Gjest Unodostrez Skrevet 15. september 2023 #28261 Skrevet 15. september 2023 Såg ei i publikum på Lindmo som hadde lilla Careless-kjole. Hun hadde svart singlet under såg det ut som, og utringningen på kjolen var voldsom. Forstår godt hun måtte ta singlet under. Jaja. Uansett… Careless i monitor (på nrk og som skjult reklame i Desenio-reklamen)
LinnHenrikke Skrevet 15. september 2023 #28262 Skrevet 15. september 2023 Hvorfor har hun ikke mulighet til å dra på kino…? Fordi hun er sykt viktig businesswoman og grYnder som jobber 24/7? Hun skrev også her om dagen at V var så heldig som hadde frihet til å gå på tur når han ville. Hvem tror hun at hun er egentlig? Seriøst spørsmål 😂 18 4
Sophie1988 Skrevet 15. september 2023 #28263 Skrevet 15. september 2023 23 minutter siden, LinnHenrikke said: Hvorfor har hun ikke mulighet til å dra på kino…? Fordi hun er sykt viktig businesswoman og grYnder som jobber 24/7? Hun skrev også her om dagen at V var så heldig som hadde frihet til å gå på tur når han ville. Hvem tror hun at hun er egentlig? Seriøst spørsmål 😂 Ja fordi hun aaaldri har frihet til å gå tur? 😂 viktigere å sitte med mobilkamera å filme seg selv halve dagen, si. Det handler bare om prioriteringer. 21
J.. Skrevet 16. september 2023 #28264 Skrevet 16. september 2023 LinnHenrikke skrev (8 timer siden): Hvorfor har hun ikke mulighet til å dra på kino…? Fordi hun er sykt viktig businesswoman og grYnder som jobber 24/7? Hun skrev også her om dagen at V var så heldig som hadde frihet til å gå på tur når han ville. Hvem tror hun at hun er egentlig? Seriøst spørsmål 😂 Lurte på det samme? Man kan da gå på kino selv med baby hjemme,er jo bare å gå med en venn/alene? Å gro fast hjemme pga baby/barn er det dummeste man gjør. 13
prepp Skrevet 16. september 2023 #28265 Skrevet 16. september 2023 caremore skrev (12 timer siden): Merkelig at det eneste du kan bidra med er påstander og spekulasjoner. Håper moderatorene får det med seg når jeg rapporterer deg. 🤥 2
Gjest Sprite Skrevet 16. september 2023 #28266 Skrevet 16. september 2023 LinnHenrikke skrev (11 timer siden): Hvorfor har hun ikke mulighet til å dra på kino…? Fordi hun er sykt viktig businesswoman og grYnder som jobber 24/7? Hun skrev også her om dagen at V var så heldig som hadde frihet til å gå på tur når han ville. Hvem tror hun at hun er egentlig? Seriøst spørsmål 😂 Dette er det dummeste jeg har lest i hele mitt voksne liv
Gjest Sprite Skrevet 16. september 2023 #28267 Skrevet 16. september 2023 Merker hun har gått tilbake på eksponeringen av ungene ja. Var det ikke en tid hun ikke ønsket å nevne navnene til ungene engang? Jaja. Guess Thats gone
K_mb Skrevet 16. september 2023 #28268 Skrevet 16. september 2023 LinnHenrikke skrev (13 timer siden): Hvorfor har hun ikke mulighet til å dra på kino…? Fordi hun er sykt viktig businesswoman og grYnder som jobber 24/7? Hun skrev også her om dagen at V var så heldig som hadde frihet til å gå på tur når han ville. Hvem tror hun at hun er egentlig? Seriøst spørsmål 😂 De har kun et barn annenhver uke og hadde nok lett fått barnevakt, evnt gå med ei venninne. Men det handler ikke om at hun ikke kan, men at hun elsker å fremstille seg som en ekstremt travel forretningskvinne til tross for at tiden stort sett tilbringes innenfor husets fire vegger hvor det snappes på inn og utpust. 16 3
Gjest Sprite Skrevet 16. september 2023 #28269 Skrevet 16. september 2023 K_mb skrev (49 minutter siden): De har kun et barn annenhver uke og hadde nok lett fått barnevakt, evnt gå med ei venninne. Men det handler ikke om at hun ikke kan, men at hun elsker å fremstille seg som en ekstremt travel forretningskvinne til tross for at tiden stort sett tilbringes innenfor husets fire vegger hvor det snappes på inn og utpust. Hun elsker martyr rollen
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #28270 Skrevet 16. september 2023 Sprite skrev (2 timer siden): Merker hun har gått tilbake på eksponeringen av ungene ja. Var det ikke en tid hun ikke ønsket å nevne navnene til ungene engang? Jaja. Guess Thats gone Å var det ikke hun som sa att mobilen skulle ligge i en skuff når hun hadde de største hjemme? Det holdt sånn ca 1 uke. 10 4
ToneVie Skrevet 16. september 2023 #28271 Skrevet 16. september 2023 Kmhfj skrev (På 14.9.2023 den 18.48): Det er også brukere her som kun kritiserer SE og latterliggjør hvis hun deler noe hverdagslig. Dette her er en ekstremt ufin tråd med lite konstruktiv kritikk. Her virker det som at målet er å bare kritisere det som kan kritiseres. Jeg er for at reklame og div kan diskuteres, men hvis man ikke er enig med kritikerne så er man fansen, det går ann å være enig med noe og uenig med noe annet. Jeg har fulgt med i tråden lenge som underholdning for meg selv og innimellom så har jeg tid til å slenge inn et par innlegg. "Dere" trenger et motsvar på noe av det som skrives her. Og med en gang dere får det så kommer det et sånt type innlegg. Amen 🙌 3 3
Sol Rampelyset Skrevet 16. september 2023 #28272 Skrevet 16. september 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2
Gjest Unodostrez Skrevet 16. september 2023 #28273 Skrevet 16. september 2023 Så sjarmerende hun er når hun bevisst går ut for å provosere, jamfør nytt innlegg på IG.
Gjest Kattedama Skrevet 16. september 2023 #28274 Skrevet 16. september 2023 Unodostrez skrev (3 minutter siden): Så sjarmerende hun er når hun bevisst går ut for å provosere, jamfør nytt innlegg på IG. Hun har stengt kommentarfeltet. Har ikke troen på at noe kommer til å endre seg når det gjelder Tandberg og merking av reklame etter møte med FT. Og her innrømmer hun at hun ikke merker etter reglene men har kreert sine egne. Utrolig lite smart.
Gjest Unodostrez Skrevet 16. september 2023 #28275 Skrevet 16. september 2023 caremore skrev (Akkurat nå): Hun har stengt kommentarfeltet. Har ikke troen på at noe kommer til å endre seg når det gjelder Tandberg og merking av reklame etter møte med FT. Og her innrømmer hun at hun ikke merker etter reglene men har kreert sine egne. Utrolig lite smart. Hun fortsetter å skapet et oss og dem med følgerne… Bevisst!
J.. Skrevet 16. september 2023 #28276 Skrevet 16. september 2023 Noe så barnslig som å poste nakenbilde OG stenge kommentarfeltet for å gjøre et poeng (å feile..). Screen_Recording_20230916_205417_Instagram.mp4 3
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #28277 Skrevet 16. september 2023 Det ligger også på hennes Facebook side 5
Gjest Kattedama Skrevet 16. september 2023 #28278 Skrevet 16. september 2023 Umoden, uprofesjonell og useriøs. Hun trenger vel all den PR hun kan få, det er dropp av «morgenkåper» i morgen.
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #28280 Skrevet 16. september 2023 Spekulasjon, men jeg tipper hun vil ha møte for da er det mindre sannsynlig at det blir ført referat i einnsyn.no, og da kan hun selv bestemme hva konklusjonen fra møtet blir. »Da er jeg endelig ferdig i møte med FT og jeg hadde rett hele veien!!» 7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå