Gjest Leli7 Skrevet 29. juli 2021 #1681 Del Skrevet 29. juli 2021 Nussepus skrev (1 time siden): Tar til meg den. Hun har en risiko for å gå konk på de bikinigreiene. Resten av det hun driver med er bare tull, fjas og totalt samfunnsunyttig. Kan være delvis enig med deg i det, men jeg synes hun har funnet en fin måte å fremme sunt kroppsfokus på, uten å ha masse fokus på å fremme det, hvis det gir mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 30. juli 2021 #1682 Del Skrevet 30. juli 2021 Mye man kan ta influensere på - men at jobben deres ikke er samfunnsnyttig? Disse store influenserne tjener myyye penger, som igjen betyr mye skatt, som igjen går til alles nytte. I tillegg tjener de disse pengene uten å "ta opp" en arbeidsplass, som en annen da kan ta nytte av istedet👌🏻 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 30. juli 2021 #1683 Del Skrevet 30. juli 2021 Nussepus skrev (På 2021-7-26 den 20.28): Skulle ønske meg jobben hennes jeg. Ingen ansvar, ingen risiko, lange frokoster, fri støtt og stadig, hotell turer osv. Eller forresten, jeg er veldig glad i min samfunnsnyttige jobb jeg. Mange influencere tjener jo langt mer enn i en vanlig jobb, og jo mer de tjener jo mer skatt må de betale. Uenig i at de ikke gjør noe samfunnsnyttig. Nussepus skrev (På 2021-7-24 den 14.11): Så da er det en bikini for overvektige da? Jeg vil ikke dekke til halve kroppen med en bikini. Da kunne jeg like gjerne brukt shorts og T-skjorte. Det er jo opp til hver enkelt hvor mye man vil dekke til når man går i bikini. Hvis noen ønsker å dekke til "halve kroppen med en bikini" så er jo dette bikinien for de. Og selv om du er overvektig trenger du ikke kjøpe en bikini som dekker til kroppen. Skjønner ikke hvorfor folk klager over bikinien. Det er umulig å lage noe alle blir fornøyd med. Jeg personlig har kjøpt bikinien og elsker den. Man kan bestemme litt selv hvor høyt oppe man vil ha trusa. Jeg står i kø for å få fjernet løs hud etter tvillingsvangerskap, og hadde aldri kommet til å gått på stranda hadde det ikke vært for denne bikinien. Overdelen "holder" puppene på plass (ikke push opp), som passer bra for oss som ikke har like faste pupper lenger 😅 Men hadde jeg hatt fast og fin kropp med faste pupper hadde jeg sikkert valgt en annen bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 30. juli 2021 #1684 Del Skrevet 30. juli 2021 Leila87 skrev (5 timer siden): Mange influencere tjener jo langt mer enn i en vanlig jobb, og jo mer de tjener jo mer skatt må de betale. Uenig i at de ikke gjør noe samfunnsnyttig. Det er jo opp til hver enkelt hvor mye man vil dekke til når man går i bikini. Hvis noen ønsker å dekke til "halve kroppen med en bikini" så er jo dette bikinien for de. Og selv om du er overvektig trenger du ikke kjøpe en bikini som dekker til kroppen. Skjønner ikke hvorfor folk klager over bikinien. Det er umulig å lage noe alle blir fornøyd med. Jeg personlig har kjøpt bikinien og elsker den. Man kan bestemme litt selv hvor høyt oppe man vil ha trusa. Jeg står i kø for å få fjernet løs hud etter tvillingsvangerskap, og hadde aldri kommet til å gått på stranda hadde det ikke vært for denne bikinien. Overdelen "holder" puppene på plass (ikke push opp), som passer bra for oss som ikke har like faste pupper lenger 😅 Men hadde jeg hatt fast og fin kropp med faste pupper hadde jeg sikkert valgt en annen bikini. Jeg også har kjøpt bikinien og er fornøyd med den. Resultatet er at jeg har bestilt en til. Jeg elsker bikinien. Det er opp til hver enkelt som hvor mye en vil dekke til når en går i bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 30. juli 2021 #1685 Del Skrevet 30. juli 2021 Heartgirl skrev (35 minutter siden): Jeg også har kjøpt bikinien og er fornøyd med den. Resultatet er at jeg har bestilt en til. Jeg elsker bikinien. Det er opp til hver enkelt som hvor mye en vil dekke til når en går i bikini. Tror alle her inne har fått med seg at du har kjøpt bikinien og er kjempefornøyd og at du har bestilt en til. Det begynner å bli spam! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 30. juli 2021 #1686 Del Skrevet 30. juli 2021 Lunabelle skrev (8 minutter siden): Tror alle her inne har fått med seg at du har kjøpt bikinien og er kjempefornøyd og at du har bestilt en til. Det begynner å bli spam! Hun er jo enig i og fornøyd med alt denne dama gjør. Litt kritisk sans hadde det vel vært lurt å utvikle. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 30. juli 2021 #1687 Del Skrevet 30. juli 2021 Nussepus skrev (1 time siden): Hun er jo enig i og fornøyd med alt denne dama gjør. Litt kritisk sans hadde det vel vært lurt å utvikle. Jeg sitter ikke og kritiserer når jeg er fornøyd. Aksepter at vi er flere som liker bikinimodellene som SE har designet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 30. juli 2021 #1688 Del Skrevet 30. juli 2021 Lunabelle skrev (1 time siden): Tror alle her inne har fått med seg at du har kjøpt bikinien og er kjempefornøyd og at du har bestilt en til. Det begynner å bli spam! Samme måte som ande spammer om dette med at bikinien dekker til for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. juli 2021 #1689 Del Skrevet 30. juli 2021 Lunabelle skrev (3 timer siden): Tror alle her inne har fått med seg at du har kjøpt bikinien og er kjempefornøyd og at du har bestilt en til. Det begynner å bli spam! Enig, blir litt for mye spør du meg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 4. august 2021 #1690 Del Skrevet 4. august 2021 Skikkelig fin farge på den nyeste bikinien! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 5. august 2021 #1691 Del Skrevet 5. august 2021 Hører hun sier at hun har gått opp 10-12 kilo på ett år. Men det synes ikke noe særlig isåfall, synes jeg. Hun ser jo veldig flott ut Skulle ønske mine kilo la seg like jevnt🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. august 2021 #1692 Del Skrevet 5. august 2021 Poppeloppane skrev (15 minutter siden): Hører hun sier at hun har gått opp 10-12 kilo på ett år. Men det synes ikke noe særlig isåfall, synes jeg. Hun ser jo veldig flott ut Skulle ønske mine kilo la seg like jevnt🙄 Jeg er enig. Flott jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. august 2021 #1693 Del Skrevet 5. august 2021 Fruen92 skrev (22 timer siden): Skikkelig fin farge på den nyeste bikinien! Ja den skal jeg bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 5. august 2021 #1694 Del Skrevet 5. august 2021 Poppeloppane skrev (17 minutter siden): Hører hun sier at hun har gått opp 10-12 kilo på ett år. Men det synes ikke noe særlig isåfall, synes jeg. Hun ser jo veldig flott ut Skulle ønske mine kilo la seg like jevnt🙄 Men hvorfor skal det å være overvektig hylles som så fantastisk? Jeg forstår det bare ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 5. august 2021 #1695 Del Skrevet 5. august 2021 Nussepus skrev (1 minutt siden): Men hvorfor skal det å være overvektig hylles som så fantastisk? Jeg forstår det bare ikke. Når har hun hyllet at hun har gått opp i vekt? Hun sa jo selv at det var "vonde" kiloer som kom av samlivsbrudd og stress. Virket jo også som at hun hadde et håp om å gå ned igjen når eksen flytta ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. august 2021 #1696 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) Leila87 skrev (10 minutter siden): Når har hun hyllet at hun har gått opp i vekt? Hun sa jo selv at det var "vonde" kiloer som kom av samlivsbrudd og stress. Virket jo også som at hun hadde et håp om å gå ned igjen når eksen flytta ut. Hun hyller jo ikke at hun går opp i vekt. Hvor tar du det fra? Selv om hun har vært fornøyd med sin egen kropp er ikke det samme som å si at man hyller å gå opp i vekt. Personer som sliter med å legge på seg og er for tynne har problemer og de sliter på sitt vis de også. Mange som er tynne fra før og som legger på seg får gjerne en reaksjon på vektoppgangen. De mistrives i kroppen sin. En er da bare mennesker. Endret 5. august 2021 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 5. august 2021 #1697 Del Skrevet 5. august 2021 Nussepus skrev (23 minutter siden): Men hvorfor skal det å være overvektig hylles som så fantastisk? Jeg forstår det bare ikke. Er hun overvektig da? Ser ikke sånn ut. 10 kilo over matchvekt kanskje😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 5. august 2021 #1698 Del Skrevet 5. august 2021 Heartgirl skrev (1 time siden): Ja den skal jeg bestille. Vurderte det samme, men har en del for mye på lårene og tror jeg vil få sånne hakk 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. august 2021 #1699 Del Skrevet 5. august 2021 Nussepus skrev (3 timer siden): Men hvorfor skal det å være overvektig hylles som så fantastisk? Jeg forstår det bare ikke. Hun er ikke overvektig. Skjerp deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. august 2021 #1700 Del Skrevet 5. august 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå