Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Å at de kan kjøpe str S...

Kanskje CL skal bli den nye Zizzi istedet for Cubus.. 🤷🏼‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sommerbarnn skrev (25 minutter siden):

Gir man feil råd vedrørende søvn tips/ slutt på dupp på dagen, så får man vel Hormonella på nakken😅 «JEG VIL HA TIPS OG RÅD (bare du gir meg akkurat de rådene jeg vil ha, hvis ikke henger jeg deg ut for 100.000 folk.)" 

Stabilt. 

Jeg vil ha engasjement,så jeg kan betale for det digre huset mitt..

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnug skrev (14 timer siden):

Kanskje CL skal bli den nye Zizzi istedet for Cubus.. 🤷🏼‍♀️

Størrelsene er hvertfall det samme. At Sara er en M i CL er vel det samme som om hun skulle vært en M i Zizzi-klær :) 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (34 minutter siden):

Størrelsene er hvertfall det samme. At Sara er en M i CL er vel det samme som om hun skulle vært en M i Zizzi-klær :) 

Er akkurat som på zizzi. Jeg bruker 2-3 xl på f.eks Cubus men er M/L på zizzi. Men jeg prøvde jo den største størrelsen av bh på careless og fikk den knapt rundt kroppen. Så jeg skjønner meg ikke helt på de størrelsene 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 minutter siden):

Er akkurat som på zizzi. Jeg bruker 2-3 xl på f.eks Cubus men er M/L på zizzi. Men jeg prøvde jo den største størrelsen av bh på careless og fikk den knapt rundt kroppen. Så jeg skjønner meg ikke helt på de størrelsene 

Det er nok fordi at igjen er alle str der laget etter Sara sin kropp og hun er veldig tynn rundt øverste del av kroppen, i forhold til nederst. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 timer siden):

Det er nok fordi at igjen er alle str der laget etter Sara sin kropp og hun er veldig tynn rundt øverste del av kroppen, i forhold til nederst. 

Ja det er kanskje derfor den ikke passet meg. Fordi jeg har store bryster. Men ut fra denne størrelse tabellen så skulle den passe meg men det var langt unna og passe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er så spesielt å bruke hennes kropp som «mal» for klærne hun lager. Det er fint med mangfold, men hun har jo en ganske særegen kroppsfasong? Mange med lipødem her til lands, men har aldri sett noen med lipødem og SÅ smal midje. (Vet ikke om hun har lipødem jeg altså, det var bare for å understreke «uproposjonell» kropp) 

Jeg har en del kilo for mye jeg også men de er forholdsvis jevnt fordelt og jeg kan ikke bruke noe av klærne hun lager fordi jeg bare blir 20 kg større med de. Den første utgaven av Anna passer meg for da var scrunchen annerledes plassert, men ikke de andre. Gjorde et forsøk med Solveig nå, men nei, ble bred som en låvedør 😅

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (1 time siden):

Jeg synes det er så spesielt å bruke hennes kropp som «mal» for klærne hun lager. Det er fint med mangfold, men hun har jo en ganske særegen kroppsfasong? Mange med lipødem her til lands, men har aldri sett noen med lipødem og SÅ smal midje. (Vet ikke om hun har lipødem jeg altså, det var bare for å understreke «uproposjonell» kropp) 

Jeg har en del kilo for mye jeg også men de er forholdsvis jevnt fordelt og jeg kan ikke bruke noe av klærne hun lager fordi jeg bare blir 20 kg større med de. Den første utgaven av Anna passer meg for da var scrunchen annerledes plassert, men ikke de andre. Gjorde et forsøk med Solveig nå, men nei, ble bred som en låvedør 😅

Jeg tror egentlig ikke midjen hennes er så smal, men at den ser smal ut mot den enorme rumpa. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (1 time siden):

Hun har ikke lipødem, da hadde hun brukt det som unnskyldning tro meg, og så jo nå da hun gikk ned da hun var med på 16-ukers, så ble jo både lår(ben) og rumpa betraktelig mindre, da begynte hun plutselig å bruke helt andre klær også, veldig lite fra eget brand en stund da. 

Endret av Tessa12
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (1 time siden):
Tessa12 skrev (1 time siden):

Hun har ikke lipødem, da hadde hun brukt det som unnskyldning tro meg, og så jo nå da hun gikk ned da hun var med på 16-ukers, så ble jo både lår(ben) og rumpa betraktelig mindre, da begynte hun plutselig å bruke helt andre klær også, veldig lite fra eget brand en stund da. 

Hun er vel en sånn som lagrer alt av fett på lår og rompe kanskje… for jeg synes jo hun gikk fort ned i vekt når hun tok tak i kostholdet og begynte å trene. Blir spennende og se hvordan hun starter opp med trening og sunn mat igjen etter fødsel😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (På 19.1.2025 den 12.42):

SET eksponerer kontinuerlig detaljer om de tre barna sine, i tillegg til det ufødte. Vi vet mye om hva de gjør og hvordan de har det. I dag legger hun ut om søvnrutinene til yngstesønnen på snart to år, det har hun gjort lenge. Og hun spør sine snap-følgere om råd, «dette er casen», sier hun. Søvnproblematikken til 2-åringen blir et felleseie for nesten 200.000 følgere! Det er et ekstremt og absurd overgrep, en mor skal verne barna sine - ikke utlevere dem! 

(Jeg legger ved to eksempler, her er det til sammen fem snapper med mye tekst og tale.)

E12491F1-93F9-4244-8827-1F87446D0216.jpeg

F536104C-177D-4544-B2C9-C3E072A6861B.jpeg

👏👏👏 så flott at du joiner da og er like flink som henne og sprer det videre. Samme nivå dere 2 da.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (56 minutter siden):

👏👏👏 så flott at du joiner da og er like flink som henne og sprer det videre. Samme nivå dere 2 da.

Fru Johansen på insta: 

IMG_8660.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest issoras
LivEinar skrev (7 timer siden):

Fru Johansen på insta: 

IMG_8660.jpeg

Det går an å kritisere uten å dele den sensitive informasjonen. Fru Johansen er selv svært flink til å anonymisere og skjerme barna som utleveres, lær av henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått følgende tips: Ingen vits å se på SET sin snap i formiddag. Det dreier bare seg om å åpne et par esker og diverse eviglange filmer der hun pakker opp og monterer bærestol og vogn. 😂 

Endret av LivEinar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo den ihuga fansen som sørger for att careless har så lite retur.. De er så snille at de heller selger det på Tise  eller Finn

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-01-21-12-17-13-245_com.snapchat.android.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (1 time siden):

Det er jo den ihuga fansen som sørger for att careless har så lite retur.. De er så snille at de heller selger det på Tise  eller Finn

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-01-21-12-17-13-245_com.snapchat.android.jpg

Nettopp, det er jo maaaange annonser på facebook siden også. Mange kjoler, gamle og nye, med lapper på som selges i stedet for at folk sender de i retur. Så hadde ikke Facebook siden bl.a eksistert hadde nok returprosenten vært mye høyere! 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (33 minutter siden):

Nettopp, det er jo maaaange annonser på facebook siden også. Mange kjoler, gamle og nye, med lapper på som selges i stedet for at folk sender de i retur. Så hadde ikke Facebook siden bl.a eksistert hadde nok returprosenten vært mye høyere! 

Betydelig høyere om disse damene hadde brukt retten sin til og sende tilbake. Jeg skjønner bare ikke tankegangen? Ja du går glipp av porto men må jo være bedre og få 70 kr mindre(vet ikke hva portoen er på) enn å ikke vite om man får solgt produktet.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (På 19.1.2025 den 12.42):

SET eksponerer kontinuerlig detaljer om de tre barna sine, i tillegg til det ufødte. Vi vet mye om hva de gjør og hvordan de har det. I dag legger hun ut om søvnrutinene til yngstesønnen på snart to år, det har hun gjort lenge. Og hun spør sine snap-følgere om råd, «dette er casen», sier hun. Søvnproblematikken til 2-åringen blir et felleseie for nesten 200.000 følgere! Det er et ekstremt og absurd overgrep, en mor skal verne barna sine - ikke utlevere dem! 

(Jeg legger ved to eksempler, her er det til sammen fem snapper med mye tekst og tale.)

E12491F1-93F9-4244-8827-1F87446D0216.jpeg

F536104C-177D-4544-B2C9-C3E072A6861B.jpeg

Man spør ikke internett om råd ang barn, når alle vet hvem de er, for ei fu**** up kjærring

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skjer det ikke noe snart i forhold til å skjerme desse barna som stadig får sine liv brettet ut på nettet? Er det virkelig ingen politiker, barnevern, organisasjon el. som vil ta tak i dette? 
De starter jo eksponeringen og inntjeningen i det øyeblikket de får positiv test! Er det virkelig ikke noe vern for barn på nett? De personene som skal vise mest omsorg til barnet deler jo uhemmet alt ut til hele verden, det er bare tragisk…..

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...