Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mamak skrev (Akkurat nå):

Hvem fikk henne til å stenge kommentarfeltet på Instagram tror du? Jeg har screenshot av alt det uspiselige folk fikk seg til å skrive samt alle latteremojis, hjerter og likes hun sendte. Tenkte dette burde sendes til ad sales, høre om de stiller seg bak slik oppførsel. Omdømme svekkes relativt raskt  år man støtter oppunder slik hets

Det var Fotoknudsen det.. det er flere som har bilder av både kommentarene til fansen og SE sine hjerter og latterfjes. Som jeg har skrevet tidligere ville ikke jeg følt meg trygg. Det kommentarfeltet var bare helt grusomt.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (På 11.9.2023 den 12.56):

Det ble ikke nevnt med et ord om at vedkommende ville vite mer om selve overnattingen eller barnet,men hvorfor det påvirker arbeidsdagen hennes.

Skoleovernattinger er jo fra ettermiddag til morgen etter,så hun har altså hele formiddagen+ettermiddag/kveld etter endt overnatting til å jobbe.

Feil..

Slike skoleovernattinger kan fint være fra tidlig morgen torsdag til ferdig skoledag på fredag. Har akkurat hatt ungen på overnattingstur med skolen, og da reiste de 0815 morgenen og kom hjem 1400 dagen etterpå. 

• Liker 3
Gjest Kattedama
Skrevet
Mamak skrev (27 minutter siden):

Næmmen se her da, kjolen hun reklamerte for i FK reklamen droppes straks. Er nok mange som lurer

IMG_0755.jpeg

Samme form som alle de andre, men ulikt mønster. Veldig kreativt. 

Skrevet
caremore skrev (1 minutt siden):

Akkurat denne kjolen synes jeg var noe av der hesligste… Virkelig ikke min smak! 😅

• Liker 11
Skrevet
caremore skrev (Akkurat nå):

Hun er hverken kreativ eller nytenkende. Hun sørger for å masseprodusere kopier. 

Gjest Smuldrepai
Skrevet
Mamak skrev (37 minutter siden):

Hvem fikk henne til å stenge kommentarfeltet på Instagram tror du? Jeg har screenshot av alt det uspiselige folk fikk seg til å skrive samt alle latteremojis, hjerter og likes hun sendte. Tenkte dette burde sendes til ad sales, høre om de stiller seg bak slik oppførsel. Omdømme svekkes relativt raskt  når man støtter oppunder slik hets

Ja, det burde du gjøre.
100%!!

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Mamak skrev (44 minutter siden):

Hvem fikk henne til å stenge kommentarfeltet på Instagram tror du? Jeg har screenshot av alt det uspiselige folk fikk seg til å skrive samt alle latteremojis, hjerter og likes hun sendte. Tenkte dette burde sendes til ad sales, høre om de stiller seg bak slik oppførsel. Omdømme svekkes relativt raskt  når man støtter oppunder slik hets

Adsales bryr seg ikke, de burde ha gitt Tandberg beskjed om at dette ikke var akseptabel oppførsel og bedt henne stenge kommentarfeltet. De oppfordrer åpenbart til denne snikreklameringen når influenserne reklamerer for egne produkter mens de promoterer samarbeid/annonser som er avtalt gjennom Adsales. 

Endret av caremore
Skrevet
caremore skrev (19 minutter siden):

Adsales bryr seg ikke, de burde ha gitt Tandberg beskjed om at dette ikke var akseptabel oppførsel og bedt henne stenge kommentarfeltet. De oppfordrer åpenbart til denne snikreklameringen når influenserne reklamerer for egne produkter mens de promoterer samarbeid/annonser som er avtalt gjennom Adsales. 

Som voksent menneske og bedriftseier er dette noe hun burde visst selv. At noen må drive med voksenopplæring for at bedriftseier skal stoppe hets og mobbing er rett og slett sykt.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Mamak skrev (1 time siden):

Næmmen se her da, kjolen hun reklamerte for i FK reklamen droppes straks. Er nok mange som lurer

IMG_0755.jpeg

Denne burde sendes til Fotoknudsen 

Skrevet (endret)
Fru G skrev (7 timer siden):

Hun er virkelig ikke opplyst. Forsøker å unngå snap hos henne for har ikke til hensikt å bidra til å fylle kontoen hennes så svarer ut i fra dette. Det er allerede i dag opp til hver enkelt skole å bestemme om det skal være leksefri eller ei. Mange skoler har leksefri, mange ikke. Politikere har ikke kunnskapen som lærerne sitter på. Så om hun vil ha leksefri burde hun stemme på et parti som vil detaljstyre skolene. Dette er kun for innhold. 

Dette er FEIL! Det er kommunen som bestemmer, se f.eks. Moss kommune som blir trukket frem som eksempel når dette diskuteres. Leksefri skole er absolutt politisk.  Så kan man selvsagt diskutere hvor "musikalsk" det er av henne å åpne for debatt dagen etter hun innrømmet å ikke stemme 🫣😅

Endret av snurpa
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Ishwanvile skrev (1 time siden):

Akkurat denne kjolen synes jeg var noe av der hesligste… Virkelig ikke min smak! 😅

Akkurat det kan du vel holde deg for god for å kommentere?! Sikkert mange som synes den er fin... 

• Liker 8
Skrevet
snurpa skrev (15 minutter siden):

Dette er FEIL! Det er kommunen som bestemmer, se f.eks. Moss kommune som blir trukket frem som eksempel når dette diskuteres. Leksefri skole er absolutt politisk.  Så kan man selvsagt diskutere hvor "musikalsk" det er av henne å åpne for debatt dagen etter hun innrømmet å ikke stemme 🫣😅

Nei, det er det ikke. Opplæringsloven har allerede svaret på hvem som skal bestemme, og det er ikke kommunepolitikerne. Det er lærere og skolen som i dag avgjør om det gis hjemmelekser. Foreldre og elever kan medvirke, og i læreplanverket legges det vekt på involvering.

Skrevet
snurpa skrev (14 minutter siden):

Akkurat det kan du vel holde deg for god for å kommentere?! Sikkert mange som synes den er fin... 

Hvorfor? Blir du krenket? Og ja, sikkert mange som synes den er fin. Flyr nok ut denne også.

Skrevet
On 9/11/2023 at 8:42 PM, Bibbi_ said:

Så enig med deg, selv om det er lenge siden dette innlegget. Når hun fant ut at hun kunne tjene penger på SoMe så var sykdom glemt. Er også flere her som har referert til all aktivitet hun drev med i ungdommen, mens hun lå veldig syk på rommet sitt... 

Vær så snill. Slutt å spekulere på hvor syk man er og ikke er med ME. Det er en ekstremt kompleks sykdom hvor man kan gjøre ting og virke "frisk" en dag. Og så betaler man for det i symptomforverring etterpå. 
Det er også mye lettere å stå i jobb når man har ME om man styrer hverdagen 100% selv. 

Når man lever med ME lever man med en konstant aktivitetsavpassing. Altså en balanse mellom aktivitet og hvile. Jeg vet at Sara har sagt at hun føler seg frisk fra ME-en. Det er godt mulig at hun gjør det fordi hun har blitt god på aktivitetsavpassing. Alle som har ME er ikke sengeliggende i mørke rom til en hver tid. Man kan ha mild, moderat, alvorlig eller svert alvorlig ME. Den eneste som vet hvilken grad hun har er henne selv.

Det at hun ikke lever opp til hva du anser er "riktig" måte å være ME-syk på betyr det ikke at sykdommen ikke er reel. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
5 hours ago, Høstsemester said:

Tror ikke SE skjønner dette, men det at Fotoknudsen måtte be henne om å stenge kommentarfeltet gjør denne situasjonen enda mer pinlig. 

Nå ser jeg at hun plutselig interesserer seg for politikk, men har ikke kommet seg til stemmeurnen. Denne influenceren er en stor vits.

Det er faktisk dritflaut at hun, som er bedriftseier og har hatt så mye fokus på "viktige samfunnsdebatter", står på egen kanal og sier at hun ikke har stemt

Endret av Tekrystaller
  • Liker 19
Skrevet
Tekrystaller skrev (4 timer siden):

Det er faktisk dritflaut at hun, som er bedriftseier og har hatt så mye fokus på "viktige samfunnsdebatter", står på egen kanal og sier at hun ikke har stemt

Jepp.

• Liker 2
Skrevet
Tekrystaller skrev (5 timer siden):

Vær så snill. Slutt å spekulere på hvor syk man er og ikke er med ME. Det er en ekstremt kompleks sykdom hvor man kan gjøre ting og virke "frisk" en dag. Og så betaler man for det i symptomforverring etterpå. 
Det er også mye lettere å stå i jobb når man har ME om man styrer hverdagen 100% selv. 

Når man lever med ME lever man med en konstant aktivitetsavpassing. Altså en balanse mellom aktivitet og hvile. Jeg vet at Sara har sagt at hun føler seg frisk fra ME-en. Det er godt mulig at hun gjør det fordi hun har blitt god på aktivitetsavpassing. Alle som har ME er ikke sengeliggende i mørke rom til en hver tid. Man kan ha mild, moderat, alvorlig eller svert alvorlig ME. Den eneste som vet hvilken grad hun har er henne selv.

Det at hun ikke lever opp til hva du anser er "riktig" måte å være ME-syk på betyr det ikke at sykdommen ikke er reel. 

Jeg er  enig med deg i det du skriver . 

Jeg tror grunnen noen nevner henne og sykdommen at tidligere brukte hun den selv  ( vet ikke nå da ikke følger henne)  hver gang hun fikk kritikk, dummet seg ut , noe tabbet seg så brukte hun sykdoms kort på seg . Kunne sitte fortelle hun kjørte hit og ditt, dumma seg ut dagen etter snakket hun blir dårlig av kjøre bil pga sykdommen . Så en lurer ja,  og en kunne se det var fast bruk hver gang noe gikk ikke hennes vei . Etter andre person i huset sykdom kom i bildet så gikk det over der . Samme linje en kunne se hun fulgte. 

Så kanskje derfor sykdom blir dratt inn her også, vet ikke. Men noe jeg tror er, mine tanker .

Skrevet
Høstsemester skrev (8 timer siden):

Som voksent menneske og bedriftseier er dette noe hun burde visst selv. At noen må drive med voksenopplæring for at bedriftseier skal stoppe hets og mobbing er rett og slett sykt.

Sier veldig mye om modenheten til denne bedriftseieren, når hun synes slike kommentarer er morsomt. Hun er også mor til 3 å burde tenke litt lenger en dette. Det er dette som er skummel oppførsel. 

• Liker 13
Skrevet
Bibbi_ skrev (53 minutter siden):

Sier veldig mye om modenheten til denne bedriftseieren, når hun synes slike kommentarer er morsomt. Hun er også mor til 3 å burde tenke litt lenger en dette. Det er dette som er skummel oppførsel. 

Nemlig!

Skrevet
Ishwanvile skrev (10 timer siden):

Feil..

Slike skoleovernattinger kan fint være fra tidlig morgen torsdag til ferdig skoledag på fredag. Har akkurat hatt ungen på overnattingstur med skolen, og da reiste de 0815 morgenen og kom hjem 1400 dagen etterpå. 

Lol.

Fordi ditt barns skole har gjort det slik,er ikke ensbetydende at dette gjelder alle skoler,så å si mitt utsagn er feil,er feil.

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...