Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (56 minutter siden):

Hvordan gikk salg av snowroller tro? De har ikke nevnt ett ord om salg,hvor mange som var i nettbutikken.. 

Hun kan ikke regne med å selge disse produktene som på lik linje med Careless. Det er en helt annen målgruppe som kan velge å vrake i tilsvarende produkter til ulik pris. 

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse kjolene til SE... De er jo alle helt like🙈 det er kun forskjellige farger. 

Tenk om HM,Cubus hadde kun 1 type utseende på kjolene. Hvorfor er hun ikke litt mer kreativ og finner på ett annet snitt,utseende?

Screenshot_2023-11-04-12-41-03-890_com.snapchat.android.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (38 minutter siden):

Disse kjolene til SE... De er jo alle helt like🙈 det er kun forskjellige farger. 

Tenk om HM,Cubus hadde kun 1 type utseende på kjolene. Hvorfor er hun ikke litt mer kreativ og finner på ett annet snitt,utseende?

Jeg er helt enig. Det er «designeren» sin det med så lite kreativitet 😂 Ikke ser de noe fine ut heller. Ser for meg at jeg hadde sett dobbel så stor ut om jeg hadde tatt på meg de kjolene. Ikke får jeg noe julevibber av de kjolene heller, fordi det er jo prikklikt alt annet hun produserer. Folk må jo gå lei?🤔

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Ikke mange av de kjolene som gir julekjolevibber hvertfall.... 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (På 15.10.2023 den 11.02):

Hun har uten tvil truffet en målgruppe. Er ikke bare bare og finne klær som man føler seg bra i , når man har litt størrelse på kroppen 

Møter daglig kunder som klager på utvalg fra str. 42 og opp

Zizzi har utrolig mye flott, som er vesentlig billigere også. Sitter nydelig på store kropper, uansett hvor man har vekta så har de noe 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (På 15.10.2023 den 11.02):

Hun har uten tvil truffet en målgruppe. Er ikke bare bare og finne klær som man føler seg bra i , når man har litt størrelse på kroppen 

Møter daglig kunder som klager på utvalg fra str. 42 og opp

Jeg skjønner ikke helt at mange mener det ikke er noe særlig utvalg for oss som er litt større. 

Jeg er en av de og det er mye utvalg. Ellos,Zizzi,Cubus,HM,bon Prix,cellebes, Kap ahl ++++++ . Mange nettbutikker har også egen curvy kolleksjon. Å det beste er att de alle har en skikkelig størrelsetabell 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (4 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt at mange mener det ikke er noe særlig utvalg for oss som er litt større. 

Jeg er en av de og det er mye utvalg. Ellos,Zizzi,Cubus,HM,bon Prix,cellebes, Kap ahl ++++++ . Mange nettbutikker har også egen curvy kolleksjon. Å det beste er att de alle har en skikkelig størrelsetabell 

Men de har vel alle makstr opp til enten xl eller xxl, utenom Zizzi? Careless har opptil  3xl? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (3 minutter siden):

Men de har vel alle makstr opp til enten xl eller xxl, utenom Zizzi? Careless har opptil  3xl? 

Cubus har noe opp til 3xl i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke at skole er livsviktig sånn til vanlig, men når jeg så storyen hennes i kveld ombestemte jeg meg. 🤯

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 timer siden):

De jeg nevner har opp til 3-4xxl eller opp til str 60.. så det er bare tull att frøken Tandberg sier hun tetter ett hull når det kommer til str.  Å om jeg kjøper en kjole på Ellos i str 56 så sitter den fint på å ser ikke ut som ett 2 manns telt 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde kjapt gjennom storyen hennes og stoppa da jeg så «får migreneanfall når jeg bruker briller» altså hæ?!

Skal hun liksom ha migrene også nå?! Hun der er faen ikke sann. Aldri hørt henne si hun har migrene. JEG har migrene, og dette slenger man virkelig ikke bare rundt seg. 
Jævla diagnosequeen ass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 timer siden):

hvordan skal hun vare kreativ når hun blar i en katalog og krysser av ?

Skal hun designe noe burde hun legge telefon vekk og finne tegne saker .

Sprite skrev (23 minutter siden):

Bladde kjapt gjennom storyen hennes og stoppa da jeg så «får migreneanfall når jeg bruker briller» altså hæ?!

Skal hun liksom ha migrene også nå?! Hun der er faen ikke sann. Aldri hørt henne si hun har migrene. JEG har migrene, og dette slenger man virkelig ikke bare rundt seg. 
Jævla diagnosequeen ass 

Sikkert skal reklamere snart for brillene som skal «hjelpe» mot hodepine og migrene . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i selskap i går, hvor ei hadde en kjole fra Careless... Kjolen satt egentlig helt ok på henne, hun er ikke "stor", litt rund bare 🙈 Men som hun sleit med ermene på kjolen, de ermene er jo kolossale. Hun drev hele tiden med de. Skjønte det nesten var vanskelig å spise 😂 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama

Så venninne av Tandberg skal være butikksjef i den nye butikken på Gran? Men hvorfor er hun ikke med på ansettelses prosessen? Og 24.000 likes på bildet der mr.secret (som aldri har vært secret) vises frem? Verden vil bedras. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (7 minutter siden):

Så venninne av Tandberg skal være butikksjef i den nye butikken på Gran? Men hvorfor er hun ikke med på ansettelses prosessen? Og 24.000 likes på bildet der mr.secret (som aldri har vært secret) vises frem? Verden vil bedras. 

Hvem venninne ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
caremore skrev (29 minutter siden):

Er det seriøst 24.000 som har klikket like på bildet av en mann som egentlig er så mr.secret som hun skal ha det til? Folk har seriøst problemer!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Er det seriøst 24.000 som har klikket like på bildet av en mann som egentlig er så mr.secret som hun skal ha det til? Folk har seriøst problemer!

Det er det, galskap spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Mr. Sekret 😅

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende når hun sender melding til seg selv med spørsmål om de svarte sokkene til mr Sekret, og skostørrelse, for å motivere til engasjement og salg rundt sokkene hun selger.

Hvor dum tror hun at folk er?

Eller, for å omformulere. Hvor dum tror hun følgerene sine er? Hvorfor skal en følger spørre SE om hvilken skostørrelse mr Sekret bruker, fordi de vil kjøpe sokkene til sin samboer? De spør ikke om hvilken størrelse sokker mr Sekret bruker, kun skostørrelse. Det er for dumt. SE opplyser naturligvis om størrelse på sokker - som utrolig nok er oppgitt etter skostørrelser slik veldig mange andre sokker er......

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...