Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Kjolen er helt krise - og hva er det hun har under, en slags strømpebukse? Eller en liten innershorts? Det går da vitterlig an å kle seg fint selv om en er gravid. Sorry, men dette var rett og slett stygt. Dama eier verken sjarm eller stil. I tillegg er håret  slitt og ødelagt - herregud så tragisk.  

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det en mulighet igjen for å få hjem med pris.. Når håper jeg att jury har tatt til seg de mailer de har fått.. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (2 timer siden):

Hun er også min favoritt og av et helt anna kaliber enn SET, i en helt anna divisjon!

Helt klart. Nå innehar jo JS flere talenter, og hun driver business utelukkende positivt. Hun drar ikke inn privatlivet, barn, clickbaits,bedriver lovbrudd osv... for å tjene penger. 

Nå synes jeg vixen er noe opphauset tull for å hylle en bransje preget av  kynisme, men da håper jeg i det minste at positive og sunne påvirkere tar prisene. 

Endret av K_mb
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (Akkurat nå):

Vant business

Å det er det juryen som bestemmer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Å det er det juryen som bestemmer?

Ja mener det

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok han desverre årets business.. 

Da tok ikke juryen til fornuft

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Da tok han desverre årets business.. 

Da tok ikke juryen til fornuft

Sier mye , egentlig alt om juryen og hvor useriøs Vixen faktisk er. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lukket jury, «kjøpt og betalt», makta og bakmenn og kvinner rår. Overhodet ikke uventa. Dette skreiv jeg her inne allerede i november. Forhåndsbestemt i kulissene, ifølge de jeg kjenner som var tett på…

Endret av LivEinar
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (12 minutter siden):

Vant business

Hva var begrunnelsen? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (5 minutter siden):

En lukket jury, «kjøpt og betalt», makta og bakmenn og kvinner rår. Overhodet ikke uventa. Dette skreiv jeg her inne allerede i november. Forhåndsbestemt i kulissene, ifølge de jeg kjenner som var tett på…

Klart det er forhåndsbestemt, er så tåpelig opplegg 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa hun hadde solgt for 140 millioner kroner... Om dette stemmer vet vi ikke før regnskap er godkjent 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangfold og samfunnsnytte? Hva er samfunnsnyttig av det SE deler hver dag?

Bilde fra Tv2

IMG_20250131_223337.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Hun sa hun hadde solgt for 140 millioner kroner... Om dette stemmer vet vi ikke før regnskap er godkjent 

Vixen skulle hatt en kategori for følgere også, f.eks årets dummeste kjøpere. Det er jo de SE må takke for salget og dermed denne prisen. De som kjøper dårlig kvalitet til en dyr penge. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som klager på hva Sara kler seg i. Trodde man kledde seg i hva man følte seg bra i selv, og spør evt om råd av de man ønsker. Ikke de som sitter og snakker dritt om.

I kveld har det ikke vært mye konstruktivt her inne, ikke at det var boe nytt! Samme gode gamle som går igjen og bla.a kaller følgerne dumme  men det må jo gjelde dem selv også.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Dere som klager på hva Sara kler seg i. Trodde man kledde seg i hva man følte seg bra i selv, og spør evt om råd av de man ønsker. Ikke de som sitter og snakker dritt om.

I kveld har det ikke vært mye konstruktivt her inne, ikke at det var boe nytt! Samme gode gamle som går igjen og bla.a kaller følgerne dumme  men det må jo gjelde dem selv også.

Forstår ikke hva man får igjen for å kalle følgerne dumme, eller si at de som kjøper noe fra henne ikke er oppegående osv. Det er særlig et par her som skriver slike ting. Stil er jo individuelt.. 

Jeg har som nevnt før flere plagg fra careless. Noe er jeg mer fornøyd med enn annet. Noe er dyrt, noe føler jeg er kopi fra andre. Men det gjelder jo de fleste andre merker jeg kjøper klær fra også.

Jeg tror hun hadde solgt mer om hun hadde flere nøytrale/ensfarga klær. 

Og folk som kommenterer at det ikke ser ut til å gå bra i bedriften; både hun og Therese Lien har snakket om at det koster å vokse, både pga lager, logistikk og flere ansatte. Som også vil bety mer gjeld i en oppstart.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt hun husket å takke alle utenom følgerne og de som handler polyestergreiene hennes, samt sqauden som syr, farger, gjør om ubrukelige feilvarer slik at hun slipper retur:nikke:

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Ah,trodde hun gikk for de beige tante Olga-skoene

Hun gikk for noen svarte tante Olga-sko isteden😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...