elskersommer Skrevet 18. februar 2024 #33261 Del Skrevet 18. februar 2024 Ikke den beste opplevelsen fra noen som har handlet hos Careless Bilder hentet fra Trustpilot 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. februar 2024 #33262 Del Skrevet 18. februar 2024 Blir iallefall bra med ca 2 mill te ME forskning 💙 De er et godt tilskudd til forskning 🙏👏💙 2 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18. februar 2024 #33263 Del Skrevet 18. februar 2024 Sharp75! skrev (2 timer siden): Blir iallefall bra med ca 2 mill te ME forskning 💙 De er et godt tilskudd til forskning 🙏👏💙 Det er i hvertfall en bra ting investoren gjør 👏 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18. februar 2024 #33264 Del Skrevet 18. februar 2024 elskersommer skrev (5 timer siden): Ikke den beste opplevelsen fra noen som har handlet hos Careless Bilder hentet fra Trustpilot Del den på kjøpe / selge siden til Careless på FB. Kanskje noen kan begynne å få opp øya (før SE sletter den da). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18. februar 2024 #33265 Del Skrevet 18. februar 2024 Bibbi_ skrev (41 minutter siden): Del den på kjøpe / selge siden til Careless på FB. Kanskje noen kan begynne å få opp øya (før SE sletter den da). Den gruppa er jeg kastet ut av 🙈🙈🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. februar 2024 #33266 Del Skrevet 18. februar 2024 elskersommer skrev (4 minutter siden): Den gruppa er jeg kastet ut av 🙈🙈🙈 Ja, der får man ikke være kritisk. Det er så gale. Så noen stille et spm da ble det liv 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18. februar 2024 #33267 Del Skrevet 18. februar 2024 (endret) elskersommer skrev (6 minutter siden): Den gruppa er jeg kastet ut av 🙈🙈🙈 Ikke overrasket 😂 En god og seriøs bedrift der, som vet hvordan de skal takle tilbakemeldinger 🙈 Endret 18. februar 2024 av Bibbi_ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18. februar 2024 #33268 Del Skrevet 18. februar 2024 Bibbi_ skrev (30 minutter siden): Ikke overrasket 😂 En god og seriøs bedrift der, som vet hvordan de skal takle tilbakemeldinger 🙈 Jeg spurte om hvorfor så mange valgte og selge fremfor og sende tilbake🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18. februar 2024 #33269 Del Skrevet 18. februar 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Jeg spurte om hvorfor så mange valgte og selge fremfor og sende tilbake🙈 Å du var såpass fæl ja 😂😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. februar 2024 #33270 Del Skrevet 18. februar 2024 Kanskje hun skal være med på Kokkeskolen med Truls og Hellstrøm 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 19. februar 2024 #33271 Del Skrevet 19. februar 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar 2024 #33272 Del Skrevet 19. februar 2024 Å herregud. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. februar 2024 #33273 Del Skrevet 19. februar 2024 Anelyy skrev (1 time siden): Vet ikke om jeg er enig med SeogHør her. "Morsomt" påfunn. Vel, vi er alle forskjellige. Og humoren min og SE er vidt forskjellig. Tror faktisk mine barn er forbi det stadiet av ting hun synes er morsomt. Som f.eks dette og det surefilteret hun og TL bruker når de skal rakke ned på folk. Men dette stuntet synes jeg egentlig bare var trist. Ikke fikk hun blomster eller noe oppmerksomhet av kjæresten på valentinsdagen. Og ikke vil han fri. Det plager nok SE. Vi får se da om hun frir den 29. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busstopp Skrevet 19. februar 2024 #33274 Del Skrevet 19. februar 2024 Anelyy skrev (2 timer siden): Fy faen🤣🤣 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. februar 2024 #33275 Del Skrevet 19. februar 2024 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Vet ikke om jeg er enig med SeogHør her. "Morsomt" påfunn. Vel, vi er alle forskjellige. Og humoren min og SE er vidt forskjellig. Tror faktisk mine barn er forbi det stadiet av ting hun synes er morsomt. Som f.eks dette og det surefilteret hun og TL bruker når de skal rakke ned på folk. Men dette stuntet synes jeg egentlig bare var trist. Ikke fikk hun blomster eller noe oppmerksomhet av kjæresten på valentinsdagen. Og ikke vil han fri. Det plager nok SE. Vi får se da om hun frir den 29. Denne spøken er bare så syk.. jeg klarer ikke se humoren i det 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frustrert solabu Skrevet 19. februar 2024 #33276 Del Skrevet 19. februar 2024 Bibbi_ skrev (19 timer siden): Ikke overrasket 😂 En god og seriøs bedrift der, som vet hvordan de skal takle tilbakemeldinger 🙈 Bedriften har ingenting med den kjøp og salg gruppa på facebook. Det er faktisk en privatperson som oppretta den gruppa der. Så ikke skyld på bedriften at du ble kasta ut fordi du var bedriten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar 2024 #33277 Del Skrevet 19. februar 2024 frustrert solabu skrev (Akkurat nå): Bedriften har ingenting med den kjøp og salg gruppa på facebook. Det er faktisk en privatperson som oppretta den gruppa der. Så ikke skyld på bedriften at du ble kasta ut fordi du var bedriten. Grunder av Careless, styremedlem og tidligere daglig leder er administrator i gruppa. Det er en svært uheldig sammenblanding av roller. 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. februar 2024 #33278 Del Skrevet 19. februar 2024 Snublefot62 skrev (18 minutter siden): Grunder av Careless, styremedlem og tidligere daglig leder er administrator i gruppa. Det er en svært uheldig sammenblanding av roller. Er hun ikke fremdeles daglig leder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. februar 2024 #33279 Del Skrevet 19. februar 2024 frustrert solabu skrev (23 minutter siden): Bedriften har ingenting med den kjøp og salg gruppa på facebook. Det er faktisk en privatperson som oppretta den gruppa der. Så ikke skyld på bedriften at du ble kasta ut fordi du var bedriten. Jeg har ikke blitt kastet ut av noe jeg. Du får sitere riktig person før du slenger no drit ut av deg. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. februar 2024 #33280 Del Skrevet 19. februar 2024 Snublefot62 skrev (24 minutter siden): Grunder av Careless, styremedlem og tidligere daglig leder er administrator i gruppa. Det er en svært uheldig sammenblanding av roller. Ikke alle vil forstå det. Eller så har ikke vedkommende satt seg inn i saken før h*n kommenterer her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå