Populært innlegg Haloman Skrevet 30. mai 2023 Populært innlegg #20821 Del Skrevet 30. mai 2023 "...så skal jeg ha live-shopping med Kondomeriet! Håper å få prøvd det nye sexleketøyet de skal lansere blablala" *babylyder i bakgrunnen* 😳 Jeg vet ikke jeg, alt sammen blir bare helt feil. Hele kanalen er en ukomfortabel mix av diverse som ikke er innafor... Og når man er på biltur, babyen gråter og hun finner på at hun skal stå og slenge rundt med bilstolen i veikanten, hvordan faller det en inn at man først skal sette opp mobilen for å filme seansen...? Mens babyen gråter? Jeg klarer ikke å sette meg inn i denne atferden på noen som helst måte. Det er helt helt absurd.... "Hihi, dette må jeg filme så alle kan se hvor slitsomt men litt koko og artig dette er, fniiis" 😞 36 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 30. mai 2023 #20822 Del Skrevet 30. mai 2023 Haloman skrev (13 minutter siden): "...så skal jeg ha live-shopping med Kondomeriet! Håper å få prøvd det nye sexleketøyet de skal lansere blablala" *babylyder i bakgrunnen* 😳 Jeg vet ikke jeg, alt sammen blir bare helt feil. Hele kanalen er en ukomfortabel mix av diverse som ikke er innafor... Og når man er på biltur, babyen gråter og hun finner på at hun skal stå og slenge rundt med bilstolen i veikanten, hvordan faller det en inn at man først skal sette opp mobilen for å filme seansen...? Mens babyen gråter? Jeg klarer ikke å sette meg inn i denne atferden på noen som helst måte. Det er helt helt absurd.... "Hihi, dette må jeg filme så alle kan se hvor slitsomt men litt koko og artig dette er, fniiis" 😞 Litt prippent om voksne ikke kan snakke om sex bare for at det er en baby i rommet. Hadde det vært en sjuåring så passer man jo på at man ikke er i samme rom, men en baby skjønner jo nada. Å du vet hvordan babyer blir til ikke sant? Konstruktiv kritikk er topp, det å bare automatisk skulle kritisere alt blir bare teit. Jeg har ikke sett snappen dere snakker om, men brukte hun stativ når hun filmet det? Hvorfor kunne ikke bare barnefar filme det når det nå skulle filmes, det synes jeg er det rare hær. Blei også skrevet at hun hadde lagt ut snap at baby hadde sovet hele veien, men det var jo ikke det hun skreiv. Hun skreiv jo at baby hadde sovet mye, det er jo ikke det samme som 4 timer. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 30. mai 2023 #20823 Del Skrevet 30. mai 2023 arnoyb skrev (58 minutter siden): Litt prippent om voksne ikke kan snakke om sex bare for at det er en baby i rommet. Hadde det vært en sjuåring så passer man jo på at man ikke er i samme rom, men en baby skjønner jo nada. Å du vet hvordan babyer blir til ikke sant? Konstruktiv kritikk er topp, det å bare automatisk skulle kritisere alt blir bare teit. Jeg har ikke sett snappen dere snakker om, men brukte hun stativ når hun filmet det? Hvorfor kunne ikke bare barnefar filme det når det nå skulle filmes, det synes jeg er det rare hær. Blei også skrevet at hun hadde lagt ut snap at baby hadde sovet hele veien, men det var jo ikke det hun skreiv. Hun skreiv jo at baby hadde sovet mye, det er jo ikke det samme som 4 timer. Du har ikke sett snappene det er snakk om, men du vet hva hun skrev? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 30. mai 2023 #20824 Del Skrevet 30. mai 2023 Malya skrev (10 minutter siden): Du har ikke sett snappene det er snakk om, men du vet hva hun skrev? 🤔 Som jeg skriver, jeg har ikke sett akkurat den snappen i bilen der hun går ut å styrer med baby langs veien. Den snappen der hun snakka om hvordan baby hadde sovet har jeg selvfølgelig sett som du nok skjønner ut fra kommentaren min. Det er feil det som ble skrevet her inne, hun sa at baby hadde sovet mye, ikke hele tiden. Greit å få med seg det som blir skrevet eller sagt, ikke bare kritisere for å kritisere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 30. mai 2023 #20825 Del Skrevet 30. mai 2023 Sara, vær så snill og bortprioritere jobb for en liten periode og ta deg av barnet ditt. Dette er helt hodeløst. Og du, selv om du er 3 barnsmor så er det så absolutt rom for å feile, det gjør vi alle, så ta heller rådene til deg med et smil fremfor å føle du må gå i forsvar hele tiden, det vil gjøre inntrykket av deg som person så mye bedre. 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 30. mai 2023 #20826 Del Skrevet 30. mai 2023 Missmischief skrev (1 time siden): Sara, vær så snill og bortprioritere jobb for en liten periode og ta deg av barnet ditt. Dette er helt hodeløst. Og du, selv om du er 3 barnsmor så er det så absolutt rom for å feile, det gjør vi alle, så ta heller rådene til deg med et smil fremfor å føle du må gå i forsvar hele tiden, det vil gjøre inntrykket av deg som person så mye bedre. Men nå har jo far permisjon. Så om hun jobber 100% pluss litt til, så er jo det ganske normalt for en familie. Veldig enig i at det eksponeres for mye barn. Tenker om hun hadde unngått å si alle disse tingene om baby, bare si innimellom at gjeeesp i dag kjenner vi at vi er småbarnsforeldre, så hadde det vært en bra ting for alle tre barna. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 30. mai 2023 #20827 Del Skrevet 30. mai 2023 Har ikke sett Snappene det snakkes om her nå. Men det som står her er jo helt på trynet. Herregud, har der bikket totalt for henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 30. mai 2023 #20828 Del Skrevet 30. mai 2023 Har hun slettet de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. mai 2023 #20829 Del Skrevet 30. mai 2023 Sprite skrev (30 minutter siden): Har ikke sett Snappene det snakkes om her nå. Men det som står her er jo helt på trynet. Herregud, har der bikket totalt for henne? De snap er vel borte fordi det er mer enn 24 timer siden de ble sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 30. mai 2023 #20830 Del Skrevet 30. mai 2023 Sprite skrev (34 minutter siden): Har ikke sett Snappene det snakkes om her nå. Men det som står her er jo helt på trynet. Herregud, har der bikket totalt for henne? Neida, det skal selges kjoler og bikinier an mass og da må man jo bjude på. Alle må trå til, også mindreårige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. mai 2023 #20831 Del Skrevet 30. mai 2023 Lill skrev (13 minutter siden): Neida, det skal selges kjoler og bikinier an mass og da må man jo bjude på. Alle må trå til, også mindreårige. Å alt blir vist på Snapchat/IG.. en salig blanding av umerket reklame. Litt merket reklame,ett hus de leier som så ut som rommet til min datter på 19 år, så ser mann denne moonboon (om det heter det) som går opp og ned i ett kjør slik at de slipper og vugge han selv .. Hadde i grunnen blitt sjøsyk om jeg skulle ligget i en slik flere timer i døgnet... Å jeg skjønner ikke hvorfor alt overrasker meg fordi disse innfluencere gjør mye rart. Må si at Benedicte haugaard har overrasket meg fordi hun har virkelig roet ned med familien sin 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 30. mai 2023 #20832 Del Skrevet 30. mai 2023 Lill skrev (17 minutter siden): Neida, det skal selges kjoler og bikinier an mass og da må man jo bjude på. Alle må trå til, også mindreårige. Har hun ikke med seg samboeren for at han skulle ta hånd om babyen. Selv står hun å vugger vogna mens Lien spør; går det bra Sara? Nei, det viktigste er jo å vise hvilket arbeidsjern hun er og igjen sette samboer i et dårlig lys. Dessuten, baby selger…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. mai 2023 #20833 Del Skrevet 30. mai 2023 Fru G skrev (6 minutter siden): Har hun ikke med seg samboeren for at han skulle ta hånd om babyen. Selv står hun å vugger vogna mens Lien spør; går det bra Sara? Nei, det viktigste er jo å vise hvilket arbeidsjern hun er og igjen sette samboer i et dårlig lys. Dessuten, baby selger…. Tror akkurat det der handler mer om kontrollbehov enn å skjemme ut samboer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. mai 2023 #20834 Del Skrevet 30. mai 2023 elskersommer skrev (7 minutter siden): ..så ser mann denne moonboon (om det heter det) som går opp og ned i ett kjør slik at de slipper og vugge han selv .. Hadde i grunnen blitt sjøsyk om jeg skulle ligget i en slik flere timer i døgnet... Er jo litt rart å bli "bilsyk" når man er avhnegig av/vandt med å måtte disses,dysses,svinges og vugges for å sovne. Bilkjøring har gjerne samme vibrasjon/effekt som denne greia. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 30. mai 2023 #20835 Del Skrevet 30. mai 2023 Er det bare meg som reagerer på hvor mye denne ungen skal presses i søvn? Eller er det normalt å klage så jævlig på at babyen sover lite når babyen faktisk sover hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N0 name Skrevet 30. mai 2023 #20836 Del Skrevet 30. mai 2023 Sprite skrev (10 minutter siden): Er det bare meg som reagerer på hvor mye denne ungen skal presses i søvn? Eller er det normalt å klage så jævlig på at babyen sover lite når babyen faktisk sover hele tiden? Du er ikke alene om å reagere på det. Hva skal ho gjøre når han nekter sove 23 timer i døgnet? Nå sier Sara at ho eier 50% av Careless. Hva skjedde med «vent til mai så får dere se» ? Noen som husker hva som sto i meldingen Fru J fikk av Sara om eierskap osv ? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. mai 2023 #20837 Del Skrevet 30. mai 2023 (endret) Sprite skrev (27 minutter siden): Er det bare meg som reagerer på hvor mye denne ungen skal presses i søvn? Eller er det normalt å klage så jævlig på at babyen sover lite når babyen faktisk sover hele tiden? Tenker det samme.. Edit - og babyer vokser fort ut av denne "trenger 20t søvn" fasen,da de gjerne må stimuleres for å bli slitne.. Endret 30. mai 2023 av J.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. mai 2023 #20838 Del Skrevet 30. mai 2023 N0 name skrev (10 minutter siden): Du er ikke alene om å reagere på det. Hva skal ho gjøre når han nekter sove 23 timer i døgnet? Nå sier Sara at ho eier 50% av Careless. Hva skjedde med «vent til mai så får dere se» ? Noen som husker hva som sto i meldingen Fru J fikk av Sara om eierskap osv ? Kan jo spørre en av kildene til utsagnet - @Vinterferie. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. mai 2023 #20839 Del Skrevet 30. mai 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 30. mai 2023 #20840 Del Skrevet 30. mai 2023 N0 name skrev (1 time siden): Du er ikke alene om å reagere på det. Hva skal ho gjøre når han nekter sove 23 timer i døgnet? Nå sier Sara at ho eier 50% av Careless. Hva skjedde med «vent til mai så får dere se» ? Noen som husker hva som sto i meldingen Fru J fikk av Sara om eierskap osv ? @FruJohansen Har gjerne skjermbilde? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå