Japp Skrevet 13. mai 2023 #20001 Del Skrevet 13. mai 2023 Anonym0123456789 skrev (1 time siden): Ja, enig, det var dumt. Men poenget er hvorfor ikke kjøpe den samme kjolen til halve prisen i en av kjedebutikkene? For det er jo kjoler og badetøy som kjedene selger😊 Eller fra et merke som er dyrere enn de rimeligere kjedene, men til samme pris som «influenserkjolene»… Ok, det var ikke så lett å forstå at det var det du mente ut fra det jeg siterte deg på 😊 Hvorfor det velges å kjøpe av influensere vet jeg ikke. Har aldri kjøpt noe av noen influensere noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 13. mai 2023 #20002 Del Skrevet 13. mai 2023 Verba skrev (2 timer siden): «Prøver å bare ikke ha egenreklame om dagen» ??????? Så da unngår vi bare å skrive egenreklame 🤦🏻♀️ Fy så provosert jeg blir. 🙈 Ble så provosert av det der så nå har jeg også meldt inn til Forbrukertilsynet. Fy faen sier jeg bare. Er det sååå vanskelig å merke??! 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. mai 2023 #20003 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (44 minutter siden): Mye som går ut ja,men også mye som går i retur,ref ratings. Hun har også igjen mengder fra fjorårets sesong,så dette er jo en liten overdrivelse. Hadde Careless gått SÅ bra,hadde de ikke hatt igjen alle kolleksjonene fra i fjor. Også dumt å selge tidligere kolleksjon til fullpris,da det jo er "gammelt". Alt Sara presenterer er jo utsalgstall,ikke returer. Edit - om hun selger ut 300 bikinier men får 220 i retur samt mottar klager på 33 ødelagte produkter,så er jo det reelle salgstallet bare 47.. Ratings du ikke vet om er ekte eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #20004 Del Skrevet 13. mai 2023 baremeg skrev (8 minutter siden): Ble så provosert av det der så nå har jeg også meldt inn til Forbrukertilsynet. Fy faen sier jeg bare. Er det sååå vanskelig å merke??! Ja!! Helt enig! 🤮🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 13. mai 2023 #20005 Del Skrevet 13. mai 2023 Alt ved den dama er falskt!! Hun jukser der hun kan. Hun gjør alt hun kan for å få oppmerksomhet selv om hun fremstår som et dårlig menneske. Hun driter i alt så lenge hun kan tjene penger på det (virker det som) For meg blir hun litt som Sophie Elise: «hva juger hun om i dag»? Man kan ikke tro på noe hun sier 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #20006 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Verba skrev (5 minutter siden): Jeg tror den er ekte. Det finnes jo helt sikkert noen som har hatt gode erfaringer med både klær og kundeservice. Men det er ikke rart at mange av oss spekulerer på anmeldelsene. jeg synes det er litt synd at hun ikke snakka noe om den internasjonale ME dagen igår. Var kun umerka egenreklame. Det er ikke overraskende, hva kan hun hente ut av å framsnakke en slik dag? Heller ha fokus på seg selv og selge produktene på det. Hun med nesten 400.000 brukere kunne ha brukt stemmen og påvirkningen sin på noe positivt enn mersalg. Endret 13. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #20007 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Det er ikke overraskende, hva kan hun hente ut av å framsnakke en slik dag? Heller ha fokus på seg selv og selge produktene på det. Hun med nesten 400.000 brukere kunne ha brukt stemmen og påvirkningen sin på noe positivt enn mersalg. Enig. Kjempetrist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #20008 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (4 minutter siden): Det er ikke overraskende, hva kan hun hente ut av å framsnakke en slik dag? Heller ha fokus på seg selv og selge produktene på det. Hun med nesten 400.000 brukere kunne ha brukt stemmen og påvirkningen sin på noe positivt enn mersalg. Kunne feks donert 16K etter klessalg til ME forskning ifb med ME-dagen. Bare en tanke. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. mai 2023 #20009 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) J.. skrev (1 time siden): På godt og vondt,lol. Vi vet jo at folk rater uten å kjøpe produktet eller bare et av produktene til Lien f.eks. Så da kan man begynne å tvile på at de er sanne de negative omtalene også. Endret 13. mai 2023 av Sharp75! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #20010 Del Skrevet 13. mai 2023 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Vi vet jo at folk rater uten å kjøpe produktet eller bare et av produktene til Lien f.eks. Så da kan man beynne å tvile på at de er sanne de negative omtalene også. Ja,absolutt. Det går begge veier. Frem til Sara fikser nevnte default er det fritt frem å rate,så det er hennes ansvar å fikse. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #20011 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Kunne feks donert 16K etter klessalg til ME forskning ifb med ME-dagen. Bare en tanke. Men hun profitterer da ikke noe på det? Da er det bedre å gi 10 % av overskuddet, slik at folk kjøper varene hennes og samtidig ha god samvittighet for å ha bidratt til ME foreningen. Selv om til syvende og sist er det Tandberg som profitterer på dette overskuddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #20012 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Men hun profitterer da ikke noe på det? Da er det bedre å gi 10 % av overskuddet, slik at folk kjøper varene hennes og samtidig ha god samvittighet for å ha bidratt til ME foreningen. Selv om til syvende og sist er det Tandberg som profitterer på dette overskuddet. Ja,det er helt idiotisk.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 13. mai 2023 #20013 Del Skrevet 13. mai 2023 baremeg skrev (1 time siden): Ble så provosert av det der så nå har jeg også meldt inn til Forbrukertilsynet. Fy faen sier jeg bare. Er det sååå vanskelig å merke??! Det står da «egenreklame» (eller egenrkelame) på bildet der!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #20014 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Minombre skrev (6 minutter siden): Det står da «egenreklame» (eller egenrkelame) på bildet der!? På DET bildet ja. Men hun går jo dagen lang med klærne sine UTEN å merke noenting. Det skal jo merkes uansett. Hun skriver jo at hun vil prøve å ikke bare ha egenreklame om dagene. Da må hun heller gå i noe annet da, Så slipper hun det problemet. Endret 13. mai 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #20015 Del Skrevet 13. mai 2023 Minombre skrev (2 minutter siden): Det står da «egenreklame» (eller egenrkelame) på bildet der!? Å merke 1 av 40 snapper med egenreklame hjelper ikke,da det skal være 40/40. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #20016 Del Skrevet 13. mai 2023 Minombre skrev (7 minutter siden): Det står da «egenreklame» (eller egenrkelame) på bildet der!? Seriøst? All reklame skal merkes. Hva er dine tanker rundt bla eksponering av mindreårige og løgner som denne influenceren bedriver med? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. mai 2023 #20017 Del Skrevet 13. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og identifisering av privatperson. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. mai 2023 #20018 Del Skrevet 13. mai 2023 baremeg skrev (1 time siden): Ble så provosert av det der så nå har jeg også meldt inn til Forbrukertilsynet. Fy faen sier jeg bare. Er det sååå vanskelig å merke??! Har meldt inn i dag jeg også.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. mai 2023 #20019 Del Skrevet 13. mai 2023 Minombre skrev (12 minutter siden): Det står da «egenreklame» (eller egenrkelame) på bildet der!? Ja det bilde er merket men hva med alle de andre snap som ikke er merket.. å når influencere merker reklame så skal det være slik at alle ser med en gang at det er reklame. Hun skriver tekster i hvit og legger den over hvit vegg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 13. mai 2023 #20020 Del Skrevet 13. mai 2023 Verba skrev (18 minutter siden): På DET bildet ja. Men hun går jo dagen lang med klærne sine UTEN å merke noenting. Det skal jo merkes uansett. Hun skriver jo at hun vil prøve å ikke bare ha egenreklame om dagene. Da må hun heller gå i noe annet da, Så slipper hun det problemet. Jaja, det skjønner jeg, jeg så bare det bildet der og en haug med sinte kommentarer pga manglende merking😄 Jeg er helt enig i at hun skal merke alt dersom det er reglene. Det er jo tross alt jobben hennes og da inngår også ting som er slitsomt/kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå