Outandabout Skrevet 12. november 2024 #38961 Del Skrevet 12. november 2024 Er det Vixen som frister idag mtp den lange talen om alt hun kan og alt hun har lært? Føler hun nesten prøver å overbevise om at hun fortjener den business prisen, samt Folkets favoritt (da hun trenger følgerne sine, de betyr så mye, det er ikke penger som driver henne frem, men det å dele hverdagen med dem)…….. Dette er så forutsigbart at det er reint skummelt. Hva skal morgendagen bringe? Nye tester med urin? Nye magebilder? Ny forsvarstale? Jeg er regelrett spent! Skal unngå å klikke meg inn. Idag måtte jeg bare. Måtte se om hun kommenterte mer rundt fjølene, eller innlegget til Troy. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 12. november 2024 #38962 Del Skrevet 12. november 2024 (endret) Jeg tror influensere/bedriftseiere som har hatt mange følgere over tid, f.eks. SET og Sophie Elise - kommer i et avhengighetsforhold til følgerne. Og hvem er mest avhengige, SET av følgerne eller følgerne av SET? 🤔 Begge influenserne har samme mønster. De «betror» seg om hvor trasig de har det. Og vips så renner støtte, trøst og oppmuntring inn. Heiarop fra tusen(vis?) positive følgere på en dag gjør noe med deg. Det styrker troen på at det du er og det du sier, er viktig og riktig. Du blir vant til å bli sett og beundra, det skaper en avhengighet og et behov for mer. SET sa sjøl i dag: For meg er det viktigste at dere får en god følelse av å se på meg, at dere syns det er gøy å følge meg. - Det er jo det å skape underholdning for dere som er det viktigste for meg. - Dere er viktige for meg, ikke bare fordi jeg tjener penger. Men for min psyke så hjelper det å ha dere her. - Jeg er også avhengig av tilbakemeldingene, samtalene, den livsstilen dere gir meg, ikke pengemessig, men sosialt, det setter jeg veldig pris på. Tandberg ser deg inn i øynene, sier jeg og du/dere/vi/oss, hun jobber hardt og bevisst for å personliggjøre forholdet (til et par hundre tusen følgere). 🤭 Følgerne er ikke reelle venner, det er ikke et gjensidig eller ekte vennskap. Men følgerne får underholdning og en god følelse av å kjenne influenseren og kanskje svarer hun en og anna gang. Hun får den feedbacken hun er så avhengig av - beundring, applaus, støtte og trøst. Når dette skal kombineres med salg av egne og andres produkter, skjærer det seg. SET vil ha i pose og sekk, både den typen følgerrespons fra før hun blei bedriftseier - og - promotering av salg og reklame uten motforestillinger. En umulig kombinasjon! Endret 12. november 2024 av LivEinar 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. november 2024 #38963 Del Skrevet 13. november 2024 Dette med medisiner og rød trekant er bare et kjent forsøk på å avlede fokuset på skjærefjøla. Kjent taktikk. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 13. november 2024 #38964 Del Skrevet 13. november 2024 Snublefot62 skrev (33 minutter siden): Dette med medisiner og rød trekant er bare et kjent forsøk på å avlede fokuset på skjærefjøla. Kjent taktikk. Absolutt ! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. november 2024 #38965 Del Skrevet 13. november 2024 Det siste døgnet nå har vi sett kjente mønster fra Sara Emilie. Løgn for å skylde på andre. Vri på fakta for å skape tvil. Og når det ikke går - spill sympatikortet og dra frem sykdom og «kampen» for å gjøre seg selv liten i et stort spill som har til tross alle odds og sykdom klart å skape noe. Det vekker vennefølelsen og sympati. Og når det ikke hadde nok effekt så vifter hun med en medisinboks med rød trekant på og sier hun kjører på disse til tross for advarslen. Moralen er tvilsom. Etikken er tynn. Troen på seg selv må være fraværende. Alt for å tjene penger. 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 13. november 2024 #38966 Del Skrevet 13. november 2024 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Dette med medisiner og rød trekant er bare et kjent forsøk på å avlede fokuset på skjærefjøla. Kjent taktikk. Og så må vi jo huske at sarae vet og kan mer enn alle andre. Hun har jo en lang og solid utdannelse fra grunnskolen. Så hun vet nok bedre enn både Felleskatalogen og helsepersonell. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. november 2024 #38967 Del Skrevet 13. november 2024 " da har jeg levert L i barnehage å denne kvalmestillende jeg tar på kvelden doper meg helt ned. Men det går helt fint og kjøre bil altså" 🙈🙈 Bilde fra SE sin snapchat 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 13. november 2024 #38968 Del Skrevet 13. november 2024 Era Vulgaris skrev (På 10.11.2024 den 20.51): Gulv som ikke blir vasket på mange måneder. «Bakteriefobi» Bakteriefobi til nytt nivå nå med urin brusende sammen med bakepulverboksen/lokket 😅🙈 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. november 2024 #38969 Del Skrevet 13. november 2024 elskersommer skrev (2 minutter siden): " da har jeg levert L i barnehage å denne kvalmestillende jeg tar på kvelden doper meg helt ned. Men det går helt fint og kjøre bil altså" 🙈🙈 Bilde fra SE sin snapchat Er den lua som allerede har begynt å miste formen fra Careless? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. november 2024 #38970 Del Skrevet 13. november 2024 Kattedama skrev (Akkurat nå): Er den lua som allerede har begynt å miste formen fra Careless? Det er careless lue☺️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. november 2024 #38971 Del Skrevet 13. november 2024 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Det siste døgnet nå har vi sett kjente mønster fra Sara Emilie. Løgn for å skylde på andre. Vri på fakta for å skape tvil. Og når det ikke går - spill sympatikortet og dra frem sykdom og «kampen» for å gjøre seg selv liten i et stort spill som har til tross alle odds og sykdom klart å skape noe. Det vekker vennefølelsen og sympati. Og når det ikke hadde nok effekt så vifter hun med en medisinboks med rød trekant på og sier hun kjører på disse til tross for advarslen. Moralen er tvilsom. Etikken er tynn. Troen på seg selv må være fraværende. Alt for å tjene penger. Moralen og etikken har vært tvilsom lenge. Huset til 25.millioner betaler seg ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. november 2024 #38972 Del Skrevet 13. november 2024 elskersommer skrev (Akkurat nå): Det er careless lue☺️ Umerket reklame igjen 🙄 virkelig årets bisniss kvinne dette her..klarer ikke å gjøre den enkleste delen av jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 13. november 2024 #38973 Del Skrevet 13. november 2024 elskersommer skrev (17 timer siden): Å vi trollene på kvinneguiden lager for mye styr for henne🙈 Bilde fra SE sin snapchat Ja 🤣🤣 Hun har jo flere ganger sagt at hun har slutta å lese på kvinneguiden for flere år siden 😅 Men man merker jo at alt som blir skrevet om her blir fortløpende tatt opp på snap enten direkte eller indirekte 😂 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet 13. november 2024 #38974 Del Skrevet 13. november 2024 Det jeg synes er leit er at SE spiller slik på hennes egen sykdom, og syke føler seg sett. Følgerne registrerer at SE lever meget bra med sykdom, mens følgerne ligger husbunden og ikke i nærheten av å komme seg ovenpå. Dette tjener hun godt på. En ambassadør for ME. Vel… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 13. november 2024 #38975 Del Skrevet 13. november 2024 Helt enig, @Klittings! SET er fullt orientert om alt som skrives her. Det er konsekvent veldig kort tid mellom kritiske stemmer her og forsvars- eller angrepstaler fra henne. Også flere kjente profiler på IG er orientert om hva denne influenseren driver med, og kommenterer det. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. november 2024 #38976 Del Skrevet 13. november 2024 Hun rekker ikke å ta klesvask eller gjøre noe i huset pga formen er så dårlig. Jeg lurer på om hvor mye hun hadde fått gjort forrige dagen om hun hadde skippet all denne prøvingen med Urin og bakepulver? Bilde fra SE sin snapchat 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 13. november 2024 #38977 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) KroniskEngasjert skrev (32 minutter siden): Det jeg synes er leit er at SE spiller slik på hennes egen sykdom, og syke føler seg sett. Følgerne registrerer at SE lever meget bra med sykdom, mens følgerne ligger husbunden og ikke i nærheten av å komme seg ovenpå. Dette tjener hun godt på. En ambassadør for ME. Vel… Godt poeng, @KroniskEngasjert! Hva gjør dette med følgere/andre som knapt makter å komme seg ut av senga? Du setter helt betimelig spørsmålstegn ved SET sin selvutnevnte ambassadørrolle for ME. I dag kommer VG og skal gjøre «portrettintervju» av henne, her mobiliseres det kraftig med Vixen i blikket! Da kjører hun nok på med den samme leksa som i går (og maaaange ganger tidligere). Lille henne som uten utdanning og med en alvorlig kronisk sykdom har gjort stor suksess. Og om alle trollene som ikke unner henne dette. Hun underslår bevisst detaljene i kritikken f.eks.: Eksponering av barn, latterliggjøring av følgere som stiller spørsmål, umerka reklame, salg av produkt som ikke holder mål, og nå også egen tolking av hvordan rød-trekant-medisin skal brukes… Endret 13. november 2024 av LivEinar 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. november 2024 #38978 Del Skrevet 13. november 2024 elskersommer skrev (23 minutter siden): Hun rekker ikke å ta klesvask eller gjøre noe i huset pga formen er så dårlig. Jeg lurer på om hvor mye hun hadde fått gjort forrige dagen om hun hadde skippet all denne prøvingen med Urin og bakepulver? Bilde fra SE sin snapchat Festlig nå hvordan hun prøver å ta opp kampen mot sin egen favorittplattform vedrørende filter. Hun kunne jo selv klasket på det "retusjert person" klistermerke SC har i katalogen sin. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 13. november 2024 #38979 Del Skrevet 13. november 2024 J.. skrev (16 minutter siden): Festlig nå hvordan hun prøver å ta opp kampen mot sin egen favorittplattform vedrørende filter. Hun kunne jo selv klasket på det "retusjert person" klistermerke SC har i katalogen sin. Enig, @J..! I tillegg bruker hun det nok for å vise følgerne: Se på meg hvor ærlig jeg er! Jeg forteller dere alt, også at jeg blir retusjert… 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. november 2024 #38980 Del Skrevet 13. november 2024 LivEinar skrev (1 minutt siden): Enig, @J..! I tillegg bruker hun det nok for å vise følgerne: Se på meg hvor ærlig jeg er! Jeg forteller dere alt, også at jeg blir retusjert… Haha,dette! Fisker etter Vixen stemmer.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå