Bella50 Skrevet 11. februar 2024 #33061 Del Skrevet 11. februar 2024 Sazzy Zue skrev (9 timer siden): Det er denne dama som er blitt, sjekk linken, ikke careless https://www.dn.no/handel/camilla-pihl/camilla-pihl-er-blitt-et-av-de-raskest-voksende-norske-klesmerkene-helt-surrealistisk/2-1-1468066 Careless er større enn Camilla Pihl, på kortere tid. Jeg er forundret over Camilla Phil vant. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 11. februar 2024 #33062 Del Skrevet 11. februar 2024 Japp skrev (8 timer siden): Ja, seriøst. Det er ikke greit om SE latterliggjorde vinnere, det er jeg enig i. Men det bør gå begge veier. Den pollen er helt klart laget for å latterliggjøre SE og er like lite greit etter min mening. Eller er det greit fordi det er anonymt? Man får stå for det msn sier å gjør 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 11. februar 2024 #33063 Del Skrevet 11. februar 2024 Bella50 skrev (1 time siden): Careless er større enn Camilla Pihl, på kortere tid. Jeg er forundret over Camilla Phil vant. Tror du virkelig det er eneste kriteriet for den prisen ? Hva med kvalitet på klærne da, hvor bærekraftig er det SaraE driver med? 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. februar 2024 #33064 Del Skrevet 11. februar 2024 Stargaze skrev (7 timer siden): De sitter åpenlyst og skjærer grimaser, og er svært spydige mot en konkurrent/influencerkollega. Hadde folk flest holdt på sånn på jobb ville det blitt reaksjoner. Det er faktisk ikke greit. Hadde derimot bedriftens kunder vært kritiske hadde det vært noe helt annet. Kunder kan helt fint komme med kritikk. Folket er SEs «kunder», hun fikk folkets pris. Mange av folket(kundene) er uenig i det. Ok, vi ser ting på helt ulik måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. februar 2024 #33065 Del Skrevet 11. februar 2024 LinnHenrikke skrev (7 timer siden): Skjønner faktisk ikke om du er seriøs eller ikke. Det er forskjell på å trykke ja/nei i en anonym poll, kontra å sitte åpenlyst og håne og lage grimaser til en person som vant - og i tillegg poste det på egen kanal til flere hundre tusen mennesker. Ok, da forstår jeg hva du mener. Så lenge det gjøres anonymt så går det fint å mene noe er ufortjent. Er man helt sikker på at det innlegget det snakkes om ikke var humoristisk ment? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. februar 2024 #33066 Del Skrevet 11. februar 2024 Xmasclovn skrev (4 timer siden): Som jeg allerede har skrevet så handler ikke tråden om deg, så jeg ser ikke behovet for å beskrive deg på noen som helst måte, og samtidig bryte forumregler. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Jeg skrev også at du gjerne kan sende en PM hvis du ønsker en analyse av deg, så kan du få den der, men det var du ikke interessert i likevel? Lag en tråd om det da, hvis du er så sykt nyskjerrig, så skal jeg med glede kommentere der. Og til slutt når jeg sier at du får kose deg med å være følger og en del av venninnegjengen til SE, fordi du gjentar vitterlig at du er følger og fremstår å ha tatt kommentaren personlig, så blir det også feil. Og forresten tviler jeg på at det er så veldig mange som følger både SE og Funky, for å ta et eksempel, men der er bevisene for antagelsen like sterk som dine bevis for at «garantert mange som følger begge». Jeg har ingen problem med å stå rakrygget (haha tenk å ta en diskusjon på KG om influencere så alvorlig at man ber folk stå rakrygget) på at en viss mennesketype følger SE, og da da gjelder det særlig den innerste sirkelen også kalt venninnegjengen eller fansen. Dette basert på hvordan de selv velger å fremstille seg i SoMe. Så har du selvsagt også «vanlige» følgere, som følger henne uten idolisering, men de fremstår å være i mindretall. Så får du selv velge hva slags type du er. Jeg er ikke her for å drive «analyse av brukeren Japp på Kvinneguiden» under tråden om SE. Det hadde gått an å mene noe på generelt grunnlag om noen som følger begge to, uten at det var en analyse av brukeren min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. februar 2024 #33067 Del Skrevet 11. februar 2024 Xmasclovn skrev (4 timer siden): Når så du en skuespiller eller musiker stå på scenen under sin takketale og bruke den til å direkte snakke dritt om kolleger i bransjen? Selv med det argumentet du serverer her om å være konkurrent, er det en totalt blåst ting å gjøre, og det viser bare hva slags «kvaliteter» SE egentlig har. Tja, hva med når Chris Rock sa ting om kona til Will Smith? Var vel ikke takketale, men presentasjon av en pris. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. februar 2024 #33068 Del Skrevet 11. februar 2024 Lauder skrev (1 time siden): Man får stå for det msn sier å gjør Ja, og? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. februar 2024 #33069 Del Skrevet 11. februar 2024 Japp skrev (8 timer siden): Poenget mitt er at det er mange som driver med dobbeltmoral! SE og TL skal ikke få mene at priser ikke er fortjent, men anonyme folk skal få mene at SE ikke fortjente prisen folkets favoritt. Hvorfor er det ene greit og ikke det andre? Men hva med alle de anonyme som mente hun fortjente prisen, er de mer «verdt» enn de anonyme som sier nei? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. februar 2024 #33070 Del Skrevet 11. februar 2024 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Men hva med alle de anonyme som mente hun fortjente prisen, er de mer «verdt» enn de anonyme som sier nei? Herregud, er det mulig da? Hun endte med å få prisen, da fikk hun tydeligvis nok stemmer til å vinne prisen. Hvis noen mente hun ikke fortjente den under avstemningen måtte de sørget for å stemme på andre. På akkurat samme måte må andre finalister og tilhengere av finalistene både i Vixen,og alle mulige sammenhenger det blir delt ut priser, takle at noen andre får en pris man gjerne skulle sett noen andre fikk. Etter idrettsgallaen var det store oppslag i VG om at noen andre burde fått hedersprisen, det vil jeg tro ikke er spesielt gøy for den som faktisk vant hedersprisen. Så SE, TL, kritikere, fans, skeptikere, fanatikere, you name it: alle kan ikke få samme pris, det er en vinner av hver pris, folket eller juryen bestemmer i ulike kategorier, deal with it og la vinneren få ha gleden av å vinne en pris, ikke rop ut med en gang at det er ufortjent og at andre fortjener det bedre! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 11. februar 2024 #33071 Del Skrevet 11. februar 2024 LinnHenrikke skrev (8 timer siden): Det er jo nettopp derfor pollen ble opprettet? Veldig mange mener det var feil. Prisen skal representere «folket» og det må være lov å si - som «folk», at man ikke er enig. Så får du mene at det er latterliggjøring, men jeg tror du er ganske alene om den meningen der. Vet vi hvor mange stemte på vixen og ulike kategorier ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 11. februar 2024 #33072 Del Skrevet 11. februar 2024 Brukerdebatt - ER - SÅ - KJEDELIG… 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 11. februar 2024 #33073 Del Skrevet 11. februar 2024 Lauder skrev (2 timer siden): Tror du virkelig det er eneste kriteriet for den prisen ? Hva med kvalitet på klærne da, hvor bærekraftig er det SaraE driver med? Nei, det gjør jeg ikke og det skrev jeg heller ingenting om. Jeg vet ikke hvilke kriterier juryen har lagt til grunn. Jeg svarte på en kommentar om Camilla Phil sin rekord høye omsetting på kort tid, at Careless faktisk gjør det bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. februar 2024 #33074 Del Skrevet 11. februar 2024 Bella50 skrev (3 timer siden): Careless er større enn Camilla Pihl, på kortere tid. Jeg er forundret over Camilla Phil vant. Bella50 skrev (5 minutter siden): Nei, det gjør jeg ikke og det skrev jeg heller ingenting om. Jeg vet ikke hvilke kriterier juryen har lagt til grunn. Jeg svarte på en kommentar om Camilla Phil sin rekord høye omsetting på kort tid, at Careless faktisk gjør det bedre. Kan du dokumentere dette? Dvs dokumentere at Careless er større en Camilla Pihl, og at Careless gjør det bedre? 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 11. februar 2024 #33075 Del Skrevet 11. februar 2024 For en teit diskusjon dette er blitt. Javel, så vant hun folkets favoritt. Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner, Vixen er jo uansett ingen seriøs utdeling som representerer folket i noen særlig stor grad. Eneste grunnen til at jeg vet hva Vixen er, og når den var, er fordi jeg følger SE. Hun fikk ingen stemmer av meg, og det gjorde ingen andre heller. Å sitte her og diskutere prisen hun vant og kjolen hennes, blir så barnslig. Det er en usaklig diskusjon. Hun vant, sånn er det bare. Du kan gjerne synes det var ufortjent og urettferdig, men det er ikke noe å gjøre med det. Ferdig med den saken. Jeg følger forøvrig både henne, Funkygine, Sophie Elise og Emilie Nereng (med flere). Jeg er fullt oppegående, i 100% jobb, med barn, lever sunt og er aktiv. 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #33076 Del Skrevet 11. februar 2024 Japp skrev (1 time siden): Det hadde gått an å mene noe på generelt grunnlag om noen som følger begge to, uten at det var en analyse av brukeren min. Dette begynner å bli en smule patetisk og kjedelig nå. Let’s move on. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. februar 2024 #33077 Del Skrevet 11. februar 2024 LinnHenrikke skrev (9 timer siden): Det er jo nettopp derfor pollen ble opprettet? Veldig mange mener det var feil. Prisen skal representere «folket» og det må være lov å si - som «folk», at man ikke er enig. Så får du mene at det er latterliggjøring, men jeg tror du er ganske alene om den meningen der. Jodel er folket da? 🤣 Bibbi_ skrev (9 timer siden): Tåler man virkelig ikke at mange ikke synes hun fortjente å vinne? Mange synes det var feil. Det er da ikke no galt i å mene det? Det må tåles at ikke alle har falt for venninne grepet fra SE! Mange mente hun ikke fortjente å vinne? KG og Jodel er en liten brøkdel av mennesker som gjerne er veeeeeldig kritiske til influencere 🤣🤣 så får nok komme med noe bedre enn det. Og slutt med det venninne grepet, er MANGE som ikke faller for det også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #33078 Del Skrevet 11. februar 2024 Japp skrev (1 time siden): Tja, hva med når Chris Rock sa ting om kona til Will Smith? Var vel ikke takketale, men presentasjon av en pris. Nå dras argumentasjonen opp et par hakk og blir enda mer patetisk. Chris Rock situasjonen er helt irrelevant for SE sin tale og hva som diskuteres her. Hvorfor velger du å dra det inn? Ønsker du også at vi nevner Kanye fadesen da han stormet Taylor Swifts takketale? Den situasjonen må jo være minst like (ir)relevant som den du nevner. Men ok, vi får tolke det slik at du ønsker å sette Chris Rock og SE i samme bås. Det blir sikker SE glad for! Kanskje også Kanye kan bli en del av «idiotene som dret seg ut på scenen» så de blir en trio? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. februar 2024 #33079 Del Skrevet 11. februar 2024 Japp skrev (1 time siden): Herregud, er det mulig da? Hun endte med å få prisen, da fikk hun tydeligvis nok stemmer til å vinne prisen. Hvis noen mente hun ikke fortjente den under avstemningen måtte de sørget for å stemme på andre. På akkurat samme måte må andre finalister og tilhengere av finalistene både i Vixen,og alle mulige sammenhenger det blir delt ut priser, takle at noen andre får en pris man gjerne skulle sett noen andre fikk. Etter idrettsgallaen var det store oppslag i VG om at noen andre burde fått hedersprisen, det vil jeg tro ikke er spesielt gøy for den som faktisk vant hedersprisen. Så SE, TL, kritikere, fans, skeptikere, fanatikere, you name it: alle kan ikke få samme pris, det er en vinner av hver pris, folket eller juryen bestemmer i ulike kategorier, deal with it og la vinneren få ha gleden av å vinne en pris, ikke rop ut med en gang at det er ufortjent og at andre fortjener det bedre! Du må huske at de som diskuterer mot deg var ganske så sikre på at hun kom aldri til å vinne noen pris og at Vixen er noe dritt og lite verdt. Enda sitter man her, side opp og side ned. Mange av de følger ikke dama en gang. Mye engasjement har hun klart igjen, oops she did again 🤣 Og 2 millioner til ME forskning 🥹🥰🙏🫶 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 11. februar 2024 #33080 Del Skrevet 11. februar 2024 Snublefot62 skrev (29 minutter siden): Kan du dokumentere dette? Dvs dokumentere at Careless er større en Camilla Pihl, og at Careless gjør det bedre? Ifølge artikkelen håper Camilla Phil på å nå opp mot 100 mil i omsetting i 2023. Careless hadde 100 mil i 2023. Careless er vel og 1 år yngre enn Camilla Phil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå