Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
K_mb skrev (58 minutter siden):

Som ansatt ja, men en lederstilling uten erfaring, utdanning eller kompetanse innenfor bransjen? Nei.

Utrolig mye rart som forgår rundt forbi i privat næringsliv, særlig i butikk bransjen. Men spør du meg så sier det en hel del om konseptet. Det er useriøst og at driften er såpass enkel at man kan gjøre det på denne måten? Det fremstår ikke profesjonelt. Det er derfor jeg antar at NAV er involvert, slik at lønnsutgifter ikke blir det samme som ved ordinær ansettelse. 

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

caremore skrev (12 minutter siden):

Utrolig mye rart som forgår rundt forbi i privat næringsliv, særlig i butikk bransjen. Men spør du meg så sier det en hel del om konseptet. Det er useriøst og at driften er såpass enkel at man kan gjøre det på denne måten? Det fremstår ikke profesjonelt. Det er derfor jeg antar at NAV er involvert, slik at lønnsutgifter ikke blir det samme som ved ordinær ansettelse. 

Å "ansette" noen som er i utredning er jo ekstraarbeid for bedriften,da de evt må ansette noen til å steppe inn for vedkommende ved fravær.

De fleste bedrifter velger å ha noen "oppå" en allerede besatt stilling,nettopp pga frafall ved sykdom hos den som er der ifb med NAV,ikke gi vedkommende en ekte,ledig stilling.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (Akkurat nå):

Å "ansette" noen som er i utredning er jo ekstraarbeid for bedriften,da de evt må ansette noen til å steppe inn for vedkommende ved fravær.

De fleste bedrifter velger å ha noen "oppå" en allerede besatt stilling,nettopp pga frafall ved sykdom hos den som er der ifb med NAV,ikke gi vedkommende en ekte,ledig stilling.

Jeg tenker på lønnstilskudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (1 minutt siden):

Har i hvertfall vært mye merking på snap i idag. Kan det ha noe med at FT har sine gjennomganger mon tro :) 

Uten tvil.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slipperyslope skrev (5 minutter siden):

Har i hvertfall vært mye merking på snap i idag. Kan det ha noe med at FT har sine gjennomganger mon tro :) 

Men alle snapene hun har lagt ut uten merking i laaaange tider, de må da se på de også? Ikke bare melde at denne mnd skal vi kontrollere merking. Selvfølgelig er de flinkere til å merke da. 🤷‍♀️

Endret av Bibbi_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Men alle snapene hun har lagt ut uten merking i laaaange tider, de må da se på de også? Ikke bare melde at denne mnd skal vi kontrollere merking. Selvfølgelig er de flinkere til å merke da. 🤷‍♀️

Det kan og være en genial fremgangsmåte.

Først følge litt med på en del influensere og se hvordan de forholder seg til merkingen over tid. De har og rapporter de har fått inn over tid. Så varsle at de skal følge med i en viss periode og så se hvem som skjerper seg da.

De som da skjerper seg kan regelverket men gir F i det daglige. De som ikke blir bedre kan sannsynligvis ikke regelverket.

Jeg vet hvem jeg ville gitt ekstra stor bot til.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Jeg leste at de også kunne se tilbake i tid, dog litt vanskelig på snap når det forsvinner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Ser at noen influensere har annonsert at de har blitt nominert til Vixen, kan det stemme at de har fått beskjed nå?

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (1 time siden):

Jeg leste at de også kunne se tilbake i tid, dog litt vanskelig på snap når det forsvinner. 

Når jeg sender inn til FT så legger jeg alltid ved screenshot så bevis har de garantert på den sløve merkingen 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Så flere som har blitt nominert til Fixen har fått beskjed om at de er nominert. Dette gjelder kategorien  årets influenser business. Tandberg har ikke nevnt med et ord at hun er nominert, så vi kan anta at hun ikke er nominert.

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caremore skrev (9 timer siden):

Så flere som har blitt nominert til Fixen har fått beskjed om at de er nominert. Dette gjelder kategorien  årets influenser business. Tandberg har ikke nevnt med et ord at hun er nominert, så vi kan anta at hun ikke er nominert.

😂🤪 De offentliggjøres 20 november, så veldig tvilsomt at de har gitt beskjed til de som er nominert nå å satser på at de ikke skal si noe før 20 november. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (18 timer siden):

Jeg har sendt inn bilder av umerket reklame og der det er merket dårlig. Slik hun ofte gjør det: liten hvit skrift på lys bakgrunn. Hun har holdt på med skjult reklame lenge. Dette burde hun fått bot på

Endret av Lauder
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (12 timer siden):

De 50 som har fått flest stemmer i hver kategori, som ikke er registrert på en eller annen nettside, som selger influensernes informasjon videre til potensielle  firmaer som kan ønske reklamesamarbeid, har fått mail med info at de er blant de 50. Dette for å få de til å registrere seg. FruJohansen og Yummy Mummy stilte seg kritiske til dette i forrige(??) uke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
MøllersTran skrev (5 timer siden):

De 50 som har fått flest stemmer i hver kategori, som ikke er registrert på en eller annen nettside, som selger influensernes informasjon videre til potensielle  firmaer som kan ønske reklamesamarbeid, har fått mail med info at de er blant de 50. Dette for å få de til å registrere seg. FruJohansen og Yummy Mummy stilte seg kritiske til dette i forrige(??) uke. 

Det er søren meg så shady. Vi vet at Tandberg har solgt opplysningene videre, så det er vel derfor man ikke hører noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (21 minutter siden):

Det er søren meg så shady. Vi vet at Tandberg har solgt opplysningene videre, så det er vel derfor man ikke hører noe.

💯👆👆👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (39 minutter siden):

Hvordan gikk salg av snowroller tro? De har ikke nevnt ett ord om salg,hvor mange som var i nettbutikken.. 

flaks at flyet ble kansellert,så hun hadde noe annet å gnåle om.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...