elskersommer Skrevet torsdag kl 15:22 #39401 Del Skrevet torsdag kl 15:22 Bilder fra SE sin snapchat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet torsdag kl 15:38 #39402 Del Skrevet torsdag kl 15:38 Så heldig og privilegert hun er som en gang tjente 100,- dagen og i dag kan gå til privat lege. Hun er heldig som har oss i ryggen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet torsdag kl 15:39 #39403 Del Skrevet torsdag kl 15:39 elskersommer skrev (15 minutter siden): Bilder fra SE sin snapchat Er Sara 14 år gammel?! 🙄 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet torsdag kl 15:44 #39404 Del Skrevet torsdag kl 15:44 (endret) elskersommer skrev (23 minutter siden): Bilder fra SE sin snapchat Det er så inderlig respektløst overfor legen fra ultralyd i dag (første bilde)! 👎🏻 Jeg ser at det i ulike SoMe nå settes fokus på at mange influensere med høy offentlig profil ikke aksepterer kritikk. Og at de er så hårsåre at de kaller alle som tør å komme med kritikk for hatere og mobbere. SET dyrker nå den selvskapte figuren «Hormonella» og drar stadig fram følger-kommentarer som oppmuntrer til uthenging. Hun fryder seg over latterliggjøringa av følgere. Det er så uspiselig! Men - jeg ser at dette reageres det på, ikke bare her i KG… Endret torsdag kl 15:46 av LivEinar 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet torsdag kl 16:26 #39405 Del Skrevet torsdag kl 16:26 Forstår ikke at så mange er inne på hennes kanaler . Blir jo bare verre og verre. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet torsdag kl 16:53 #39406 Del Skrevet torsdag kl 16:53 Milla1717 skrev (18 minutter siden): Forstår ikke at så mange er inne på hennes kanaler . Blir jo bare verre og verre. Kan man se antall følgerne de har på snap? Jeg heller skjønner ikke at noen orker følge sånt barnslig og «selvopphøyd» fjas, jeg følger kun her på enkelte tråder på kvinneguiden pga blir litt fascinert av selve fenomenet «influencere» og hvordan det utvikler er seg i samfunnet -det syntes jeg er interessant. jeg følger ingen spesifikke på snap lenger. Kun venner og noen bekjente. Sluttet å følge de 3 jeg hadde på snap når dette med betaling for engasjement på snap kom -da falt nivået på innholdet drastisk og jeg tok meg i å fordumme meg selv med innholdet. . Selv YummyMummy som jeg likte veldig godt falt i «kvalitet»og jeg avfulgte. SE sluttet jeg å følge da hun skilte seg? fra far til de 2 eldste. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet torsdag kl 16:55 #39407 Del Skrevet torsdag kl 16:55 (endret) Milla1717 skrev (29 minutter siden): Forstår ikke at så mange er inne på hennes kanaler . Blir jo bare verre og verre. Det er fordi det blir verre og verre på SET sine SoMe-kanaler at jeg kommenterer og kikker innom henne - da minst mulig. For meg er ikke løsninga å snu ryggen til og la være å følge henne, og ikke kritisere atferden hennes. Jeg mener at barneeksponering, manglende egenreklame og offentlig latterliggjøring av følgere er så kritikkverdig at det må slås ned på. Derfor velger jeg ikke det mest lettvinte - å la være å bry meg. Det er jo det hun ønsker, minst mulig kritikk på KG og i andre forum, slik at hun kan drive på akkurat slik hun sjøl vil! Endret torsdag kl 16:56 av LivEinar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet torsdag kl 16:57 #39408 Del Skrevet torsdag kl 16:57 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Drøyt. Viser nivået. Og det er lavt. Sunket til bunns nå ja. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet torsdag kl 16:59 #39409 Del Skrevet torsdag kl 16:59 elskersommer skrev (1 time siden): Bilder fra SE sin snapchat Herregud! En voksen dame! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet torsdag kl 17:20 #39410 Del Skrevet torsdag kl 17:20 Trur SE gjemmer seg bak"hormonella" slik enkelte gjere med "eg var jo berre full". Tenker ho fullt og heilt må stå for handlingane sine ,og dette er ikkje ei bedrift verdig! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet torsdag kl 17:41 #39411 Del Skrevet torsdag kl 17:41 LivEinar skrev (1 time siden): Det er så inderlig respektløst overfor legen fra ultralyd i dag (første bilde)! 👎🏻 Jeg ser at det i ulike SoMe nå settes fokus på at mange influensere med høy offentlig profil ikke aksepterer kritikk. Og at de er så hårsåre at de kaller alle som tør å komme med kritikk for hatere og mobbere. SET dyrker nå den selvskapte figuren «Hormonella» og drar stadig fram følger-kommentarer som oppmuntrer til uthenging. Hun fryder seg over latterliggjøringa av følgere. Det er så uspiselig! Men - jeg ser at dette reageres det på, ikke bare her i KG… Hvor reageres det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet torsdag kl 17:42 #39412 Del Skrevet torsdag kl 17:42 oss-to skrev (21 minutter siden): Trur SE gjemmer seg bak"hormonella" slik enkelte gjere med "eg var jo berre full". Tenker ho fullt og heilt må stå for handlingane sine ,og dette er ikkje ei bedrift verdig! Hormonellla kan si og gjøre hva jeg vil ja , enig med deg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet torsdag kl 17:43 #39413 Del Skrevet torsdag kl 17:43 LivEinar skrev (47 minutter siden): Det er fordi det blir verre og verre på SET sine SoMe-kanaler at jeg kommenterer og kikker innom henne - da minst mulig. For meg er ikke løsninga å snu ryggen til og la være å følge henne, og ikke kritisere atferden hennes. Jeg mener at barneeksponering, manglende egenreklame og offentlig latterliggjøring av følgere er så kritikkverdig at det må slås ned på. Derfor velger jeg ikke det mest lettvinte - å la være å bry meg. Det er jo det hun ønsker, minst mulig kritikk på KG og i andre forum, slik at hun kan drive på akkurat slik hun sjøl vil! Jeg tror dessverre ikke at hun noen gang vil stoppe uansett hvor mye vi sier eller skriver og deler kritisk blikk 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet torsdag kl 17:44 #39414 Del Skrevet torsdag kl 17:44 elskersommer skrev (2 timer siden): Bilder fra SE sin snapchat Voksen dame skal være skulle likt å se andre bedrifseiere. Eller grundere gjøre slikt .. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet torsdag kl 18:34 #39415 Del Skrevet torsdag kl 18:34 WoodpackaFromSpace skrev (47 minutter siden): Voksen dame skal være skulle likt å se andre bedrifseiere. Eller grundere gjøre slikt .. Ingen andre seriøse og profesjonelle bedriftseiere agerer som en bitch på Snap, og bruker «hormoner» som tidenes dårligste unnskyldning. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet torsdag kl 19:21 #39416 Del Skrevet torsdag kl 19:21 oss-to skrev (2 timer siden): Trur SE gjemmer seg bak"hormonella" slik enkelte gjere med "eg var jo berre full". Tenker ho fullt og heilt må stå for handlingane sine ,og dette er ikkje ei bedrift verdig! Enig, men det tror jeg ikke hun er smart nok til å forstå. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet torsdag kl 19:44 #39417 Del Skrevet torsdag kl 19:44 GulleGull skrev (2 timer siden): Kan man se antall følgerne de har på snap? Jeg heller skjønner ikke at noen orker følge sånt barnslig og «selvopphøyd» fjas, jeg følger kun her på enkelte tråder på kvinneguiden pga blir litt fascinert av selve fenomenet «influencere» og hvordan det utvikler er seg i samfunnet -det syntes jeg er interessant. jeg følger ingen spesifikke på snap lenger. Kun venner og noen bekjente. Sluttet å følge de 3 jeg hadde på snap når dette med betaling for engasjement på snap kom -da falt nivået på innholdet drastisk og jeg tok meg i å fordumme meg selv med innholdet. . Selv YummyMummy som jeg likte veldig godt falt i «kvalitet»og jeg avfulgte. SE sluttet jeg å følge da hun skilte seg? fra far til de 2 eldste. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet torsdag kl 19:53 #39418 Del Skrevet torsdag kl 19:53 LivEinar skrev (2 timer siden): Det er fordi det blir verre og verre på SET sine SoMe-kanaler at jeg kommenterer og kikker innom henne - da minst mulig. For meg er ikke løsninga å snu ryggen til og la være å følge henne, og ikke kritisere atferden hennes. Jeg mener at barneeksponering, manglende egenreklame og offentlig latterliggjøring av følgere er så kritikkverdig at det må slås ned på. Derfor velger jeg ikke det mest lettvinte - å la være å bry meg. Det er jo det hun ønsker, minst mulig kritikk på KG og i andre forum, slik at hun kan drive på akkurat slik hun sjøl vil! Forstår det også, men er det mange av dere. Så er dere også med å øke klikk å penger til den tragiske jobben de holder på med. Drømmen hadde vært at de mista inntjeningen på Snapchat . Syns bare hele denne bransjen blir syk. Glad jeg har blitt såpass voksen og levd før dette starta. Håper på forandringer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet torsdag kl 20:29 #39419 Del Skrevet torsdag kl 20:29 (endret) Milla1717 skrev (1 time siden): Forstår det også, men er det mange av dere. Så er dere også med å øke klikk å penger til den tragiske jobben de holder på med. Drømmen hadde vært at de mista inntjeningen på Snapchat . Syns bare hele denne bransjen blir syk. Glad jeg har blitt såpass voksen og levd før dette starta. Håper på forandringer. Mange av oss kritikere følger ikke SET, men leser bare den orienteringa som gis her inne på KG. Når noen legger ut bilder, slipper vi andre å gå inn. - Helt enig i mye av det du skriver! Jeg begrenser klikkinga til et minimum. Hører uhyre sjelden, ser kun kjapt gjennom teksten og aldri på reklamene, dermed minimaliseres inntektene. Og ja, håpet er at Snapchat minsker/kutter betalinga - de går jo med underskudd nå, jf. fru Johansen på insta. Og bransjen er syk, helt enig! Vi får krysse alt vi har for endringer! Endret torsdag kl 20:59 av LivEinar 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet torsdag kl 21:01 #39420 Del Skrevet torsdag kl 21:01 LivEinar skrev (30 minutter siden): Mange av oss kritikere følger ikke SET, men leser bare den orienteringa som gis her inne på KG. Når noen legger ut bilder, slipper vi andre å gå inn. - Helt enig i mye av det du skriver! Jeg begrenser klikkinga til et minimum. Hører uhyre sjelden, ser kun kjapt gjennom teksten og aldri på reklamene, dermed minimaliseres inntektene. Og ja, håpet er at Snapchat minsker/kutter betalinga - de går jo med underskudd nu, jf. fru Johansen på insta. Og bransjen er syk, helt enig! Vi får krysse alt vi har for endringer! Godt du skjønte hva jeg mente. Hun få aldri et klikk fra meg. Å nå skal jeg gi meg å klikke inn på venninnene hennes også. 👗 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå