Lauder Skrevet 26. oktober 2023 #29861 Del Skrevet 26. oktober 2023 Juhu25 skrev (2 timer siden): Er det sant ? Trodde hun fikk ikke gjøre noe jeg i den tiden Skummelt egentlig , men folk er villige gjøre alt for pengene og status. Og vi vet SE AS tenker penger For ikke å snakke om hamsteroppdrett. Genererte noen kroner det også … Skulle likt å sett om arbeidskapasiteten var like stor hos henne om årslønna var på 350 000 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. oktober 2023 #29862 Del Skrevet 26. oktober 2023 Lauder skrev (1 time siden): For ikke å snakke om hamsteroppdrett. Genererte noen kroner det også … Skulle likt å sett om arbeidskapasiteten var like stor hos henne om årslønna var på 350 000 Om jeg har skjønt så kan hun dette ufør på "vent" i 10 år. Noen sier 5×5 år,noen 8 og noen 5 år. Men si hun jobber rævva ta seg i 12 år og ufør er borte for henne. Hvor lett er det da og få ufør på nytt. Vil NAV tenke at hun er ikke syk nok for ufør med tanke på hvor mye hun har jobbet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 26. oktober 2023 #29863 Del Skrevet 26. oktober 2023 elskersommer skrev (54 minutter siden): Om jeg har skjønt så kan hun dette ufør på "vent" i 10 år. Noen sier 5×5 år,noen 8 og noen 5 år. Men si hun jobber rævva ta seg i 12 år og ufør er borte for henne. Hvor lett er det da og få ufør på nytt. Vil NAV tenke at hun er ikke syk nok for ufør med tanke på hvor mye hun har jobbet. Tviler på nav tenker at det å snakke inn i kamera hele dagen tells som jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. oktober 2023 #29864 Del Skrevet 26. oktober 2023 Spyflua skrev (46 minutter siden): Tviler på nav tenker at det å snakke inn i kamera hele dagen tells som jobb.. Nei det kan jeg være enig i. Noe slitsom jobb kaller jeg det ikke. Men hun har nå tjent en del kroner så de ser jo på inntekten at hun har hatt en jobb. Å det er jo vanskelig for mange med sterk grad av ME som ikke får ufør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 26. oktober 2023 #29865 Del Skrevet 26. oktober 2023 Spyflua skrev (2 timer siden): Tviler på nav tenker at det å snakke inn i kamera hele dagen tells som jobb.. Det generer inntekt ergo en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 26. oktober 2023 #29866 Del Skrevet 26. oktober 2023 Spyflua skrev (4 timer siden): Tviler på nav tenker at det å snakke inn i kamera hele dagen tells som jobb.. Nav tilbyr jo influenserkurs nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 26. oktober 2023 #29867 Del Skrevet 26. oktober 2023 caremore skrev (3 timer siden): Det generer inntekt ergo en jobb. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 26. oktober 2023 #29868 Del Skrevet 26. oktober 2023 Alt som kan krype og gå av influencere var i kveld invitert til Alexandra Joner sin Halloweenfest - men ikke Sara og Therese. Ganske tydelig at de er «Tv-shop» influencere i bransjen og ikke særlig godt likt eller populære 😅 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 27. oktober 2023 #29869 Del Skrevet 27. oktober 2023 Era Vulgaris skrev (12 timer siden): Nav tilbyr jo influenserkurs nå. Er du seriøs nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 27. oktober 2023 #29870 Del Skrevet 27. oktober 2023 LinnHenrikke skrev (6 timer siden): Alt som kan krype og gå av influencere var i kveld invitert til Alexandra Joner sin Halloweenfest - men ikke Sara og Therese. Ganske tydelig at de er «Tv-shop» influencere i bransjen og ikke særlig godt likt eller populære 😅 🤣🤣👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 27. oktober 2023 #29871 Del Skrevet 27. oktober 2023 Sprite skrev (2 timer siden): Er du seriøs nå? Ja, fullstendig seriøs. Diverse bedrifter som skal hjelpe folk tilbake til arbeid bedriver kartlegging av hvilke yrker disse menneskene kan tenke seg/være kvalifisert til, og i den kartleggingen er influencer et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 27. oktober 2023 #29872 Del Skrevet 27. oktober 2023 Era Vulgaris skrev (56 minutter siden): Ja, fullstendig seriøs. Diverse bedrifter som skal hjelpe folk tilbake til arbeid bedriver kartlegging av hvilke yrker disse menneskene kan tenke seg/være kvalifisert til, og i den kartleggingen er influencer et alternativ. NAV tilbyr ikke influenserkurs. De har hatt en bruker som har søkt om å få delta på influenserkurs, og fått innvilget støtte til dette. https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/auf-leder-vil-ha-gjennomgang-etter-arbeidssoker-ble-sendt-pa-influenserkurs-1.16272396 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. oktober 2023 #29873 Del Skrevet 27. oktober 2023 Rufs skrev (På 25.10.2023 den 23.59): Ja, jeg klarer ikke reagere så sterkt på det fordi jeg vet det ikke er noe nytt, eller unikt, det har alltid vært slik. Vixen har jeg aldri hatt noe til overs for, det har vært mye shady der, så jeg er ikke overrasket over det heller desverre. Det er vel forsåvidt ikke et godt tegn når man bare er litt sånn "what else is new" til slike ting, men influencer bransjen har alltid vært veldig shady og utspekulert, så da blir man ikke så overrasket lenger når ting bare gjentar seg igjen og igjen. Så ikke bare selger Sara Emilie Tandberg følgerne sine, men planter også cookies i nettleseren din så snart du bruker rabattkoder og er inne på Careless.no? Og folk tror at hun er «venninna» deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 27. oktober 2023 #29874 Del Skrevet 27. oktober 2023 3 hours ago, caremore said: Så ikke bare selger Sara Emilie Tandberg følgerne sine, men planter også cookies i nettleseren din så snart du bruker rabattkoder og er inne på Careless.no? Og folk tror at hun er «venninna» deres.. Det "venninne" opplegget er noe av det jeg synes er sykest. Det er virkelig så himla sprøtt at folk tror det. 🤯 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. oktober 2023 #29875 Del Skrevet 27. oktober 2023 Er ikke disse veldig like Careless sine morgenkåper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 28. oktober 2023 #29876 Del Skrevet 28. oktober 2023 caremore skrev (11 timer siden): Er ikke disse veldig like Careless sine morgenkåper. Ganske like ja 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 28. oktober 2023 #29877 Del Skrevet 28. oktober 2023 Sprite skrev (2 timer siden): Ganske like ja 🙈 De selges for under halve prisen av Careless sine.Sier sitt om hvor mye avanse de har på hvert produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 28. oktober 2023 #29878 Del Skrevet 28. oktober 2023 caremore skrev (57 minutter siden): De selges for under halve prisen av Careless sine.Sier sitt om hvor mye avanse de har på hvert produkt. Det kan man strengt talt ikke måle. Primark er en gedigen kjede og produserer vanvittig mange fler av hver styles enn careless. Kvaliteten derimot er nok sikkert lik. Ofte velger jeg personlig å handle av små seriøse bedrifter for å få kvalitet og har større innblikk i produksjon. Primark er blandt verstingene når det kommer til både miljø,over- forbruk og behandling av ansatte. Careless kan ikke stå for bedre kvalitet da de produserer(kjøper inn?) mye polyester. Så som forbruker sparer man på å handle hos Primark, men for miljøet og samfunnsetikk blir det sikkert same same. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 28. oktober 2023 #29879 Del Skrevet 28. oktober 2023 Inga-pinga skrev (28 minutter siden): Det kan man strengt talt ikke måle. Primark er en gedigen kjede og produserer vanvittig mange fler av hver styles enn careless. Kvaliteten derimot er nok sikkert lik. Ofte velger jeg personlig å handle av små seriøse bedrifter for å få kvalitet og har større innblikk i produksjon. Primark er blandt verstingene når det kommer til både miljø,over- forbruk og behandling av ansatte. Careless kan ikke stå for bedre kvalitet da de produserer(kjøper inn?) mye polyester. Så som forbruker sparer man på å handle hos Primark, men for miljøet og samfunnsetikk blir det sikkert same same. Poenget mitt er at Primark benytter seg av Tyrkiske fabrikker slik Careless gjør. Og de selger nøyaktig samme varer med lik kvalitet. Til en pris som matcher kvaliteten, i motsetning til Careless. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 28. oktober 2023 #29880 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har litt vanskelig for å skjønne, hvordan denne snowroller dressen kan være varm og god til vinteren og mange minusgrader slik de reklamerer med, når hun i dag bruker den ute i plussgrader uten å svette livet av seg. Tar jeg på meg vinterjakke og boblebuksen min nå, så omkommer jeg av varme. Desuten så kan det da ikke være behagelig å gå rundt i slik trang dress... Skjønner meg ikke på influensere! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå