Nussepus Skrevet 17. januar #40361 Del Skrevet 17. januar Lillemor1982 skrev (1 time siden): Klarer ikke å tenke på han som noe annet enn Mr Sekret jeg 😂😂😂 Eller herr sekret ( på norsk) siden tissen Hans lekker gledestårer. Nå vet jo alle hvor stor penis han har også. Classy 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 17. januar #40362 Del Skrevet 17. januar Avokadoen skrev (6 timer siden): Altså, bare meg som reagerer på V i ullundertøyet på snap? Man ser tydelig penisen hans, veldig detaljert. Ser liksom hvor lang den er, hvor penishodet starter og slutter, virkelig konturen. Måtte spørre mannen min om jeg var gal, men han var enig. V virker å være godt utstyrt da 😂 Kan du legge ut bilde😆😆😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. januar #40363 Del Skrevet 17. januar 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. januar #40364 Del Skrevet 17. januar Nussepus skrev (15 minutter siden): 🙈🤦🏻♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. januar #40365 Del Skrevet 17. januar SE som fanatisk syr lommer på alt burde ha sydd en lomme for holde utstyret til Mr Sekret på plass. Eller kondomer for lykketårene hans så de slippe flere uhell, og vi slipper å se på 27341820 eksponeringssnapper av barn fra spermen når egget. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 17. januar #40366 Del Skrevet 17. januar Xmasclovn skrev (2 minutter siden): SE som fanatisk syr lommer på alt burde ha sydd en lomme for holde utstyret til Mr Sekret på plass. Eller kondomer for lykketårene hans så de slippe flere uhell, og vi slipper å se på 27341820 eksponeringssnapper av barn fra spermen når egget. Hehe du er nå morsom 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 17. januar #40367 Del Skrevet 17. januar Uff! Får nesten vondt av han…. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. januar #40368 Del Skrevet 17. januar Nussepus skrev (2 timer siden): Stakkars mann som blir utlevert slik. Har SE ingen grenser for hva hun deler? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. januar #40369 Del Skrevet 17. januar Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Stakkars mann som blir utlevert slik. Har SE ingen grenser for hva hun deler? Nope. Pengene rår. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. januar #40370 Del Skrevet 17. januar Nussepus skrev (Akkurat nå): Nope. Pengene rår. Han må være glad i penger som tillater alt dette. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 17. januar #40371 Del Skrevet 17. januar Oj! Det var grafisk. Har han ikke bokser liksom? Det var jo voldsomt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. januar #40372 Del Skrevet 17. januar Rufs skrev (8 minutter siden): Oj! Det var grafisk. Har han ikke bokser liksom? Det var jo voldsomt. Ser du på lårene så har han boxer under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 17. januar #40373 Del Skrevet 17. januar Tessa12 skrev (7 minutter siden): Ser du på lårene så har han boxer under Ja, klarte ikke se på lårene i utgangspunktet med det blikkfanget. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 17. januar #40374 Del Skrevet 17. januar Må advare dere om at i februar starter ski-VM i Trondheim, da er det fare for å se peniser på menn i tights. Best å holde seg unna, sinnet tar varig skade! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. januar #40375 Del Skrevet 17. januar Porcelain skrev (6 minutter siden): Må advare dere om at i februar starter ski-VM i Trondheim, da er det fare for å se peniser på menn i tights. Best å holde seg unna, sinnet tar varig skade! Måtte google jeg nå, tok Petter Northug. Ja, han var i skidress, så ikke utstyret hans på et eneste bilde jeg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. januar #40376 Del Skrevet 17. januar Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Måtte google jeg nå, tok Petter Northug. Ja, han var i skidress, så ikke utstyret hans på et eneste bilde jeg. Sier kanskje litt om kvaliteten til Keless…papirtynt «ull»undertøy 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. januar #40377 Del Skrevet 17. januar Tipper vi her ser en kombinasjon av «kvalitetsbokseren» for menn uten noen form for fasong etter et par vask (som mye annet fra CL) og en daglig leder som stiller opp som modell før han får litt «team building» med gründeren. 10 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. januar #40378 Del Skrevet 17. januar Porcelain skrev (24 minutter siden): Må advare dere om at i februar starter ski-VM i Trondheim, da er det fare for å se peniser på menn i tights. Best å holde seg unna, sinnet tar varig skade! Man ser ikke skiløpere sin penis i skidress eller friidrettsutøvere sin penis på den måten som man ser på bilde av V.. Å jeg tror ikke det er fordi skiløpere eller hekkeløpere er mindre utstyrt🙈 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 17. januar #40379 Del Skrevet 17. januar elskersommer skrev (1 time siden): Man ser ikke skiløpere sin penis i skidress eller friidrettsutøvere sin penis på den måten som man ser på bilde av V.. Å jeg tror ikke det er fordi skiløpere eller hekkeløpere er mindre utstyrt🙈 De har nok utstyr av bedre kvalitet… 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 17. januar #40380 Del Skrevet 17. januar Snublefot62 skrev (1 time siden): Tipper vi her ser en kombinasjon av «kvalitetsbokseren» for menn uten noen form for fasong etter et par vask (som mye annet fra CL) og en daglig leder som stiller opp som modell før han får litt «team building» med gründeren. Boksershorts med lommer er nok snart på vei! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå