sprettballen Skrevet 29. august #37001 Del Skrevet 29. august caremore skrev (9 minutter siden): Er dette en gammel annonse? Careless har tatt tilbake de kjolene der med full reklamasjon til kunden. Var visst en «produksjonsfeil». Rart det der, var samme feil med en av de andre modellene de solgte før jul. Usikker, står bare at annonsen er endret 21 august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. august #37002 Del Skrevet 29. august Topp kvalitet ja….. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. august #37003 Del Skrevet 29. august Stargaze skrev (26 minutter siden): Topp kvalitet ja….. De har vel hatt 3 slike full reklamasjons rett og alle pengene tilbake til kunden runder i år. Med 3 forskjellige kjole modeller. Så kvaliteten er definitivt ikke på topp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august #37004 Del Skrevet 29. august caremore skrev (1 time siden): De har vel hatt 3 slike full reklamasjons rett og alle pengene tilbake til kunden runder i år. Med 3 forskjellige kjole modeller. Så kvaliteten er definitivt ikke på topp. Men nå skal tross alt careless bli den nye Cubus😊 Bilde fra SE sin snapchat 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 29. august #37005 Del Skrevet 29. august elskersommer skrev (6 minutter siden): Men nå skal tross alt careless bli den nye Cubus😊 Bilde fra SE sin snapchat Med de prisene Careless har på sine varer, så vil de aldri kunne nå samme kundegruppe som Cubus gjør. Cubus har relativt rimelige klær. Det vil jeg ikke si at Careless har. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 29. august #37006 Del Skrevet 29. august (endret) Anquor skrev (4 minutter siden): Med de prisene Careless har på sine varer, så vil de aldri kunne nå samme kundegruppe som Cubus gjør. Cubus har relativt rimelige klær. Det vil jeg ikke si at Careless har. Hun har vel kanskje et ønske om å komme dit. OM hun kommer dit, så kan hun bestille i større kvantum og dermed blir det billigere og produsere og billigere ut til kunden. Er derfor Cubus, H&M m.m kan selge ting billig. Jeg tviler på at hun kommer dit, men det er min personlige mening. Endret 29. august av Angel75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 29. august #37007 Del Skrevet 29. august elskersommer skrev (2 timer siden): Men nå skal tross alt careless bli den nye Cubus😊 Bilde fra SE sin snapchat Nei takk😅da velger jeg Cubus isteden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 29. august #37008 Del Skrevet 29. august (endret) Mann i saggy, falma mosegrønn morgenkåpe!!! neiiiii takk, fy faen så grusomt 😅😂😅😂😂 Endret 29. august av Debbie M Manglet ett viktig ord 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. august #37009 Del Skrevet 29. august (endret) elskersommer skrev (5 timer siden): Men nå skal tross alt careless bli den nye Cubus😊 Bilde fra SE sin snapchat «Støtter du ME forskning, så vi kan skrive det av på skatten». «Støtter kvinnelig grynder som kalte seg designer, men som plukket fra en katalog». Det folk støtter er en influenser som selger privatliv og forteller eventyr historier til de som kjøper 12-14 kjoler for å støtte ME saken. Verden vil bedras. Hun glemte å nevne at de støtter hennes husbygging til 25.millioner +++. Endret 29. august av caremore 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 29. august #37010 Del Skrevet 29. august elskersommer skrev (8 timer siden): Men nå skal tross alt careless bli den nye Cubus😊 Bilde fra SE sin snapchat Ironisk nok er Cubus og norsk firma, men mange arbeidsplasser i Norge 😉 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. august #37011 Del Skrevet 29. august Inga-pinga skrev (18 minutter siden): Ironisk nok er Cubus og norsk firma, men mange arbeidsplasser i Norge 😉 Det er tilfelle.https://cubus.com/no/bedriftssider/om-cubus/ «Cubus er en del av det norske familieselskapet, Varner. Vi har som mål å dekke nordiske familiers grunnleggende klesbehov – og gjøre det enkelt for deg å føle deg bra. Målet har vært det samme i over 40 år, men vi utvikler oss raskere enn noen gang. Vi knytter sterke bånd til Cubus sine nordiske røtter. Den nordiske levemåten, verdiene og behovene. Vi tar med oss det nordiske, enkle formspråket og henter våre fargepaletter fra naturen. Våre team av designere lar seg veilede av de nordiske årstidene med vekt på klima, tydelige sesonger og til tider ustabilt vær. Vi vet at med sommer her i nord følger like gjerne behovet for lette langbukser og en oppdatert dunjakke, som at høsten bringer med seg ønsker om lun komfort så vel som lette, funksjonelle materialer.» 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 29. august #37012 Del Skrevet 29. august Har hun mange ansatte da i Careless? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 29. august #37013 Del Skrevet 29. august Unodostrez skrev (4 minutter siden): Har hun mange ansatte da i Careless? Det er vel ikke så mange enda. Hun sier ikke at hun er på størrelse med Cubus per nå. Hun må jo ha lov å ha et mål om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 29. august #37014 Del Skrevet 29. august caremore skrev (3 timer siden): «Støtter du ME forskning, så vi kan skrive det av på skatten». «Støtter kvinnelig grynder som kalte seg designer, men som plukket fra en katalog». Det folk støtter er en influenser som selger privatliv og forteller eventyr historier til de som kjøper 12-14 kjoler for å støtte ME saken. Verden vil bedras. Hun glemte å nevne at de støtter hennes husbygging til 25.millioner +++. Du nevner støtt og stadig at Sara «plukker fra en katalog.» Hvor har du denne informasjonen fra? Har du noen kilder? Eller er det vill gjetting fra din side? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 30. august #37015 Del Skrevet 30. august Angående fasongen på kåpene, så er det veldig få jeg kjenner som har midje slik som SE, de fleste jeg ser er mer «rett ned» eller til og med rundere rundt magen, så jeg skjønner ikkje hvem den kåpa skal passe til når den er formsydd til å gi mer plass til rumpa. Kanskje Sofie Elise? 😂😂😂😂😂 hvem er målgruppa? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 30. august #37016 Del Skrevet 30. august Bella50 skrev (8 timer siden): Du nevner støtt og stadig at Sara «plukker fra en katalog.» Hvor har du denne informasjonen fra? Har du noen kilder? Eller er det vill gjetting fra din side? Jeg er i en annen bransje enn SE men det med å velge fra en katalog er veldig vanlig. Det å få laget en egen modul i Kina er fryktelig dyrt, så derfor så gjør de fleste som ikke har like stor kundegruppe som Wal-Mart det slik. Man får enten bilder eller vareprøver. Så justerer man slik man ønsker. Man kan også komme med ideer selv til fabrikk å så sender de ting som kan ligne. Så utvikler man produktet. Kan vedde på at både Cubus og flere store kjeder i større og mindre grad utvikler sine kolleksjoner på denne måten. De store kjedene har bredt sortiment og lager helt sikkert ikke ny modul for hvert eneste produkt, så å forvente at en liten kjede som Careless skal gjøre det er noe optimistisk. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 30. august #37017 Del Skrevet 30. august arnoyb skrev (5 timer siden): Jeg er i en annen bransje enn SE men det med å velge fra en katalog er veldig vanlig. Det å få laget en egen modul i Kina er fryktelig dyrt, så derfor så gjør de fleste som ikke har like stor kundegruppe som Wal-Mart det slik. Man får enten bilder eller vareprøver. Så justerer man slik man ønsker. Man kan også komme med ideer selv til fabrikk å så sender de ting som kan ligne. Så utvikler man produktet. Kan vedde på at både Cubus og flere store kjeder i større og mindre grad utvikler sine kolleksjoner på denne måten. De store kjedene har bredt sortiment og lager helt sikkert ikke ny modul for hvert eneste produkt, så å forvente at en liten kjede som Careless skal gjøre det er noe optimistisk. Jeg synes også det lyder meget sannsynlig at man tar utgangspunkt i noe og endrer til et nytt produkt. Men jeg vil ikke påstå noe uten å ha kilder å vise til. Jeg kan ikke huske at Sara har snakket om dette heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 30. august #37018 Del Skrevet 30. august Bella50 skrev (20 minutter siden): Jeg synes også det lyder meget sannsynlig at man tar utgangspunkt i noe og endrer til et nytt produkt. Men jeg vil ikke påstå noe uten å ha kilder å vise til. Jeg kan ikke huske at Sara har snakket om dette heller. Hun har jo lagt ut snaps når de er i bergen for å se på vareprøver osv. Og det er jo fra et sortiment som de ikke har designet selv. Er vel standard for forskjellig fabrikker vil jeg tro også gjør de endringer ut ifra hva de selv ønsker. Det samme med mønsteret på kjolene. Det er jo samme mønster i forskjellige farger og man ser jo når hun har lagt ut snap fra disse om at det er mange forskjellige fargemønstre enn hva hun velger. Idag snakket hun faktisk om salgspris på snap, og nevner at de ser hva prisen er først fra fabrik, så kommer endringene de gjør osv som kan påvirke prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 30. august #37019 Del Skrevet 30. august slipperyslope skrev (31 minutter siden): Hun har jo lagt ut snaps når de er i bergen for å se på vareprøver osv. Og det er jo fra et sortiment som de ikke har designet selv. Er vel standard for forskjellig fabrikker vil jeg tro også gjør de endringer ut ifra hva de selv ønsker. Det samme med mønsteret på kjolene. Det er jo samme mønster i forskjellige farger og man ser jo når hun har lagt ut snap fra disse om at det er mange forskjellige fargemønstre enn hva hun velger. Idag snakket hun faktisk om salgspris på snap, og nevner at de ser hva prisen er først fra fabrik, så kommer endringene de gjør osv som kan påvirke prisen. Det lyder sannsynlig at man har et utgangspunkt, så endrer man plagget og velger stoff. Sara snakket en gang tidligere om at hun meldte endringer til designeren, så var det designeren som tok endringen med fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 30. august #37020 Del Skrevet 30. august (endret) LIGG UNNA HYPEN OM BIKINI FRA CL -ELENDIG!!!!! IKKE LA DERE FRISTE, for; etter en halv dag… spilene kom tytende ut, heldigvis, for gnagsåra der de trykte begynte å svi… nuppete og skjoldete etter ett par timer! Nå må dere som hauser opp Careless stikke en finger i jorda!! Svindel av dimensjoner og mat for pressen. Starten på ferien her ble helt ødelagt! Og trusa er slapp, burde hatt en S da om jeg gadd å gå i skjoldet og nupper bikini..!!! Er vanligvis XL/XXl, men bestilte L.. gleder meg til svar angående refusjon, dette er bare til å klikke av!!! Vanskelig å ta skikkelig bilde i sollys, men deler gjerne mer av dritten om folk spør, men mener nupper og såklart spila er ganske synlig..? 😡 Endret 30. august av Debbie M La til bilde 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå