Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #19981 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (1 minutt siden): Det er fint mulig at andre har en annen erfaring enn hva jeg har. Jeg la inn min motvekt som er min erfaring, kun fordi jeg så Trustpilot nevnt i denne tråden. Mener du at jeg ikke kan være fornøyd, fordi noen andre har en annen erfaring enn meg? Min erfaring er jo min, kanskje jeg har vært heldig, det kan jo hende, det, men det er jo denne erfaringen som jeg har. Enig i det du skriver, men så fremstilte du det som om vi er helt på bærtur her mtp de andre anmeldelsene. «Koke suppe på spiker» sa du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19982 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (2 minutter siden): Jeg la inn min motvekt som er min erfaring, kun fordi jeg så Trustpilot nevnt i denne tråden. Noen spesiell grunn til å "være motvekten" til dette firmaet eller gjør du dette også for feks Zalando,H&M,BikBok,Ellos,Rema 1000 osv også? Siden du ordlegger deg slik du gjør,mener jeg. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19983 Del Skrevet 13. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå): Disse positive tilbakemeldingene har samme ordlyd og Tandberg er fersket i å skrive omtaler om egne klær på Trustpilot. Sletting av negative kommentarer likeså. Ingen bør støtte Tandbergs eksponering av mindreårige og løgner. Det er mulig hun er fersket på det, det vet jeg ikke noe om. Jeg skriver nå engang med min egen ordlyd, og dersom det er lignende, så er det tilfeldig. Jeg diskuterer ikke SE forøvrig, kun min erfaring med hennes klær og firma. Og min erfaring er utelukkende positiv, noe jeg selv var litt overrasket over etter å ha lest flere andre anmeldelser. Feks så kjøpte jeg ikke bh tidligere fordi jeg så noen klage på at de sklidde ned bl.a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19984 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Noen spesiell grunn til å "være motvekten" til dette firmaet eller gjør du dette også for feks Zalando,H&M,BikBok,Ellos,Rema 1000 osv også? Siden du ordlegger deg slik du gjør,mener jeg. Jeg synes spekuleringen her inne er i overkant mye, mye synsing, det er derfor jeg la inn en anmeldelse med min erfaring. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19985 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (Akkurat nå): Det er mulig hun er fersket på det, det vet jeg ikke noe om. Jeg skriver nå engang med min egen ordlyd, og dersom det er lignende, så er det tilfeldig. Jeg diskuterer ikke SE forøvrig, kun min erfaring med hennes klær og firma. Og min erfaring er utelukkende positiv, noe jeg selv var litt overrasket over etter å ha lest flere andre anmeldelser. Feks så kjøpte jeg ikke bh tidligere fordi jeg så noen klage på at de sklidde ned bl.a Å støtte Sara E Tandbergs svindel fabrikk og eksponering av mindreårige er kritikkverdig. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 13. mai 2023 #19986 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (Akkurat nå): Jeg synes spekuleringen her inne er i overkant mye, mye synsing, det er derfor jeg la inn en anmeldelse med min erfaring. Så når andre ikke har lik erfaring som deg så er det synsing?🤔 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19987 Del Skrevet 13. mai 2023 Verba skrev (5 minutter siden): Enig i det du skriver, men så fremstilte du det som om vi er helt på bærtur her mtp de andre anmeldelsene. «Koke suppe på spiker» sa du. Ja, koke suppe på spiker. Dere dro min anmeldelse inn hit etter veldig kort tid, og spekulerer i om at det er en falsk anmeldelse. Noe det ikke er, det er også derfor jeg valgte å verifisere min konto hos Trustpilot. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19988 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) ichyspider skrev (2 minutter siden): Jeg synes spekuleringen her inne er i overkant mye, mye synsing, det er derfor jeg la inn en anmeldelse med min erfaring. Men de færreste som leser ratings der eller på Careless,leser her inne vil jeg tro. Om jeg feks ser at en jeans jeg har bestilt fra Zalando får 90% negative ratings men JEG er fornøyd,føler jeg ikke noe ansvar for å løfte produktet opp og frem av den grunn,selv om jeg er fornøyd. Brands/butikker er først og fremst avhengig av kvalitet hos seg selv for å skape et godt rykte,så kommer gode ratings av seg selv. Forøvrig er det ikke spekulering å si at Careless er dårlig kvalitet. Endret 13. mai 2023 av J.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19989 Del Skrevet 13. mai 2023 Orly skrev (Akkurat nå): Så når andre ikke har lik erfaring som deg så er det synsing?🤔 Nei, diskusjonen her inne om at de fleste positive tilbakemeldinger er fake. Jeg tviler ikke på at andre har dårlig erfaring med kundeservice for eksempel, men jeg har ikke den erfaringen når jeg måtte sende inn i retur fordi det ikke passet. Og ja, det var for stort og ja jeg tror størrelsene kanskje ikke er helt riktig, men jeg har klær jeg liker og som passer meg. Ps: jeg bruker XS/S hos careless - noe jeg også veksler mellom hos andre. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19990 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) J.. skrev (5 minutter siden): Men de færreste som leser ratings der eller på Careless,leser her inne vil jeg tro. Om jeg feks ser at en jeans jeg har bestilt fra Zalando får 90% negative ratings men JEG er fornøyd,føler jeg ikke noe ansvar for å løfte produktet opp og frem av den grunn,selv om jeg er fornøyd. Brands/butikker er først og fremst avhengig av kvalitet hos seg selv for å skape et godt rykte,så kommer gode ratings av seg selv. Forøvrig er det ikke spekulering å si at Careless er dårlig kvalitet. Dersom man har klærne selv så er det såklart ikke spekulering, men diskusjonen om at gode anmeldelser er fake, er spekulering. Endret 13. mai 2023 av ichyspider 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #19991 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (Akkurat nå): Ja, koke suppe på spiker. Dere dro min anmeldelse inn hit etter veldig kort tid, og spekulerer i om at det er en falsk anmeldelse. Noe det ikke er, det er også derfor jeg valgte å verifisere min konto hos Trustpilot. Dere?? for det første, mange har diskutert anmeldelsene lenge nå og selvfølgelig tror mange at de er falske. Det er ikke noe rart at folk er usikre på dét siden hun har blitt ferska flere ganger. Og nummer 2, Dette handler ikke om deg, det handler om at vi er mange som er kritiske til bedrift. Det er kjempefint at du er fornøyd! Men du trenger ikke fremstille det som om det er helt på trynet det vi diskuterer når ting har blitt bevist. Du er en av få som har hatt en utelukkende positiv opplevelse med kjøp fra Careless, og det er som sagt kjempefint! men at vi koker suppe på spiker er faktisk bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19992 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (2 minutter siden): Dersom man har klærne selv så er det såklart ikke spekulering, men diskusjonen om at gode anmeldelser er fake, er spekulering. Med tanke på at Tandberg selv har lagt inn falske anmeldelser, og det skrives på trustpilot at negative tilbakemeldinger slettes, så er det ikke spekulasjoner nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19993 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Med tanke på at Tandberg selv har lagt inn falske anmeldelser, og det skrives på trustpilot at negative tilbakemeldinger slettes, så er det ikke spekulasjoner nei. Det ble spekulert her inne at min anmeldelse er fake. Derfor verifiserte jeg min konto hos trustpilot for å bevise at den er ekte 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19994 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (3 minutter siden): Det ble spekulert her inne at min anmeldelse er fake. Derfor verifiserte jeg min konto hos trustpilot for å bevise at den er ekte Jada, vi har skjønt det nå. Nok avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #19995 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (6 minutter siden): Det ble spekulert her inne at min anmeldelse er fake. Derfor verifiserte jeg min konto hos trustpilot for å bevise at den er ekte Fint at du verifiserte, men hvorfor prøver du å få tråden til å handle om deg? Koke suppe på spiker ja, bare fordi andre har en annen mening enn deg. Rapportert for brukerdebatt og avsporing 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19996 Del Skrevet 13. mai 2023 Verba skrev (1 minutt siden): Fint at du verifiserte, men hvorfor prøver du å få tråden til å handle om deg? Koke suppe på spiker ja, bare fordi andre har en annen mening enn deg. Rapportert for brukerdebatt og avsporing 🙂 Ok. Det er å koke suppe på spiker at min anmeldelse tvert ble dratt inn hit og spekulerert i at den var fake. Jeg har ikke sagt noen ting om at jeg ikke godtar andre sine meninger i det hele tatt. Jeg bare sier at det er mye spekulasjoner og antagelser, da spesielt med tanke på ja, faktisk, anmeldelsen jeg la inn og det ble med en gang spekulert i om at den var fake og uærlig. Ha en fin kveld. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym0123456789 Skrevet 13. mai 2023 #19997 Del Skrevet 13. mai 2023 Japp skrev (På 12.5.2023 den 11.05): Unødvendig å kritisere andres klessmak. Ja, enig, det var dumt. Men poenget er hvorfor ikke kjøpe den samme kjolen til halve prisen i en av kjedebutikkene? For det er jo kjoler og badetøy som kjedene selger😊 Eller fra et merke som er dyrere enn de rimeligere kjedene, men til samme pris som «influenserkjolene»… 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #19998 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (1 minutt siden): Ok. Det er å koke suppe på spiker at min anmeldelse tvert ble dratt inn hit og spekulerert i at den var fake. Jeg har ikke sagt noen ting om at jeg ikke godtar andre sine meninger i det hele tatt. Jeg bare sier at det er mye spekulasjoner og antagelser, da spesielt med tanke på ja, faktisk, anmeldelsen jeg la inn og det ble med en gang spekulert i om at den var fake og uærlig. Ha en fin kveld. Når man legger inn en OFFENTLIG anmeldelse på en OFFENTLIG side, hvor siden der allerede har blitt heftig diskutert pga BEVIS på at SaraE har lagt inn falske positive anmeldelser så er det ikke rart at folk da også lurer på om den og den positive anmeldelsen er riktig. Og vi har fått med oss at anmeldelsen din er riktig, og som sagt så er det kjempebra at du har vært såpass heldig. Men så er det mange flere anmeldinger som er falske, og det er veldig naturlig at folk som allerede er kritiske da lurer på om den og den er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19999 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Sharp75! skrev (15 minutter siden): Så dette er ikke reellt, hun selger så det suser. Mye som går ut ja,men også mye som går i retur,ref ratings. Hun har også igjen mengder fra fjorårets sesong,så dette er jo en liten overdrivelse. Hadde Careless gått SÅ bra,hadde de ikke hatt igjen alle kolleksjonene fra i fjor. Også dumt å selge tidligere kolleksjon til fullpris,da det jo er "gammelt". Alt Sara presenterer er jo utsalgstall,ikke returer. Edit - om hun selger ut 300 bikinier men får 220 i retur samt mottar klager på 33 ødelagte produkter,så er jo det reelle salgstallet bare 47.. Endret 13. mai 2023 av J.. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #20000 Del Skrevet 13. mai 2023 De som støtter denne bedriften og Tandberg er medansvarlig for at løgnene hennes får fortsette, sletting av negative kommentarer og eksponering av mindreårige. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå