Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

J.. skrev (8 timer siden):

Her viser du jo til nettopp hva jeg sa - at det er eieren av nettsiden,altså Sara,som står ansvarlig for at det ikke skal være mulig å rate uten å være reell forbruker,feks ved at man kun kan rate egne bestillinger som hos alle andre nettbutikker.

Dette er en default som utelukkende går på hennes kappe å ikke brukeren som ratet.

Viser jo igjen mangel på kompetanse både hos eier og webdesigner (eller leker Sara webdesigner også,kanske? Nettsiden er ganske dårlig satt sammen..)

Og jeg er enig i at SE/Careless er ansvarlig for dette, og at det automatisk ligger fem stjerner inne er helt på trynet.

Det endrer likevel ikke mitt syn på at det er helt unaturlig å legge inne en anmeldelse/omtale/vurdering (kall det hva du vil) under et produkt man aldri har prøvd. 

Det ene trenger ikke utelukke det andre. Ting er ikke svart/hvitt. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japp skrev (6 minutter siden):

Og jeg er enig i at SE/Careless er ansvarlig for dette, og at det automatisk ligger fem stjerner inne er helt på trynet.

Det endrer likevel ikke mitt syn på at det er helt unaturlig å legge inne en anmeldelse/omtale/vurdering (kall det hva du vil) under et produkt man aldri har prøvd. 

Det ene trenger ikke utelukke det andre. Ting er ikke svart/hvitt. 

Jo det gjør jo det da din mening om hva andre gjør ikke er "problemet" eller poenget,men at SE ikke har utviklet nettsiden riktig og da har åpnet for denne muligheten.

Endret av J..
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 timer siden):

Kanskje du hadde sett litt annerledes på det SE, om du klarte å bli russ selv back in the day 🤷🏻‍♀️ 

Gjerne du hadde sett at denne tradisjonen ikke er så «fucka» som du skal ha det til! 

Idiotisk å høre henne snakke om ting hun ikke aner noe om😂

For en utrolig ufølsom og shitty kommentar!! 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (7 timer siden):

"Har kun prøvd Miami bikinien. Den er fin, men alt for mye løst stoff og man får dobbel-rumpe i den selv om bikinitrusen absolutt ikke er for liten. Måtte sende i retur to ganger fordi størrelsestabellen ikke samsvarte med mine mål, og måtte betsle retur og ny frakt begge gangene, også siste gangen når jeg fikk bikinitruse med hull i."

Sitat fra Trustpilot.

Virker ikke som de første kolleksjonene var så høy kvalitet heller..

Jeg lurer jo på hvorfor noen kjøper dette rælet? Så dyrt og så dårlig kvalitet! 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer jo på hvorfor noen kjøper dette rælet? 

Jeg og..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har kun prøvd Miami bikinien. Den er fin, men alt for mye løst stoff og man får dobbel-rumpe i den selv om bikinitrusen absolutt ikke er for liten. Måtte sende i retur to ganger fordi størrelsestabellen ikke samsvarte med mine mål, og måtte betsle retur og ny frakt begge gangene, også siste gangen når jeg fikk bikinitruse med hull i."

Sitat fra Trustpilot.

Å betale for ny  frakt og retur når man for et ødelagt produkt er elendig kundeservice og kan umulig være lov?

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (13 minutter siden):

Jo det gjør jo det da din mening om hva andre gjør ikke er "problemet" eller poenget,men at SE ikke har utviklet nettsiden riktig og da har åpnet for denne muligheten.

Hva som er mitt poeng er ikke noe du kan bestemme om er riktig eller ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (14 minutter siden):

For en utrolig ufølsom og shitty kommentar!! 

Ja!! SE burde holdt seg for god til å kommentere russefeiring. Enig!

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra Trustpilot.

Det kan virke som det går litt fort i svingene med kolleksjonene hennes.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (6 timer siden):

Nei, så derfor må neste kolleksjon gjøres enda bedre, og fokusere på det. Ikke pøse på med masse nytt og ikke ha tid til å gjøre hvert plagg bra. Og en størrelse er en størrelse. Bransjen streber etter å størrelsesetilpasse klærne etter en gitt tabell. Er du en M så skal M passe! Overalt. Ferdig med det! Det er slik seriøse designere og de med utdanningen innen faget gjør det. Det er ikke lett, og det må jobbes mye med. Der har careless bæsja skikkelig på leggen, og alt er kaos! 

Det er mye mulig at man skal passe i samme størrelse uansett hvor man kjøper klær. Careless har bomma der, og det er de dessverre ikke alene om å gjøre. Utrolig vanskelig å handle etter en størrelsestabell mange steder.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 timer siden):

Kanskje du hadde sett litt annerledes på det SE, om du klarte å bli russ selv back in the day 🤷🏻‍♀️ 

Gjerne du hadde sett at denne tradisjonen ikke er så «fucka» som du skal ha det til! 

Idiotisk å høre henne snakke om ting hun ikke aner noe om😂

Så totalt unødvendig å komme med.

Og selv om det er mange fine russ, så er utviklingen samlet sett gått feil vei. Bruker millioner på busser er faktisk ikke en nødvendighet for å feire russetiden.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (12 minutter siden):

Å betale for ny  frakt og retur når man for et ødelagt produkt er elendig kundeservice og kan umulig være lov?

Vet ikke om det er lov eller ikke. Men fullstendig feilslått kundeservice er det jo.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (8 minutter siden):

Ja!! SE burde holdt seg for god til å kommentere russefeiring. Enig!

🙄 Det har hun sin fulle rett til og det hun sa om russefeiringen støtter jeg veldig. Det har tatt helt av, hos enkelte. Mange er selvsagt eksemplariske russ og det var ikke dem hun rettet seg mot. Men, kommentaren til Sprite er ikke noe annet enn ondsinnet. « Hvis du hadde klart å vært russ…»- Tenk å si det til noen som har vært syke hele ungdomstiden! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Japp skrev (11 minutter siden):

Og selv om det er mange fine russ, så er utviklingen samlet sett gått feil vei. 

Det syns jeg ikke.

Screenshot_20230511_082820_Instagram.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (14 minutter siden):

Vet ikke om det er lov eller ikke. Men fullstendig feilslått kundeservice er det jo.

Det er i strid med forbrukerkjøpsloven.

Reklamasjon skal være uten kostnad og vesentlig ulempe for kjøper.

Nok en gang kynisk og kunnskapsløst av SE og Careless.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt interessant hvordan SE holder på. Hun er raskt ute med tall når f.eks kjolene selger "bra",  selv FØR stakkars kunder får sendt i retur. Og helt ærlig så er jo ikke det riktige tall. Er nok grunn til at TV2 og VG ikke skrev noe om saken.
Men når det gjelder salabim, ja da ble det helt stilt fra SE. Det gikk vel neppe bra, sånn som vi skjønte kom til å skje. tettet kanskje ingen  hull i markede ?😅 

Hun går stille i døra når ting ikke går hennes vei. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
litenstjerne skrev (Akkurat nå):

Er litt interessant hvordan SE holder på. Hun er raskt ute med tall når f.eks kjolene selger "bra",  selv FØR stakkars kunder får sendt i retur. Og helt ærlig så er jo ikke det riktige tall. Er nok grunn til at TV2 og VG ikke skrev noe om saken.
Men når det gjelder salabim, ja da ble det helt stilt fra SE. Det gikk vel neppe bra, sånn som vi skjønte kom til å skje. tettet kanskje ingen  hull i markede ?😅 

Hun går stille i døra når ting ikke går hennes vei. 

Helt enig i det.

Vent noen uker mtp returer før man kommer med tall,da det ikke er realistisk med 0 returer.

Skaper jo et visst stress hos forbrukerne å måtte kjøpe nå eller misse ut av denne kolleksjonen,selv om det er igjen fra alle tidligere kolleksjoner hos nettbutikken ennå,fordi folk returnerer.

Hele Careless er nok gått dukken innen 5 år,hvis de ikke bedrer seg.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

Helt enig i det.

Vent noen uker mtp returer før man kommer med tall,da det ikke er realistisk med 0 returer.

Skaper jo et visst stress hos forbrukerne å måtte kjøpe nå eller misse ut av denne kolleksjonen,selv om det er igjen fra alle tidligere kolleksjoner hos nettbutikken ennå,fordi folk returnerer.

Hele Careless er nok gått dukken innen 5 år,hvis de ikke bedrer seg.

Egentlig ikke rart Careless tjener penger. Her produsererer de klær med dårlig kvalitet og får betalt når kunden kjøper produktet, de får betalt når kunden reklamerer (som skal være kostnadsfritt) og så klarer de attpåtil å sende feil farge og prøver å få kunden til å kjøpe nytt sett for å få lik farge på truse og bh (ref klagen på Facebook).

Genialt i grunn. Ulovlig, men tydeligvis lukrativt.

Hvem skulle tro de var penger å tjene på ulovligheter?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Egentlig ikke rart Careless tjener penger. Her produsererer de klær med dårlig kvalitet og får betalt når kunden kjøper produktet, de får betalt når kunden reklamerer (som skal være kostnadsfritt) og så klarer de attpåtil å sende feil farge og prøver å få kunden til å kjøpe nytt sett for å få lik farge på truse og bh (ref klagen på Facebook).

Genialt i grunn. Ulovlig, men tydeligvis lukrativt.

Hvem skulle tro de var penger å tjene på ulovligheter?

Håper oppriktig FT sender ut en bot for alle bruddene nå,etter å ha sendt inn så mye.

Dette er ikke greit.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (49 minutter siden):

🙄 Det har hun sin fulle rett til og det hun sa om russefeiringen støtter jeg veldig. Det har tatt helt av, hos enkelte. Mange er selvsagt eksemplariske russ og det var ikke dem hun rettet seg mot. Men, kommentaren til Sprite er ikke noe annet enn ondsinnet. « Hvis du hadde klart å vært russ…»- Tenk å si det til noen som har vært syke hele ungdomstiden! 

Så syk at hun var danselærer, konflærer og drev hunde og hamsteroppdrett faktisk. Burde kanskje gått an å få klemt inn et fag eller to også da. 

• Liker 9
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...