Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest kittkatt

Jeg skjønner ikke hva man mener med at Belle kjolene passer til de som er mer frodige. Jeg ser helt latterlig ut i den kjolen. Passformen er ikke fin.

Jeg sier det igjen: stretch er vel og bra, men man må fremdeles velge riktig størrelse. Det at det er stretch kompenserer ikke for det at msn må velge den størrelsen man er. Det blir ikke pent om en som er en L velger en M ‘fordi det er mye stretch’. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kittkatt skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hva man mener med at Belle kjolene passer til de som er mer frodige. Jeg ser helt latterlig ut i den kjolen. Passformen er ikke fin.

Jeg sier det igjen: stretch er vel og bra, men man må fremdeles velge riktig størrelse. Det at det er stretch kompenserer ikke for det at msn må velge den størrelsen man er. Det blir ikke pent om en som er en L velger en M ‘fordi det er mye stretch’. 

Å med en så sørgelig størrelsetabell som careless har så er det ikke rart At det ligger 100 vis av kjoler ute for salg på finn og Tise 

Endret av elskersommer
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål bare som jeg ikke forstår. Hvorfor er hun nominert i kategorien livsstil på Vixen?  Hva er det ved hennes livsstil som fortjener en nominasjon? 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
baremeg skrev (2 minutter siden):

Et spørsmål bare som jeg ikke forstår. Hvorfor er hun nominert i kategorien livsstil på Vixen?  Hva er det ved hennes livsstil som fortjener en nominasjon? 

Hvis utlevering av sexliv, barns sykdom, diagnose dropping og bitching over psykisk syke nettroll er livsstil så er det vel godt nok for Fixen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, baremeg said:

Dersom kriteriene er dårlig hygiene, ingenting til minimalt fysisk aktivitet, mye klaging på barn hun frivillig har fått og usunn mat, så vinner hun jo :) 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (7 minutter siden):

Dersom kriteriene er dårlig hygiene, ingenting til minimalt fysisk aktivitet, mye klaging på barn hun frivillig har fått og usunn mat, så vinner hun jo :) 

Det er nettopp det!! Det er jo ingen livsstil å trakte etter, ingenting å bli inspirert av. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (5 timer siden):

Hun har flere følgere som liker henne og det hun gjør. Er nok bare en brøkdel som ikke liker det. Ganske enkelt egentlig, derfor hun kan åpne butikk etter butikk også.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Hun har flere følgere som liker henne og det hun gjør. Er nok bare en brøkdel som ikke liker det. Ganske enkelt egentlig, derfor hun kan åpne butikk etter butikk også.

Så spørs det hvor lenge de butikkene er liv laga. Hvor mange like kjoler trenger kvinnfolk i skapet sitt

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Mistenker den største grunnen til populæriteten er fordi hun er en motpol til mange andre influencere.

Idag mer enn noengang,vil jeg si,er folk (spesielt influencere) opptatt av mat/hva de spiser.

Det trender å være sunn,ironisk nok har Norgesbefolkningen aldri vært tykkere.

Andre influencere preacher trening,sunn mat og å være litt bevisst på eget aktivitetsnivå,fronter Sara ren og skjær latskap,der det er "lov å fleske seg med" ultraprossesert mat stappfullt av usunne kalorier,lite til ingen aktivitet. Og løsningen på konsekvensen er jo bare å kjøpe større klær (Careless).

Kundene er disse damene som ser Sara som en større men pen dame og som ikke er så "jålete",og derfor mer "mannen i gata" slik som de fleste ser seg selv.

Mange større damer tror jo også at fordi klærne ikke er tettsittende,så er de flatterende.

Det stemmer ikke.

Og nei,dette handler ikke om estetikk eller at "tjukke folk er stygge",jeg mener at å fronte en slik holdning til 350K personer,ikke hjelper en dritt på den generelle folkehelsa.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (56 minutter siden):

Mistenker den største grunnen til populæriteten er fordi hun er en motpol til mange andre influencere.

Idag mer enn noengang,vil jeg si,er folk (spesielt influencere) opptatt av mat/hva de spiser.

Det trender å være sunn,ironisk nok har Norgesbefolkningen aldri vært tykkere.

Andre influencere preacher trening,sunn mat og å være litt bevisst på eget aktivitetsnivå,fronter Sara ren og skjær latskap,der det er "lov å fleske seg med" ultraprossesert mat stappfullt av usunne kalorier,lite til ingen aktivitet. Og løsningen på konsekvensen er jo bare å kjøpe større klær (Careless).

Kundene er disse damene som ser Sara som en større men pen dame og som ikke er så "jålete",og derfor mer "mannen i gata" slik som de fleste ser seg selv.

Mange større damer tror jo også at fordi klærne ikke er tettsittende,så er de flatterende.

Det stemmer ikke.

Og nei,dette handler ikke om estetikk eller at "tjukke folk er stygge",jeg mener at å fronte en slik holdning til 350K personer,ikke hjelper en dritt på den generelle folkehelsa.

For en jævlig ting å skrive om noen! Bare fordi man ikke har fokus på kosthold, betyr ikke det at hun "flesker seg" eller spiser bare ultraprossessert mat. Få av deg de skylappene laget av dritt og hold deg til saklig kritikk. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir sjokkert, men dette er helt på viddene. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa skrev (9 minutter siden):

For en jævlig ting å skrive om noen! Bare fordi man ikke har fokus på kosthold, betyr ikke det at hun "flesker seg" eller spiser bare ultraprossessert mat. Få av deg de skylappene laget av dritt og hold deg til saklig kritikk. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir sjokkert, men dette er helt på viddene. 

Det er jo bare ærlighet.  Ingenting å bli krenket over.

Sara E AS deler jo kun ultraprossessert og lite sunn mat på sin bedriftskanal, i tillegg til å heie på fredagskake fordi man fortjener det. Mange kjenner seg nok igjen i dette og liker AS’et pga det.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (36 minutter siden):

Det er jo bare ærlighet.  Ingenting å bli krenket over.

Sara E AS deler jo kun ultraprossessert og lite sunn mat på sin bedriftskanal, i tillegg til å heie på fredagskake fordi man fortjener det. Mange kjenner seg nok igjen i dette og liker AS’et pga det.

Nettopp! At hun pga DETTE er nominert i livsstil hos Vixen er jo latterlig.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er rart at hun er nominert til årets livsstil, hun fronter en livsstil som mange nordmenn kjenner seg igjen i. Personlig så gir jeg blaffen i hva folk spiser og ikke spiser - det får hver enkelt avgjøre helt på egenhånd. 
Men jeg synes det er noe feil når man fronter en usunn løsning på en usunn livsstil; nemlig å kjøpe seg større klær. Jeg har ei venninne som har kjøpt seg kjole fra Careless, hun er flott i den, men hun er også veldig ukomfortabel med alt som er litt tettsittende fordi hun har gått gradvis opp i vekt siden yngste barnet ble født for fem år siden. Sannheten er at hun kjempeflott, hun bare ser det ikke selv, og kjøper heller klær som skjuler det hun er misfornøyd med. 

Og jeg skjønner henne godt, for jeg har selv vært stor. Veide 120 kilo for 1,5 år siden, og jeg gjorde alt jeg kunne for å skjule kroppen min og hvor stor jeg var. Så la jeg fullstendig om på livsstilen min, og veier i dag 65 kilo - det ble løsningen på mitt problem, for nå går jeg ikke lenger inn for å skjule kroppen min og dekke meg til. 
Sara Emilie appellerer til mange nettopp av den grunn; hun selger klær som gjør at man kan skjule kroppen sin og slippe å vise frem det man er ukomfortabel med. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marisana skrev (9 minutter siden):

Jeg synes ikke det er rart at hun er nominert til årets livsstil, hun fronter en livsstil som mange nordmenn kjenner seg igjen i. Personlig så gir jeg blaffen i hva folk spiser og ikke spiser - det får hver enkelt avgjøre helt på egenhånd. 
Men jeg synes det er noe feil når man fronter en usunn løsning på en usunn livsstil; nemlig å kjøpe seg større klær. Jeg har ei venninne som har kjøpt seg kjole fra Careless, hun er flott i den, men hun er også veldig ukomfortabel med alt som er litt tettsittende fordi hun har gått gradvis opp i vekt siden yngste barnet ble født for fem år siden. Sannheten er at hun kjempeflott, hun bare ser det ikke selv, og kjøper heller klær som skjuler det hun er misfornøyd med. 

Og jeg skjønner henne godt, for jeg har selv vært stor. Veide 120 kilo for 1,5 år siden, og jeg gjorde alt jeg kunne for å skjule kroppen min og hvor stor jeg var. Så la jeg fullstendig om på livsstilen min, og veier i dag 65 kilo - det ble løsningen på mitt problem, for nå går jeg ikke lenger inn for å skjule kroppen min og dekke meg til. 
Sara Emilie appellerer til mange nettopp av den grunn; hun selger klær som gjør at man kan skjule kroppen sin og slippe å vise frem det man er ukomfortabel med. 

Nettopp.

Kudos for vektnedgangen,forresten.

Ligger mye jobb bak det!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (5 timer siden):

Jeg driter i hva SE gjør, men at hun er nominert til en kategori kalt livsstil på Vixen skjønner jeg ikke!  Hva er det ved hennes livsstil som fortjener en nominasjon? 

"Livsstil" i Vixen-sammenheng handler jo ikke om at man fronter en viss type livsstil. Når jeg ser på de andre nominerte, forstår jeg det som de som ikke helt har et spesielt fokus (som f.eks. trening, ernæring, matlaging, mote) men som bare tar oss med på daglige greier. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Marisana skrev (3 timer siden):

Har SE noen gang sagt at det bare er å kjøpe seg større klær som løsning på en usunn livsstil? Det har ikke jeg sett, så ser gjerne bevis på det... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa skrev (5 minutter siden):

"Livsstil" i Vixen-sammenheng handler jo ikke om at man fronter en viss type livsstil. Når jeg ser på de andre nominerte, forstår jeg det som de som ikke helt har et spesielt fokus (som f.eks. trening, ernæring, matlaging, mote) men som bare tar oss med på daglige greier. 

Det er slik jeg tolker det jeg og. Kunne like godt ha blitt kalt for «hverdagsliv» eller noe. Men det gir kanskje ikke like mye stas.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa skrev (1 minutt siden):

Har SE noen gang sagt at det bare er å kjøpe seg større klær som løsning på en usunn livsstil? Det har ikke jeg sett, så ser gjerne bevis på det... 

Det er jo det hele konseptet hennes går ut på. Store klær for store kropper.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa skrev (22 minutter siden):

men som bare tar oss med på daglige greier. 

Tar oss med på daglige greier? Hva da? Hun sitter jo hjemme med mobilen dag ut og dag inn og sminker seg, klager på at hun må merke reklame ,  klager på at baby ikke sover, slenger dritt til følgere som ikke er enig med henne, viser masse reklame og får tydeligvis alt hun eier og har sponset .  Hun bruker sine kanaler på å informere om temaer hun overhodet ikke har peiling på og finnes null ydmyk.  Nei, dette er ikke en livsstil jeg kjenner meg igjen i. Heldigvis 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...