Hjertestein Skrevet 18. februar 2023 #13981 Del Skrevet 18. februar 2023 Vinterferie skrev (2 timer siden): Jeg tror vi er mange som liker å se på. 😃 Dersom man ikke liker det, så er det jo bare å la være å se på. 🤷♀️ Du har gjerne VIP plass😊 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #13982 Del Skrevet 18. februar 2023 Hjertestein skrev (4 minutter siden): Men hun postet et bilde fra en jordmortime, der jordmor måler fosterer, der stemte ukene ifh det hun har sagt. Hun postet et bilde av kurven til babyen. Men med hennes lyving så er det godt mulig det er fake. Tenk så tragisk, at ingenting av det hun publiserer blir ansett som troverdig. Som influncer er troverdighet viktig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13983 Del Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (14 minutter siden): Tenk så tragisk, at ingenting av det hun publiserer blir ansett som troverdig. Som influncer er troverdighet viktig. Er det noe å henge seg opp i? Alt for å finne noe galt med SE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #13984 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Er det noe å henge seg opp i? Alt for å finne noe galt med SE. Det er noe å henge seg opp i ja når Tandberg kommer med feilinformasjon. Det er Tandberg selv som har valgt å lyve i egne kanaler. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13985 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (5 minutter siden): Er det noe å henge seg opp i? Alt for å finne noe galt med SE. Der beviste du nettopp det jeg skrev i forrige innlegg. Hadde det ikke holdt med å kun skrive « er det noe å henge seg opp i?» men du måtte bare ha med «alt for å finne noe galt med SE» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13986 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) En annen ting @Heartgirl, når man går innpå profilen din så vises det hva du har kommentert i andre tråder. Virker som du har ganske bastante meninger selv om andre influensere? Og følger influensere du ikke liker. Hvorfor tror du da at du er så mye bedre enn alle andre som er kritiske mot SaraE i denne tråden? Endret 18. februar 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. februar 2023 #13987 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (57 minutter siden): Jeg ser meget godt hva jeg skriver og jeg kan gjøre meg opp egne meninger om hva jeg mener om SE. Jeg respekterer din mening men er uenig. SE er en nydelig jente, ærlig og oppegående. Jeg synes Sara kommer med mye bra og har gjort mye bra, men det er også flere ting hun gjør som ikke er bra. Det går an å se to sider av en sak i stedet for å være så ensporet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13988 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Maydis8 skrev (6 minutter siden): Jeg synes Sara kommer med mye bra og har gjort mye bra, men det er også flere ting hun gjør som ikke er bra. Det går an å se to sider av en sak i stedet for å være så ensporet. Helt enig i at det går an å se to sider av en sak. Sara har jo gjort masse bra. Careless er jo supert at hun har fått til! Dessverre for min del så har det vært så mye som har skjedd nå i løpet av kort tid, og hun har tapt seg veldig. Håper bare at hun tar den konstruktive kritikken til seg, kanskje legge seg litt flat for ting, å få livet litt mere på stell. Sånn at hun kan komme med nytt og positivt innhold. Jeg kommer nok aldri til å klare å se på henne med «fangirl» øyne noe mere dessverre. men det blir så dumt å kalle hverandre patetisk og psykisk syke osv. namecalling går begge veier, men det er veldig dumt at hun fronter namecalling på oss «fittekjerringene» innpå her. Så hun oppfordrer jo folk til å være ekle Endret 18. februar 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13989 Del Skrevet 18. februar 2023 Verba skrev (7 minutter siden): En annen ting @Heartgirl, når man går innpå profilen din så vises det hva du har kommentert i andre tråder. Virker som du har ganske bastante meninger selv om andre influensere? Og følger influensere du ikke liker. Hvorfor tror du da at du er så mye bedre enn alle andre som er kritiske mot SaraE i denne tråden? Dette blir persondebatt og det holder jeg meg unna. Jeg følger ytterst 3 influensere og det er influensere jeg liker å følge med på fordi jeg mener de er flinke og jordnære. Influensere jeg ikke liker gidder jeg ikke følge med på. Til det er tiden min for dyrebar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13990 Del Skrevet 18. februar 2023 Maydis8 skrev (7 minutter siden): Jeg synes Sara kommer med mye bra og har gjort mye bra, men det er også flere ting hun gjør som ikke er bra. Det går an å se to sider av en sak i stedet for å være så ensporet. Jeg er gammel nok til å se bort fra ting dumme ting SE gjør for det er ikke min sak å dømme og når jeg følger for eksempel SE er det fordi jeg liker henne som menneske, hun fremstår for meg som jordnær og godhjertet at hun vil alle vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13991 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Dette blir persondebatt og det holder jeg meg unna. Jeg følger ytterst 3 influensere og det er influensere jeg liker å følge med på fordi jeg mener de er flinke og jordnære. Influensere jeg ikke liker gidder jeg ikke følge med på. Til det er tiden min for dyrebar. Jeg vet det dessverre blir persondebatt. Er så synd at det ikke er lov, for noen ganger er det faktisk nødvendig. Du følger ikke Sophie Elise, men du er veldig bastant på å kalle henne ting osv på tråder ser jeg. Det glasshuset ditt er så knust det, så pass på at du ikke skjærer av deg tottelottene. åja, tiden din er for DYREBAR! Rart det der at når dere blir konfrontert med fakta som dere ikke klarer p svare på, så finner dere andre ting å bruke den DYREBARE tida deres på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13992 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Verba skrev (21 minutter siden): Der beviste du nettopp det jeg skrev i forrige innlegg. Hadde det ikke holdt med å kun skrive « er det noe å henge seg opp i?» men du måtte bare ha med «alt for å finne noe galt med SE» Det virker slik at noen følger henne bare for og finne feil hun gjør. Det er det jeg reagerer på. Bare SE sier en gal setning så kaster folk seg over henne som hauker. Hun er et menneske. Noen få dømmer henne som en dårlig mamma uten at de kjenner henne en gang. Det er det jeg reagerer på. Hvorfor ikke spre kjærlighet nå som hun har en fødsel nært forestående. Nå kommer sikkert standardsvaret. Hun er offentlig og da må hun tåle at folk kritiserer henne. Hun skal ikke tåle det. En ting er og kritisere bedrift en annen ting er SE som person. Det har blitt gjort. Endret 18. februar 2023 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. februar 2023 #13993 Del Skrevet 18. februar 2023 iansak skrev (1 time siden): Jaja nå fikk hun ihvertfall en "vanlig" fødsel og ikke styrtfødsel men får føle på hvordan det er å hompe på ball og å stå i prekestol på fødestua før fødsel. Hyggelig for typen og få være med også at det ikke ble styrt Ja hun har ikke fått riktig dose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 18. februar 2023 #13994 Del Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): Å selge sjelen sin for klikk og følgere er jaggu meg ikke så tipp topp det heller. Så fordi SE velger å gjøre noe som man kan synes er dumt, skal man legge seg på samma linja og si noe sånt som det jeg siterte? Nei jaggu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #13995 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Anim92 skrev (2 minutter siden): Så fordi SE velger å gjøre noe som man kan synes er dumt, skal man legge seg på samma linja og si noe sånt som det jeg siterte? Nei jaggu Du svarer ikke på innlegget. Endret 18. februar 2023 av Sharpa VinterBerg 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13996 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Det virker slik at noen følger henne bare for og finne feil hun gjør. Det er det jeg reagerer på. Bare SE sier en gal setning så kaster folk seg over henne som hauker. Hun er et menneske. Noen få dømmer henne som en dårlig mamma uten at de kjenner henne en gang. Det er det jeg reagerer på. Hvorfor ikke spre kjærlighet nå som hun har en fødsel nært forestående. Nå kommer sikkert standardsvaret. Hun er offentlig og da må hun tåle at folk kritiserer henne. Hun skal ikke tåle det. En ting er og kritisere bedrift en annen ting er SE som person. Det har blitt gjort. Jeg skjønner hva du mener. Absolutt! Men du og mange andre må slutte å oppføre dere som om dere tror dere er bedre enn alle andre. La folk få ha meningen sin, så kan man være enige i å være uenige. Slutt med « dere er så lavmål!» « herregud for noen fittekjerringer» å når du da oppå det der presterer å si at du respekterer den andres mening. JEG kan med hånda si at jeg respekterer meningen din, virkelig! Jeg respekterer alle sine meninger. Og det tror jeg vises i eldre innlegg fra meg også. Jeg beklager at dette ble en brukerdebatt, virkelig. Men noen ganger er det faktisk nødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #13997 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Heartgirl skrev (11 minutter siden): Det virker slik at noen følger henne bare for og finne feil hun gjør. Det er det jeg reagerer på. Bare SE sier en gal setning så kaster folk seg over henne som hauker. Hun er et menneske. Noen få dømmer henne som en dårlig mamma uten at de kjenner henne en gang. Det er det jeg reagerer på. Hvorfor ikke spre kjærlighet nå som hun har en fødsel nært forestående. Nå kommer sikkert standardsvaret. Hun er offentlig og da må hun tåle at folk kritiserer henne. Hun skal ikke tåle det. En ting er og kritisere bedrift en annen ting er SE som person. Det har blitt gjort. Tandberg kommer med feilinformasjon og lyver i kanalene sine. Hva forventer en influencer som bla bruker ungen som ikke er født engang for klikk og salg? Hvor langt er Tandberg villig til å gå for å holde seg aktuell? Endret 18. februar 2023 av Sharpa VinterBerg 2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathyzz Skrevet 18. februar 2023 #13998 Del Skrevet 18. februar 2023 J.. skrev (4 timer siden): Antar det er væsketilførsel. Nei det er sikkerhetstiltak. Som man ser på videoene hennes er den ikke koblet opp. Kun gjort klar. Dette er itilfelle det plutselig blir keisersnitt eller komplikasjoner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13999 Del Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (19 minutter siden): Tandberg kommer med feilinformasjon og lyver i kanalene sine. Hva forventer en influencer som bla bruker ungen som ikke er født engang for klikk og salg? Hvor langt er Tandberg villig til å gå for å holde seg aktuell? Det endrer ikke min mening om henne. Jeg lar meg ikke påvirke for jeg kunne har barn på hennes alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 18. februar 2023 #14000 Del Skrevet 18. februar 2023 kathyzz skrev (16 minutter siden): Nei det er sikkerhetstiltak. Som man ser på videoene hennes er den ikke koblet opp. Kun gjort klar. Dette er itilfelle det plutselig blir keisersnitt eller komplikasjoner. Man legger ikke inn det som sikkerhetstiltak med mindre det er risiko. Men kan godt være hun har noen risikofaktorer hun ikke har delt. Stor blødning sist for eksempel. Trodde hun delte det meste 😅 Evt ønsker hun epidural 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå