Trollebolla Skrevet 15. mars 2022 #3101 Skrevet 15. mars 2022 supermamz skrev (På 9.3.2022 den 21.00): ja er entn det til 8 eller det til 11. Begge er jo solgt også så blir spennende og se🤣 Ja blir nok bra for henne, slipper hun å ha alle minnene av hun og R om hun holder på med en annen. Tror jeg hadde gjort det samme. Er det til 11.3 står i avisa der hun bor. 1
Justlooking Skrevet 15. mars 2022 #3102 Skrevet 15. mars 2022 Hun var heldig som i løpet av uføretrygden startet som influencer og etter hvert tjente såpass bra at hun etter hvert kunne kunne ned på trygden og også etter hvert avslutte den. 1
loffen Skrevet 16. mars 2022 #3103 Skrevet 16. mars 2022 Jeg synes det er fantastisk at hun har blitt så frisk at hun klarer å skape sin egen arbeidsplass! 🤩 Hvorfor skulle hun måtte finne en annen jobb? Hun har jo en jobb! Skulle ønske jeg greide det samme. 19 4
Snupps66 Skrevet 16. mars 2022 #3104 Skrevet 16. mars 2022 (endret) Nussepus skrev (På 15.3.2022 den 23.11): Jeg tror hun trenger å finne seg en jobb. Ikke gå hjemme, flikke på litt maling, rydde, frisør, veninnelunsj osv og kalle det en jobb. Kanskje hun hadde hatt mindre tid og behov for å tjatte om alt andre mener da. Hva med å bare overse det? Skjønner ikke at hun så tydelig gidder å vise at hun bruker mye tid her inne og lar det gå inn på seg. Det er menneskelig å reagere, eller bli lei seg, eller sint, når folk går løs på alt du gjør, eller sier, eller viser eller er.. Jeg tenker at vi er vel såpass voksne, at det forstår vi. Og når du vet noen skriver om deg, så trekkes du mot det. Selv om det gjør vondt. Men altså.. Skal hun finne seg en jobb?? Ehh, hun kjøpte akkurat ett hus til 11 mill. Så jeg vil kanskje si at akkurat den biten har hun mestret ganske bra eller?! For selv om ikke du ser verdien i det hun gjør. Så er det verdi der. Og husk at denne jenta knapt har fullført grunnskolen. Hun har slitt seg gjennom livet , skole, ikke fått tatt noe utdannelse, eller kunnet jobbe pga sykdom. Hun ble syk ung, ufør tidlig ,og datt ut av så og si hele livet sitt .. Fra der.. til dette. Kan ikke vi bare stoppe ett øyeblikk, og heie litt på en fellow woman!!! før vi drar alt ned a( eventuelt droppe nr 2) Endret 22. april 2022 av Snupps66 35 6 6
skruf Skrevet 16. mars 2022 #3105 Skrevet 16. mars 2022 Herrefred; SE har en jobb! T.o.m en jobb hun er dyktig i og tjener godt på. Hvis hun ikke hadde hatt en godt betalt jobb så kunne hun heller ikke alene ha kjøpt seg hus til 11mill! Hun betaler nok mere til staten i form av skatt en mange andre her Og å spekulere i hvor mye hun betalte ut eksen med blir for dumt. 18
Nussepus Skrevet 16. mars 2022 #3106 Skrevet 16. mars 2022 skruf skrev (2 timer siden): Herrefred; SE har en jobb! T.o.m en jobb hun er dyktig i og tjener godt på. Hvis hun ikke hadde hatt en godt betalt jobb så kunne hun heller ikke alene ha kjøpt seg hus til 11mill! Hun betaler nok mere til staten i form av skatt en mange andre her Og å spekulere i hvor mye hun betalte ut eksen med blir for dumt. Ja hun tjener vanvittig godt. Men beklager, jeg kommer aldri til å se på det hun gjør for en jobb. Bortsett fra de 10% hun jobber med de bikinigreiene er jo alt det andre hun gjør totalt unyttig. 10 1
Delfin82 Skrevet 16. mars 2022 #3107 Skrevet 16. mars 2022 Nussepus skrev (2 minutter siden): Ja hun tjener vanvittig godt. Men beklager, jeg kommer aldri til å se på det hun gjør for en jobb. Bortsett fra de 10% hun jobber med de bikinigreiene er jo alt det andre hun gjør totalt unyttig. Du skal få lov å ha din mening om at hun ikke har en jobb. Men hvordan vet du hvor mye tid hun bruker på det du mener er jobb? Hva vet du om hennes liv og hva hun bruker tiden til? Trist at vi skal mene så mye om folk vi ikke kjenner. Egentlig folk vi kjenner også for det er ting vi ikke vet. Det er alltid faktorer som vi ikke vet og ikke har noe med til og med. 7
Nussepus Skrevet 16. mars 2022 #3108 Skrevet 16. mars 2022 Delfin82 skrev (29 minutter siden): Du skal få lov å ha din mening om at hun ikke har en jobb. Men hvordan vet du hvor mye tid hun bruker på det du mener er jobb? Hva vet du om hennes liv og hva hun bruker tiden til? Trist at vi skal mene så mye om folk vi ikke kjenner. Egentlig folk vi kjenner også for det er ting vi ikke vet. Det er alltid faktorer som vi ikke vet og ikke har noe med til og med. Fordi hun legger ut livet sitt i SoMe. Ikke noe problem å se hvor mye fri hun har. 4
Aidensfield Skrevet 16. mars 2022 #3109 Skrevet 16. mars 2022 Nussepus skrev (33 minutter siden): Ja hun tjener vanvittig godt. Men beklager, jeg kommer aldri til å se på det hun gjør for en jobb. Bortsett fra de 10% hun jobber med de bikinigreiene er jo alt det andre hun gjør totalt unyttig. Jeg synes også det er sykt at en influencer kan tjene så mye penger men det gjelder alle å ikke bare SE.. Men hun tjener gode penger, hun betaler skatt til staten så det er bra. Å det er bra at dette passer henne og sykdommen hun hadde/har. Hun kan jobbe hjemmefra og eventuelt trekke seg tilbake og hvile om hun har en dårlig dag. Det er jo bare og avfølge henne om du ikke liker henne 8
Delfin82 Skrevet 16. mars 2022 #3110 Skrevet 16. mars 2022 Nussepus skrev (43 minutter siden): Fordi hun legger ut livet sitt i SoMe. Ikke noe problem å se hvor mye fri hun har. 👌 Pokker, jeg som trodde du skulle komme med noe mer enn den setningen der. Som sier INGENTING om hvor mye hun gjør som ikke legges ut på SoMe. Men du vet best 6
Innsidenut Skrevet 16. mars 2022 #3111 Skrevet 16. mars 2022 Hun har forandret seg så mye. Hun er blitt veldig tynn, virker som hun farger øyebryn mer og har veldig mye sminke på. Hun viser mye hud og viser frem veldig mye sexappeal. Det er ikke slik jeg «kjenner hun». Begynte følge hun for jeg syntes hun var så kul husker jeg, viste sidene andre ikke tørde vise. Men nå er de nesten forsvunnet. 18
Cillo Skrevet 16. mars 2022 #3112 Skrevet 16. mars 2022 Ligger huset enda ute på finn? Så veldig fint ut utifra filmen hun delte😍
Gjest tullerikke Skrevet 16. mars 2022 #3113 Skrevet 16. mars 2022 Innsidenut skrev (28 minutter siden): Hun har forandret seg så mye. Hun er blitt veldig tynn, virker som hun farger øyebryn mer og har veldig mye sminke på. Hun viser mye hud og viser frem veldig mye sexappeal. Det er ikke slik jeg «kjenner hun». Begynte følge hun for jeg syntes hun var så kul husker jeg, viste sidene andre ikke tørde vise. Men nå er de nesten forsvunnet. Tynn? Smalere rundt midjen har hun blitt da.
kri.star Skrevet 16. mars 2022 #3114 Skrevet 16. mars 2022 30 minutter siden, Innsidenut said: Hun har forandret seg så mye. Hun er blitt veldig tynn, virker som hun farger øyebryn mer og har veldig mye sminke på. Hun viser mye hud og viser frem veldig mye sexappeal. Det er ikke slik jeg «kjenner hun». Begynte følge hun for jeg syntes hun var så kul husker jeg, viste sidene andre ikke tørde vise. Men nå er de nesten forsvunnet. Så enig! Før hadde hun ett budskap. Hun ønsket å stå opp for alle som ikke passet inn i "det perfektet". Nå handler dagene om løshår, løsvipper og vise mest mulig hud. 11
Linye Skrevet 16. mars 2022 #3115 Skrevet 16. mars 2022 1 hour ago, Innsidenut said: Hun har forandret seg så mye. Hun er blitt veldig tynn, virker som hun farger øyebryn mer og har veldig mye sminke på. Hun viser mye hud og viser frem veldig mye sexappeal. Det er ikke slik jeg «kjenner hun». Begynte følge hun for jeg syntes hun var så kul husker jeg, viste sidene andre ikke tørde vise. Men nå er de nesten forsvunnet. Helt enig. Tenkt over det samme siste tiden. Sluttet å følge nå. Hun ligner ikke mer på det jeg likte å følge pga. dessverre. 4
supermamz Skrevet 16. mars 2022 #3116 Skrevet 16. mars 2022 mrs.tld skrev (1 time siden): Så enig! Før hadde hun ett budskap. Hun ønsket å stå opp for alle som ikke passet inn i "det perfektet". Nå handler dagene om løshår, løsvipper og vise mest mulig hud. Så sant, bare blitt mer og mer av disse tingene og mindre av det hun startet med. Man ser det så godt når man bare går inn på instagrammen hennes nå, bare overfladiske pose bilder den siste tiden. Alt det kreative er jo også borte. 4
Innsidenut Skrevet 16. mars 2022 #3117 Skrevet 16. mars 2022 Er dette trend nå? Skal man gå slik med jakken eller hva det plagget heter, slik at BH’en vises? Jeg spør for jeg lurer. Da jeg første gang så øyebryntrenden der det ser ut som noen har kammet øyebrynhårene oppover, så trodde jeg det var prank. Så man vet aldri 3
Brumundaline Skrevet 16. mars 2022 #3118 Skrevet 16. mars 2022 skruf skrev (10 timer siden): Herrefred; SE har en jobb! T.o.m en jobb hun er dyktig i og tjener godt på. Hvis hun ikke hadde hatt en godt betalt jobb så kunne hun heller ikke alene ha kjøpt seg hus til 11mill! Hun betaler nok mere til staten i form av skatt en mange andre her Og å spekulere i hvor mye hun betalte ut eksen med blir for dumt. Man spekulerer ikke i det. Det er informasjon som ligger åpent på nett det. 1
Sharp75! Skrevet 16. mars 2022 #3119 Skrevet 16. mars 2022 Innsidenut skrev (14 minutter siden): Er dette trend nå? Skal man gå slik med jakken eller hva det plagget heter, slik at BH’en vises? Jeg spør for jeg lurer. Da jeg første gang så øyebryntrenden der det ser ut som noen har kammet øyebrynhårene oppover, så trodde jeg det var prank. Så man vet aldri Man skal nok ha noe under 🤔 hun var nok bare ivrig og ville vise fram settet håper jeg 🙄 2
Sharp75! Skrevet 16. mars 2022 #3120 Skrevet 16. mars 2022 Brumundaline skrev (3 minutter siden): Man spekulerer ikke i det. Det er informasjon som ligger åpent på nett det. Man spekulerte vel før det kom på nettet, det kommer jo ikke i det sekundet det skjer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå