Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Klittings skrev (2 timer siden):

I artikkelen sier hun: «Men det er nok veldig tilfeldig hvem som blir rammet. For min del ligger det også i familien. Både mamma og lillebroren min har diagnosen, og flere i nær familie. Det har nok vært en blanding av både miljø og gener for min del.»

En fysisk sykdom oppstår ikke pga miljø,er hun SÅ dum?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klittings skrev (2 timer siden):

Mister følgere, og dermed mister hun mange tusen kr inn… så må i media for å sanke inn mer igjen 😅 Palasset til ørten millioner skal finansieres 🙄

IMG_7130.png

Så det slår henne ikke at grunnen til at hun mister følgere, er henne selv?🤔

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (2 minutter siden):

Så det slår henne ikke at grunnen til at hun mister følgere, er henne selv?🤔

Nei det tenker nok ikke hun på. Men hun snakket vel noe om att det samme skjer med Isabel Raad 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Nei det tenker nok ikke hun på. Men hun snakket vel noe om att det samme skjer med Isabel Raad 

Folk begynner vel å bli lei det intetsigende pjattet, som bare gjentar og gjentar seg 😴

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg sluttet å følge absolutt alle bloggere, for jeg var redd for å miste hjerneceller 😆

Neida.. men har bedre ting å bruke tiden på.

Denne tråden (og lignende) er ganske nyttig da, så folk skjønner hvordan mange oppfatter henne. Ikke alt er på stell, selv om hun gir uttrykk for det..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 time siden):

Men hvis hun er så redd for og bli verre igjen så burde hun vel ikke kjøpe så dyrt hus. Blir vanskelig og finansiere hvis hun må tilbake til ufør.

Hun sier hun er frisk og er sitert på det ifølge ett el annet intervju i ett ukeblad tidligere i høst. Så da må hun evt i hele nav mølla igjen noen år før hun evt kan få en uføregrad. 

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

Miljø? Hva i all verden mener hun med det?

Trodde hun ble syk etter kyssesyke -eller har jeg drømt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (24 minutter siden):

Trodde hun ble syk etter kyssesyke -eller har jeg drømt? 

En jeg kjenner med me startet med å bli omgangssyke syk, så kom hun seg liksom aldri ordentlig igjen, og hanglet veldig før hun ble dårligere og dårligere. Så ikke uvanlig at en infeksjon eller sykdomstilfelle kan være starten på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (53 minutter siden):

En jeg kjenner med me startet med å bli omgangssyke syk, så kom hun seg liksom aldri ordentlig igjen, og hanglet veldig før hun ble dårligere og dårligere. Så ikke uvanlig at en infeksjon eller sykdomstilfelle kan være starten på det. 

Nei skjønner det, men hun sa at miljø og gener var årsaken mener at jeg har lest ett sted at hun fikk ME etter kyssesyken. Var derfor jeg lurte, om jeg husker feil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (8 minutter siden):

Nei skjønner det, men hun sa at miljø og gener var årsaken mener at jeg har lest ett sted at hun fikk ME etter kyssesyken. Var derfor jeg lurte, om jeg husker feil. 

Og så har det vel vært snakk om at det var pga p-piller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man leser SET sin egen blogg, opplevde hun radikal bedring av ME fra og med første svangerskap i 2015. https://saraaemiliee.blogg.no/min-me-historie-del-3.html

Ja, hun sleit med ME særlig fra 10.klasse på ungdomsskolen og de tre årene på vgs. Men SET har altså vært tilnærmet frisk de siste 10 årene. Sett i dette perspektivet, forstår jeg ikke helt argumentasjonen hennes om at hun «fortjener» en business-Vixen-pris bl.a. pga sykdommen i ungdomstida, og at hun likevel har klart å bli medeier i en bedrift som siste året har gått bra. Mange unge voksne i 30-årene har vært både fysisk og psykisk syke, og likevel kjempet seg til f.eks. en god utdanning og suksess i arbeidslivet - uten at de gjør krav på belønning og offentlig anerkjennelse…

Endret av LivEinar
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Det kan jo det🤷‍♀️

Endret av hvaduikkeser
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Kan det vel. Alle belastninger og opplevelser kan påvirke kroppen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at hun mister følgere. Folk begynner vel å bli dritlei av å se diverse influence sminke seg, spise frokost, hente pakker og klage over hvor travel de er. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (11 minutter siden):

Godt å se at hun mister følgere. Folk begynner vel å bli dritlei av å se diverse influence sminke seg, spise frokost, hente pakker og klage over hvor travel de er. 

SET mer enn antyder at følgerfrafall skyldes en feil hos snap. Som en her inne skreiv - kan hun ikke tenke seg at det er frivillig avfølging? I november hadde hun 186.000 følgere, først i januar hadde dette falt med 2000, og i januar måned har tallet gått ytterligere ned med 4-500 følgere. Siden november har det vært en jevn nedgang fra 186.000 til 182.500 i dag. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (51 minutter siden):

SET mer enn antyder at følgerfrafall skyldes en feil hos snap. Som en her inne skreiv - kan hun ikke tenke seg at det er frivillig avfølging? I november hadde hun 186.000 følgere, først i januar hadde dette falt med 2000, og i januar måned har tallet gått ytterligere ned med 4-500 følgere. Siden november har det vært en jevn nedgang fra 186.000 til 182.500 i dag. 

Det kan være frivillig avfølging, men vet om flere som har opplevd å bli borte fra følgerne. Kanskje en god kombinasjon?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
faltforfristelsen skrev (2 minutter siden):

Det kan være frivillig avfølging, men vet om flere som har opplevd å bli borte fra følgerne. Kanskje en god kombinasjon?

Og folk blir dessuten lei av å måtte trykke seg gjennom x antall snap’er fra 23 timer tilbake for å se dagens oppdatering… 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker det beste for kvinner og gründere. Første gangen jeg kommenterer her. For hun hadde ME i mange år, og det som skjedde i livet hennes var at moren kom innom rommet for å se hvordan hun hadde det. Men likevel fant hun kjæreste, fikk to barn, startet firma, kuttet ut kjæresten og venter nr to med ny kjæreste. Og er fortsatt på ‘nett’ 24/7? Det er nok noe jeg har oversett. Men for en voksen som meg kan ikke dette være et godt forbilde. Jeg sjekker inn igjen her om 5-10 år og håper det går bra med henne. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Ser det samme hos Therese Lien. Hun også skylder på feil hos Snapchat…. 😅 Tror mange har slutta å følge desse damene, blir det samme om og om igjen. Jeg er ikke daglig innom lenger, bare sporadisk 🙈

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare helt urolig hvordan hun melker denne ME historien og like urolig at media orker å skrive om det gang etter gang. Har avfulgt for lenge siden og håper det kommer et ras av folk som innser for ei kynisk dame detter er 

IMG_4567.png

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...