Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (4 minutter siden):

For at jeg ikke ble provosert og at jeg klapper for at hun får de verste  kritikerne til å starte debatt igjen så pisser jeg på helsevesenet? Noe av det dummeste jeg har hørt!

Vil heller si at kritikerne gikk på limpinnen.

Jeg klarer meg fint uten både reklame bransjen og influencerne, men klarer meg ikke uten helsevesenet. Er selv utdannet autorisert helsepersonell. Men ble ikke provosert av den grunn.

Du klapper når Sara Emile pisser på helsearbeidere for å få oppmerksomhet. Classy. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (4 minutter siden):

For at jeg ikke ble provosert og at jeg klapper for at hun får de verste  kritikerne til å starte debatt igjen så pisser jeg på helsevesenet? Noe av det dummeste jeg har hørt!

Vil heller si at kritikerne gikk på limpinnen.

Jeg klarer meg fint uten både reklame bransjen og influencerne, men klarer meg ikke uten helsevesenet. Er selv utdannet autorisert helsepersonell. Men ble ikke provosert av den grunn.

Sa jeg at DU pisser på helsevesenet? Det er det SE gjør og du applauderer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (3 minutter siden):

Sara Emile pisser på helsearbeidere for å få oppmerksomhet og det klappes i tråden. Sjukt. 

Ja, det er tydelig at hun forsvares koste hva det koste vil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (Akkurat nå):

Sa jeg at DU pisser på helsevesenet? Det er det SE gjør og du applauderer det. 

Helsearbeidere er så viktige for samfunnet og skal ikke bli snakket ned av en som Sara Emilie. 
Det er så sjukt frekt. Så kommer det noen å klapper for å forsvare influnceren. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (17 minutter siden):

Helsearbeidere er så viktige for samfunnet og skal ikke bli snakket ned av en som Sara Emilie. 
Det er så sjukt frekt. Så kommer det noen å klapper for å forsvare influnceren. 

Hun fikk jo responsen og folk ble provosert. Da gjør man jo en god jobb for influencere provoserer, det kan man ikke legge under en stol. Hva er galt med å gi en klapp for det? Er ikke jeg som snakket ned noen. Og jeg bryr meg ikke om hvilken jobb hum har, hun bidrar godt med sin skatt. Man må kunne tåle at ikke alle blir provosert .

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Hun fikk jo responsen og folk ble provosert. Da gjør man jo en god jobb for influencere provoserer, det kan man ikke legge under en stol. Hva er galt med å gi en klapp for det? Er ikke jeg som snakket ned noen. Og jeg bryr meg ikke om hvilken jobb hum har, hun bidrar godt med sin skatt. Man må kunne tåle at ikke alle blir provosert .

Og du applauderer og støtter helsearbeidere blir snakket ned av Sara Emilie for oppmerksomhet. Classy.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullungen skrev (1 minutt siden):

Og du applauderer og støtter helsearbeidere blir snakket ned av Sara Emilie for oppmerksomhet. Classy.

Jeg kan ha 2 tanker i hodet på en gang. Blir iallefall ikke provosert av noe som ikke er fakta. Classy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Jeg kan ha 2 tanker i hodet på en gang. Blir iallefall ikke provosert av noe som ikke er fakta. Classy.

Du applauderte Sara Emilies nedskalling av helsearbeidere. 
Se hva som skjer i Nord-Norge med helsetilbudet og influnceren snakker ned helsearbeidere for å få oppmerksomhet.

Sjukt gjort og sjukt å applaudere.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (Akkurat nå):

Du applauderte Sara Emilies nedskalling av helsearbeidere. 
Se hva som skjer i Nord-Norge med helsetilbudet og influnceren snakker ned helsearbeidere for å få oppmerksomhet.

Sjukt gjort og sjukt å applaudere.

Snakke ned og ikke nedskalling 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

"Best i klassen" men klarer alikevel ikke å merke riktig,der hun poster "tilfeldig" content iført egenreklamedress og Careless sokker..

Screenshot_20231124_111812_Snapchat.jpg

Med tittel «Never ending story» ironisk nok..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Hvorfor applauderer du noen som har det tankesettet der? Du burde heller si til Sara Emilie at hun bør unnskylde seg, og begynne å tenke over alt det dumme hun klarer å lire ut av seg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Er strømpene i fokus her mener du? 

Har Careless sokkene markedsføringsverdi i denne videoen?

Absolutt.

Hun "kan ikke" sitte å vøfte med føttene i kamera for å vise de så da må man finne et "naturlig scenario" å slenge de inn i.

Ergo,skal markeres med Careless også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (21 minutter siden):

Hvorfor applauderer du noen som har det tankesettet der? Du burde heller si til Sara Emilie at hun bør unnskylde seg, og begynne å tenke over alt det dumme hun klarer å lire ut av seg. 

Godt skrevet og sanne ord.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (11 minutter siden):

Har Careless sokkene markedsføringsverdi i denne videoen?

Absolutt.

Hun "kan ikke" sitte å vøfte med føttene i kamera for å vise de så da må man finne et "naturlig scenario" å slenge de inn i.

Ergo,skal markeres med Careless også.

Nå har ikke jeg satt meg inn i markedsføringsverdi som du og andre har gjort. 
Sokkene ser jeg tydelig i bildet! Det er umulig å ikke legge merke til de. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Med tittel «Never ending story» ironisk nok..

Lurer egentlig mest på hvilken planet man er på når man legger happyflops OPPÅ benken 😅 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (43 minutter siden):

Lurer egentlig mest på hvilken planet man er på når man legger happyflops OPPÅ benken 😅 

Influencerplaneten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (28 minutter siden):

Når har hun jobbet som fotograf?

Screenshot_20231124_164446_Snapchat.jpg

Hun viser igjen og igjen alt hun har fått til mens hun var halvdau av ME da.

Jammen godt gjort.

Forøvrig fremstår hun utrolig infantil og hjelpesløs hver gang hun er alene om noe..

Endret av J..
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (53 minutter siden):

Når har hun jobbet som fotograf?

Screenshot_20231124_164446_Snapchat.jpg

Jaggu hatt mange forskjellige yrker hu der, samtidig som hun har hatt så fæl ME siden 15 årsalderen at «superstrenge» Nav har innvilget uføretrygd. Ikke rart hun uttaler seg om at influencer er verdens tøffeste yrke, for dette har hun egenerfaring på😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...