Gjest22 Skrevet 11. mai 2023 #19761 Del Skrevet 11. mai 2023 GhostHug skrev (16 minutter siden): Det kommer jeg til å gjøre, iallfall på trustpilot. Men er veldig spent på hvordan de håndterer dette nå. Jeg tenker egentlig at jeg ønsker å returnere alt. Hvorfor lager du en lang avhandling med flere innlegg om ditt kjøp der? Er det ikke bare å kontakte kundeservice om dette? En glipp kan da skje alle. Her føler jeg man bare sitter og leter og håper man skal finne noe feil. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 11. mai 2023 #19762 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Gjest22 skrev (8 minutter siden): Hvorfor lager du en lang avhandling med flere innlegg om ditt kjøp der? Er det ikke bare å kontakte kundeservice om dette? En glipp kan da skje alle. Her føler jeg man bare sitter og leter og håper man skal finne noe feil. Nei, nå må du gi deg. Det er jo VELDIG vesentlig at hen skriver det innpå her når det er bedriften vi snakker om, og AKKURAT om det hen skriver. Hen har jo pratet med kundeservice opptil flere ganger står det. Endret 11. mai 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. mai 2023 #19763 Del Skrevet 11. mai 2023 Gjest22 skrev (3 minutter siden): Hvorfor lager du en lang avhandling med flere innlegg om ditt kjøp der? Er det ikke bare å kontakte kundeservice om dette? En glipp kan da skje alle. Her føler jeg man bare sitter og leter og håper man skal finne noe feil. EN glipp? Det er ikke den eneste glippen. Det er heller ikke den første glippen. Fire setninger er heller ingen avhandling. Hva prøver du å oppnå med å skrive misvisende? 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 11. mai 2023 #19764 Del Skrevet 11. mai 2023 GhostHug skrev (33 minutter siden): Det kommer jeg til å gjøre, iallfall på trustpilot. Men er veldig spent på hvordan de håndterer dette nå. Jeg tenker egentlig at jeg ønsker å returnere alt. Skriv både på fb deres og på instagram. Så får de det med seg. Og andre kunder også 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 11. mai 2023 #19765 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Gjest22 skrev (40 minutter siden): Hvorfor lager du en lang avhandling med flere innlegg om ditt kjøp der? Er det ikke bare å kontakte kundeservice om dette? En glipp kan da skje alle. Her føler jeg man bare sitter og leter og håper man skal finne noe feil. Nå er det sånn at det er bedriften Saraemiliee (og derfor også Careless) som skal diskuteres her, ikke Sara som person. Og derfor er mine konstruktive innlegg som omhandler min opplevelse med bedriften helt i samsvar med trådens tema. Endret 11. mai 2023 av GhostHug 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. mai 2023 #19766 Del Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (4 timer siden): Det syns jeg ikke. Jeg skrev ikke noe om alkohol, men bruk av millioner på russebusser. Hvorfor tar du vekk ting fra innlegg du siterer? Det blir jo innimellom helt misvisende når du velger å ta bort deler av innlegget du svarer på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 11. mai 2023 #19767 Del Skrevet 11. mai 2023 Gjest22 skrev (1 time siden): Hvorfor lager du en lang avhandling med flere innlegg om ditt kjøp der? Er det ikke bare å kontakte kundeservice om dette? En glipp kan da skje alle. Her føler jeg man bare sitter og leter og håper man skal finne noe feil. En glipp?? Om du leser flere tilbakemeldinger , så ser du st hun ikke er den eneste som har opplevd det 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. mai 2023 #19768 Del Skrevet 11. mai 2023 Japp skrev (5 timer siden): Så totalt unødvendig å komme med. Og selv om det er mange fine russ, så er utviklingen samlet sett gått feil vei. Bruker millioner på busser er faktisk ikke en nødvendighet for å feire russetiden. Jeg tror folk henger seg for mye opp i det med 1-2-3 million på buss Ett eksempel. Min datter var russ i fjor. De var 23 jenter som startet i 1 klasse videregående. De brukte ca 1 million. Altså 1 million delt på 23 jenter er 45 tusen kroner også deler man det på 35 måneder så er det 1200 kr pr måned. De aller fleste jobbet helger/kveld. De solgte dugnadsartikler og jobbet på dugnader. Alt fra vaske,male,varetelling,jobbet på festivaler, sportsarrangement Så det blir ikke så ille som mange skriker om. Ja det er så klart sinnsyke summer. Men så lenge jeg ikke hadde utlegg og de styrer selv så er det ok tenker jeg. Jeg er mer forbanna på russefirmaer,låtskriver som lurer russen år etter år. Voksne mennesker som ser sitt snitt og lure ungdommer som har jobbet for pengene til russetiden 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19769 Del Skrevet 11. mai 2023 Japp skrev (51 minutter siden): Jeg skrev ikke noe om alkohol, men bruk av millioner på russebusser. Hvorfor tar du vekk ting fra innlegg du siterer? Det blir jo innimellom helt misvisende når du velger å ta bort deler av innlegget du svarer på. Fordi den virkelig bekymringen vedrørende russen er alkohol,da alkoholforgiftning kan ha alvorlige konsekvenser/mangel på konsekvenstenking/reaksjon hvis man blir for full. At noen syns det å bruke "for mye" penger på russetiden er nå en sak,men det er ikke farlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. mai 2023 #19770 Del Skrevet 11. mai 2023 Gjest22 skrev (1 time siden): Hvorfor lager du en lang avhandling med flere innlegg om ditt kjøp der? Er det ikke bare å kontakte kundeservice om dette? En glipp kan da skje alle. Her føler jeg man bare sitter og leter og håper man skal finne noe feil. Dette må da være innafor og skrive her 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. mai 2023 #19771 Del Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Fordi den virkelig bekymringen vedrørende russen er alkohol,da alkoholforgiftning kan ha alvorlige konsekvenser/mangel på konsekvenstenking/reaksjon hvis man blir for full. At noen syns det å bruke "for mye" penger på russetiden er nå en sak,men det er ikke farlig. Men husk at alle drikker ikke like mye.. fikk ikke min hjem full en eneste gang. Noe sliten og bakfull kvelden 17 mai etter nesten 24 timer er innafor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19772 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) elskersommer skrev (Akkurat nå): Men husk at alle drikker ikke like mye.. fikk ikke min hjem full en eneste gang. Noe sliten og bakfull kvelden 17 mai etter nesten 24 timer er innafor. Nei,nettopp derfor jeg postet dette - Endret 11. mai 2023 av J.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. mai 2023 #19773 Del Skrevet 11. mai 2023 J.. skrev (11 minutter siden): Fordi den virkelig bekymringen vedrørende russen er alkohol,da alkoholforgiftning kan ha alvorlige konsekvenser/mangel på konsekvenstenking/reaksjon hvis man blir for full. At noen syns det å bruke "for mye" penger på russetiden er nå en sak,men det er ikke farlig. Du svarer jo ikke her på hvorfor du velger å klippe bort noe fra sitert innlegg. Jeg er enig i at det er farligere ting enn russebusser. Alkohol og dop er helt klart bekymringsverdig. Russebusser kan for øvrig føre til utenforskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 11. mai 2023 #19774 Del Skrevet 11. mai 2023 Hvorfor må vi diskutere hva SE mener om russ og russetiden, hvem bryr seg. Diskuter heller størrelse på kjolene og bikini, alt annet enn russ. Det blir for mye avsporing. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. mai 2023 #19775 Del Skrevet 11. mai 2023 Kan noen legge ut linken til Forbrukertilsynet på nytt. Orker ikke bla bakover også skal jeg lagre linken Er innlegg i dag også som ikke er merket 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2023 #19776 Del Skrevet 11. mai 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Kan noen legge ut linken til Forbrukertilsynet på nytt. Orker ikke bla bakover også skal jeg lagre linken Er innlegg i dag også som ikke er merket https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11. mai 2023 #19777 Del Skrevet 11. mai 2023 Minombre skrev (4 timer siden): Du vet jo ingenting om hvordan hennes perioder med ME har vært! Man kan ha gode perioder med ME og jeg vet av flere som i perioder har kunne drevet med ting selv om de har ME. Uansett hvilken diagnose man har, bør ingen betvile hvilken funksjon man har. At folk enda ikke forstår dette skjønner jeg ikke er mulig, faktisk. Det har vært så mye fokus på usynlig sykdom de siste årene og at man aldri skal dømme og betvile hva andre strever med. Kanskje flere av dere her inne skal lese dere opp på det i stedet for å kritisere hver minste lille ting influensere sier og gjør? Slike kommentarer som dette gjør at stigmatiseringen rundt det å være usynlig syk, ufør o.l opprettholdes og fører med seg skam og dårlig selvfølelse hos de som er syke. Hun har ikke vært syk eller like alvorlig syk hele ungdomstiden sin, så at hun har hatt interesser og har kunne deltatt på noe er da ikke rart i det heletatt. Jeg kjenner også flere med ME. Aldri i verden om de har hatt perioder hvor de hadde orket å drive med alt SE gjorde mens hun var "syk". Fra de fikk diagnosen tok det år før de orket å gjøre noe som helst. En dusj var nok til at de var utslitte. Et par av de er nå på bedringens vei, men uføre dessverre. En tredje person har i flere år etter diagnosen hatt personlig assistent 24/7, og har det fremdeles. Ja, jeg vet den kan variere hvor dårlig man blir. Men ME kommer vel ikke og går når det passer en?! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. mai 2023 #19778 Del Skrevet 11. mai 2023 Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Jeg kjenner også flere med ME. Aldri i verden om de har hatt perioder hvor de hadde orket å drive med alt SE gjorde mens hun var "syk". Fra de fikk diagnosen tok det år før de orket å gjøre noe som helst. En dusj var nok til at de var utslitte. Et par av de er nå på bedringens vei, men uføre dessverre. En tredje person har i flere år etter diagnosen hatt personlig assistent 24/7, og har det fremdeles. Ja, jeg vet den kan variere hvor dårlig man blir. Men ME kommer vel ikke og går når det passer en?! Nei, ME kommer ikke og går når det passer en, symptomene varierer fra time til time, dag til dag 🥺 det er noe dritt! Men kjente noen her SE i ungdomstiden? Og det er vel det med å betvile en slik sykdom som er så varierende fra person til person og ingen egentlig vet hva er og bunner i? Selv om SE klarte det og det så sitter ikke jeg som har samme sykdom og betviler at hun har ME, for det er en uting flere med ME gjør. Og at mennesker uten ME gjør det, er enda verre. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11. mai 2023 #19779 Del Skrevet 11. mai 2023 Roadrunner skrev (3 timer siden): Helt automatisk? Uten beskjed i forkant? Normalt ville det jo være å sende epost til kunden om at vi dessverre er utsolgt, men om det er noen annen topp som kan være aktuell. Eller om du da vil kansellere ordren. Ikke bare sende en vilkårlig annen topp?? 😮 Normalt skal det vel egentlig være umulig å bestille noe som er utsolgt. Beviser bare hvor amatørmessig alt er. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 11. mai 2023 #19780 Del Skrevet 11. mai 2023 Sharp75! skrev (6 minutter siden): Nei, ME kommer ikke og går når det passer en, symptomene varierer fra time til time, dag til dag 🥺 det er noe dritt! Men kjente noen her SE i ungdomstiden? Og det er vel det med å betvile en slik sykdom som er så varierende fra person til person og ingen egentlig vet hva er og bunner i? Selv om SE klarte det og det så sitter ikke jeg som har samme sykdom og betviler at hun har ME, for det er en uting flere med ME gjør. Og at mennesker uten ME gjør det, er enda verre. Jeg skal ikke begi meg ut på noen debatt om sykdom eller ME her, men det er da allment kjent at veldig mange som fikk en ME diagnose for en del år tilbake med stor sannsynlighet ble feildiagnosert. Og at ekstremt få som faktisk har ME blir så friske som SE ser ut til å være. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå