Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

mammams skrev (26 minutter siden):

Hun er fantastisk dyktig! Vet noen hvilken influenser hun snakker om i dag? Som svarer en følger negativt ang tap. 

Venninna til SE AS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammams skrev (31 minutter siden):

Hun er fantastisk dyktig! Vet noen hvilken influenser hun snakker om i dag? Som svarer en følger negativt ang tap. 

Hun snakker om Therese Lien 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (6 minutter siden):

Venninna til SE AS 

Snurre pipp skrev (Akkurat nå):

Hun snakker om Therese Lien 

Takk, leste i tråden der nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (43 minutter siden):

Therese Lien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (10 timer siden):

Det gjorde jeg her om dagen og 😊

Jeg har også lyst. Hvilken kategori og hva skrev du i begrunnelsen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Så enda en Anna kjole i stoff som krøller, dårlig passform, trang hals og lange armer men i annen farge (igjen). Kreativiteten er på topp. Disse kjolene har som tidligere nevnt flydd fra nettbutikk til Finn/Tise/Facebook. 

IMG_8816.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper de betaler mellom 50-100 kr fra fabrikk for en slik kjole. Het syk fortjeneste de legger inn. De som kjøper disse elendige kjolene er med på å finansiere det nye huset. Stopp. Tenk.

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (11 timer siden):

Jeg har også nominert Frujohansen idag , oppfordrer flere til å gjøre det samme .🇳🇴

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (49 minutter siden):

Så enda en Anna kjole i stoff som krøller, dårlig passform, trang hals og lange armer men i annen farge (igjen). Kreativiteten er på topp. Disse kjolene har som tidligere nevnt flydd fra nettbutikk til Finn/Tise/Facebook. 

IMG_8816.jpeg

Hvem i alle dager kjøper disse uformelige overprisede bestemors kjolene ?  Det fins jo SÅ mange penere og rimeligere kjoler i de fleste butikker nå. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Snoker45 skrev (42 minutter siden):

Tipper de betaler mellom 50-100 kr fra fabrikk for en slik kjole. Het syk fortjeneste de legger inn. De som kjøper disse elendige kjolene er med på å finansiere det nye huset. Stopp. Tenk.

Men å legge inn noe som helst innsats i produktene er ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (9 timer siden):

Jeg har også lyst. Hvilken kategori og hva skrev du i begrunnelsen? 

Det husker jeg ikke. Er en stund siden.🙊 Tror det var årets forbilde. Skrev noe om at hun er en motpol til veldig mange andre influencere. Hun er åpen og ærlig om hvordan influencerbransjen fungerer og tar opp saker som mange brenner for på en god og saklig måte.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat Sara på snap «det er fint å vise at man ikke trenger å bruke så mye penger på kostyme» (derfor kjøpt billig europris kostyme). Men… hun som elsker Halloween og har tidligere hatt flere kostymer, kunne hun ikke ha gjenbrukt noen av de kostymene hun allerede har? Det er enda billigere og enda lavere terskel, siden hun og Therese var så opptatt av at kostymet var billig og at de brukte kort tid på det. 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser Snapchat fra SE i dag og jeg skjønner ikke noe av dette med denne Julekjolen🤔

I dag er det ca 10 uker til julaften og ca 6 uker til at julebordsesongen starter. Å i dag fikk hun vareprøver på kjolen. Dvs at SE skal vel sjekke at kjolen er klar for produksjon eller den må forandres mer på. Så da skal hun godkjenne, kjole skal produseres, kjole skal sendes til Norge fra Kina med båt. Det skal tas bilder av kjolen på modeller. Alt skal inn i nettbutikken. Å kunden som bestiller vil jo ha de til eventuelt julebord eller julaften. Er ikke sikkert SE tenker at det er kjole for julebordsesongen. 

Så kjolen ble være klar for salg 1 desember tenker nå jeg. Å dette må da begynne og bli lovlig sent? Nå lovte hun at kunder skulle få kjolene sine før 17 mai når hun hadde slipp på de men mange fikk ikke og sto uten kjole. Har hun ikke lært noen ting av disse feilene hun gjør?

Edit.. ser hun skriver at kjolen skal komme i November 🙈🙈 men hun sier jo heldigvis ikke hvilken dato 

Screenshot_2023-10-13-16-34-01-793_com.snapchat.android.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg sitter og ser Snapchat fra SE i dag og jeg skjønner ikke noe av dette med denne Julekjolen🤔

I dag er det ca 10 uker til julaften og ca 6 uker til at julebordsesongen starter. Å i dag fikk hun vareprøver på kjolen. Dvs at SE skal vel sjekke at kjolen er klar for produksjon eller den må forandres mer på. Så da skal hun godkjenne, kjole skal produseres, kjole skal sendes til Norge fra Kina med båt. Det skal tas bilder av kjolen på modeller. Alt skal inn i nettbutikken. Å kunden som bestiller vil jo ha de til eventuelt julebord eller julaften. Er ikke sikkert SE tenker at det er kjole for julebordsesongen. 

Så kjolen ble være klar for salg 1 desember tenker nå jeg. Å dette må da begynne og bli lovlig sent? Nå lovte hun at kunder skulle få kjolene sine før 17 mai når hun hadde slipp på de men mange fikk ikke og sto uten kjole. Har hun ikke lært noen ting av disse feilene hun gjør?

Edit.. ser hun skriver at kjolen skal komme i November 🙈🙈 men hun sier jo heldigvis ikke hvilken dato 

Er det inn å være Amish nå? 
Hver sin smak, altså. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Unnskyld, er det der en julekjole??!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (23 minutter siden):

Tenkte akkurat det samme, er det en julekjole ? Ser ut som et tverrfaglig samarbeid mellom julebord & sommerfest . Hver sin smak , men vært spennende å sendt tv2 ned å sjekka fabrikken de er produsert på. Bak fasaden . 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (2 timer siden):

Er det der en julekjole? Er jo prikklikt alt annet hun selger. Hun er ikke mye kreativ 😂 Ikke fikk jeg noe julevibber av den heller. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (40 minutter siden):

SE sier så🧑‍🎄 om jeg skulle vært på julebord med jobben så hadde jeg IKKE godt med den. 

Endret av elskersommer
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo alle ulik smak. Norn av kjolene har hatt et fint/søtt print. Synes det er helt greit å selge kjoler. Alle må få lov å bygge seg opp i dette landet. Stusser mer på pris kontra kvalitet. For kvaliteten er jo så som så. Har kjøpt kjole derfra fordi den så fin ut forfra. Bak var noe helt annet. 
Her selges det på navn. Det er en aggressiv markedsføring. Og folk blir lurt. Sendte Mail til Careless angående kvaliteten på produktet, men fikk ikke svar. 
Det er trist i den verden vi lever i, at ikke søkkrike influencere også promoterer bærekraft og moderasjon av forbruk. Neida….Her pøses det på med dårlige produkter og influenceren ler av oss tullingene på vei til banken. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Careless er lovlig sent ute ja. De fleste andre merker / butikker har denne uka fått på plass kjoler til julebordsesongen, og også mye glitter og paljetter (nyttår)

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...