Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for krenkende innhold. 

Sol, admin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle gravide burde trene. Bra for både mor og baby i magen. Å ligge og fleske seg på sofaen er oppskriften på å gjøre svangerskapet mer risikofyllt. Økt risiko for både svangerskapsforgiftning og svangerskapdiabetes. Etter fødsel er det økt fare for blodpropp hos mor blant annet.

I tillegg til økt fare for sykdom/helseproblemer/dødfødsel hos barnet.

Å trene kan være så enkelt som å gå tur. Eller å svømme hvis det blir for tungt.

Å nesten normalisere overvekt når hun er gravid er bare tragisk. Hun legger ikke på seg 18 kg av å spise et par rundstykker med smør om dagen.

Hun burde lese seg opp om overvekt i svangerskapet.

• Liker 13
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette orker hun da, selv hvor kvalm og dårlig hun er. Men å gå en liten tur for sin og babyen sin helse, nei det går jo ikke må man skjønne. 🙈

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20250110_083115_Snapchat.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Dette orker hun da, selv hvor kvalm og dårlig hun er. Men å gå en liten tur for sin og babyen sin helse, nei det går jo ikke må man skjønne. 🙈

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20250110_083115_Snapchat.jpg

Hun klarer visst det hun vil ja, så lenge det er behagelig nok.

Men, jeg stusser på det private livet hennes, har hun ingen venninner?
Ok, Lene Mari da (som hun skamløst liker å trykke langt ned, ref veska hun kjøpte, for LM ville aldri kunne få råd til den) men, eneste jeg ser er at hun sitter/ligger hjemme i sofaen

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (4 minutter siden):

Ok, Lene Mari da (som hun skamløst liker å trykke langt ned, ref veska hun kjøpte, for LM ville aldri kunne få råd til den) men, eneste jeg ser er at hun sitter/ligger hjemme i sofaen

Hun har svært få venninner. Og det er på grunn av væremåten hennes. Og de som kjenner venninnen Lena Mari sier at de to ikke er så nære lengre. Hvem vil ha Sara til venninne slik hun har utviklet seg? Frekk, spydig og lite hyggelig.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (39 minutter siden):

Snoker45 skrev (33 minutter siden):

Hun har svært få venninner. Og det er på grunn av væremåten hennes. Og de som kjenner venninnen Lena Mari sier at de to ikke er så nære lengre. Hvem vil ha Sara til venninne slik hun har utviklet seg? Frekk, spydig og lite hyggelig.

SET hadde for litt siden et langt innlegg om sin omgang med venner. Hun blei jo syk i ungdomsskoletida, og hadde veldig mye fravær, VGS likeså. Hun sa i innlegget at mye av kontakten har gått digitalt, og at hun har mistet mange venner opp gjennom årene. 

Jeg syns det er innlysende at hun også mistet mye av den sosialiseringa og læringa andre unge gjennomgår. Hun tåler bl.a. selv ikke helt vanlige spørsmål, hun går rett i forsvar og svarer nedlatende og frekt. Hennes sosiale liv foregår på snap, hun snakker om vi/oss/dere og behandler følgerne som sine «venner». Sjøl har hun også bekreftet at hun er psykisk avhengig av å ha den kontakten… Slik lever hun på mange måter i en lukka boble. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med trynet hennes på bildet fra shooten? Trodde ikke keless dreiv med retusjering?

Og det så ikke ut som det var så god hold i den sportsbhn.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (1 time siden):

Hva skjer med trynet hennes på bildet fra shooten? Trodde ikke keless dreiv med retusjering?

Og det så ikke ut som det var så god hold i den sportsbhn.

Hun er jo helt ukjent.. eller er det ikke SE?

Bilde fra SE sin Snapchat 

IMG_20250110_233638.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

IMG_20250110_233638.jpg

Hun ser ut som hun er laget av AI. Hvor langt er hun på vei nå? Ser høygravid ut.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (27 minutter siden):

Hun ser ut som hun er laget av AI. Hvor langt er hun på vei nå? Ser høygravid ut.

19uker mener jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Får du en god følelse inni deg av å skrive slike ting? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 timer siden):

IMG_20250110_233638.jpg

De kunne med hell brukt mer lys.

Vi er også vandt til å se henne i selfiemodus med fjeset 15 cm fra kamera,ikke 1m fra kamera,da ser man også VELDIG annerledes ut ofte.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (3 timer siden):

19uker mener jeg

Da har hun lenge igjen🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Porcelain skrev (1 time siden):

Får du en god følelse inni deg av å skrive slike ting? 

Mhm, det gjør dagen min bedre!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke henne,men klikker litt når hun dukker opp. Ser hun er gravid. Det slår meg at selv om hun er så veldig for "mamma kroppen" og skavanker/løs hud her og der er hun allikevel  ekstremt  kroppsfokusert🤷‍♀️ Greit hun er opp og ned i vekt hele tiden ( usunt for kroppen) for det er mange kg opp og ned hele tiden ,ser slik ut...,men hun fokuserer enormt på det. Snakker om det hele tiden,eller iallefall annenhver snap jeg har sett. Hun er også ekstremt glad i å stå med tights og bar mage,bare å Google navnet hennes.. masse bilder fra back then... kanskje hun måler seg og sammenligner bildene..noe hysterisk  over kroppsfokuset. 

Hun har jo en litt annerledes  form enn mange på kroppen,det blir også veldig lett å se når hun går ned eller opp. Det er litt selvmotsigende for hun skal liksom feire mammakroppen,men er ekstremt opptatt av kropp allikevel....

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (På 10.1.2025 den 11.02):

Så hun det?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke følger jeg henne ikke har jeg så veldig til overs for klærne hennes og dette influencer opplegget. Men å komunterer utseende vekt osv er lavmål . Ser det gjøres på flere av disse her inne. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Jeg følger ikke henne,men klikker litt når hun dukker opp. Ser hun er gravid. Det slår meg at selv om hun er så veldig for "mamma kroppen" og skavanker/løs hud her og der er hun allikevel  ekstremt  kroppsfokusert🤷‍♀️ Greit hun er opp og ned i vekt hele tiden ( usunt for kroppen) for det er mange kg opp og ned hele tiden ,ser slik ut...,men hun fokuserer enormt på det. Snakker om det hele tiden,eller iallefall annenhver snap jeg har sett. Hun er også ekstremt glad i å stå med tights og bar mage,bare å Google navnet hennes.. masse bilder fra back then... kanskje hun måler seg og sammenligner bildene..noe hysterisk  over kroppsfokuset. 

Hun har jo en litt annerledes  form enn mange på kroppen,det blir også veldig lett å se når hun går ned eller opp. Det er litt selvmotsigende for hun skal liksom feire mammakroppen,men er ekstremt opptatt av kropp allikevel....

Interessant innlegg og fokus, @M.H85. Til å fronte at man ikke skal være fokusert på kropp og vekt, så er SET ekstremt fokusert både på kropp og vekt… 🤔

Endret av LivEinar
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (5 timer siden):

Mhm, det gjør dagen min bedre!

Tenk at sånne som deg finnes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (4 timer siden):

Interessant innlegg og fokus, @M.H85. Til å fronte at man ikke skal være fokusert på kropp og vekt, så er SET ekstremt fokusert både på kropp og vekt… 🤔

Ja ...det var liksom det 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...