Høstsemester Skrevet 7. oktober 2023 #29481 Del Skrevet 7. oktober 2023 elskersommer skrev (9 minutter siden): Vet hun ikke hva matpakke er? Tror svaret er nei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnfall Skrevet 7. oktober 2023 #29482 Del Skrevet 7. oktober 2023 arnoyb skrev (8 timer siden): Regner med at dere som kommenterer eksponeringa som blir gjort av barn synes det er greit at hun eksponerer. Synes man eksponering av barn er en uting så lar man være å gi det oppmerksomhet utover det å feks kommentere at eksponeringa hun gjør nå ikke er innafor. Den som faktisk eksponerer barna er personen som poster informasjon, sensitive opplysninger ol om barnet, på sine plattformer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 7. oktober 2023 #29483 Del Skrevet 7. oktober 2023 Høstsemester skrev (3 timer siden): Tror svaret er nei. Hun har vel ikke trengt å lage matpakke…kan jo bare schøpe schøpe! 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colini Skrevet 7. oktober 2023 #29484 Del Skrevet 7. oktober 2023 LiljeDille skrev (10 timer siden): Mener hun oppriktig at Peppes skulle ha klart å trylle frem et bord til en familie på 5 fredag ettermiddag fordi hun er dårlig på å planlegge og det går utover sønnen hennes 😳? Jeg har selv dia barn og er knallhard på rutiner, og planlegger dagen (samt bestiller bord -alltid- så slikt som dette ikke skjer.) og har alltid matpakke og noe for å få opp blodsukker raskt i vesken min. Dette er sløvt av mor!! Helt enig. Hilsen dia1-mamma her også🫶 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. oktober 2023 #29485 Del Skrevet 7. oktober 2023 Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 7. oktober 2023 #29486 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) Roe skrev (7 timer siden): Det så aldeles nydelig ut der de befinner seg nå.. Positivt at de drar på en familietur ut hele gjengen, de koser seg nok masse Vil bare veldig gjerne påpeke til deg av bakgrunn av det du har skrevet i denne tråden og at ikke virker som om du vet hvordan SE ble en kjent influencer. SE startet med en interiørkonto på Instagram med et moderat antall følgere. Rundt den tiden hun ble gravid med nr.2 utviklet kontoen seg til en mamma/barn-influencerkonto, hvorpå hun fikk mange følgere på å bruke graviditeten og eksisterende barn på en måte som ga en humoristisk vri, ala "alt som er typisk som gravid og å være mamma". Hun brukte barna for å utvikle seg til å bli en kjent influencer og jo flere følgere jo flere samarbeid. Noe som medførte at SE bruke barna i mye reklameoppdrag, og de to eldste var nesten daglig på jobb for mor. Og her var ikke ansikt skjult. De fleste vet hva barna heter, når de er født og hvordan de ser ut. Jeg er mor selv og har derfor fulgt flere kontoer som angår barneklær, SE sine barn poppet opp titt og ofte på diverse kommersielle kontoer. Jeg kommer aldri noensinne til å synes at noe hun deler fra fornøyelsesparker o.l er storstas, da jeg vet "kjendisstatusen" til SE kommer av at hun brukte barna sine for å komme dit. At hun dropper å bruke ansikt på barna nå unnskylder ikke at hun fortsetter å utlevere personlig og privat informasjon om barna. Endret 7. oktober 2023 av K_mb 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 7. oktober 2023 #29487 Del Skrevet 7. oktober 2023 Spent på når artikkelen kommer på trykk i et av landets nettaviser. <<Barnet mitt ble syk, serveringssted viste ingen medmenneskelighet eller velvilje til å hjelpe>> 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 7. oktober 2023 #29488 Del Skrevet 7. oktober 2023 Magdaolga skrev (32 minutter siden): Spent på når artikkelen kommer på trykk i et av landets nettaviser. <<Barnet mitt ble syk, serveringssted viste ingen medmenneskelighet eller velvilje til å hjelpe>> Dagbladet er nok straks på saken 🫠 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. oktober 2023 #29489 Del Skrevet 7. oktober 2023 LinnHenrikke skrev (4 minutter siden): Dagbladet er nok straks på saken 🫠 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 7. oktober 2023 #29490 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) LinnHenrikke skrev (12 minutter siden): Dagbladet er nok straks på saken 🫠 Hjelpes 😂 Endret 7. oktober 2023 av Høstsemester 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 7. oktober 2023 #29491 Del Skrevet 7. oktober 2023 K_mb skrev (1 time siden): Vil bare veldig gjerne påpeke til deg av bakgrunn av det du har skrevet i denne tråden og at ikke virker som om du vet hvordan SE ble en kjent influencer. SE startet med en interiørkonto på Instagram med et moderat antall følgere. Rundt den tiden hun ble gravid med nr.2 utviklet kontoen seg til en mamma/barn-influencerkonto, hvorpå hun fikk mange følgere på å bruke graviditeten og eksisterende barn på en måte som ga en humoristisk vri, ala "alt som er typisk som gravid og å være mamma". Hun brukte barna for å utvikle seg til å bli en kjent influencer og jo flere følgere jo flere samarbeid. Noe som medførte at SE bruke barna i mye reklameoppdrag, og de to eldste var nesten daglig på jobb for mor. Og her var ikke ansikt skjult. De fleste vet hva barna heter, når de er født og hvordan de ser ut. Jeg er mor selv og har derfor fulgt flere kontoer som angår barneklær, SE sine barn poppet opp titt og ofte på diverse kommersielle kontoer. Jeg kommer aldri noensinne til å synes at noe hun deler fra fornøyelsesparker o.l er storstas, da jeg vet "kjendisstatusen" til SE kommer av at hun brukte barna sine for å komme dit. At hun dropper å bruke ansikt på barna nå unnskylder ikke at hun fortsetter å utlevere personlig og privat informasjon om barna. Tusen takk for oppklarende innlegg, jeg setter stor pris på all informasjonen.. Jeg må innrømme at nei, jeg er ikke så veldig godt kjent med Sara og jeg har ikke hatt tid til å lese flere av sidene her inne.. Forstår reaksjonen hun får på mange ting her inne, og noen ting forstår jeg ikke at man orker å bry seg om.. Men jeg er helt enig med deg/dere om dette angående eksponeringen og utleveringen hun holder på med, det er helt usmakelig.. For å ikke snakke om at barna har blitt brukt rent kommersielt også.. Det er markedsføring, men det er i min mening uetisk markedsføring og hun har et ansvar.. Og enda en lang vei å gå skjønner jeg, selv om det har blitt noe bedre fra hvordan det kanskje var før.. Jeg vil også bare poengtere at jeg ikke er ute etter å unnskylde Sara og at jeg virkelig setter pris på informasjon og saklig diskusjon.. Men jeg foretrekker å holde meg noe nøytral å se saker fra flere sider når jeg debatterer.. Jeg er ikke noe glad i når diskusjoner er svart/hvit.. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 7. oktober 2023 #29492 Del Skrevet 7. oktober 2023 En ydmyk liten oppfordring der ja ☺️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 7. oktober 2023 #29493 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) LinnHenrikke skrev (29 minutter siden): En ydmyk liten oppfordring der ja ☺️ "Jo mer jeg deler og selger, jo mer fortjener jeg å bli nominert og å få stemmer" Kunne aldri finne på å nominere eller å stemme på noen i denne overfladiske prisutdelingen. Ja takk til å stemme frem ekte hverdagshelter som jobber når de må og ikke alltid kan styre sin tid eller bedriver lovbrudd i sitt yrke, men som står på hver eneste dag, og utgjør en forskjell for enkeltmennesker, og som jobber på og fortjener hver en krone som kommer inn på konto og som gjerne hadde fortjent mer. Dessverre får ikke hverdagshelter i ærlige yrker denne type annerkjennelse i all sin pomp og prakt. Endret 7. oktober 2023 av K_mb 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. oktober 2023 #29494 Del Skrevet 7. oktober 2023 LinnHenrikke skrev (47 minutter siden): En ydmyk liten oppfordring der ja ☺️ Si meg, går hun ikke i Carelesskjole?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 8. oktober 2023 #29495 Del Skrevet 8. oktober 2023 LinnHenrikke skrev (2 timer siden): En ydmyk liten oppfordring der ja ☺️ Så dere som allerede har bidratt til at Tandberg har fått cash inn basert på utlevering av «privatliv», skal belønne eksponering og salg av «privatliv» med en Vixen nominasjon for at hun skal få anerkjennelse for dette? Det er meget spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 8. oktober 2023 #29496 Del Skrevet 8. oktober 2023 caremore skrev (6 timer siden): Så dere som allerede har bidratt til at Tandberg har fått cash inn basert på utlevering av «privatliv», skal belønne eksponering og salg av «privatliv» med en Vixen nominasjon for at hun skal få anerkjennelse for dette? Det er meget spesielt. Det er rett og slett hinsides all fornuft. Avfølge henne er det eneste riktige i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 8. oktober 2023 #29497 Del Skrevet 8. oktober 2023 LinnHenrikke skrev (11 timer siden): Dagbladet er nok straks på saken 🫠 Desperat er hun for mer kjendis status ! Flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 8. oktober 2023 #29498 Del Skrevet 8. oktober 2023 LinnHenrikke skrev (12 timer siden): Dagbladet er nok straks på saken 🫠 Chendis😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. oktober 2023 #29499 Del Skrevet 8. oktober 2023 Hva er greia med Hunderfossen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 8. oktober 2023 #29500 Del Skrevet 8. oktober 2023 Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Hva er greia med Hunderfossen? Det der er en «tull». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå