Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Må flire litt når jeg ser på Instagram og alle som gratulerer henne med huskjøp og slenger på et «du er er råskinn», « så tøff du er» «så stolt av deg»  Virkelig? Er det så tøft gjort å kjøpe et hus til flere millioner?  Hva med de single mødrene som må kjøpe seg en liten leilighet som knapt har plass til alle sammen og som trenger full renovering? DE er tøffe de!!!!

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

baremeg skrev (8 minutter siden):

Må flire litt når jeg ser på Instagram og alle som gratulerer henne med huskjøp og slenger på et «du er er råskinn», « så tøff du er» «så stolt av deg»  Virkelig? Er det så tøft gjort å kjøpe et hus til flere millioner?  Hva med de single mødrene som må kjøpe seg en liten leilighet som knapt har plass til alle sammen og som trenger full renovering? DE er tøffe de!!!!

Det tenker jeg også. Skjønner ikke va som er så tøft med å kjøpe hus. Hadde skjønte det om det var hennes første hus og inngang på boligmarkede, men er jo ikke det heller😅

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (7 timer siden):

Hun har blitt mye mindre kreativ det siste halve året.. før var hun svært kreativ både med reklame og innredning hjemme. Nå er alt beige som hos alle andre bloggere 😅 Hun har på en låte mista kreativiteten sin, muligens fordi hun har alt for mange reklamoeoppdrag til at hun rekker å være det?

Den er helt borte ja! Er jo kun litt hopping eller vrikking på rumpa til we are fit reklame og andre klesbutikker.  Tror hun har blitt mer opptatt av å skal gjøre ting enn den kreative biten. Greit hun kan lage noen danse tiktok sammen med venninnen sin, men er ikke det samme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hun som hjelpte hennes med å komme i gang med instagram. Frk.einevoll. Ser jo ikke ut som det er noe kontakt lenger der etter hun slutta å være aktiv på instagram. De reiste jo på ferie sammen og var på besøk og styrte på veldig ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (12 minutter siden):

Hun satt jo på et hus fra før og var så takknemlig for at hun fikk beholde det etter «skilsmissen». Tenker på de alenemødrene som du nevner som jobber seg ihjel og som ikke tjener nærheten av hva SE og andre influencere tjener som har såvidt råd til en liten leilighet. Respekt!🌟🙋‍♀️ De som jobber i helsevesenet som ikke tjener nærheten så bra, fy søren så urettferdig det er! Men, good for her i guess..håper bare ikke hun bombarderer instaen med skryte innlegg, tror det kan slå feil vei for hennes egen del.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (12 minutter siden):

Husker hun som hjelpte hennes med å komme i gang med instagram. Frk.einevoll. Ser jo ikke ut som det er noe kontakt lenger der etter hun slutta å være aktiv på instagram. De reiste jo på ferie sammen og var på besøk og styrte på veldig ei stund.

ja, hun forsvant jo helt.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøndelag84 skrev (8 timer siden):

Hun har blitt mye mindre kreativ det siste halve året.. før var hun svært kreativ både med reklame og innredning hjemme. Nå er alt beige som hos alle andre bloggere 😅 Hun har på en låte mista kreativiteten sin, muligens fordi hun har alt for mange reklamoeoppdrag til at hun rekker å være det?

Eller så kan det jo være at alt hun har gjennomgått har gjort til at kreativiteten for en periode er blitt litt lammet?-det er ikke så vanskelig å forstå synes jeg. Det er jo ikke alle følelser hun viser utad selvom hun deler ukritisk mye.  

Også er det jo bloggerne,  og masse oppdrag. Og ja, det er opplagt at det har gått utover kvaliteten hennes. Jeg sluttet å følge henne fordi alt ble påtatt og reklame og innholdsløst  (uavhengig av hva årsaken til det er). Også har det nok provosert meg ganske mye dette med å fremme det naturlige imens hun blir stivere og stivere i ansiktet, leppene plumper,  bryna faller ned innerst mot nesa fordi de er hevet i ytterkant, og samtidig som hun ikke er opptatt av kropp og vekttap så blir hun mer og mer lettkledd og sammen med det bruket oftere vinkler der der man ser mer og mer hud mens hun snakker om helt vanlige ting for henne (som hvor travel hun er). 

Det er blitt så mye som ikke står i stil lengre når det kommer til ord og handlinger at jeg mistet noe for henne. 

Men at hun har tjent sine egne penger og skal få kjøpe det huset hun vil, unner jeg henne. Det er ikke mitt liv, mine penger eller min integritet og jeg klarer å unne henne personlig lykke selvom jeg ikke har sansen for henne lengre. Sier ikke at du ikke gjør det, men synes hele denne tråden er helt sinnssyk giftig...

Endret av Yesohyes
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 time siden):

Det ene ekskluderer ikke det andre! Alle er tøffe på hver sin måte. 

Det er ikke lett å være alenemor, det er ikke lett å være kvinne, det er ikke lett å være gründer. 

Vi må bli flinkere til å heie hverandre frem!

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at hun kan kjøpe hus for all del, men sykt at man kan tjene så mye penger på å pushe ut reklame og få folk til å kjøpe masse greier som de ikke trenger  , ikke så farlig med miljøet.. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere vite hvilket hus hun har kjøpt? Uansett- det vil jo komme frem samme hva Sara sier. Boligannonsen ligger jo åpen i et år etter huset er solgt. Så om hun ikke har tenkt til å slutte og influense på et års tid, så vil jo alle og enhver klare å finne ut alt om det huset hun har kjøpt. Baksiden av å leve av sosiale medier.... 

Syns det er rart at man kan tjene så syke summer på både det hun og Therese Lien gjør. Syns det som kommer mest frem er at de pusser opp, maler og rydder. Innimellom filmer de til annonser osv. Men får inntrykk av at «arbeidsdagen» deres består veldig mye av vanlige huslige sysler... Kunne jammen tenkt meg å tjene penger på å male, dekorere og rydde huset jeg også 🤪 Men samtidig så er jo ikke dette noe å satse på i lengden. Tror de fleste «influensere» har sin storhetstid før følgerskaren sakte men sikkert daler- og man ikke tjener så mye lengre. Får håpe hun har tatt høyde for det når hun har kjøpt seg nytt hus alene 🙈

Og for å ha sagt det- så er ikke dette ment som et surmaga innlegg. Syns bare det er litt rart at man kan leve av det de tilsynelatende legger ut🤷‍♀️

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 10/10/2021 den 10.20):

Enig med deg! 
Kjenner ingen som ikke snakker med KJ lyden og det er faktisk kun de som snakker østlands som ikke klarer å snakke «rett» ☺️ 
så om den lyden ikke er vanlig der borte så betyr ikke det at resten av landet ikke klarer det. Er ikke så vanskelig heller ☺️

Jeg bor på Østlandet og kjenner heller ingen som ikke klarer å uttale den lyden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesohyes skrev (7 timer siden):

Eller så kan det jo være at alt hun har gjennomgått har gjort til at kreativiteten for en periode er blitt litt lammet?-det er ikke så vanskelig å forstå synes jeg. Det er jo ikke alle følelser hun viser utad selvom hun deler ukritisk mye.  

Også er det jo bloggerne,  og masse oppdrag. Og ja, det er opplagt at det har gått utover kvaliteten hennes. Jeg sluttet å følge henne fordi alt ble påtatt og reklame og innholdsløst  (uavhengig av hva årsaken til det er). Også har det nok provosert meg ganske mye dette med å fremme det naturlige imens hun blir stivere og stivere i ansiktet, leppene plumper,  bryna faller ned innerst mot nesa fordi de er hevet i ytterkant, og samtidig som hun ikke er opptatt av kropp og vekttap så blir hun mer og mer lettkledd og sammen med det bruket oftere vinkler der der man ser mer og mer hud mens hun snakker om helt vanlige ting for henne (som hvor travel hun er). 

Det er blitt så mye som ikke står i stil lengre når det kommer til ord og handlinger at jeg mistet noe for henne. 

Men at hun har tjent sine egne penger og skal få kjøpe det huset hun vil, unner jeg henne. Det er ikke mitt liv, mine penger eller min integritet og jeg klarer å unne henne personlig lykke selvom jeg ikke har sansen for henne lengre. Sier ikke at du ikke gjør det, men synes hele denne tråden er helt sinnssyk giftig...

Å der utgjorde du isåfall en stor del av det du kaller giftig 😅😂. Jeg er forøvrig enig med alt du skriver 🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (9 timer siden):

Man kan ha ME, men være symptomfri over lengre tid. Kanskje sykdommen "strykes" etter x antall år uten symptomer, jeg vet ikke. Men uansett er det jo mye bedre at hun tjener sine egne penger, enn at hun hadde gått hjemme med penger fra NAV. Og nå har det seg sånn at hun tjener så mye at hun kan kjøpe seg hus til 11mill. Det er jo pga oss følgere at hun har så høy lønn, eller De følgerne som har brukt rabattkodene hennes, kjøpt bikinier fra Careless osv😉 Jeg kjøper ikke noe av det, men mange gjør tydeligvis det. At en enslig(så lenge det varer) kvinne kan kjøpe et så dyrt hus syns jeg er helt enormt!! Ingen hadde vel reagert om det var en enslig mann som hadde kjøpt et hus til 11mill🤔 

Når det kommer til innhold på hennes plattformer, så syns jeg det er labert...handler mest om å fortelle hvor travelt hun har det, hvor mye jobb hun må gjøre osv. Syns hun var bedre før. Jeg har slutta å følge henne. Har tatt en opprydding på hvem jeg følger, greit at det er faktiske følgertall som vises, men de fleste influencere har vel masse "dødlast", og dermed mye høyere følgertall, enn det som faktisk er antall som virkelig følger.

Jeg er så enig med deg. Om hun har klart og bli bedre, klart og få en god bedrift alene så er det bra. 

Hadde det vært en mann som kjøpte hus til 11 millioner alene så hadde ikke folk sagt ett ord men når en kvinne klarer det🙃

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frublå skrev (4 timer siden):

Hvordan kan dere vite hvilket hus hun har kjøpt? Uansett- det vil jo komme frem samme hva Sara sier. Boligannonsen ligger jo åpen i et år etter huset er solgt. Så om hun ikke har tenkt til å slutte og influense på et års tid, så vil jo alle og enhver klare å finne ut alt om det huset hun har kjøpt. Baksiden av å leve av sosiale medier.... 

Syns det er rart at man kan tjene så syke summer på både det hun og Therese Lien gjør. Syns det som kommer mest frem er at de pusser opp, maler og rydder. Innimellom filmer de til annonser osv. Men får inntrykk av at «arbeidsdagen» deres består veldig mye av vanlige huslige sysler... Kunne jammen tenkt meg å tjene penger på å male, dekorere og rydde huset jeg også 🤪 Men samtidig så er jo ikke dette noe å satse på i lengden. Tror de fleste «influensere» har sin storhetstid før følgerskaren sakte men sikkert daler- og man ikke tjener så mye lengre. Får håpe hun har tatt høyde for det når hun har kjøpt seg nytt hus alene 🙈

Og for å ha sagt det- så er ikke dette ment som et surmaga innlegg. Syns bare det er litt rart at man kan leve av det de tilsynelatende legger ut🤷‍♀️

Er jo akkurat dette det har blitt til. Er kun dette som filmes annet enn reklame da. Så håper det snur for jeg savner virkelig hvordan stemningen var før. Er jo ingenting lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (50 minutter siden):

Hadde det vært en mann som kjøpte hus til 11 millioner alene så hadde ikke folk sagt ett ord men når en kvinne klarer det🙃

Kan kun snakke for meg selv,men jeg hadde sagt akkurat det samme ang prisen om dette var en mann.

Kjønnet spiller ingen rolle her,selv om du kanskje ønsker å gjøre dette til en kvinnekamp-sak.

11 millioner er enormt mye penger for en helt vanlig,enslig person.

Endret av J..
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

Kan kun snakke for meg selv,men jeg hadde sagt akkurat det samme ang prisen om dette var en mann.

Kjønnet spiller ingen rolle her,selv om du kanskje ønsker å gjøre dette til en kvinnekamp-sak.

Det er mye, men hun har jo flere selskap som selger som bare det. Så skjønnet at hun har råd. Inluensere kan tjene flere 100 tusen på en god måned.🙈 

Så at hun har kjøpt et så dyrt hus overrasker meg ikke, blir mer overrasket om det plutselig er det andre huset til 5 millioner. 😅 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (4 minutter siden):

Er nok flyttet en mann inn i det huset før dette året er omme🤪

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (10 minutter siden):

Det er mye, men hun har jo flere selskap som selger som bare det. Så skjønnet at hun har råd. Inluensere kan tjene flere 100 tusen på en god måned.🙈 

Så at hun har kjøpt et så dyrt hus overrasker meg ikke, blir mer overrasket om det plutselig er det andre huset til 5 millioner. 😅 

Og jeg tror det er huset til rundt 8. Men, det får vi jo snart vite :)

Kjekt for henne og ungene uansetta

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (1 time siden):

Å der utgjorde du isåfall en stor del av det du kaller giftig 😅😂. Jeg er forøvrig enig med alt du skriver 🤪

Jeg føler jeg er ærlig uten å komme med personkarakteristikker på henne. Det er jo bare hva jeg observerer, og en forklaring og begrunnelse på hvorfor jeg ikke har sansen for henne lengre. Men 《henne》 mener jeg selvfølgelig det hun viser oss. Jeg regner med at hun, som du og jeg, er veldig mye mer enn det som kommer frem her😄 selvom ikke jeg, og kanskje ikke du heller, deler livet på den måten😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (19 minutter siden):

Er nok flyttet en mann inn i det huset før dette året er omme🤪

Å være samboer er ikke automatisk synonymt med å eie sammen,så hvilken rolle spiller det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...