Hilde444 Skrevet 8. mai 2021 #1181 Del Skrevet 8. mai 2021 Den ser jo helt grusom ut🙈 Det er vel ingen som vil kjøpe den?🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 8. mai 2021 #1182 Del Skrevet 8. mai 2021 Twinkle~ skrev (19 timer siden): Det er liksom noe som ikke stemmer øverst ved puppene😬 Dette er vel bare en prototype har hun sagt? Ikke endelig produkt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 8. mai 2021 #1183 Del Skrevet 8. mai 2021 Hilde444 skrev (3 minutter siden): Den ser jo helt grusom ut🙈 Det er vel ingen som vil kjøpe den?🙈 Jo, jeg. Den ser ganske lik ut tidligere bikinier jeg har hatt. Ikke alle passer undertøy/badetøy med cup osv. Så da er denne ganske så behagelig vil jeg tro😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 8. mai 2021 #1184 Del Skrevet 8. mai 2021 Hilde444 skrev (2 timer siden): Den ser jo helt grusom ut🙈 Det er vel ingen som vil kjøpe den?🙈 Kunne gjerne hatt den jeg også! Ikke til å sole meg i, men gjerne til å bruke i svømmehallen eller badeland o.l. hvor jeg gjerne har brukt sports-bh til vanlig. Tipper egentlig at de kommer til å bli utsolgt ganske raskt 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 8. mai 2021 #1185 Del Skrevet 8. mai 2021 Syns hun er så pen uten de store vippene! 😱 Så naturlig fin, håper hun innser det selv til slutt.❤️ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 8. mai 2021 #1186 Del Skrevet 8. mai 2021 supermamz skrev (42 minutter siden): Syns hun er så pen uten de store vippene! 😱 Så naturlig fin, håper hun innser det selv til slutt.❤️ Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 9. mai 2021 #1187 Del Skrevet 9. mai 2021 supermamz skrev (13 timer siden): Syns hun er så pen uten de store vippene! 😱 Så naturlig fin, håper hun innser det selv til slutt.❤️ Hun ser så mye bedre ut uten disse vippene😊 Har aldri sett greia med falske vipper. Ingen som kler det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 9. mai 2021 #1188 Del Skrevet 9. mai 2021 On 5/8/2021 at 10:38 AM, Hilde444 said: Den ser jo helt grusom ut🙈 Det er vel ingen som vil kjøpe den?🙈 Jeg kunne fint kjøpt den om den var god å ha på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. mai 2021 #1189 Del Skrevet 9. mai 2021 Lei av å være innesperret og hjemme sier hun, som har vært mye borte på ting 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. mai 2021 #1190 Del Skrevet 10. mai 2021 Orly skrev (14 timer siden): Lei av å være innesperret og hjemme sier hun, som har vært mye borte på ting Det er helt latterlig. Ingen som flakser mer enn henne og dette sier hun i fult alvor. Faen meg skjerpe seg burde hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 10. mai 2021 #1191 Del Skrevet 10. mai 2021 BethD skrev (3 timer siden): Det er helt latterlig. Ingen som flakser mer enn henne og dette sier hun i fult alvor. Faen meg skjerpe seg burde hun! Hun tok seg veldig nær av dette, hun jobber jo hjemme fra må vite. Syns stadig hun er på «jobb reise» jeg? Vi er ganske mange andre som jobber hjemme fra og har gjort det i over ett år nå uten å reke ut på noe hver helg. Hun sier dette er det samme som å kritisere usynlig sykdom... 😳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. mai 2021 #1192 Del Skrevet 10. mai 2021 Hollie321 skrev (23 minutter siden): Hun tok seg veldig nær av dette, hun jobber jo hjemme fra må vite. Syns stadig hun er på «jobb reise» jeg? Vi er ganske mange andre som jobber hjemme fra og har gjort det i over ett år nå uten å reke ut på noe hver helg. Hun sier dette er det samme som å kritisere usynlig sykdom... 😳 Hun sier hun ikke er her inne og leser, men ser jo ut som hun er her inne og leser hver dag 😱 Skjønner ikke hvorfor hun later som hun ikke er her inne og leser.🙈 Hun må tåle at noen kritiserer henne på lik linje som alle andre influensere, vi er jo anbefalt og møte minst mulig mennesker og holde seg hjemme. Skjønner ikke hvorfor hun tar seg så nær av alt... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. mai 2021 #1193 Del Skrevet 10. mai 2021 Hollie321 skrev (27 minutter siden): Hun tok seg veldig nær av dette, hun jobber jo hjemme fra må vite. Syns stadig hun er på «jobb reise» jeg? Vi er ganske mange andre som jobber hjemme fra og har gjort det i over ett år nå uten å reke ut på noe hver helg. Hun sier dette er det samme som å kritisere usynlig sykdom... 😳 Tenker også hvis man et så sjalu på andre som får gå ut av døren for å jobbe, hva med å skaffe seg en helge jobb på et sykehjem og hjelpe til. der har hun jo alltids fått noen vakter og kunne fortsatt ha jobbet med det hun driver med. Da blir det iallefall rett og sammeligne seg selv med andre. For syns ikke det er det samme og dra til venner annen hver helg for å drikke vin og dra på jobb og tjene penger... Tåpelig i mine øyner 😳😳😳 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. mai 2021 #1194 Del Skrevet 10. mai 2021 Hollie321 skrev (55 minutter siden): Hun tok seg veldig nær av dette, hun jobber jo hjemme fra må vite. Syns stadig hun er på «jobb reise» jeg? Vi er ganske mange andre som jobber hjemme fra og har gjort det i over ett år nå uten å reke ut på noe hver helg. Hun sier dette er det samme som å kritisere usynlig sykdom... 😳 Mhm , mange har hjemmekontor nå ufrivillig, SE har jo valgt å være influencer på hel tid og ha jobb hjemme 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 10. mai 2021 #1195 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg er enig med henne i at man ikke skal rakke ned på andre pga. deres opplevelse av en situasjon. Men jeg synes nå hun har levd tilnærmet normalt den siste tiden. Hun jobber jo hjemmefra om det er korona eller ei, så akkurat det er det jo ikke noe forskjell på. Nå har hun også bodd hos foreldrene sine i nesten en uke, og ser venninnen sin hver helg. Skjønner heller ikke hvorfor hun stadig kommenterer at andre er ute på jobb hele tiden. Det er like mange som har hjemmekontor. Jeg har hatt hjemmekontor i over i ett år. Har ikke sett venninnene mine siden i fjor høst (de bor et lite stykke unna). Har ikke sett familien min siden jul. Pappa møtte jeg kort på nyttårsaften. Da stod vi ute og pratet. Sånn blir det i disse dager når vi bor på forskjellige steder. Det er dritt, og alle synes jo det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13en Skrevet 10. mai 2021 #1196 Del Skrevet 10. mai 2021 Ser ikke ut som hun er helt i vater om dagen nei. Alle storyene hun legger ut hvor hun liksom skal være glad og entusiastisk så ser du at smilet er fake og at smilet hennes ikke når øynene. Å ja hun er fryktelig sutrete og nærtagende om dagen. Sutrer over det meste og enig med dere over her. Tror denne snuppa GLEMMER at vi er mange som har sittet over et år på hjemmekontor! Ikke vært halvparten så sosial som henne, vært på møter, eventer, familiebesøk, venninnebesøk osv. Å at mange sitter på hjemmekontor med tungt arbeid på midlertidig løsninger og med barn som kommer hjem fra skolen og forstyrrer arbeidet før arbeidsdagen er over. Nei takke meg til å kunne sprade rundt å skifte klær hele dagen og få betalt for å spise mat og godsaker levert på døra. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. mai 2021 #1197 Del Skrevet 10. mai 2021 43 minutter siden, Bloodflowers said: Jeg er enig med henne i at man ikke skal rakke ned på andre pga. deres opplevelse av en situasjon. Men jeg synes nå hun har levd tilnærmet normalt den siste tiden. Hun jobber jo hjemmefra om det er korona eller ei, så akkurat det er det jo ikke noe forskjell på. Nå har hun også bodd hos foreldrene sine i nesten en uke, og ser venninnen sin hver helg. Skjønner heller ikke hvorfor hun stadig kommenterer at andre er ute på jobb hele tiden. Det er like mange som har hjemmekontor. Jeg har hatt hjemmekontor i over i ett år. Har ikke sett venninnene mine siden i fjor høst (de bor et lite stykke unna). Har ikke sett familien min siden jul. Pappa møtte jeg kort på nyttårsaften. Da stod vi ute og pratet. Sånn blir det i disse dager når vi bor på forskjellige steder. Det er dritt, og alle synes jo det. Ble helt satt ut når hun skrev at de fleste er på jobb. I min vennegjeng er jeg den eneste som er på kontoret om dagen. Og av mine bekjente er det nesten bare helsepersonell som er på jobb. Resten jobber hjemmefra med tidvis ganske kummerlige kontorforhold... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl Skrevet 10. mai 2021 #1198 Del Skrevet 10. mai 2021 Rosa Sitron skrev (1 minutt siden): Ble helt satt ut når hun skrev at de fleste er på jobb. I min vennegjeng er jeg den eneste som er på kontoret om dagen. Og av mine bekjente er det nesten bare helsepersonell som er på jobb. Resten jobber hjemmefra med tidvis ganske kummerlige kontorforhold... Enig! Jeg har ikke latt meg provosere så mye av henne til nå, og brydde meg ikke om at hun sa at hun var lei, men det der! Virker ikke som hun har noen forståelse eller innsikt i situasjonen de fleste er i. De fleste er på jobb? Jeg aner ikke hva de faktiske tallene er, for en dust ting å si. Hun har valgt å jobbe hjemmefra, og sånn sett er hun kjent med situasjonen selv om jeg forstår at også hun blir lei. Men som @Wallander også nevner sitter veldig mange på hjemmekontor med midlertidige og dårlige løsninger og i en setting de ikke er vant med. Studenter sitter inne i knøttsmå hybler. Å si at de fleste er på jobb nå er en provoserende oversimplifisering av situasjonen. Jeg vet ikke om NOEN som er like sosiale og forflytter seg like mye som SE gjør. Blir oppriktig provosert. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. mai 2021 #1199 Del Skrevet 10. mai 2021 Så dustete innlegg på snap. Hun har selv valgt å ikke jobbe. ( det hun har kan dessverre ikke kalles jobb i den forstand selv om hun tjener penger på å gå hjemme og selge alt mulig skrot). Hun Jan sikkert som hun over her skriver få seg en helgejobbing på et lokalt sjukehjem, men det gidder hun nok ikke. Kjenner at jeg burde avfølge, men det er litt som å kjøre forbi en ulykke, man greier liksom ikke å la være å se. Og det å dra frem fordommer mot usynlige sykdommer bare fordi hun får litt motbør, det er absolutt lavmål. Snakk om « syns synd på meg selv» innlegg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. mai 2021 #1200 Del Skrevet 10. mai 2021 1 hour ago, Påfugl said: Enig! Jeg har ikke latt meg provosere så mye av henne til nå, og brydde meg ikke om at hun sa at hun var lei, men det der! Virker ikke som hun har noen forståelse eller innsikt i situasjonen de fleste er i. De fleste er på jobb? Jeg aner ikke hva de faktiske tallene er, for en dust ting å si. Hun har valgt å jobbe hjemmefra, og sånn sett er hun kjent med situasjonen selv om jeg forstår at også hun blir lei. Men som @Wallander også nevner sitter veldig mange på hjemmekontor med midlertidige og dårlige løsninger og i en setting de ikke er vant med. Studenter sitter inne i knøttsmå hybler. Å si at de fleste er på jobb nå er en provoserende oversimplifisering av situasjonen. Jeg vet ikke om NOEN som er like sosiale og forflytter seg like mye som SE gjør. Blir oppriktig provosert. Ja, altså hun skal få lov til å ha det tøft. Jeg har det tøft selv, men jeg er kanskje 30% på kontoret. Kunne vært 100, men det fungerer ikke med bhg og nå har det vært ny runde med karantene også. Mannen min derimot har vært 3 dager på kontoret på 1 år, og det inkluderer å ta imot utstyr og levere ut utstyr til folk som slutter/begynner i jobb. Han er mildt sagt lei. Men jeg er ikke sosial. Det er nesten så man henter/leverer sammen alle andre i bhg for å ha noen å snakke med liksom... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå