Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

2 hours ago, FruJohansen said:

Rekkevidde. Mange annonsører bryr seg ikke om troverdighet, de vil bare at flest mulig skal se produktene deres. Balion har vel selv sørget for å sementere det inntrykket, både i samarbeid med Caroline Berg Eriksen, og andre. Bare det at de ikke bryr seg om at SE uttalte merkenavnet deres feil gjentatte ganger, sier jo sitt, tenker jeg. 

Ja det når jo ut til mange. Og folk er vel faktisk lettlurte nok til at de kjøper det selv om det ikke er troverdig en plass. 🙄

Jeg tenker at for gjennomsnittsforbrukeren vil dog CBE fremstå som en som trener mye og lever sunt (😆) så der er det jo mer logisk å tenke at folk tror på det da. I motsetning til SE. (Jeg tror alle vet at hun ikke trener.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gjennom snappen hennes nå og fortsatt så er det klaging på at ungen ikke sover og at hun er så trøtt og at hun ikke kan duppe på dagen fordi hun tross alt ikke er i permisjon. Men er ikke V i permisjon?  Hvorfor tar ikke han ungen på natta? Han kan jo duppe når han vil på dagtid så kan hun som er i jobb hente alle pakkene sine selv…..  Jeg skjønner ikke organiseringen deres og hun fremstår like lite løsningsorientert som hun er ifht FT. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 minutt siden):

Så gjennom snappen hennes nå og fortsatt så er det klaging på at ungen ikke sover og at hun er så trøtt og at hun ikke kan duppe på dagen fordi hun tross alt ikke er i permisjon. Men er ikke V i permisjon?  Hvorfor tar ikke han ungen på natta? Han kan jo duppe når han vil på dagtid så kan hun som er i jobb hente alle pakkene sine selv…..  Jeg skjønner ikke organiseringen deres og hun fremstår like lite løsningsorientert som hun er ifht FT. 

Disse pakkene må heller ikke hentes samme sekund de scannes på postkontoret. Hvis man venter mange pakker kan man gjerne vente en dag eller to før henting,å heller hente fler på en gang.

Men,hva skulle man klaget på da da?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (6 timer siden):

Spesielt hun åpna der da, kanskje fleste som handler fra henne er derfra ?

Helt umulig å vite, men Gran er på en måte et slags sentrum for hele Hadeland, og er det eneste tettstedet med et lite kjøpesenter. Det bor ca 13 000 i Gran kommune. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at hun tror det å sose rundt hjemme og snakke i tlf er jobb. Hun hadde ikke vart 30 min engang i en jobb. Hun har jo utrolig liten kapasitet. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FT har gjort en god innsats i å gjøre det forståelig for henne,alikevel går det ikke inn.

Nekter å tro hun er SÅ dum,det er ren trass.

Når man får servert en personlig powerpoint med dine egne reklamebrudd i møte,og alikevel "ikke forstår",er det jo ikke håp.

Screenshot_20231121_142144_OneDrive.jpg

Screenshot_20231121_142136_OneDrive.jpg

Screenshot_20231121_142126_OneDrive.jpg

Screenshot_20231121_142119_OneDrive.jpg

Screenshot_20231121_142114_OneDrive.jpg

Screenshot_20231121_142108_OneDrive.jpg

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 time siden):

Viktig å fremstå som superwoman... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (31 minutter siden):

Viktig å fremstå som superwoman... 

Det har hun aldri gjort. Hun fremstår som en klagete negativ dame som har null peiling på hvordan hun skal organisere livet sitt for å gjøre ting bedre og det klarer hun ikke. Hele dama fremstår som et sirkus av kaos

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 minutt siden):

Det har hun aldri gjort. Hun fremstår som en klagete negativ dame som har null peiling på hvordan hun skal organisere livet sitt for å gjøre ting bedre og det klarer hun ikke. Hele dama fremstår som et sirkus av kaos

Nei selvfølgelig er hun klagete og sutrete dame. Men i hennes øyne prøver hun å fremstå som en superwomen som klarer 150% jobb, 3 barn, hus og mann. Saken er jo at hun gjør minimalt. Gå å prate til en telefon kan ikke kalles jobb og imponerer INGEN! Det eneste hun er flink til er å klage og spille dum (late som hun ikke forstår regler ang merking). 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (23 timer siden):

Gran er knøttlite, du kjører gjennom på 3 minutter. Det er jo et slags sentrum for hele Hadeland på grunn av dette lille senteret, men at det er solgt for sånne summer første dagen, har jeg vondt for å tro. 

Jeg tror heller ikke på det tallet der. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annas1992
Era Vulgaris skrev (På 20.11.2023 den 19.18):

Gran er knøttlite, du kjører gjennom på 3 minutter. Det er jo et slags sentrum for hele Hadeland på grunn av dette lille senteret, men at det er solgt for sånne summer første dagen, har jeg vondt for å tro. 

Men kom folk utenfra også. Ei venninne hjemmefra kjørte nesten halvannen time for å være blant de første som handlet og fikk goodiebag 🤷🏻‍♀️ hun skrøt også av venninnefølelsen hun hadde, og jeg tviler på at hun var den eneste 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annas1992 skrev (6 minutter siden):

Men kom folk utenfra også. Ei venninne hjemmefra kjørte nesten halvannen time for å være blant de første som handlet og fikk goodiebag 🤷🏻‍♀️ hun skrøt også av venninnefølelsen hun hadde, og jeg tviler på at hun var den eneste 😅

Galskap.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annas1992 skrev (23 minutter siden):

Disse nitriste goodiebag'ene fylt med ting fra varelageret til Salabim/babyservice,termos fra ByLien og ellers vaskekluter hvorpå hvis man bestiller fler på nett får man hele 15% avslag (og Sara tjener enda mer penger på deg...),er absolutt noe av det kjipeste jeg har sett.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Annas1992 said:

Har du spurt henne om hun seriøst tenker de er venninner? Jeg lurer så innmari på hva de tenker de som tror det. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Annas1992 skrev (1 time siden):

Selvfølgelig kom det folk utenfra. Tviler sterkt på at innbyggerne i Gran gikk mann av huse for dette. 
Din venninne er nok ikke alene om å falle for venninnenarrativet. Det er jo sånne som henne som er selve livsgrunnlaget til SE og hennes like. 

l mine øyne grenser det til svindel å dele ut en kjip goodie bag når forutsetningen er at du først må handle for en viss sum. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annas1992 skrev (8 timer siden):

Oi, at SE ikke føler litt på dårlig samvittighet . Vet hun bruker folk for å bli millionær. Mange av disse hun lurer trenger sikkert en venninne, og føler seg heldige og sikkert kule som har SE som "venninne". 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (16 timer siden):

Hun tror det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ett støvfritt eller ryddig hjem hele tiden.  Men hvordan er det mulig og få.det.slik når hun selv sier att det var helt ryddig i dag tidlig 🙈 De er to voksne folk som går hjemme bokstaveligtalt hele døgnet

Screenshot_20231122-153724.png

Screenshot_20231122-154206.png

Endret av elskersommer
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...