Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (17 timer siden):

Hei @GulleGull! Her er et knippe «stygge» meldinger fra trollene… 😉

IMG_7980.jpeg

Oi, ja det var stygge meldinger, fulle av hat og trusler 😂😂 

Og godt er det da at hun viser seg som en voksen og profesjonell kvinne når hun svarer tilbake 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (15 timer siden):

I dag er frøken Tandberg irritert fordi hun mener Henrik Troy henger henne ut på sin IG konto.. " så derfor har jeg bestemt meg for att han skal ikke vinne noe Vixen i år"

Så stem på meg folkens😊

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241211-172012.png

Han kommer jo bare med sannheten, og den er nok vond å se for både Sara Emilie og andre mindre smarte influensere. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at SE velger og ha lager på Østlandet fremfor i Kristiansand? Har ikke denne Reme akkurat fått nytt stort lager i Kristiansand?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjolen jeg bestilte fra careless i går -imponerende leveringstid må jeg si! Har bestilt nesten alle julegavene på nett i år og denne slår mange andre!

Kjolen var også av bra kvalitet, ingen løse tråder og tykt og fint stoff. Jeg har kjoler i forskjellig kvalitet og prisklasse og denne var på ingen måte av dårlig kvalitet. Mulig dere har vært uheldige!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hva er grunnen til at SE velger og ha lager på Østlandet fremfor i Kristiansand? Har ikke denne Reme akkurat fått nytt stort lager i Kristiansand?

Hun sier de vurderte å bygge nytt og eget lager, men lot det være pga stort ansvar og mye jobb. Kanskje også pga økonomi? Enten var det økonomisk uproblematisk eller så velger hun bevisst å ikke nevne akkurat det. Jeg vet ikke…

IMG_8010.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (19 minutter siden):

Hun sier de vurderte å bygge nytt og eget lager, men lot det være pga stort ansvar og mye jobb. Kanskje også pga økonomi? Enten var det økonomisk uproblematisk eller så velger hun bevisst å ikke nevne akkurat det. Jeg vet ikke…

IMG_8010.jpeg

Jeg så akkurat den.. synes det bare var rart hun flyttet det vekk fra Kristiansand..  Men de kan så klart følge mere med når lagret er nærmere der de bor

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iridium skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk kjolen jeg bestilte fra careless i går -imponerende leveringstid må jeg si! Har bestilt nesten alle julegavene på nett i år og denne slår mange andre!

Kjolen var også av bra kvalitet, ingen løse tråder og tykt og fint stoff. Jeg har kjoler i forskjellig kvalitet og prisklasse og denne var på ingen måte av dårlig kvalitet. Mulig dere har vært uheldige!

Merker at det er stor forskjell på hvor raske firmaer er i år Har selv bestilt nesten alt på nett og noen pakker har jeg etter 3 -4 dager mens noe tar år og dag. 

I år er HM de desidert værste på levering😞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (22 timer siden):

Hvilke stygge meldinger får hun -følger ikke snappen så ser ikke.. 

Til orientering:
En ting er at SET drar fram de få (?) kritiske meldingene hun får, i tillegg har hun stadig kommentarer om trollene og får følgerne med på å latterliggjøre kritiske kommentarer. Her noen eksempler. 

Jeg er en av de som syns Tandberg sine reaksjoner på spørsmål og kritikk er en unødvendig overreaksjon av ei som vil være en suksessfull og profesjonell forretningskvinne. Hennes kommentarer til Henrik Troy på insta føyer seg inn i rekka av eksempler på et reaksjonsmønster som er betenkelig og lite tiltalende. 

IMG_8009.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (21 minutter siden):

Til orientering:
En ting er at SET drar fram de få (?) kritiske meldingene hun får, i tillegg har hun stadig kommentarer om trollene og får følgerne med på å latterliggjøre kritiske kommentarer. Her noen eksempler. 

Jeg er en av de som syns Tandberg sine reaksjoner på spørsmål og kritikk er en unødvendig overreaksjon av ei som vil være en suksessfull og profesjonell forretningskvinne. Hennes kommentarer til Henrik Troy på insta føyer seg inn i rekka av eksempler på et reaksjonsmønster som er betenkelig og lite tiltalende. 

IMG_8009.jpeg

Hvis hun hadde fått veldig stygge meldinger så hadde hun vel lagt de ut? Siden hun legger ut disse? Ser jo at de kan være skrevet litt «sleivete», men det gjør jo de som kommenterer på snappene hvor meldingene legges ut. Skjønner ikke helt jeg -dynamikken SE legger opp til med publikumet sitt. Hauser jo opp, men det skaper kanskje engasjement og trafikk. Virker ikke som en spesielt sunn og bærekraftig samhandling😅

Endret av GulleGull
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (27 minutter siden):

Hvis hun hadde fått veldig stygge meldinger så hadde hun vel lagt de ut? Siden hun legger ut disse? Ser jo at de kan være skrevet litt «sleivete», men det gjør jo de som kommenterer på snappene hvor meldingene legges ut. Skjønner ikke helt jeg -dynamikken SE legger opp til med publikumet sitt. Hauser jo opp, men det skaper kanskje engasjement og trafikk. Virker ikke som en spesielt sunn og bærekraftig samhandling😅

Nå er ikke Sara E den beste på bærekraft, hverken på den ene eller andre måten 🥱🥱🥱

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (24 minutter siden):

Jeg skjønner det heller ikke, @GulleGull. Og det er en ganske dårlig måte å skape engasjement og trafikk på - som du så riktig sier, ingen sunn og bærekraftig samhandling. 🤔 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner det heller ikke, @GulleGull. Og det er en ganske dårlig måte å skape engasjement og trafikk på - som du så riktig sier, ingen sunn og bærekraftig samhandling. 🤔 

Ikke i lengden nei. Hadde kommet bedre ut av det om hun brukte de som eksempler på hva hun får i innboksen og heller svarer saklig på «teite» kommentarer. Man kan jo ikke i jobben sin henge ut «kunder» og gjøre narr av de dobbelt tilbake, uten at de som har skrevet kommentar får mulighet til å moderere seg eller forsvare seg. Akkurat nå får jo hun tilbake det hun sender ut ser det ut som. Som sagt følger ikke snappen -uttaler meg bare på bakgrunn av det som kommer frem her og at jeg fulgte henne for ett par år tilbake.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket litt med ei jeg kjenner veldig godt på telefonen nå.. Hun driver ett firma som har noe med influencere og gjøre og reklame på sosiale medier. Hun forteller att de ser at det og bruke influencere i reklame er iferd med og gå nedover. Influencere er iferd med og tape seg.

Det og bruke de er for tilgjort når de sitter og nærmest leser ut av ett manus. Fler og fler firma ser nå mot tik tok. De tjener mer på att ungdom forteller om produkter de har kjøpt på f.eks Vita,Cubus eller kjøpt hos små firma. 

Influencere tar for mye betalt for en reklame.. så det er ikke lønnsomt.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (3 timer siden):

Til orientering:

IMG_8009.jpeg

Her er hun god og innfrir disse kriteriene til Vixen. Sikkert derfor hun er blitt semifinalist :ironi:

IMG_3330.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullfallto skrev (17 timer siden):

Er hun narsisist? 🤐 spør kun fordi jeg selv har vært involvert med en og det er utrolig mye likheter her. Veldig skummelt at man får så mye fritt spill i some uten konsekvenser 

Ja. Ingen tvil om at hun er det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (56 minutter siden):

Her er hun god og innfrir disse kriteriene til Vixen. Sikkert derfor hun er blitt semifinalist :ironi:

IMG_3330.jpeg

Tidligere ble det skrevet at ingen bryr seg om Vixen og plutselig er det mange innlegg om vixen og mail til til Vixen, kun for Sara er nominert.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Angel75 skrev (53 minutter siden):

Tidligere ble det skrevet at ingen bryr seg om Vixen og plutselig er det mange innlegg om vixen og mail til til Vixen, kun for Sara er nominert.

Så lenge en influencer ikke følger noen av de reglene som er satt av Vixen for og bli nominert så bruker jeg min rett til og klage.. å det er ikke bare SE som jeg har sagt ifra om.

Å det stemmer at jeg gir f i Vixen men når de først skal gi ut priser så får de i det minste gi de til influencere som faktisk fortjener det. Sara er ikke en av de

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ranten mot Henrik Troy er bare helmiss. 

:knegg:

Hans comeback er derimot fulltreffer.

(sjekk ut Henriks Troys IG)

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Snakket litt med ei jeg kjenner veldig godt på telefonen nå.. Hun driver ett firma som har noe med influencere og gjøre og reklame på sosiale medier. Hun forteller att de ser at det og bruke influencere i reklame er iferd med og gå nedover. Influencere er iferd med og tape seg.

Det og bruke de er for tilgjort når de sitter og nærmest leser ut av ett manus. Fler og fler firma ser nå mot tik tok. De tjener mer på att ungdom forteller om produkter de har kjøpt på f.eks Vita,Cubus eller kjøpt hos små firma. 

Influencere tar for mye betalt for en reklame.. så det er ikke lønnsomt.

Håper virkelig det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...