sirenas Skrevet 30. april 2021 #1121 Del Skrevet 30. april 2021 Luluk skrev (2 timer siden): Ny fredagstradisjon? Kake, taco og vinkveld med venninne. Og? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13en Skrevet 30. april 2021 #1122 Del Skrevet 30. april 2021 Virker mer og mer som det er utfordringer i samlivet der. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 30. april 2021 #1123 Del Skrevet 30. april 2021 Hilde444 skrev (3 timer siden): Noen som vet hva hun er utdannet som? Hvis hun har noen utdannelse? Har vel ingen utover videregående hvis hun noen gang fullførte? Gikk vel media på vgs tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 30. april 2021 #1124 Del Skrevet 30. april 2021 Hilde444 skrev (5 timer siden): Noen som vet hva hun er utdannet som? Hvis hun har noen utdannelse? Hun har ikke gjort seg ferdig med utdannelsen slik jeg har forstått det.😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 30. april 2021 #1125 Del Skrevet 30. april 2021 Hilde444 skrev (7 timer siden): Noen som vet hva hun er utdannet som? Hvis hun har noen utdannelse? Media og kommunikasjon som ikke er fullført 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 1. mai 2021 #1126 Del Skrevet 1. mai 2021 Litenoggod skrev (23 timer siden): Media og kommunikasjon som ikke er fullført Imponerende. Da faller brikkene på plass. Livets harde skole der altså. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 1. mai 2021 #1127 Del Skrevet 1. mai 2021 Hilde444 skrev (50 minutter siden): Imponerende. Da faller brikkene på plass. Livets harde skole der altså. Til de grader. Og det merker man jo på ting hun sier og gjør. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 1. mai 2021 #1128 Del Skrevet 1. mai 2021 Hilde444 skrev (54 minutter siden): Imponerende. Da faller brikkene på plass. Livets harde skole der altså. Hva i alle dager er det for en kommentar?! Snakk om å opprettholde fordommer og stigma mot folk som ikke greier, eller har helse til å fullføre skolen. Har ikke hun slitt med ME? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 1. mai 2021 #1129 Del Skrevet 1. mai 2021 Nussepus skrev (5 minutter siden): Til de grader. Og det merker man jo på ting hun sier og gjør. Hvilke brikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 1. mai 2021 #1130 Del Skrevet 1. mai 2021 Hattifnatten skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager er det for en kommentar?! Snakk om å opprettholde fordommer og stigma mot folk som ikke greier, eller har helse til å fullføre skolen. Har ikke hun slitt med ME? Jo ho var ufør også pga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 1. mai 2021 #1131 Del Skrevet 1. mai 2021 Jo hun ble ufør pga ME 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. mai 2021 #1132 Del Skrevet 1. mai 2021 Hilde444 skrev (1 time siden): Imponerende. Da faller brikkene på plass. Livets harde skole der altså. Ja, man kan virkelig si at hun har gått livets harde skole ved å få ME i ung alder og aldri fått mulighet til å ta ferdig en utdannelse!! Nussepus skrev (1 time siden): Til de grader. Og det merker man jo på ting hun sier og gjør. Merkes på den måten at hun har brukt de evnene hun har og laget seg en egen arbeidsplass og tjener langt mer enn de fleste her inne..... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 1. mai 2021 #1133 Del Skrevet 1. mai 2021 Flettfrid skrev (39 minutter siden): Ja, man kan virkelig si at hun har gått livets harde skole ved å få ME i ung alder og aldri fått mulighet til å ta ferdig en utdannelse!! Merkes på den måten at hun har brukt de evnene hun har og laget seg en egen arbeidsplass og tjener langt mer enn de fleste her inne..... Applaus til henne for det. Men det kommer ifra fram at hun mangler en del kunnskaper som utdanning gir. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1995m Skrevet 2. mai 2021 #1134 Del Skrevet 2. mai 2021 (endret) Hva synes dere om bikinien fra kolleksjonen hennes? Jeg trodde først at bikinioverdelen var på vranga, lurer på hva det ekstra stoffet er 🧐 Ikke noe jeg hadde brukt på stranda(hadde blitt ganske stygt skille), men kunne kanskje brukt bikinien i svømmehallen i stedet for en badedrakt😊 Endret 2. mai 2021 av 1995m 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 2. mai 2021 #1135 Del Skrevet 2. mai 2021 1995m skrev (10 minutter siden): Hva synes dere om bikinien fra kolleksjonen hennes? Jeg trodde først at bikinioverdelen var på vranga, lurer på hva det ekstra stoffet er 🧐 Ikke noe jeg hadde brukt på stranda(hadde blitt ganske stygt skille), men kunne kanskje brukt bikinien i svømmehallen i stedet for en badedrakt😊 Hadde håptet på noe litt mer orginalt, det finnes mange lignende bikinier ute på markedet nå. Den toppen var det noe rart med sømmene i overgangen mellom skuldwe og bryst ja.. 🤔 prøvde å zoome inn, men fikk ikke helt klart bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 2. mai 2021 #1136 Del Skrevet 2. mai 2021 1995m skrev (32 minutter siden): Hva synes dere om bikinien fra kolleksjonen hennes? Jeg trodde først at bikinioverdelen var på vranga, lurer på hva det ekstra stoffet er 🧐 Ikke noe jeg hadde brukt på stranda(hadde blitt ganske stygt skille), men kunne kanskje brukt bikinien i svømmehallen i stedet for en badedrakt😊 Veldig uheldig. Tipper det har lagt inn legg for å få mere plass til større pupper men det så ikke bra ut 🙈 ville ikke kjøpt den. Trusa var grei nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 2. mai 2021 #1137 Del Skrevet 2. mai 2021 Bikinien var ikke fin i det hele tatt og videoen gjorde ikke et bra inntrykk. Hvorfor skriver hun IG innlegg på halvdårlig engelsk istedet for å skrive på norsk? Er det så de kjøpte utenlandske følgerne skal henge med? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 2. mai 2021 #1138 Del Skrevet 2. mai 2021 Var da ikke noe galt med bikiniene. Er heller det at det er så oppbrukt med influencere og egne klesplagg. Ingen av de som gjør suksess uansett 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 2. mai 2021 #1139 Del Skrevet 2. mai 2021 Nussepus skrev (17 minutter siden): Bikinien var ikke fin i det hele tatt og videoen gjorde ikke et bra inntrykk. Hvorfor skriver hun IG innlegg på halvdårlig engelsk istedet for å skrive på norsk? Er det så de kjøpte utenlandske følgerne skal henge med? Enig med deg. Bikinien var ikke helt heldig... Tipper hun skriver på engelsk for å få med seg de utenlandske følgerne, ja. Så en som spurte om hun sendte til USA, og hun svarte ja til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millie_ Skrevet 2. mai 2021 #1140 Del Skrevet 2. mai 2021 Jeg lurer på når vi får vite at Sara og Robin går fra hverandre 🙊 Jeg ser ikke så mye på snappene hennes lenger grunnet mye reklame, men de gangene jeg er innom ser jeg at hun skal på vinkveld og han skal noe annet utenfor hjemmet. Nå i helgen møttes dem omtrent bare i døren for å bytte på hvem som skulle ha barna 🙃 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå