men disse shortsene hadde så praktisk lomme at jeg har bestemt at jeg skal kjøpe meg en eller to neste gang jeg er innom Lagunen. Jeg har bare kjoler og skjørt uten lommer. 

Hermines skrev (2 timer siden):

Jeg har flere slike tights med lomme, så da har du nok ikke lett så godt. 

Nei, Sara Emilie sier stadig hun tetter hull i markedet. Jeg aner faktisk ikke hva for hull det er. Det finnes klær til de som trenger store str fra før, det finnes truser og bh'er fra før, ullsokker har folk fra før, tightser med lommer også da tydeligvis... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (28 minutter siden):

Nå har jeg ett par spm kjenner jeg...
Merkelig å «skryte» av at man har brukt 10.000,-. Er det for å få ros av av noen?😅 Er det en konkurranse å nå 6 mill blir det trukket ut en premie i enden der siden følgerne er så spente og gira på om «målet» nåes? Snåle greier🙈

Det sies vi er inne i en dyrtid, folk har dårlig råd. Men altså, handle for 10.000 kr på Careless 😂 Unnskyld, da er man faktisk dummere enn jeg trodde. Hvis det ikke var søstra og mora da, det er ikke umulig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (8 timer siden):

Kjolene kan vere så bra de bare vil, men denne kyniske måten å selge de inn på er kvalmt. Nå har forøvrig følgerne hennes snart solgt for 6 million. En av dem spør i en melding til Sara: «du må oppdatere oss. Nådde VI målet?» 

Vi… 

Hun har i alle fall nådd sitt mål… Å samle troppene og få dem til å tro at de virkelig er med på denne businessen. De unner Sara all suksess, og syns det er så fantastisk at hun bygger et hus til flerfoldige millioner. Tror Sara kan gjøre det hun vil, og de vil fortsette å dyrke henne. 

Hun har i alle fall forstått hvilken strategi hun skal bruke. 

Enig med deg. Ho tetter nok hullet for alle de som ønsker felleskap, kanskje også de som er ensome og fell for felleskapsfølelsen. Ein fryktelig strategi for å utnytte folk . 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gansketeit skrev (9 timer siden):

Ja de fleste er fornøyd. At de andre damene her mener at trustpilot viser rett score er bare tull.

Deg vet jeg ingenting om. Interessant diskusjon om trustpilot da jeg har lurt på om den siden kan stoles på eller ikke. 

Må alltid ha i bakhodet at de som er misfornøyde er de som oftest legger inn en tilbakemelding også da. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og idag: Tightsen vil jo openbart ikke passe alle, men da må vi jo bare videreutvikle den. Så jeg trenger alle tilbakemeldinger både gode og dårlige. 

Så følgere, om du ikke passer i klærne du kjøper, så har du i det minste hjulpet Sara til å videreutvikle plaggene. Da kan du handle ny og bedre utgave i neste dropp. Kanskje dere da også når målet dere setter dere for det aktuelle droppet? 

Hele konseptet er jo helt sykt? 
Skulle gjerne vært flue på veggen når Reme og Sara legger strategi for å få solgt. Og desse følgerne blir jo totalt utnyttet og lurt. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være god råd iblandt folk. Finnes masse fint treningstøy av kvalitet mange steder. Som kommer fra merker som har vært i mange tiår . Som er mye billigere. Dama har en trofast kundegruppe.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting overrasker meg mer med denne fanskaren til Sara Emilie. Venteliste...bare det er jo helt 🤪 Hvem tenker folk at hun er? Hun er en influenser som bare en liten brøkdel av Norge vet hvem er!

Men at folk kjøper to str for å være sikre på å få en som passer 😂😂 Hun burde jo klare å ha en skikkelig strtabell slik at folk kunne finne ut hva de skal ha! Og det er jo ikke rart salgstallene og salget går så til "himmels" hvis folk kjøper to av hvert produkt de handler. Hva for gjeng er det SE har klart å samle?! 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20250203_081323_Snapchat.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Det sies vi er inne i en dyrtid, folk har dårlig råd. Men altså, handle for 10.000 kr på Careless 😂 Unnskyld, da er man faktisk dummere enn jeg trodde. Hvis det ikke var søstra og mora da, det er ikke umulig. 

Du vet at det fins folk med god økonomi og at det er fritt frem for folk å bruke penger på hva de vil? 

Så du er dum når du bruker pengene på det du ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart at nå skryter man av Trustpilot. For hun får dårlige tilbakemeldinger, den er til å stole på m.m. Tidligere var den jo ikke til å stole på for Sara fikk jo slettet tilbakemeldinger slettet fra Trustpilot. Snakk om å snu kappen etter vinden.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (2 timer siden):

Og idag: Tightsen vil jo openbart ikke passe alle, men da må vi jo bare videreutvikle den. Så jeg trenger alle tilbakemeldinger både gode og dårlige. 

Så følgere, om du ikke passer i klærne du kjøper, så har du i det minste hjulpet Sara til å videreutvikle plaggene. Da kan du handle ny og bedre utgave i neste dropp. Kanskje dere da også når målet dere setter dere for det aktuelle droppet? 

Hele konseptet er jo helt sykt? 
Skulle gjerne vært flue på veggen når Reme og Sara legger strategi for å få solgt. Og desse følgerne blir jo totalt utnyttet og lurt. 

Har hun sagt dette? Att den ikke vil passe alle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...