Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette kommer jo hun aldri til å kommentere! Fullstendig mangel på kritisk tenkning. Er det managementet deres som er så lite grundige, eller er det Sara E selv? Hvem andre har reklamert for desse fjølene? Monica og Therese også, eller bare Sara? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, forstår ikke folk at de mister troverdighet? Eller er følgerne uansett så tillitsfulle og lojale at de ikke reagerer på slike bommerter? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elisabeth30 skrev (1 time siden):

Og her er siste bilde

IMG_4661.jpeg

Dette er et veldig godt eksempel på at man ALDRI må stole blindt på det en influenser sier/skriver. Alt som legges ut er vurdert opp mot markedsverdi og fortjeneste. Det er en bedriftseier som deler, ikke en privatperson. SET blander disse to rollene uhemmet! 

334955DE-D088-4DE9-8C77-5706B73DD24A.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (49 minutter siden):

Dette er et veldig godt eksempel på at man ALDRI må stole blindt på det en influenser sier/skriver. Alt som legges ut er vurdert opp mot markedsverdi og fortjeneste. Det er en bedriftseier som deler, ikke en privatperson. SET blander disse to rollene uhemmet! 

Hjelper ikke om skjærefjøla er i metall når hun hever deigen over toalettskålen og lar rene kjøkkenhåndkle ligge på skittent gulv.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva Sara E tenker når hun ser at mange deler dette innlegget som ble skrevet om skjærefjølene på Instagram. 

Det stod vel i en kommentar der at noen hadde kjøpt, og det viste seg at fjølene kommer fra Kina? 

Stod noe om en viss annen influencer som befinner seg i Spania også, at hun solgte glass som tydeligvis også var kjøpt inn fra Kina og solgt til en blodpris. 

Måtte de miste muligheten til denne svindel-virksomheten alle og enhver. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
GulleGull skrev (13 minutter siden):

Ok -tenkte det bare var en fordel for SE at denne tråden eksisterer, i hvertfall mtp engasjement på hennes kanaler😅

Cash får hun i alle fall mer av når hun skrives om daglig og engasjementet på snap/IG går opp fordi det blir tatt screenshot. 
Enkelte her inne mener at alle som ikke utelukkende skriver negativt om SE enten 1) er SE, 2) er venninne/familie med SE eller 3) er blodfan. Man trenger bare litt fornuft for å klare å se flere siden i en sak, men på dette forumet er det ikke lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SET definerer clickbait som «at man lager en overskrift for å få folk inn, og så handler det om noe helt annet.» Og at clickbait er «lokkemat som bare lurer.» Fakta er at clickbait betyr å skrive sensasjonelle eller villedende overskrifter for å tiltrekke klikk på et innhold. Vet hun virkelig ikke dette som den garva influenseren hun er? Eller selger hun en løgn som passer henne?

Hun (og mora hennes) bruker clickbait aktivt som en sensasjonell og spennende overskrift for å få følgerne til å klikke seg videre. Og innholdet handler om akkurat det clickbait’en antyder. Men clickbait er et negativt lada uttrykk, og SET vil ikke være ved at hun sjøl bruker clickbait, hun kaller det heller: «overskrift for å oppsummere en spennende dag»… 😜

IMG_7471.jpeg

IMG_7472.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Hun kan da umulig ha panikk for smitte, dårlig mat og bakterier, hun som spiser på hanskene når hun baker og hever deigen over do 🤮 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra av Sara Emilie å snakke om dette på sine kanaler nå, hvor hun nevner at hun skulle undersøkt firmaet som selger skjærebrettene nærmere før et samarbeid og beklager for det, samt informerer om både dropshippingen og den dyre returen (600 kr!) slik at folk har all informasjon. Ikke annet å gjøre når man bommer. 🤍

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (22 minutter siden):

SET definerer clickbait som «at man lager en overskrift for å få folk inn, og så handler det om noe helt annet.» Og at clickbait er «lokkemat som bare lurer.» Fakta er at clickbait betyr å skrive sensasjonelle eller villedende overskrifter for å tiltrekke klikk på et innhold. Vet hun virkelig ikke dette som den garva influenseren hun er? Eller selger hun en løgn som passer henne?

Hun (og mora hennes) bruker clickbait aktivt som en sensasjonell og spennende overskrift for å få følgerne til å klikke seg videre. Og innholdet handler om akkurat det clickbait’en antyder. Men clickbait er et negativt lada uttrykk, og SET vil ikke være ved at hun sjøl bruker clickbait, hun kaller det heller: «overskrift for å oppsummere en spennende dag»… 😜

IMG_7471.jpeg

IMG_7472.jpeg

Jeg synes ikke clickbait overskriften du henviser til her er villedende. Jeg så de snappene. Sara viste hva hun tjente når hun annonserte graviditet. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (10 minutter siden):

Synes det er bra av Sara Emilie å snakke om dette på sine kanaler nå, hvor hun nevner at hun skulle undersøkt firmaet som selger skjærebrettene nærmere før et samarbeid og beklager for det, samt informerer om både dropshippingen og den dyre returen (600 kr!) slik at folk har all informasjon. Ikke annet å gjøre når man bommer. 🤍

Veldig enig i dette 🙂

Bra man prøver om man bommer !

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roe skrev (38 minutter siden):

Sier jo rett ut at hun ikke undersøker hva og hvem hun reklamerer for. Tar i mot alt av samarbeid hun kan. Om hun kan stå inne for det eller de hun reklamerer for eller ikke, det bryr seg ikke om. Så beviser at alt handler om å få mest mulig penger inn på konto.

Men ja, bra hun innrømmer det. Så får folk også se at hun ikke er til å stole på 👍

Endret av Bibbi_
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (51 minutter siden):

Jeg synes ikke clickbait overskriften du henviser til her er villedende. Jeg så de snappene. Sara viste hva hun tjente når hun annonserte graviditet. 

Clickbait kan være sensasjonelle eller villedende, begge variantene brukes for å få klikk. 
SET definerer sjøl at clickbait kun er av den ene typen, dvs villedende, lureri og negativt. Og hun mener derfor at hun ikke bruker clickbait sjøl. (Se kopi av snap’en hennes.) 

Jeg er helt enig med deg, @Bella50, SET bruker ikke villedende clickbait, men hun bruker den andre formen for clickbait. SET bruker sensasjonelle clickbait.  Det er det eksempelet mitt viser, bruk av sensasjonell clickbait. 

Sjøl vil hun ikke kalle det clickbait, men «overskrift», antagelig fordi clickbait er et negativt ladet begrep. Det er poenget mitt. 

Endret av LivEinar
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (2 timer siden):

Om man vil returnere  dette brettet så står det på hjemmesiden til Handels giganten at det skal sendes til en adresse i Kina🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest kittkatt
Bibbi_ skrev (34 minutter siden):

Sier jo rett ut at hun ikke undersøker hva og hvem hun reklamerer for. Tar i mot alt av samarbeid hun kan. Om hun kan stå inne for det eller de hun reklamerer for eller ikke, det bryr seg ikke om. Så beviser at alt handler om å få mest mulig penger inn på konto.

Men ja, bra hun innrømmer det. Så får folk også se at hun ikke er til å stole på 👍

Samarbeidene er det sannsynlig at managementet får tak i, og får briefen som hun leverer på sine kanaler. Så det er egentlig ikke noe poeng i å fyre seg opp og bli så sint/frustrert over det. Hun beklager, også kan man gå videre? Om dette fortsetter å gjenta seg så er det jo hun som taper på det - og nå har det jo skjedd en del ganger. Så nei, hun har ikke kontroll. Samtidig så burde det snart være allmennkunnskap at all reklame er kjøpt og betalt 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Kom inn på Snap da dere, skal jeg forklare hvorfor jeg lyver om at jeg kan gå god for at alt jeg reklamerer for. Så kan jeg tjene cash samtidig som jeg kommenterer kritikken». Hvorfor ikke svare på IG? Tjener ikke cash på det? 

IMG_3326.jpeg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (5 minutter siden):

Troverdighet troverdighet troverdighet 

Ikke eksisterende….

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...