Isola2 Skrevet 6 timer siden #40401 Del Skrevet 6 timer siden Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Måtte google jeg nå, tok Petter Northug. Ja, han var i skidress, så ikke utstyret hans på et eneste bilde jeg. Sier kanskje litt om kvaliteten til Keless…papirtynt «ull»undertøy 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6 timer siden #40402 Del Skrevet 6 timer siden Tipper vi her ser en kombinasjon av «kvalitetsbokseren» for menn uten noen form for fasong etter et par vask (som mye annet fra CL) og en daglig leder som stiller opp som modell før han får litt «team building» med gründeren. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6 timer siden #40403 Del Skrevet 6 timer siden Porcelain skrev (24 minutter siden): Må advare dere om at i februar starter ski-VM i Trondheim, da er det fare for å se peniser på menn i tights. Best å holde seg unna, sinnet tar varig skade! Man ser ikke skiløpere sin penis i skidress eller friidrettsutøvere sin penis på den måten som man ser på bilde av V.. Å jeg tror ikke det er fordi skiløpere eller hekkeløpere er mindre utstyrt🙈 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5 timer siden #40404 Del Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Man ser ikke skiløpere sin penis i skidress eller friidrettsutøvere sin penis på den måten som man ser på bilde av V.. Å jeg tror ikke det er fordi skiløpere eller hekkeløpere er mindre utstyrt🙈 De har nok utstyr av bedre kvalitet… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 4 timer siden #40405 Del Skrevet 4 timer siden Snublefot62 skrev (1 time siden): Tipper vi her ser en kombinasjon av «kvalitetsbokseren» for menn uten noen form for fasong etter et par vask (som mye annet fra CL) og en daglig leder som stiller opp som modell før han får litt «team building» med gründeren. Boksershorts med lommer er nok snart på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 3 timer siden #40406 Del Skrevet 3 timer siden Nussepus skrev (7 timer siden): «Egenreklame» 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå