Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Frk nysgjerrig skrev (18 minutter siden):

Det er bare helt urolig hvordan hun melker denne ME historien og like urolig at media orker å skrive om det gang etter gang. Har avfulgt for lenge siden og håper det kommer et ras av folk som innser for ei kynisk dame detter er 

IMG_4567.png

Siste nytt…er vel mer gammalt nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humas skrev (35 minutter siden):

Jeg sjekker inn igjen her om 5-10 år og håper det går bra med henne. 

Og sannsynligheten er stor for at innholdet er akkurat det samme som i dag.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Og sannsynligheten er stor for at innholdet er akkurat det samme som i dag.

Å da har hun garantert ikke gått glipp av noe.

Må si jeg er spent på utfallet av Vixen.  Hva vinner hun i år eller har Vixen tatt til fornuft?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner mye å lukte av desperasjon her. Virker som hun skal lokke til seg en ny «venninnegjeng» med å plutselig starte med hudpleierutiner og hår krølling. Hun bortforklarer massivt følgertap, har startet på økning av kvalme for å slippe vixen, oppsøker ulike reportasjer for å synliggjøre seg.. Selger inn treningskolleksjon som omtrent unike og plagg en bare  ha. Har sikkert inngått et samarbeid med yummymummy om å framsnakke hverandre for flere klikk og penger. Nitrist. I tillegg viser hun null kunnskap om sin ekstreme vektøkning som har økt med nok en kg. Det er vann og hormoner siden hun ikke spiser sjokolade 🙈

Endret av Seroquel
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (1 time siden):

Det er bare helt urolig hvordan hun melker denne ME historien og like urolig at media orker å skrive om det gang etter gang. Har avfulgt for lenge siden og håper det kommer et ras av folk som innser for ei kynisk dame detter er 

IMG_4567.png

Støttes, @Frk nysgjerrig! Igjen - SET var ME-syk noen få ungdomsår, da valgte og klarte hun å gjennomføre sosial aktivitet - ifølge både hennes egen blogg og intervju publisert i dag. Hun sier hun måtte velge mellom sosial aktivitet og skole, skole blei valgt bort. De siste 8-10 årene har hun sjøl erklært seg som frisk.
Hun har hatt mange muligheter disse 10 årene til å få studiekompetanse (tilsv. vgs) hvis hun hadde ønsket det. Det tar ett studieår. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun fortsetter å kjøre samme leksa, 10 år etter at hun blei frisk. Dette er bare patetisk! 

Endret av LivEinar
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (1 time siden):

IMG_4567.png

Gråt hun av utmattelse når hun stilte opp i modellkonkurranse? Da hun drev treningskonto? Var brun og blid modell? Eller da hun satt inn silikon? Eller var det kanskje bare de gangene hun fant frem rullestolen for å trilles inn hos Nav så trygda kunne heves? Jeg blir litt forvirret. 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (2 timer siden):

SET mer enn antyder at følgerfrafall skyldes en feil hos snap. Som en her inne skreiv - kan hun ikke tenke seg at det er frivillig avfølging? I november hadde hun 186.000 følgere, først i januar hadde dette falt med 2000, og i januar måned har tallet gått ytterligere ned med 4-500 følgere. Siden november har det vært en jevn nedgang fra 186.000 til 182.500 i dag. 

På snap i dag sa hun at hun hadde mistet 5000 følgere fra i går 😂😂😂 hun er besatt av å lyge jo! 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (26 minutter siden):

Støttes, @Frk nysgjerrig! Igjen - SET var MS-syk noen få ungdomsår, da valgte og klarte hun å gjennomføre sosial aktivitet - ifølge både hennes egen blogg og intervju publisert i dag. Hun sier hun måtte velge mellom sosial aktivitet og skole, skole blei valgt bort. De siste 8-10 årene har hun sjøl erklært seg som frisk.
Hun har hatt mange muligheter disse 10 årene til å få studiekompetanse (tilsv. vgs) hvis hun hadde ønsket det. Det tar ett studieår. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun fortsetter å kjøre samme leksa, 10 år etter at hun blei frisk. Dette er bare patetisk! 

Har man den arbeidskapasitet hun snakker om at hun har så blir man greit ferig med studiekompetanse etter den voksen-regelen (24/5 eller hva den heter) på et halvår. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (41 minutter siden):

Støttes, @Frk nysgjerrig! Igjen - SET var MS-syk noen få ungdomsår, da valgte og klarte hun å gjennomføre sosial aktivitet - ifølge både hennes egen blogg og intervju publisert i dag. Hun sier hun måtte velge mellom sosial aktivitet og skole, skole blei valgt bort. De siste 8-10 årene har hun sjøl erklært seg som frisk.

Vær så snill å rette opp skrivefeilen her, ME ikke MS

Endret av Tessa12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (30 minutter siden):

Vær så snill å rette opp skrivefeilen her, ME ikke MS

Retta opp! Takk for at du sa fra!!! 👍🏻

Endret av LivEinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (57 minutter siden):

Nå begynner mye å lukte av desperasjon her. Virker som hun skal lokke til seg en ny «venninnegjeng» med å plutselig starte med hudpleierutiner og hår krølling. Hun bortforklarer massivt følgertap, har startet på økning av kvalme for å slippe vixen, oppsøker ulike reportasjer for å synliggjøre seg.. Selger inn treningskolleksjon som omtrent unike og plagg en bare  ha. Har sikkert inngått et samarbeid med yummymummy om å framsnakke hverandre for flere klikk og penger. Nitrist. I tillegg viser hun null kunnskap om sin ekstreme vektøkning som har økt med nok en kg. Det er vann og hormoner siden hun ikke spiser sjokolade 🙈

Prater yummymummy om SE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Hun sier babyen i uke 22 er like stor som en papaya, 30 cm!?!! Noe er nok feil i min butikk, aldri fått papaya lenger enn ett A-4 ark 👀🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (38 minutter siden):

Prater yummymummy om SE?

Klanen iler støttende til… SET la ut det her på snap.

E29FB8F9-0991-43EA-A7D6-83F6E0F1F1D2.jpeg

Endret av LivEinar
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (23 minutter siden):

Det er ikke kroppspress å påpeke usunn vektoppgang..

Med en slik tankegang kan jo alle gravide bare velte seg rundt og gå opp 50+ kg i svangerskapet,er det så farlig liksom..

Det er IKKE snakk om det estetiske,men egen helse!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 timer siden):

Har man den arbeidskapasitet hun snakker om at hun har så blir man greit ferig med studiekompetanse etter den voksen-regelen (24/5 eller hva den heter) på et halvår. 

Hvorfor ta mer utdanning når man har lykkes uten? Det hadde ikke jeg orket.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke utbrent da? Jeg kan veldig lite om ME men hvis hun ikke ble utreda skikkelig, hvordan får man diagnosen ME? Eller er det noe jeg går glipp av her? Og hvis hun fikk ME etter kyssesyken så er det jo mange som er slitne en lengre periode etter.

Jeg var utbrent som tenåring. Lå i senga og bare stirra inn i veggen, uendelig timer søvn men fortsatt trøtt og sliten. Var på skolen for å skrive prøver, resten gjorde jeg hjemme. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LivEinar skrev (1 time siden):

Å herre! Jaja, har visst ikke så høy IQ hun heller da 🤦‍♀️

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Og der var Yummymummy avfulgt.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (23 minutter siden):

Hvorfor ta mer utdanning når man har lykkes uten? Det hadde ikke jeg orket.

Poenget var at SET klager alle veier over at hun ikke fikk tatt vgs som ung fordi hun var syk. Hun valgte sosial aktivitet i den perioden framfor skole. Etter at hun blei frisk, gikk det mange år hvor hun kunne tatt voksenvarianten av vgs på ett år. Hun var lenge frisk før hun var med og startet CL. Så hvorfor stadig dra den manglende vgs fram og klage…

Endret av LivEinar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niffler skrev (28 minutter siden):

Hun var ikke utbrent da? Jeg kan veldig lite om ME men hvis hun ikke ble utreda skikkelig, hvordan får man diagnosen ME? Eller er det noe jeg går glipp av her? Og hvis hun fikk ME etter kyssesyken så er det jo mange som er slitne en lengre periode etter.

Jeg var utbrent som tenåring. Lå i senga og bare stirra inn i veggen, uendelig timer søvn men fortsatt trøtt og sliten. Var på skolen for å skrive prøver, resten gjorde jeg hjemme. 

Barnekriteriene for å sette ME diagnose er mye løsere en ME kriterier for voksne. Slik at flere får nok ME diagnose som kanskje har andre ting. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Men de sier at barn har bedre odds for å bli bra; men det er jo pga at de har andre kriterier de diagnostiserer etter hos barn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...