Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

I fare for å virke frekk og usaklig… Når jeg leser den artikkelen du deler fra Nettavisen @LivEinar , fremstår Sara E som en tenåring som er i opposisjon. 

Og argumentene hennes blir latterlige og usaklige. Det er kun en grunn til at Sara bruker snap, og det er pengene. Den siste tiden har vi vel alle sett hvor kalkulert alt er, mtp å bygge opp en form for spenning (for de som liker UL, urin, advokat og denne testen i Sverige)…. Hun prøver skryte på seg at hun ikke bruker clickbait i negativ forstand. Jo, det gjør du, Sara E. Måten du utleverer på er verre enn dårlige, misvisende clickbaits jeg ser ellers. 
«Bli med på UL» 

«Gravid» (6. uke) 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LivEinar skrev (1 time siden):

Her er det en influenser som ikke vet når det lønner seg å sitte stille i båten… 

Hun er skikkelig fornærma både for å ikke være invitert sammen med dr_sandtorv til GMN, og at hun har jo vært i bransjen i «sykt mange år» og bare vært på GMN en eneste gang! 😠

Hun er også sint fordi hun får kritikk for å publisere sin unnskyldning på «min kanal, Snapchat», og mener at det var riktig - «fordi det er der jeg er mest aktiv, det er der reklamen var». Og videre: 
«Regner med at de har inntekt der på samme måte som jeg har på Snapchat. Er det mindre verdig og utspekulert unnskyldning fra deres side også da? Som de mente det var fra meg?»

Hvem er «de»? GMN..? De unnskyldte kun at SET ikke var invitert - både på GMN og i avisene, hva og hvor skulle de ellers unnskylde? Og det var jo ikke GMN som kritiserte SET for bruk av snap, det var dr_sandtorv . Han la samme kritikk ut på insta uten å tjene noe som helst på det. Influenser/bedriftseier skyter i hytt og pine, og ser ut til å forvente at alle skal legge seg skinnflate og beklage både det ene og det andre… Dette er å flytte fokus over til at det dreier seg om urett begått mot henne - og langt bort fra det det gjelder: At hun fortsatt varmt anbefaler kjøp av et titan-skjærebrett av stål…

https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-stiller-sporsmal-ved-unnskyldning-fra-god-morgen-norge/s/5-95-2133819

Vår Staude unnskyldte også for at de omtalte Sara Emilie Tandeberg i negativ forstand og fordi hun ikke var der å kunne forsvare seg . 
De har nok fått nyss i det at hun ble sint, så Veronica yummy også hadde kritisert dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (2 minutter siden):

Vår Staude unnskyldte også for at de omtalte Sara Emilie Tandeberg i negativ forstand og fordi hun ikke var der å kunne forsvare seg . 
De har nok fått nyss i det at hun ble sint, så Veronica yummy også hadde kritisert dette. 

Fint at du utfyller, @WoodpackaFromSpace. 👍🏻 Konklusjonen min syns jeg står. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (4 minutter siden):

Ja Veronica yummy kritiserte dette men hun hun snakket  også influencere ned som reklamerer for alt som er.. att vi må være mer kritisk til det vi kjøper

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (54 minutter siden):

Ja Veronica yummy kritiserte dette men hun hun snakket  også influencere ned som reklamerer for alt som er.. att vi må være mer kritisk til det vi kjøper

Det er jeg enig i. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (9 timer siden):

Det er mange som har reklamert for brettene, men det er Sara som får skyllebøtten. Kristin (Voksenstruggles), har også reklamert for brettene. Kristin sa at det var mer bakom denne historien enn det som er kommet frem enda. 

Lurer på hva mer som er bak denne historien ? Håper det kommer frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (3 timer siden):

I fare for å virke frekk og usaklig… Når jeg leser den artikkelen du deler fra Nettavisen @LivEinar , fremstår Sara E som en tenåring som er i opposisjon. 

Og argumentene hennes blir latterlige og usaklige. Det er kun en grunn til at Sara bruker snap, og det er pengene. Den siste tiden har vi vel alle sett hvor kalkulert alt er, mtp å bygge opp en form for spenning (for de som liker UL, urin, advokat og denne testen i Sverige)…. Hun prøver skryte på seg at hun ikke bruker clickbait i negativ forstand. Jo, det gjør du, Sara E. Måten du utleverer på er verre enn dårlige, misvisende clickbaits jeg ser ellers. 
«Bli med på UL» 

«Gravid» (6. uke) 

Hun har vel tjent flere hundre tusen denne uken på den berettigede kritikken også? Ettersom hun har henvist folk til den gule appen (Snap) der pengene ruller inn mens hun ranter på innpust og utpust. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Hun var vel også veldig opptatt av om det Sara Emilie Tandberg sa i den reklamen, var en tekst som var ferdigskrevet eller om det var noe hun hadde funnet opp selv. Ettersom hun selv ville bestemme selv hva hun sier i reklamer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (2 timer siden):

Vår Staude var tydelig på at SET hadde beklaget, når selve innslaget ble sendt. Hun nevnte det vel flere ganger. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (16 minutter siden):

Vår Staude var tydelig på at SET hadde beklaget, når selve innslaget ble sendt. Hun nevnte det vel flere ganger. 

Ja. Det stemmer ,i selve innslaget ble det nevnt hun hadde lagt seg lang flat. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere/noen faktisk går inn og ser på hennes snap så tjener hun penger ,så enkelt er det. Slutt å følge,slutt å gi seertall 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel Sara Emilie Tandberg som hadde gjort en grov feil her, som hun valgte å legge ut om på Snap da det generer mest penger der,  selv om reklamen også var lagt ut på Instagram. Så hun lyver nok en gang. Hun ba folk på Instagram om å gå over til den «gule appen», i forbindelse med tilsvar av kritikken. Kan ikke sammenligne inntekt redaksjonelle medier har og de plattformene hun driver bedrifts relatert  innhold fra i det hele tatt. Hvor skulle TV2 bedt henne om unnskyldning tenker hun? Med brevdue? Og hun ble ikke «snakket ned» overhodet.  Til info er ikke denne artikkelen verdt å lese, bare en videreføring av offerrollen hvor Nettavisen er mikrofonstativ for denne.https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-stiller-sporsmal-ved-unnskyldning-fra-god-morgen-norge/s/5-95-2133819

IMG_3429.jpeg

IMG_3430.jpeg

Endret av Kattedama
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WoodpackaFromSpace skrev (52 minutter siden):

Ja. Det stemmer ,i selve innslaget ble det nevnt hun hadde lagt seg lang flat. 

Ja dette er riktig men hun hadde ett lite men der.. for hun sa att SE hadde kjøpt brett for å gi bort i julegaver.. det er det lille MEN jeg hele tiden føler henger i lufta

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (11 minutter siden):

Nå var det vel Sara Emilie Tandberg som hadde gjort en grov feil her, som hun valgte å legge ut om på Snap da det generer mest penger der,  selv om reklamen også var lagt ut på Instagram. Så hun lyver nok en gang. Hun ba folk på Instagram om å gå over til den «gule appen», i forbindelse med tilsvar av kritikken. Kan ikke sammenligne inntekt redaksjonelle medier har og de plattformene hun driver bedrifts relatert  innhold fra i det hele tatt. Hvor skulle TV2 bedt henne om unnskyldning tenker hun? Med brevdue? 

IMG_3429.jpeg

IMG_3430.jpeg

Jeg siterte også for litt siden her dette innlegget i Nettavisen. Helt enig, @Kattedama. SET roter og angriper alle veier, jeg ser på det som avledningsmanøvre.  Og hun la seg ikke langflat, slik jeg ser det. Det henger et «men» i lufta - som du skriver, @elskersommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (1 time siden):

Nå var det vel Sara Emilie Tandberg som hadde gjort en grov feil her, som hun valgte å legge ut om på Snap da det generer mest penger der,  selv om reklamen også var lagt ut på Instagram. Så hun lyver nok en gang. Hun ba folk på Instagram om å gå over til den «gule appen», i forbindelse med tilsvar av kritikken. Kan ikke sammenligne inntekt redaksjonelle medier har og de plattformene hun driver bedrifts relatert  innhold fra i det hele tatt. Hvor skulle TV2 bedt henne om unnskyldning tenker hun? Med brevdue? Og hun ble ikke «snakket ned» overhodet.  Til info er ikke denne artikkelen verdt å lese, bare en videreføring av offerrollen hvor Nettavisen er mikrofonstativ for denne.https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-stiller-sporsmal-ved-unnskyldning-fra-god-morgen-norge/s/5-95-2133819

IMG_3429.jpeg

IMG_3430.jpeg

Vært i bransjen i SYKT mange år. Det ordforrådet minner meg om en 13 åring... 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kattedama skrev (2 timer siden):

IMG_3429.jpeg

IMG_3430.jpeg

Tjener penger på å beklage seg…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Ja dette er riktig men hun hadde ett lite men der.. for hun sa att SE hadde kjøpt brett for å gi bort i julegaver.. det er det lille MEN jeg hele tiden føler henger i lufta

Tror ikke på at hun har kjøpt det i julegave jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av 1000 meldinger har SET klart å plukke ut de 3 kritiske. Godt jobba! Her er 1 av de 3. 😂
Og så har hun nå begynt å gjemme seg bak følgerene, sier minimalt sjøl og lar hen tale.
Feigt og en smule utspekulert! 🤪

IMG_1528.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Av 1000 meldinger har SET klart å plukke ut de 3 kritiske. Godt jobba! Her er 1 av de 3. 😂
Og så har hun nå begynt å gjemme seg bak følgerene, sier minimalt sjøl og lar hen tale.
Feigt og en smule utspekulert! 🤪

IMG_1528.jpeg

Må si jeg synes det er vanvittig sært å sende sånne her meldinger til influencere, i alle dager :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...