Gjest Fru G Skrevet 3. september 2023 #27221 Skrevet 3. september 2023 Smart å FÅ betaling fra FotoKnutsen for å snikreklamere for sitt eget merke. Ikke rart hun lever luksuslivet. Og verden vil bedras. Se på ‘venninnenes’ forsvarstale på IG. Kommentarene her inne blir som blåbær å regne.
ToneVie Skrevet 3. september 2023 #27222 Skrevet 3. september 2023 svar til slettet innlegg er fjernet. Sol, admin. jeg vurderer faktisk å kjøpe meg en bikini på trass. Bare for å se for meg selv om det er så dårlig kvalitet på tingene hennes som det blir påstatt her 😅 2
Justlooking Skrevet 4. september 2023 #27223 Skrevet 4. september 2023 Beklager, har ikke fått lest alt - men har de fått revisor eller har de gått konkurs?! 1
Tekrystaller Skrevet 4. september 2023 #27224 Skrevet 4. september 2023 1 hour ago, ToneVie said: jeg vurderer faktisk å kjøpe meg en bikini på trass. Bare for å se for meg selv om det er så dårlig kvalitet på tingene hennes som det blir påstatt her 😅 Jeg er helt enig med deg når det kommer til dette med insta og snap. Sara er kjempegod på å skape engasjement. Det er det absolutt ingen tvil om. Med det sagt; Jeg har prøvd flere av bikiniene, både fra i år og fjor fordi jeg var interessert i å kjøpe. Jeg likte underdelene veldig godt, men overdelene lever ikke opp til standarden som blir lovet. Noen eksempler: Cuba-toppen med justerbare cuper har så bredt bånd rundt livet og smale løpeganger at båndet bretter seg og blir klumpete under brystet. Santorini-toppen har en søm som på mindre byster ser ut til å gå under eller nesten under brystene, mens på større bryster går den over nedre tredjedel (ca) av brystet. For meg resulterte det i et tydelig skille i brystvevet. I tillegg mangler båndet rundt livet noe å stive det opp med, så den brede kanten krøller seg veldig fort opp under brystet. Fordi den ikke er stiv nok er det heller ikke noe hold i den, noe som resulterer i at all vekten av brystene blir liggende på skuldrene. Roma-toppen har spilene liggende så høyt oppe i bikinien at man i realiteten har massivt redusert cup-størrelsen, som gjør at spilen vil ligge for høyt på de aller fleste bryster. Disse spilene er forøvrig noe Sara selv har sagt at hun tar ut fordi de ikke er behagelige. Miami-toppen har samme problemet med midjebåndet som Santorini-toppen har. Midjebåndet er ikke stivt nok til å gi noen form for støtte. Båndet krøller seg oppover og all vekten av brystene blir liggende på skuldrene. Athens-toppen denne har jeg ikke prøvd personlig, men ser fra bildene på nettsiden til careless at den har samme problemet med midjebåndet som Santorini og Miami. Det her er ting jeg har bitt meg merke i fordi jeg har bakgrunn fra søm og design. Dette er også ting man kan se på bildene som ligger på nettsidene til Careless. Og det er spesielt synlig når man ser på de større størrelsene av bikinier. Jeg vil også legge til, og jeg presiserer at jeg ikke vet om dette stemmer; Hvis det er sånn at det kun er Sara selv som tester prototypene så er beskrivelsene som blir gitt også basert på at silikonbryster støtter seg selv på en helt annen måte enn naturlig brystvev gjør. Det er på ingen måte noe galt i dette! Det som derimot kan være et problem er at det gir et annet inntrykk av hvor mye hold eller støtte et plagg vil ha for naturlig brystvev. Presiserer at dette er en ren designteknisk ting og ikke en åpning for å diskutere hvike valg Sara har tatt for egen kropp. Det er mye som blir sagt her i forumet som jeg synes går over streken, eller er direkte ueinig med. Men kritikk av kvaliteten på produktene som selges er nok noe av det siste jeg ville reagert på. 15 4 6
Orly Skrevet 4. september 2023 #27225 Skrevet 4. september 2023 Hekt utrolig hvor mye hun selv skakker om mobbing og skal ha advokat osv, men i kommentarfeltet kan de svare kritikere hva som helst og hun lar stygge kommentarer fra andre stå. 10 3
Snublefot62 Skrevet 4. september 2023 #27226 Skrevet 4. september 2023 Justlooking skrev (4 timer siden): Beklager, har ikke fått lest alt - men har de fått revisor eller har de gått konkurs?! Det er ikke snakk om å gå konkurs. Dersom de ikke skaffer revisor blir de tvangsoppløst. Fristen for å melde inn valg av revisor til Brreg er i morgen, tirsdag. Men på grunn av saksbehandlingstid hos Brreg vet vi ikke resultatet før om ett par uker til. Men ut fra den siste ukens aktivitet fra SE så virker det som om det stresses mye rundt ett eller annet, og svarene fra Reme selv gir ingen tillit - så jeg tror ikke revisor er på plass. 7 1
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27227 Skrevet 4. september 2023 Orly skrev (3 timer siden): Hekt utrolig hvor mye hun selv skakker om mobbing og skal ha advokat osv, men i kommentarfeltet kan de svare kritikere hva som helst og hun lar stygge kommentarer fra andre stå. SE er en av verstingene når det gjelder uthenging av andre, særlig når hun blir konfontrert med lovbrudd og løgner . Kanskje denne angivelige advokaten som hun har kontakt kan sette henne på plass når det gjelder både snikreklame og bedriten oppførsel. 4 1
Bibbi_ Skrevet 4. september 2023 #27228 Skrevet 4. september 2023 caremore skrev (7 timer siden): Dette må Fotoknudsen seriøst svare på. Oppfordrer andre til å sende en forespørsel også. Og hva er greia med at hun henger ut Funky? Hvor sender man melding til Fotoknudsen? Mail? 3
Snublefot62 Skrevet 4. september 2023 #27229 Skrevet 4. september 2023 (endret) ToneVie skrev (11 timer siden): Men på tross av dette så har hun kjempehøyt engasjement. Kjempehøyt er nå å ta i. Det er litt ulikt rundt om på nettet men 1-5%, 1-4% og rundt 3,5% engagement rate blir sett på som ok/bra. Det er først over 5% man snakker om veldig bra/kjempebra. Fra Google: Endret 4. september 2023 av Snublefot62 Endret bilde 7
Snublefot62 Skrevet 4. september 2023 #27230 Skrevet 4. september 2023 ToneVie skrev (19 timer siden): jeg vurderer faktisk å kjøpe meg en bikini på trass. Bare for å se for meg selv om det er så dårlig kvalitet på tingene hennes som det blir påstatt her 😅 Strengt tatt er det vel på Trustpilot, Facebook og andre steder det blir snakket om kvalitet. Her henvises det bare videre Svar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin 6 1
J.. Skrevet 4. september 2023 #27231 Skrevet 4. september 2023 Bibbi_ skrev (35 minutter siden): Hvor sender man melding til Fotoknudsen? Mail? På FB/IG. De har et veldig tungvindt system for å ta kontakt. 3
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27232 Skrevet 4. september 2023 Unodostrez skrev (10 timer siden): Den der tok virkelig kaka. Og i tillegg håner hun all kritikk i kommentarfelt. Altså, hun provoserer voldsomt for tiden. At hun i det hele tatt våger å oppføre seg på denne måten.. skulle nesten trodd at hun innbiller seg at hun er urørlig. Men som med alt annet vil dette møte henne i døren. 6 3
J.. Skrevet 4. september 2023 #27233 Skrevet 4. september 2023 Dette er ikke Sara,derfor sladdet vekk navn. Men,det er nettopp dette hun gjør hver dag med Careless produkter på egne "private" kontoer. Med "privat" mener jeg influencer kontoen "SaraaEmiliee",ikke hennes faktiske evt private SoMe. Siden denne influenceren fikk "trussel" om bøter for én overtredelse,er jeg nysgjerrig på konsekvensen for Sara. 3 3
Pippio Skrevet 4. september 2023 #27234 Skrevet 4. september 2023 J.. skrev (5 minutter siden): Dette er ikke Sara,derfor sladdet vekk navn. Men,det er nettopp dette hun gjør hver dag med Careless produkter på egne "private" kontoer. Med "privat" mener jeg influencer kontoen "SaraaEmiliee",ikke hennes faktiske evt private SoMe. Siden denne influenceren fikk "trussel" om bøter for én overtredelse,er jeg nysgjerrig på konsekvensen for Sara. Hvis ikke FT allerede har gjort noe, er det virkelig på tide! 7
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27235 Skrevet 4. september 2023 J.. skrev (4 minutter siden): Dette er ikke Sara,derfor sladdet vekk navn. Men,det er nettopp dette hun gjør hver dag med Careless produkter på egne "private" kontoer. Med "privat" mener jeg influencer kontoen "SaraaEmiliee",ikke hennes faktiske evt private SoMe. Siden denne influenceren fikk "trussel" om bøter for én overtredelse,er jeg nysgjerrig på konsekvensen for Sara. Se der ja. Klart og tydelig og SE som nå nylig har prestert å lage skjult reklame i en annens aktørs reklame bør være bekymret. 3 6
J.. Skrevet 4. september 2023 #27236 Skrevet 4. september 2023 Høstsemester skrev (8 minutter siden): Se der ja. Klart og tydelig og SE som nå nylig har prestert å lage skjult reklame i en annens aktørs reklame bør være bekymret. Sendte nettopp mail til Fotoknudsen ([email protected]) for å høre hva de tenker. 5 4
Gjest Smuldrepai Skrevet 4. september 2023 #27237 Skrevet 4. september 2023 Oj, jeg så den FK reklamen nå og ble faktisk sjokkert. Dette var den dårligste reklamen ever. Hvor er den kjolen man ser hele av fra? Er det careless? Er jo i såfall ren careless reklame. Jeg kunne aldri gjettet dette var reklame for FK om jeg ikke var bevist på det fra før.. Hvor melder jeg dette inn?
J.. Skrevet 4. september 2023 #27238 Skrevet 4. september 2023 (Ikke mitt bilde,poster respons fra egen mail når den kommer..) Men her sier de jo at de ikke visste om det slik Sara påsto og det viser tydelig poenget om at ikke alle ser det er "åpenbar reklame" slik Sara selv påstår. Når ikke engang oppdragsgiver ser det,kan man heller ikke forvente at publikum ser det. Og dette "smutthullet" bruker Sara så det synger etter. 6 2 9
J.. Skrevet 4. september 2023 #27239 Skrevet 4. september 2023 Smuldrepai skrev (Akkurat nå): Oj, jeg så den FK reklamen nå og ble faktisk sjokkert. Dette var den dårligste reklamen ever. Hvor er den kjolen man ser hele av fra? Er det careless? Er jo i såfall ren careless reklame. Jeg kunne aldri gjettet dette var reklame for FK om jeg ikke var bevist på det fra før.. Hvor melder jeg dette inn? https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage Eller mail til [email protected] Og ja,det er Careless. 6 1
Gjest Smuldrepai Skrevet 4. september 2023 #27240 Skrevet 4. september 2023 Leser og at noen skriver på IG at Sara har fler videoer ute med kjolene sine på, men at folk reagerer nå. Det er vel pga folk blir mer og mer bevist og obs. Man må lære regler og sånt vi og, og det er bare bra dette settes fokus på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå