Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hun som andre husholdningen med små barn har mye klesvask. Men hvor mye jobb er det og sette på en klesvask eller to pr dag. De går jo begge hjemme hver eneste dag. Hun kunne jo kjøpt seg flere skittentøyskurver. En for hvit,kulørt og ull. Legge det oppi der med en gang og dermed er det gjort på 5 min og sette på en vask

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (1 time siden):

Hun som andre husholdningen med små barn har mye klesvask. Men hvor mye jobb er det og sette på en klesvask eller to pr dag. De går jo begge hjemme hver eneste dag. Hun kunne jo kjøpt seg flere skittentøyskurver. En for hvit,kulørt og ull. Legge det oppi der med en gang og dermed er det gjort på 5 min og sette på en vask

Men hva skal hun lage story av og tjene penger på da? Begrenset hvor mye is som kan hakkes, eggerøre som kan lages og Crocs som kan deles hver dag…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (På 6.3.2024 den 17.30):

Bra at hun ble med på det da! Kan hende det blir mye sunnere middager osv på barna å. Dette kan være veldig veldig positivt! 🥳

Lager hun så usunne middager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (2 minutter siden):

Stort sett pølse, pizza, pasta

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (3 timer siden):

Jeg føler hun har kjørt på med pizza,pølser og pasta nå hun har barna. Tror hun har sagt att barna er så kresne i matveien. Men litt bedre mat når det kun er hun og V

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessa12 skrev (3 timer siden):

Stort sett pølse, pizza, pasta

Latskap. Og enda verre for en som sier hun har ME.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 timer siden):

Jeg hadde nok vasket oftere om jeg gikk hjemme. Men hos oss holder det fint å vaske en gang pr uke. Har 2 barn i småskolen. Tar ikke fryktelig lang tid heller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: Nå som hun trener på mølle for å trene, ikke for å tjene penger, bruker hun fortsatt den sammenleggbare mølla?

Ser bare innom henne på Insta innimellom, aldri på snap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (48 minutter siden):

Jeg hadde nok vasket oftere om jeg gikk hjemme. Men hos oss holder det fint å vaske en gang pr uke. Har 2 barn i småskolen. Tar ikke fryktelig lang tid heller. 

Om du "gikk" hjemme... Hun jobber hjemmefra. Så om du hadde hjemmekontor så hadde du vaska oftere, er det hva du prøver å si?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Latskap. Og enda verre for en som sier hun har ME.

Hun har også ett barn med diabetes1 å da burde man være mer nøye i matveien

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (37 minutter siden):

Om du "gikk" hjemme... Hun jobber hjemmefra. Så om du hadde hjemmekontor så hadde du vaska oftere, er det hva du prøver å si?

Har hatt hjemmekontor. Hu suller hjemme og snakker i telefon… En influenser burde aldri kunne kalles jobb. Vi som faktisk jobber ræva av oss på gulvet burde tjene mer enn en person med dagnes minst samfunsnyttige «jobb». Jeg ser virkelig ned på de som virkelig tror dette er og kan kalles jobb. En telefon dame som lager helt unyttige stories om hjemme sminke, hvem lurer hun? Nei! Jeg har blokket ute alt som heter influensere. Nekter å ha dem på snap eller insta. Jeg skal ikke bidra til at dagens barn og unge tror dette er noe å kalle jobb. Hu kunne prøvd seg en dag som sykepleier eller optiker. Da skal ho få kjenne sliten.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (3 minutter siden):

Har hatt hjemmekontor. Hu suller hjemme og snakker i telefon… En influenser burde aldri kunne kalles jobb. Vi som faktisk jobber ræva av oss på gulvet burde tjene mer enn en person med dagnes minst samfunsnyttige «jobb». Jeg ser virkelig ned på de som virkelig tror dette er og kan kalles jobb. En telefon dame som lager helt unyttige stories om hjemme sminke, hvem lurer hun? Nei! Jeg har blokket ute alt som heter influensere. Nekter å ha dem på snap eller insta. Jeg skal ikke bidra til at dagens barn og unge tror dette er noe å kalle jobb. Hu kunne prøvd seg en dag som sykepleier eller optiker. Da skal ho få kjenne sliten.

Om du synes det er slitsomt eller ikke avgjør ikke hva det er. Det er lønnet arbeid. Selvfølgelig burde en sykepleier tjene mer enn en influenser. Men så lenge interessen hos flest folk er så stor for å følge andres liv,vil d være sånn. Å blokkere influensere men bruke tiden på å klage på dem må jo være d eneste som er teitere enn å faktisk følge influensere 🤷 skal man se ned på noen så kan man jo starte med de som sitter på sin høye hest å peiker på hvem som er på minst verdt i samfunnet 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (3 minutter siden):

Om du synes det er slitsomt eller ikke avgjør ikke hva det er. Det er lønnet arbeid. Selvfølgelig burde en sykepleier tjene mer enn en influenser. Men så lenge interessen hos flest folk er så stor for å følge andres liv,vil d være sånn. Å blokkere influensere men bruke tiden på å klage på dem må jo være d eneste som er teitere enn å faktisk følge influensere 🤷 skal man se ned på noen så kan man jo starte med de som sitter på sin høye hest å peiker på hvem som er på minst verdt i samfunnet 

Jeg er ikke akkurat aktiv her inne🙄 Bortkastet tid. Hun er snart ubetydelig for de fleste, samme med lien. Når folk får opp øynene å ser hvor elendige produkter de lager må de også begynne med skikkelig  jobb. At folk faktisk forsvarer dette sier mer om dere enn om motstanderne. Jeg har lagt større arbeidskapasitet enn lien og tandberg til sammen, i tillegg til ryddig, rent og organisert hus. Noe disse unnasluntrerne burde få til som suller hjemme hele dagen. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (5 minutter siden):

Det må da være lov og si hva man mener om disse ubetydelige influencere 🙈🙈 å det eneste rette er jo og blokkere de ut slik at de ikke tjener penger på deg. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (24 minutter siden):

👏👌

Og blir for dumt av enkelte brukere å argumentere med at SE jobber så knallhardt hjemmefra at hun ikke har tid til å holde flid i hjemmet. Da er man pokker så manipulert av influencere som sitter på snap og langer ut om all "jobben" som må gjøres, men som i neste snap sitter å skravler om alt og ingenting og fortsetter med det hele dagen igjennom. Nei følger ikke med på SE på snap, men hun dukker like fullt opp på utforsk på snap, og uten å trykke seg inn på snappene så ser man lett at SE "jobber" like "knallhardt" dagen lang som hun alltid har gjort 💪🤡:

Screenshot_20240316_115626_Snapchat.jpg

Endret av K_mb
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Minlillelykke skrev (21 minutter siden):

Når folk får opp øynene å ser hvor elendige produkter de lager må de også begynne med skikkelig  jobb.

Da blir det rett på Nav.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt synd måten hun snakker om Island.. Og dette har hun gjort flere ganger nå, kanskje derfor jeg reagerer. Vulkanutbruddene går utover mennesker sitt liv, mens hun er «are you f*cking kidding me» fordi hun og V skal på en slags spa ferie?.. Blir veldig ufølsomt for min del, helt ok at det er kjipt det går utover en planlagt ferie, men jeg ville aldri latt den "frustrasjonen" skygge over de faktiske tragediene. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_5665 skrev (5 timer siden):

Synes det er litt synd måten hun snakker om Island.. Og dette har hun gjort flere ganger nå, kanskje derfor jeg reagerer. Vulkanutbruddene går utover mennesker sitt liv, mens hun er «are you f*cking kidding me» fordi hun og V skal på en slags spa ferie?.. Blir veldig ufølsomt for min del, helt ok at det er kjipt det går utover en planlagt ferie, men jeg ville aldri latt den "frustrasjonen" skygge over de faktiske tragediene. 

Er vel greit dokumtert i årevis nå at det er «enkel» tankegang der i gården så dette sjokkerer meg lite

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (11 timer siden):

Den korte perioden under korona hvor jeg hadde hjemmekontor, fikk jeg gjort mye mer husarbeid i hverdagen. Sier seg vel selv at det er lettere å få tid til det mens man er hjemme, enn hvis man er hjemme fra jobb kl. 17. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...