elskersommer Skrevet 14. april 2024 #34081 Del Skrevet 14. april 2024 Har hun ikke fler enn 3-10 stk pr del på lager? Bilde fra SE sin snapchat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. april 2024 #34082 Del Skrevet 15. april 2024 Men hvorfor må hun dele så mye om dette på snap??? Det virker jo HELT uproft å ta med kundene i alle detaljer fra bedriften?!??? Dette er jo ting hun må drøfte med de tilsatte? Og hvorfor bryr følgere seg om dette? Lord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsa Skrevet 15. april 2024 #34083 Del Skrevet 15. april 2024 Unodostrez skrev (13 timer siden): For en måte å presentere tøyet på! Slenge det utover gulvet? Det var ikke mye innbydende, nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 15. april 2024 #34084 Del Skrevet 15. april 2024 Unodostrez skrev (2 timer siden): Men hvorfor må hun dele så mye om dette på snap??? Det virker jo HELT uproft å ta med kundene i alle detaljer fra bedriften?!??? Dette er jo ting hun må drøfte med de tilsatte? Og hvorfor bryr følgere seg om dette? Lord! Er ikke det ganske åpentlyst?! Hun tjener på snap, engasjement gir inntjening. Hvor mye påvirkning folk har er nok en annen sak, men er nok smart av henne å legge ut ting som engasjerer rett og slett. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. april 2024 #34085 Del Skrevet 15. april 2024 Unodostrez skrev (4 timer siden): Men hvorfor må hun dele så mye om dette på snap??? Det virker jo HELT uproft å ta med kundene i alle detaljer fra bedriften?!??? Dette er jo ting hun må drøfte med de tilsatte? Og hvorfor bryr følgere seg om dette? Lord! Ser ingen andre bedrifter svarer sine kunder slik. Alt dette hun la frem i går har ingen behov for å vite. Men hennes trofaste kunder føler sikkert de er en del av hennes bedrift 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 15. april 2024 #34086 Del Skrevet 15. april 2024 elskersommer skrev (38 minutter siden): Ser ingen andre bedrifter svarer sine kunder slik. Alt dette hun la frem i går har ingen behov for å vite. Men hennes trofaste kunder føler sikkert de er en del av hennes bedrift Eller at kundene er med og bestemmer og avgjør. Ingen seriøse bedrifter holder på sånn. Hun fremstår som usikker og med manglende kompetanse når «kundene/fansen) skal bære med og bestemme alt mulig. Som drop etc. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 15. april 2024 #34087 Del Skrevet 15. april 2024 Stargaze skrev (1 minutt siden): Eller at kundene er med og bestemmer og avgjør. Ingen seriøse bedrifter holder på sånn. Hun fremstår som usikker og med manglende kompetanse når «kundene/fansen) skal bære med og bestemme alt mulig. Som drop etc. Sier som arnoyb over her: dette er for å tjene penger på snap. Fansen er ikke med å bestemme noe som helst, men hun tjener penger på at de tror de er en del av prosessen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 15. april 2024 #34088 Del Skrevet 15. april 2024 happygilmore skrev (4 minutter siden): Sier som arnoyb over her: dette er for å tjene penger på snap. Fansen er ikke med å bestemme noe som helst, men hun tjener penger på at de tror de er en del av prosessen. Nesten som kritikerne nok en gang fremstår som mer naiv enn fansen 😁 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 15. april 2024 #34089 Del Skrevet 15. april 2024 22 hours ago, Harnoejegvilsi said: Jeg så en dokumentar på HBOMax her om dagen. Om klesindustri og «fast fashion» Der er jo Sara for en guru å regne. Jeg blir på ekte lei meg når jeg tenker på hvor enormt mye klær som produseres og som moderjord i etterkant ikke klarer bli av med. Man kan diskutere influencere og hvordan de selger sjela si for penger. «Sjela» til folk er sånn sett ferskvare. Mens det Sara gjør i dag, vil sette avtrykk på jorda i mange millioner år i etterkant. Akkurat DET håper jeg folk tenker på, når de fyller skapet med plastkjoler som dessverre brukes, knapt nok en sesong. Sara er en av verstingene blandt influencerne. Denne dokumentaren går nok mer mor shein, primark og andre billigmerker som bruker ekstremt mye plast i klærne sine for å få det billigere. Ja SE har en pverproduksjon, og hun har klær som inneholder plast, men hun har også i stor grad viskose og andre naturstoffer i klærne sine. På en skala fra shein til vintage(naturstoffer) vil jeg si hun ligger på midten. Over hm, cubus og de andre billigkjedene, men under haut coutoure 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. april 2024 #34090 Del Skrevet 15. april 2024 arnoyb skrev (4 timer siden): Nesten som kritikerne nok en gang fremstår som mer naiv enn fansen 😁 Men selv om det å dele desse detaljene gir cash i kassa, så gjør d også at hun fremstår svært uproff som grunder og gudene vet hvilke titler hun har i firmaet. Så det ene slår det andre i hjel. Handler ikke om å være naiv, det handler om å rett og slett ikke forstå hvordan hun tenker. Som grunder burde hun være opptatt av å fremstå profesjonell. Og det gjør hun på ingen måte gjennom slike stories som hun delte igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 15. april 2024 #34091 Del Skrevet 15. april 2024 Dupers skrev (1 time siden): Denne dokumentaren går nok mer mor shein, primark og andre billigmerker som bruker ekstremt mye plast i klærne sine for å få det billigere. Ja SE har en pverproduksjon, og hun har klær som inneholder plast, men hun har også i stor grad viskose og andre naturstoffer i klærne sine. På en skala fra shein til vintage(naturstoffer) vil jeg si hun ligger på midten. Over hm, cubus og de andre billigkjedene, men under haut coutoure Dokumentaren omhandler i hovedsak Brandy Melville. Men jeg har sett andre dokumentarer om klesindustrien. I fjor leste jeg inne på gruppa til Sara på Facebook om ei som hadde 12 av kjolene hun hadde produsert. Der svaret fra Sara var «klappe» emoji om jeg ikke husker feil. Det finnes ikke det mennesket i verden som har behov for 12 mer eller mindre, like kjoler. Sara er en versting, Ref hennes egen snapstory i dag, der hun snakker om fotoshoot og det enorme lageret av ulike bikinimodeller hun trenger til selve shooten. Jeg sammenligner ikke Sara med HM,Cubus o.l. Jeg kommenterer egentlig hennes egen markedsføring som er å prakke lik kjole, i ulik print på de samme følgerne, UTEN å tenke miljø. Sara dekker ingen hull i markedet. Hun fyller derimot egen konto. Og klærne som er av ekstremt dårlig kvalitet fyller kloden med stoffer, som tar uendelig mange år å bryte ned, om de i det hele tatt blir til jord, noen gang. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsa Skrevet 15. april 2024 #34092 Del Skrevet 15. april 2024 happygilmore skrev (8 timer siden): Sier som arnoyb over her: dette er for å tjene penger på snap. Fansen er ikke med å bestemme noe som helst, men hun tjener penger på at de tror de er en del av prosessen. Dette. Det skaper venninne- og inkluderingsfølelse, noe som selger godt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. april 2024 #34093 Del Skrevet 15. april 2024 Ser i denne artikkelen at FT skal ha kontaktet Sara E i etterkant av Foto Knudsen reklame der hun brukte kjole fra eget merke. Forstod på Sara at hun hadde tatt kontakt mer FT selv for å få råd? https://netthandel.no/influenserne-reagerer-pa-nye-retningslinjer-og-dobbeltmerking/ Ærlighet varer lengst, men rådene hun fikk er visst glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 15. april 2024 #34094 Del Skrevet 15. april 2024 On 4/14/2024 at 4:35 PM, Harnoejegvilsi said: Jeg så en dokumentar på HBOMax her om dagen. Om klesindustri og «fast fashion» Der er jo Sara for en guru å regne. Jeg blir på ekte lei meg når jeg tenker på hvor enormt mye klær som produseres og som moderjord i etterkant ikke klarer bli av med. Man kan diskutere influencere og hvordan de selger sjela si for penger. «Sjela» til folk er sånn sett ferskvare. Mens det Sara gjør i dag, vil sette avtrykk på jorda i mange millioner år i etterkant. Akkurat DET håper jeg folk tenker på, når de fyller skapet med plastkjoler som dessverre brukes, knapt nok en sesong. Sara er en av verstingene blandt influencerne. Hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. april 2024 #34095 Del Skrevet 15. april 2024 Unodostrez skrev (1 time siden): Ser i denne artikkelen at FT skal ha kontaktet Sara E i etterkant av Foto Knudsen reklame der hun brukte kjole fra eget merke. Forstod på Sara at hun hadde tatt kontakt mer FT selv for å få råd? https://netthandel.no/influenserne-reagerer-pa-nye-retningslinjer-og-dobbeltmerking/ Ærlighet varer lengst, men rådene hun fikk er visst glemt. Å enda klarer ikke frøken Tandberg og merke rett🙈 på bilde skulle hun også merket mer reklame for careless siden den kjolen er ganske tydelig på video Bilde fra SE sin snapchat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. april 2024 #34096 Del Skrevet 15. april 2024 Unodostrez skrev (1 time siden): Ser i denne artikkelen at FT skal ha kontaktet Sara E i etterkant av Foto Knudsen reklame der hun brukte kjole fra eget merke. Forstod på Sara at hun hadde tatt kontakt mer FT selv for å få råd? https://netthandel.no/influenserne-reagerer-pa-nye-retningslinjer-og-dobbeltmerking/ Ærlighet varer lengst, men rådene hun fikk er visst glemt. Hun tok kontakt med FT selv for å motbevise "haterne",men fikk forklart i møte at "haterne" hadde rett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. april 2024 #34097 Del Skrevet 16. april 2024 elskersommer skrev (På 15.4.2024 den 0.35): Har hun ikke fler enn 3-10 stk pr del på lager? Bilde fra SE sin snapchat Den dagen jeg føler meg urettferdig behandlet fordi jeg ikke får handlet et Carless produkt 😂🙈 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 16. april 2024 #34098 Del Skrevet 16. april 2024 Rufs skrev (12 timer siden): Hva heter den? Tror den het noe sånn som Brandy Hellville 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. april 2024 #34099 Del Skrevet 17. april 2024 Hva er grunnen til att alt skal ordnes i siste sekund.. Festkjoler har slipp i morgen kl 21 og fotoshoot i dag 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. april 2024 #34100 Del Skrevet 17. april 2024 elskersommer skrev (35 minutter siden): Hva er grunnen til att alt skal ordnes i siste sekund.. Festkjoler har slipp i morgen kl 21 og fotoshoot i dag 🙈 Synnsykt bissi grynder må du vite! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå