Nussepus Skrevet 11. juli 2021 #1621 Del Skrevet 11. juli 2021 10ur skrev (1 time siden): Bikinien er ikke noe for meg dessverre, slank med små pupper. Men Jeg syns det er vel å bra at flere står frem og viser at de er fornøyde med kroppen sin. Samme med yummymummy. Og disse er vel gode forbilder til en viss grad. Men til tider syns jeg det bare blir så jævlig påtatt, jeg blir like lei av å se flesk hoppe opp å ned som om sophie Elise eller Isabel raad står foran speilet og digger seg selv med store pupper og midjer som barbie. kan man ikke komme seg opp å frem i sosiale medier uten at det skal handle om kroppen?? 👏🏻👏🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 21. juli 2021 #1622 Del Skrevet 21. juli 2021 Må være trist å sortere alle tingene sammen og klargjøre for at han skal flytte ut ❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 21. juli 2021 #1623 Del Skrevet 21. juli 2021 Sunn_jente skrev (8 minutter siden): Må være trist å sortere alle tingene sammen og klargjøre for at han skal flytte ut ❤️ Det er vel sikkert like trist som for alle andre som opplever et samlivsbrudd. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 22. juli 2021 #1624 Del Skrevet 22. juli 2021 Lunabelle skrev (13 timer siden): Det er vel sikkert like trist som for alle andre som opplever et samlivsbrudd. Ja? Det har vel aldri vært påstått at det er tristere for Sara enn andre. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 23. juli 2021 #1625 Del Skrevet 23. juli 2021 Det jeg ikke skjønner med Careless er at det er hva da.. 5-10 cm åpning mellom overdel og underdel? Hvorfor ikke bruke badedrakt i stedet da? Er det for å få en brun strek under brystet/på magen? Eller fordi det er mer behagelig med bikini enn badedrakt? Jeg har badedrakt selv, men hvis jeg skulle hatt bikini, så hadde jeg villet hatt litt større "glipe" mellom underdel og overdel.. Selv om jeg er overvektig. Hva er greia? 😊 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. juli 2021 #1626 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeg skjønner at folk er forskjellige altså… og jeg skjønner at folk takler ting annerledes men jeg syns det er så rart at de sitter å drikker vin sammen på kveldstid og «skravler» som hun sier og samtidig sipper på dagtid over hvor trist det er å fordele gjenstander… Jeg klarer ikke få hjernen min med på det laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 23. juli 2021 #1627 Del Skrevet 23. juli 2021 BethD skrev (36 minutter siden): Jeg skjønner at folk er forskjellige altså… og jeg skjønner at folk takler ting annerledes men jeg syns det er så rart at de sitter å drikker vin sammen på kveldstid og «skravler» som hun sier og samtidig sipper på dagtid over hvor trist det er å fordele gjenstander… Jeg klarer ikke få hjernen min med på det laget.. Det er fullt mulig, husk at de også er enige om bruddet, det er ganske annerledes enn når den ene parten vil ut men ikke den andre. Det kan både være veldig vondt og trist og skilles, men man kan fortsatt være venner og klare å bevare den biten. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 23. juli 2021 #1628 Del Skrevet 23. juli 2021 BethD skrev (7 timer siden): Jeg skjønner at folk er forskjellige altså… og jeg skjønner at folk takler ting annerledes men jeg syns det er så rart at de sitter å drikker vin sammen på kveldstid og «skravler» som hun sier og samtidig sipper på dagtid over hvor trist det er å fordele gjenstander… Jeg klarer ikke få hjernen min med på det laget.. Mange par som går fra hverandre er bedre venner enn når de var sammen. Jeg har to vennepar som er separert og det ene paret er bestevenner og begge har nye kjærester. Han inviterer sin x og kjæresten hjem til seg og omvendt. Selvsagt er det sårt å kvitte seg med forskjellige ting som de har skapt sammen. Det er en overgangsfase for de begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 23. juli 2021 #1629 Del Skrevet 23. juli 2021 lulus skrev (6 timer siden): Det er fullt mulig, husk at de også er enige om bruddet, det er ganske annerledes enn når den ene parten vil ut men ikke den andre. Det kan både være veldig vondt og trist og skilles, men man kan fortsatt være venner og klare å bevare den biten. Noen blir bedre venner etter de har skilt lag og faktisk også bestevenner vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. juli 2021 #1630 Del Skrevet 23. juli 2021 Heartgirl skrev (2 minutter siden): Mange par som går fra hverandre er bedre venner enn når de var sammen. Jeg har to vennepar som er separert og det ene paret er bestevenner og begge har nye kjærester. Han inviterer sin x og kjæresten hjem til seg og omvendt. Selvsagt er det sårt å kvitte seg med forskjellige ting som de har skapt sammen. Det er en overgangsfase for de begge to. Ja jeg sier bare at det er så utrolig fjernt for meg. Men nå kan jo ikke jeg helt klare å sette meg inn i situasjonen siden jeg ønsker å være sammen med min samboer og om han hadde ønsket å avslutte så hadde jo den situasjonen vært et rent helvete for meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 23. juli 2021 #1631 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeg og x’n skilte lag for 10 år siden. Og vi var enige om at det var det beste. Vi var for ulike, og drog hverandre ned i forholdet. Og ungene merket det. Men selvsagt var det trist. Mye tanker og tårer. Men etterhvert gikk det så mye bedre for oss begge. Og vi er gode venner. Han er en av mine beste venner, og vi kommuniserer veldig bra med ungene. Og alle har det bra. Så jeg forstår Sara Emilie godt🤗 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. juli 2021 #1632 Del Skrevet 23. juli 2021 Kaisamaia skrev (12 timer siden): Det jeg ikke skjønner med Careless er at det er hva da.. 5-10 cm åpning mellom overdel og underdel? Hvorfor ikke bruke badedrakt i stedet da? Er det for å få en brun strek under brystet/på magen? Eller fordi det er mer behagelig med bikini enn badedrakt? Jeg har badedrakt selv, men hvis jeg skulle hatt bikini, så hadde jeg villet hatt litt større "glipe" mellom underdel og overdel.. Selv om jeg er overvektig. Hva er greia? 😊 Det er jo sånn veldig mange bikinier er utformet om dagen. Du finner det overalt. Ikke noe unikt med dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. juli 2021 #1633 Del Skrevet 23. juli 2021 BethD skrev (1 time siden): Ja jeg sier bare at det er så utrolig fjernt for meg. Men nå kan jo ikke jeg helt klare å sette meg inn i situasjonen siden jeg ønsker å være sammen med min samboer og om han hadde ønsket å avslutte så hadde jo den situasjonen vært et rent helvete for meg 😅 Da er jo det helt annerledes. Det er ikke uvanlig at folk er veldig gode venner etter et brudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 23. juli 2021 #1634 Del Skrevet 23. juli 2021 Kaisamaia skrev (18 timer siden): Det jeg ikke skjønner med Careless er at det er hva da.. 5-10 cm åpning mellom overdel og underdel? Hvorfor ikke bruke badedrakt i stedet da? Er det for å få en brun strek under brystet/på magen? Eller fordi det er mer behagelig med bikini enn badedrakt? Jeg har badedrakt selv, men hvis jeg skulle hatt bikini, så hadde jeg villet hatt litt større "glipe" mellom underdel og overdel.. Selv om jeg er overvektig. Hva er greia? 😊 Fordi det er lettere å gå på do med bikini enn badedrakt, selv om noen liker å dekke seg til mer kanskje - eller som meg, som liker følelsen av high waist bedre enn normal, hvor mageflappen blir hengende over kanten. Digg. BethD skrev (15 timer siden): Jeg skjønner at folk er forskjellige altså… og jeg skjønner at folk takler ting annerledes men jeg syns det er så rart at de sitter å drikker vin sammen på kveldstid og «skravler» som hun sier og samtidig sipper på dagtid over hvor trist det er å fordele gjenstander… Jeg klarer ikke få hjernen min med på det laget.. Du og mannen din er jo åpenbart ikke der hvor dere er enige om et brudd, så naturligvis klarer du ikke se det for deg med mannen din. Men prøv å tenk på en situasjon hvor du er glad i noen, men dere vet at det ikke funker og i det lange løp vil skade hverandre og andre (barn) mer om dere forblir sammen enn ei. Det er jo fortsatt kjempetrist å gå fra hverandre, man er jo glad i, kanskje elsker, hverandre fortsatt på mange måter, og tenk på alt man har opplevd sammen! Å gå gjennom ting bringer opp minner. At man senere får det litt på avstand, og dermed kan nyte selskapet til hverandre til tross for vonde følelser inni seg, er sunt og fint. Eller bør alle bære følelsene sine utenpå og gråte konstant, ikke tåle trynet på hverandre fordi det er så vondt, unngå hverandres nærvær for å slippe forsterkede sorgfølelser og dermed skape og forlenge en veldig dårlig relasjon - som igjen skader andre rundt (barn)? Jeg syns ikke det er så vanskelig å forestille meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 24. juli 2021 #1635 Del Skrevet 24. juli 2021 Maydis8 skrev (12 timer siden): Det er jo sånn veldig mange bikinier er utformet om dagen. Du finner det overalt. Ikke noe unikt med dette. Okei. Har kanskje ikke sett så mange bikinier i det siste da. Uansett, er det ikke veeeldig liten glipe? Og til deg som skriver at det er enklere å gå på do med bikini enn badedrakt - det går for det samme for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 24. juli 2021 #1636 Del Skrevet 24. juli 2021 Kaisamaia skrev (6 timer siden): Okei. Har kanskje ikke sett så mange bikinier i det siste da. Uansett, er det ikke veeeldig liten glipe? Og til deg som skriver at det er enklere å gå på do med bikini enn badedrakt - det går for det samme for meg. Det er jo naturligvis enklere å gå på do med en bikini når man bare kan dra ned trusa, enn når man må dra ned hele badedrakten og sitte me alt ute på do. Hun har valgt å ha en sånn stil på bikinien at den skjuler mye, fordi det er mange som ønsker en bikini som skjuler en del. Hun har designet de i forhold til hva følgerne hennes har ønsket også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilla89 Skrevet 24. juli 2021 #1637 Del Skrevet 24. juli 2021 Kaisamaia skrev (7 timer siden): Okei. Har kanskje ikke sett så mange bikinier i det siste da. Uansett, er det ikke veeeldig liten glipe? Og til deg som skriver at det er enklere å gå på do med bikini enn badedrakt - det går for det samme for meg. Det er veldig mange slike bikinier om dagen, men de sikter nok mye inn mot «mammamarkedet». Jeg la ikke merke til de før jeg selv trengte nå i år😂 Jeg synes det er greiere med bikini enn badedrakt mtp å gå på do uten å ta av alt, samt å kunne ta av toppen og sole ryggen. Eller bare bytte en av delene f.eks. Med bading medsmå barn så blir kanskje bare trusa våt, og da beholder jeg toppen men tar på en ny truse. Slipper jeg UVI. Men så klart, er en helt annen bikini enn de trusene tenåringsjentene bruker om dagen 😂😂🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 24. juli 2021 #1638 Del Skrevet 24. juli 2021 Sisevt skrev (2 timer siden): Det er jo naturligvis enklere å gå på do med en bikini når man bare kan dra ned trusa, enn når man må dra ned hele badedrakten og sitte me alt ute på do. Hun har valgt å ha en sånn stil på bikinien at den skjuler mye, fordi det er mange som ønsker en bikini som skjuler en del. Hun har designet de i forhold til hva følgerne hennes har ønsket også. Jeg tar aldri ned hele badedrakten når jeg er på do. 😜 Skjønner det er mange som vil ha de slik ja. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 24. juli 2021 #1639 Del Skrevet 24. juli 2021 cilla89 skrev (1 time siden): Det er veldig mange slike bikinier om dagen, men de sikter nok mye inn mot «mammamarkedet». Jeg la ikke merke til de før jeg selv trengte nå i år😂 Jeg synes det er greiere med bikini enn badedrakt mtp å gå på do uten å ta av alt, samt å kunne ta av toppen og sole ryggen. Eller bare bytte en av delene f.eks. Med bading medsmå barn så blir kanskje bare trusa våt, og da beholder jeg toppen men tar på en ny truse. Slipper jeg UVI. Men så klart, er en helt annen bikini enn de trusene tenåringsjentene bruker om dagen 😂😂🙈 Der var det jo en del bedre forklaringer enn bare det å gå på do. 😊 Er aldri på stranda så lenge at det du beskriver har vært noe problem, men nå har jeg større forståelse for hvorfor det kan være fint for noen. Takk for det. 😊🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. juli 2021 #1640 Del Skrevet 24. juli 2021 cilla89 skrev (2 timer siden): Det er veldig mange slike bikinier om dagen, men de sikter nok mye inn mot «mammamarkedet». Jeg la ikke merke til de før jeg selv trengte nå i år😂 Jeg synes det er greiere med bikini enn badedrakt mtp å gå på do uten å ta av alt, samt å kunne ta av toppen og sole ryggen. Eller bare bytte en av delene f.eks. Med bading medsmå barn så blir kanskje bare trusa våt, og da beholder jeg toppen men tar på en ny truse. Slipper jeg UVI. Men så klart, er en helt annen bikini enn de trusene tenåringsjentene bruker om dagen 😂😂🙈 Så da er det en bikini for overvektige da? Jeg vil ikke dekke til halve kroppen med en bikini. Da kunne jeg like gjerne brukt shorts og T-skjorte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå