Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sara Emilie kjøpekjøpekjøpe Tandberg er vel kanskje ikke den rette til å snakke om økonomisk press i dagens samfunn. Og nei, det er ikke nødvendig å bruke en formue på blomsteroppsatser, men jeg syns det er på grensa til respektløst å dra med seg noen visne buketter som stod og støvet ned hjemme fordi man ikke gidder å anstrenge seg litt. Det er en dag for å hedre sønnen, og så er engasjementet og viljen til å gjøre det hyggelig lik 0.

• Liker 10
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnHenrikke skrev (1 minutt siden):

Sara Emilie kjøpekjøpekjøpe Tandberg er vel kanskje ikke den rette til å snakke om økonomisk press i dagens samfunn. Og nei, det er ikke nødvendig å bruke en formue på blomsteroppsatser, men jeg syns det er på grensa til respektløst å dra med seg noen visne buketter som stod og støvet ned hjemme fordi man ikke gidder å anstrenge seg litt. Det er en dag for å hedre sønnen, og så er engasjementet og viljen til å gjøre det hyggelig lik 0.

Enig!

Og for et skille det blir,når tidligere har det vært en viss innsats og "normal standard",men nå så blir det døde blomster i "ikke føl på kjøpepress/forventningspress!" Snapchat-talen sin..

Jeg hadde syntes det var kjipt å vite senere,i hvert fall.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Fikk tips om at en blomsterbutikk åpnet da og da,da svarte hun langt å lenge at "seerne misset poenget,er ikke så farlig om man bruker halvdaue blomster! Slutt med forventningspress til deg selv/andre!"

Neste snap - kjøpt nye blomster.

Lol.

Edit - syns faktisk det er helt innafor å ha visse forventinger til gitte situasjoner,jeg.

Alt trenger ikke være på halv 8 for å være så folkelig hele tiden,det er faktisk rom for å ordne litt også.

Så nettopp snapen, hun kjøpte vel ikke nye blomster. Var det ikke bare de gamle i en pose? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verba
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Så nettopp snapen, hun kjøpte vel ikke nye blomster. Var det ikke bare de gamle i en pose? 

Jo, det jeg tenkte også faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Isåfall er det jo bra at hun holder seg til det hun selv sier.

Men syns fortsatt man kunne kjøpt nye blomster,det er verken dyrt eller vanskelig å få tak i.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen litt komisk at det var akkurat blomster til festen for sønnen sin hun valgte å snakke om dette temaet, når dama til vanlig lever av å selge ting på alle snapper hun legger ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verba

Altså, tanken er god mtp at man ikke skal føle kjøpepress, og at alt skal være perfekt osv osv. Jeg er enig i det hun SIER. Men at det er HUN som sier det blir litt for dumt i mine øyne siden hun har vist oss at hun egentlig tenker helt motsatt. Gjenbruk er kjempebra! Men hun fremstiller jo seg litt som om at hun ikke gidder å gjøre det skikkelig bra å koselig.. jeg synes det blir litt ironisk at HUN sier alt dette. Jeg personlig hadde ville kjøpt inn nye ferske blomster og fiksa opp bordkortene om jeg egentlig ikke var fornøyd med bordkortene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (10 minutter siden):

Altså, tanken er god mtp at man ikke skal føle kjøpepress, og at alt skal være perfekt osv osv. Jeg er enig i det hun SIER. Men at det er HUN som sier det blir litt for dumt i mine øyne siden hun har vist oss at hun egentlig tenker helt motsatt. Gjenbruk er kjempebra! Men hun fremstiller jo seg litt som om at hun ikke gidder å gjøre det skikkelig bra å koselig.. jeg synes det blir litt ironisk at HUN sier alt dette. Jeg personlig hadde ville kjøpt inn nye ferske blomster og fiksa opp bordkortene om jeg egentlig ikke var fornøyd med bordkortene. 

Hadde hun fått dette sponset,hadde tonen vært en heeelt annen..

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger, samt svar. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Jeg synes det er finere og koseligere med noen få håndplukkede blomster f.eks enn store oppsatser, buer, ballonger, soulcake, ja you name IT. Det er bare ikke meg. For meg er det skryt, kanskje jeg er gammeldags der, men, men, det er meg. Som REMA sier, det enkle er oftest det beste. 

Skryt? Merkelig ordvalg , man liker det forskjellig og det ene er ikke bedre enn det  andre tenker jeg . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Enig i dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Hjerteihånden skrev (1 time siden):

I grunnen litt komisk at det var akkurat blomster til festen for sønnen sin hun valgte å snakke om dette temaet, når dama til vanlig lever av å selge ting på alle snapper hun legger ut. 

Det er nok bare det faktum at hun ikke gidder å bruke energi og penger der som skinner igjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (32 minutter siden):

Nei,ærlig talt!

Snikreklame idag,av alle dager.....?

Noe så smakløst..

Sjokkerende.. men hun skrev jo egenreklame på ett bilde (ironi).

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (50 minutter siden):

Nei,ærlig talt!

Noe så smakløst..

Ja.. i dag av alle dager så må det snikreklamen til😟

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Verba
J.. skrev (3 timer siden):

Nei,ærlig talt!

Noe så smakløst..

Det var faktisk forkastelig å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (44 minutter siden):

Det var faktisk forkastelig å se!

Da er det bare og melde inn.. Forbrukertilsynet tenker sikkert" der er hun sure kjærringa igjen som bare klager og klager"😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket IGen hennes og så på "kroppspress" highlighten hennes.

Der har hun en sak hun tok mot VeroModa ang kroppspress hvor hun "vant".

Deretter kommer saken hennes mot TheWell hvor hun klager over å måtte bruke XL. 

Dette har hun brukt 84 (ja,du leste riktig) storyer på å henge ut The Well,bl.a "tipse de" om å bruke standard EU tabell så bikiniene deres passer flere kropper (The Well sier de følger denne allerede..)

Mtp hennes egen størrelsetabell fiasko burde hun strengt talt sitte stille i båten,ikke bruker hun standard EU tabell selv,heller.

Tror hun trodde det skulle bli en smal sak,da VeroModa ga etter lettere enn The Well gjorde.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...