Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er sønnen hennes nå ? Tenker at det ikke er så lenge til han selv kan logge seg inn på alt . Da kan han lese alt som ligger ute. Bare det burde få SE til å innse at hun burde skjerpe seg.. 

Robin (ex) virker jo som veldig fornuftig oppi dette og har skjerma barna så godt det lar seg gjøre . 

Desverre så har barn nr 4 ingen som passer på . Der er det penga som rår , mest mulig klikk . 

Nr 3 Han ble også «solgt» fra dag 1 , men ikke på samme viset som nr 4 

Endret av Frk nysgjerrig
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frk nysgjerrig skrev (1 time siden):

Hvor gammel er sønnen hennes nå ? Tenker at det ikke er så lenge til han selv kan logge seg inn på alt . Da kan han lese alt som ligger ute. Bare det burde få SE til å innse at hun burde skjerpe seg.. 

Robin (ex) virker jo som veldig fornuftig oppi dette og har skjerma barna så godt det lar seg gjøre . 

Desverre så har barn nr 4 ingen som passer på . Der er det penga som rår , mest mulig klikk . 

Nr 3 Han ble også «solgt» fra dag 1 , men ikke på samme viset som nr 4 

Eldste har spurt mamma om å få snapchat men mamma sa nei. Å om jeg ikke husker feil så ble hun sur fordi de andre foreldrene i klassen ville ikke ha en felles regel om når barna skulle få snapchat 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 timer siden):

Eldste har spurt mamma om å få snapchat men mamma sa nei. Å om jeg ikke husker feil så ble hun sur fordi de andre foreldrene i klassen ville ikke ha en felles regel om når barna skulle få snapchat 

Ja det vil jeg tro hun ble. Hun følte kanskje på det at klassekompiser skal se alt mammaen legger ut om sykdommen hans, sexlivet sitt, rot og møkk og ufin oppførsel på snap. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så SE som deler alt vil styre klassen. Sjarmerende. Blir sikkert kjekt for ungene fremover. Så egoistisk av mor.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Ja det vil jeg tro hun ble. Hun følte kanskje på det at klassekompiser skal se alt mammaen legger ut om sykdommen hans, sexlivet sitt, rot og møkk og ufin oppførsel på snap. 

Det er begrenset hvor lenge hun kan unngå det nå, at barnas venner kan søke henne opp på snap eller andre sosiale medier. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett bra å holde barna unna sosiale Medier. Så lenge man kan ,gutten hennes er vel 9 år om jeg husker riktig og det er fortsatt noen år til de kan ha slikt og godt er det 👍

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (2 timer siden):

Så SE som deler alt vil styre klassen. Sjarmerende. Blir sikkert kjekt for ungene fremover. Så egoistisk av mor.

Det er bare flaut hele greia🙈

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

Det stemmer. Hun la ut snap om eldste som maste om å få snap. SET ville ha fellesregler i klassen, antagelig felles aldersgrense, men blei nedstemt.  Hun skjønner nok at sønnens venner kan følge hennes egen snap. Barn kan være ubetenksomme og med hennes detaljerte beskrivelser av både det ene og det andre, vil eldste gutten være veldig utsatt for kommentarer og erting… 🤔

IMG_7721.jpeg

IMG_7722.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (25 minutter siden):

Det stemmer. Hun la ut snap om eldste som maste om å få snap. SET ville ha fellesregler i klassen, antagelig felles aldersgrense, men blei nedstemt.  Hun skjønner nok at sønnens venner kan følge hennes egen snap. Barn kan være ubetenksomme og med hennes detaljerte beskrivelser av både det ene og det andre, vil eldste gutten være veldig utsatt for kommentarer og erting… 🤔

IMG_7721.jpeg

IMG_7722.jpeg

Jeg kan se for meg hvor lite populær «dronninga» er blant de andre foreldrene på skolen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (2 timer siden):

Jeg kan se for meg hvor lite populær «dronninga» er blant de andre foreldrene på skolen. 

Konstruktiv kritikk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Fikk svar fra Vixen på dette med SE og Therese Lien

Screenshot_20241129-163356~2.png

Hvem er juryen egentlig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Fikk svar fra Vixen på dette med SE og Therese Lien

Screenshot_20241129-163356~2.png

Så spennende. Kan det være SET blir diskvalifisert ? Uansett er det juksepris

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelspørsmål: Hvordan er jurymedlemmene blitt valgt ut ? Eller: Hvem er det som plukker ut jurymedlemmene?

Publikums stemmer teller 40 prosent mot juryens 60 prosent. «Folkets favoritt» er en ren publikumskategori – her er det folket som bestemmer. I kategoriene «Sterke mening», «Bærekraft» og «Business» er det juryen som velger ut finalister og vinnere. (Fra Vixen sin nettside.)

Generelt kan enhver jury der publikums stemmer bare teller 40 %, bli påvirket og styrt av sterke jurymedlemmer med åpne/skjulte agendaer… I klassen «Business» velges vinneren helt bak lukkede dører i en utvalgt jury. 🤔

Endret av LivEinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
WoodpackaFromSpace skrev (1 time siden):

Så spennende. Kan det være SET blir diskvalifisert ? Uansett er det juksepris

Kan ikke tenke meg att hun blir disket... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (4 timer siden):

Nøkkelspørsmål: Hvordan er jurymedlemmene blitt valgt ut ? Eller: Hvem er det som plukker ut jurymedlemmene?

Publikums stemmer teller 40 prosent mot juryens 60 prosent. «Folkets favoritt» er en ren publikumskategori – her er det folket som bestemmer. I kategoriene «Sterke mening», «Bærekraft» og «Business» er det juryen som velger ut finalister og vinnere. (Fra Vixen sin nettside.)

Generelt kan enhver jury der publikums stemmer bare teller 40 %, bli påvirket og styrt av sterke jurymedlemmer med åpne/skjulte agendaer… I klassen «Business» velges vinneren helt bak lukkede dører i en utvalgt jury. 🤔

Hadde vært så gøy hvis Henrik Troy vant isteden for de andre😅 Han er akkurat som SET nominert i folkets favoritt, tenk så lange de ville blitt i maska🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...