Frøken888 Skrevet 9. april 2022 #3481 Del Skrevet 9. april 2022 Lærer barna hennes å rydde sånn egentlig? 🤔 Hun klager hver dag på at ungene roter. De kaster klær på gulvet i gangen, og leker overalt. De rydde ikke opp før leggetid. Dette er da å gjøre barna en stor bjørnetjeneste når hun gjør alt for dem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 9. april 2022 #3482 Del Skrevet 9. april 2022 Frøken888 skrev (1 minutt siden): Lærer barna hennes å rydde sånn egentlig? 🤔 Hun klager hver dag på at ungene roter. De kaster klær på gulvet i gangen, og leker overalt. De rydde ikke opp før leggetid. Dette er da å gjøre barna en stor bjørnetjeneste når hun gjør alt for dem. Hun er jo et rotehue selv, så... Jeg orker ikke se på rotet hennes. Både hun og TL jobber så for å normalisere kaos og rot. Noe jeg ikke forstår. Det de driver med er ikke litt roting . Det er jo helt sykt i mine øyne og overhodet ikke noe jeg vil strebe etter. Enig i at det er forskjell på å være nazi og avslappet. Men det de driver med er ikke avslappet, det er fullstendig gi faen. Og det er helt ubegripelig for meg at noen kan trives i det rotet av overforbruk blant annet. Men som både hun og TL sier; det er deres hjem, og det er frivillig å følge dem. Og det er jo sant. Men ikke forsøk å normalisere det. Det blir som å normalisere usunt store eller små kropper. Helt ok at du er sånn, men det er ikke normalt 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. april 2022 #3483 Del Skrevet 10. april 2022 Urwa skrev (4 timer siden): Hun viser ivertfall ikke livet sitt som et glansbilde i motsetning til CBE. Hun viser fram en normal hverdag til et normalt menneske. Hun er 28, trygdet og har kjøpt hus til 11 mill. Normal hverdag? For hvem lurer jeg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 10. april 2022 #3484 Del Skrevet 10. april 2022 Saywhat skrev (1 time siden): Hun er 28, trygdet og har kjøpt hus til 11 mill. Normal hverdag? For hvem lurer jeg. Men er det ikke flott da? At hun har kommet seg ut av nav,startet firma og skatter store summer til landet vårt ved å ha såpass høy inntekt som hun tilsynelatende har. Nei, det er ingen normal hverdag, men hun har faktisk en underliggende sykdom som KAN blusse opp igjen. 33 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 10. april 2022 #3485 Del Skrevet 10. april 2022 Saywhat skrev (6 timer siden): Hun er 28, trygdet og har kjøpt hus til 11 mill. Normal hverdag? For hvem lurer jeg. Ikke er hun 28 og ikke er hun trygdet… 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 10. april 2022 #3486 Del Skrevet 10. april 2022 Hun er så pen uten brunkremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 10. april 2022 #3487 Del Skrevet 10. april 2022 Ble stille i husdiskusjonen når huset ble solgt så fort ja 😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 10. april 2022 #3488 Del Skrevet 10. april 2022 Urwa skrev (21 timer siden): De hadde spist opp rubbel og bit av godteriet fra påskeegget ivertfall👀 Barna til SE? Nå er det vel slik at foreldre ofte ser det de vil se i egne unger da. 🙈 Yesohyes skrev (21 timer siden): Hun er jo et rotehue selv, så... Jeg orker ikke se på rotet hennes. Både hun og TL jobber så for å normalisere kaos og rot. Noe jeg ikke forstår. Det de driver med er ikke litt roting . Det er jo helt sykt i mine øyne og overhodet ikke noe jeg vil strebe etter. Enig i at det er forskjell på å være nazi og avslappet. Men det de driver med er ikke avslappet, det er fullstendig gi faen. Og det er helt ubegripelig for meg at noen kan trives i det rotet av overforbruk blant annet. Men som både hun og TL sier; det er deres hjem, og det er frivillig å følge dem. Og det er jo sant. Men ikke forsøk å normalisere det. Det blir som å normalisere usunt store eller små kropper. Helt ok at du er sånn, men det er ikke normalt Enig. Forbruket er enormt. Man fikk jo innsyn i hvor mye ting det var i barnerommene når vi hver dag fikk oppdatering på hvordan pakkingen til flyttingen gikk. Og nå var de igjen ute på shopping, etter å ha fått leker i påskeegget. Finnes det en blogger som viser hvor lite ting og tang barn faktisk trenger? Og hvor gjenbruk er fokuset når det kommer til barna? Dét vil jeg se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 10. april 2022 #3489 Del Skrevet 10. april 2022 Saywhat skrev (20 timer siden): Hun er 28, trygdet og har kjøpt hus til 11 mill. Normal hverdag? For hvem lurer jeg. Skal man kun følge personer som tjener akkurat det samme som oss da ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 10. april 2022 #3490 Del Skrevet 10. april 2022 Frøken888 skrev (På 9.4.2022 den 22.29): Lærer barna hennes å rydde sånn egentlig? 🤔 Hun klager hver dag på at ungene roter. De kaster klær på gulvet i gangen, og leker overalt. De rydde ikke opp før leggetid. Dette er da å gjøre barna en stor bjørnetjeneste når hun gjør alt for dem. Altså, mine barn er like. Jeg maser hver eneste dag om at de skal rydde, de må rydde før leggetid, likevel roter de noe jævlig hver dag likevel. Blir jo drittlei egen stemme som går rundt å maser om samme opp og opp igjen. Skjønner henne godt jeg om hun ikke gidder mase. Særlig når hun er alene med dem. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. april 2022 #3491 Del Skrevet 11. april 2022 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 12. april 2022 #3492 Del Skrevet 12. april 2022 Synd Sara velger å bruke M og T som modeller, samtidig som M bruker S og T til sin kolleksjon. Kommer jo til å bli lei sv de tre i reklamer😅 Synd de ikke bruker hvermansen fra gata uten at de er kjente fjes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 12. april 2022 #3493 Del Skrevet 12. april 2022 mumrikk1 skrev (5 timer siden): Synd Sara velger å bruke M og T som modeller, samtidig som M bruker S og T til sin kolleksjon. Kommer jo til å bli lei sv de tre i reklamer😅 Synd de ikke bruker hvermansen fra gata uten at de er kjente fjes. Enig✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. april 2022 #3494 Del Skrevet 12. april 2022 mumrikk1 skrev (6 timer siden): Synd Sara velger å bruke M og T som modeller, samtidig som M bruker S og T til sin kolleksjon. Kommer jo til å bli lei sv de tre i reklamer😅 Synd de ikke bruker hvermansen fra gata uten at de er kjente fjes. FrkZ skrev (1 time siden): Enig✨ Da syns jeg faktisk dere burde se litt mer på storyen i dag😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 12. april 2022 #3495 Del Skrevet 12. april 2022 Birdo skrev (6 minutter siden): Da syns jeg faktisk dere burde se litt mer på storyen i dag😅 Måtte inn å sjekke🤗Fantastisk😍👏👏👏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 12. april 2022 #3496 Del Skrevet 12. april 2022 Birdo skrev (22 minutter siden): Da syns jeg faktisk dere burde se litt mer på storyen i dag😅 Jeg så også at S valgte andre, men likevell må de alle sammen være på samme shooter hele tiden. De er jo det på WAF også.. det var det som var poenget mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heipdu Skrevet 15. april 2022 #3497 Del Skrevet 15. april 2022 (endret) H Endret 15. april 2022 av Heipdu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. april 2022 #3498 Del Skrevet 15. april 2022 (endret) Slettet. Endret 15. april 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 15. april 2022 #3499 Del Skrevet 15. april 2022 (endret) Heipdu skrev (17 minutter siden): I hvilken verden er det innafor å legge ut fullt navn på en privatperson?! Forventer at du sletter dette asap. Endret 15. april 2022 av Coleus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. april 2022 #3500 Del Skrevet 15. april 2022 (endret) Lill skrev (17 minutter siden): Du siterer da ikke et slikt innlegg! 🙄 Endret 15. april 2022 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå