Diamant20 Skrevet 10. september 2021 #1801 Del Skrevet 10. september 2021 Leli7 skrev (1 time siden): Finnes det en oversikt over hva slags merker influensere reklamerer for, eller må jeg følge alle for å finne det ut? Gjelder dette alle infuensere? Jeg tror det har vært en tråd på det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 10. september 2021 #1802 Del Skrevet 10. september 2021 Reagerer på at hun snakker ned kondombruk i Bloggerne med så mange følgere, og med så mange unge mennesker som følger det programmet. Hun burde lagt seg flat. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. september 2021 #1803 Del Skrevet 10. september 2021 Maydis8 skrev (26 minutter siden): Reagerer på at hun snakker ned kondombruk i Bloggerne med så mange følgere, og med så mange unge mennesker som følger det programmet. Hun burde lagt seg flat. Enig! Ganske utrolig at det går an egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 11. september 2021 #1804 Del Skrevet 11. september 2021 Maydis8 skrev (11 timer siden): Reagerer på at hun snakker ned kondombruk i Bloggerne med så mange følgere, og med så mange unge mennesker som følger det programmet. Hun burde lagt seg flat. ja😳😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 11. september 2021 #1805 Del Skrevet 11. september 2021 BethD skrev (11 timer siden): Enig! Ganske utrolig at det går an egentlig. Understreker nettopp det at hun ikke helt tenker over hva hun sier. Helt bak mål å snakke ned kondombruk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. september 2021 #1806 Del Skrevet 11. september 2021 Maydis8 skrev (2 minutter siden): Understreker nettopp det at hun ikke helt tenker over hva hun sier. Helt bak mål å snakke ned kondombruk. Jeg tror også at det faktum at hun ble filmet for et TV-program, og samtidig prøver å være så sykt morsom og vittig gjorde at hun ikke tenker… vanligvis ville hun ikke sagt noe sånt feks på Snapchat….. utrolig dumt at de ikke kan være seg selv på tv… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 11. september 2021 #1807 Del Skrevet 11. september 2021 BethD skrev (Akkurat nå): Jeg tror også at det faktum at hun ble filmet for et TV-program, og samtidig prøver å være så sykt morsom og vittig gjorde at hun ikke tenker… vanligvis ville hun ikke sagt noe sånt feks på Snapchat….. utrolig dumt at de ikke kan være seg selv på tv… Hun prøvde veldig hardt å være morsom i det innslaget. Blir for dumt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. september 2021 #1808 Del Skrevet 11. september 2021 Maydis8 skrev (3 minutter siden): Hun prøvde veldig hardt å være morsom i det innslaget. Blir for dumt. Enig. Og ikke få meg til å starte på Monica. Hele den sekvensen med de to på tur, jeg ble så flau av alt. Voksne mennesker som lever av å bli filmet men de drikker kaffe med krampaktige forsøk på å virke relevante og morsomme. Gud hjelpe meg, denne verden skal våre barn vokse opp i. Jeg var aldri noe fan av de som var eldre enn meg som sa «ting var bedre før» og barna fikk bedre verdier før. Men nå er jeg blitt en av de. Jepp. Jeg er en av de som sier «ting var bedre før». Come @ me 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 11. september 2021 #1809 Del Skrevet 11. september 2021 BethD skrev (8 minutter siden): Enig. Og ikke få meg til å starte på Monica. Hele den sekvensen med de to på tur, jeg ble så flau av alt. Voksne mennesker som lever av å bli filmet men de drikker kaffe med krampaktige forsøk på å virke relevante og morsomme. Gud hjelpe meg, denne verden skal våre barn vokse opp i. Jeg var aldri noe fan av de som var eldre enn meg som sa «ting var bedre før» og barna fikk bedre verdier før. Men nå er jeg blitt en av de. Jepp. Jeg er en av de som sier «ting var bedre før». Come @ me 🤠 Virket så staget hele greia. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 11. september 2021 #1810 Del Skrevet 11. september 2021 Maydis8 skrev (1 minutt siden): Virket så staget hele greia. Tror nok det meste, om ikke alt, er staget. Til og med rotet på vaskerommet o.l. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 11. september 2021 #1811 Del Skrevet 11. september 2021 Lunabelle skrev (7 minutter siden): Tror nok det meste, om ikke alt, er staget. Til og med rotet på vaskerommet o.l. Skjønner ikke at hun orker å ha det så rotete. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 11. september 2021 #1812 Del Skrevet 11. september 2021 Maydis8 skrev (26 minutter siden): Skjønner ikke at hun orker å ha det så rotete. Nei det skjønner ikke jeg heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 11. september 2021 #1813 Del Skrevet 11. september 2021 Lunabelle skrev (10 timer siden): Nei det skjønner ikke jeg heller. Synnøve rydder opp burde jo tatt en tur. Har man ikke så mye krims krams, så blir det ikke så rotete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 12. september 2021 #1814 Del Skrevet 12. september 2021 Hvorfor reklamerer hun aldri om kappahl lengre? Hva har skjedd siden hverken hun eller therese reklAmerer eller har rabattkoder for de lengre? Synes det er spesielt at alt om kappahl har forsvunnet siden hun elsket klærene så mye… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. september 2021 #1815 Del Skrevet 12. september 2021 Den joggedressen er seriøst det fæleste jeg har sett på lenge. Reklamerer influencere ukritisk bare det er penger å tjene på det? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 12. september 2021 #1816 Del Skrevet 12. september 2021 Nussepus skrev (Akkurat nå): Den joggedressen er seriøst det fæleste jeg har sett på lenge. Reklamerer influencere ukritisk bare det er penger å tjene på det? Ja,det gjør de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 13. september 2021 #1817 Del Skrevet 13. september 2021 Nussepus skrev (3 timer siden): Den joggedressen er seriøst det fæleste jeg har sett på lenge. Reklamerer influencere ukritisk bare det er penger å tjene på det? Den var forferdelig. Og joggedressen på ungen var jo et telt. Helt tragisk reklame. Hadde krevd pengene mine tilbake om jeg hadde kjøpt reklameplass hos henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. september 2021 #1818 Del Skrevet 13. september 2021 Nussepus skrev (7 timer siden): Den joggedressen er seriøst det fæleste jeg har sett på lenge. Reklamerer influencere ukritisk bare det er penger å tjene på det? Absolutt. Og om det går imot deres egne verdier så reklamerer de for det uansett om de tjener penger på det. Og alle sier de kun reklamerer for det de tror på. Alle lyver så det renner og det kun for penger. Derfor er dette «yrket» så utrolig patetisk og jeg kommer ALDRI til å respektere de som gjør dette eller «yrket» i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 13. september 2021 #1819 Del Skrevet 13. september 2021 BethD skrev (15 timer siden): Absolutt. Og om det går imot deres egne verdier så reklamerer de for det uansett om de tjener penger på det. Og alle sier de kun reklamerer for det de tror på. Alle lyver så det renner og det kun for penger. Derfor er dette «yrket» så utrolig patetisk og jeg kommer ALDRI til å respektere de som gjør dette eller «yrket» i seg selv. Så enig med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 14. september 2021 #1820 Del Skrevet 14. september 2021 Hvorfor gidder/orker hun å sminke seg så grådig når hun ligger der syk? Hun som liksom er for å fremme er naturlig og Sundt forbilde hele tiden. Men «trynet» er alltid på😜. Du har feber, du er hjemme alene, la sminken ligge. Vis at du tørr å være deg selv innemellom 🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå