Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Outandabout skrev (På 14.1.2025 den 16.34):

Mulig jeg er gammal og grå, men forstår ikke at alt skal måtte deles til hele verden.

Enig … alt må ut😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (4 timer siden):

Aner ikke Hun skrev da virkelig med scrunch foran?????

Jeg så kjapt på bildene som ble lagt ut og det var litt sånn ekstra stoff foran ved magen hvis du skjønner.. som rynker seg. 

det jeg reagerte mest på var at 90%av modellene for treningstøyet var overvektige. Og tøyet fenget ikke meg som trener… ikke noe fresht i det hele tatt. Veldig kjedelig. Men det er min smak da🙂 sikkert folk som liker det her og. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (8 timer siden):

Mange, mange titalls snapper på å fortelle om dagens (intetsigende) planer, gravidhormoner og tårer, ikke få logga seg inn i et møte, se på SET smøre rundstykke, se på SET pakke opp en pakke, se på SET montere ei hylle og flikke på en vegg. Og klokka er bare 15.00!!! Hvem i all verden syns dette innholdet er interessant???

Glemte: Rydde ut av oppvaskmaskinen… 😉

Du synes jo det er interessant nok til å se snappene hennes og komme her å skrive om det.. Er nok for henne det. Gir henne penger i kassa det og hum smiler til banken. 

Jada, du sier du gjør det pga det og det. Allikevel er du med og betaler hennes lønn og viser interesse. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Du synes jo det er interessant nok til å se snappene hennes og komme her å skrive om det.. Er nok for henne det. Gir henne penger i kassa det og hum smiler til banken. 

Jada, du sier du gjør det pga det og det. Allikevel er du med og betaler hennes lønn og viser interesse. 

Tenker det er sunt at noen har ett kritisk blikk til influensers gjøre og laden om det betyr at noen må følge de for å bevisstgjøre folk hva de faktisk bruker tiden sin på og blir «influenset» av og for å synliggjøre ovenfor ombud og tilsyn hva bransjen driver med -her er det mye gråsone å ta tak i. Ikke kun hos SET men flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...