Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litenoggod skrev (På 2.1.2021 den 23.29):

Hun reiste til Jevnaker. Men denne saken i Gjerdrum bør egentlig ikke påvirke henne så mye. Det er et kjempe digert fjell mellom Nittedal og Gjerdrum. 
rart hun kunne kjøre på kvelden til venninna si nå for hu har sagt tidligere at hu ikke kjører bil på kvelden pga mørke

Óg det er det du som bestemmer? At "denne saken i Gjerdrum" ikke burde påvirke henne så mye!? Ser du hva du skriver?

Denne tråden burde modereres, kritikken som kommer nå er fullstendig malplassert.

Endret av sirenas
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken888 skrev (22 timer siden):

Liker reklameinnslagene hennes. Hun har et talent 😊

Men nå syns jeg hun drar dette med Gjerdrum litt vel langt. Alle innlegg hun lager handler nå kun om denne saken. 

Syns det er en smule usmakelig. Holder med at pressen har et overfokus på dette. 

Minner meg om hvordan hun var da korona slo til. Dette er store ting, men hun lar det ta fullstendig over. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (På 2.1.2021 den 23.29):

Hun reiste til Jevnaker. Men denne saken i Gjerdrum bør egentlig ikke påvirke henne så mye. Det er et kjempe digert fjell mellom Nittedal og Gjerdrum. 
rart hun kunne kjøre på kvelden til venninna si nå for hu har sagt tidligere at hu ikke kjører bil på kvelden pga mørke

Det «kjempedigre fjellet», Romeriksåsen, er ikke større enn at vi har hørt helikoptrene døgnet rundt i flere dager, og ser lyset fra lyskasterne i skredområdet over det «digre fjellet». 

Denne «saken» i Gjerdrum, eller katastrofen som de fleste kaller den, påvirker mange, uansett hvor man bor. 

innlegget ditt sier mer om deg enn om henne!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (4 timer siden):

Det «kjempedigre fjellet», Romeriksåsen, er ikke større enn at vi har hørt helikoptrene døgnet rundt i flere dager, og ser lyset fra lyskasterne i skredområdet over det «digre fjellet». 

Denne «saken» i Gjerdrum, eller katastrofen som de fleste kaller den, påvirker mange, uansett hvor man bor. 

innlegget ditt sier mer om deg enn om henne!

Ja dette blir for dumt. Å insinuere at man ikke skal føle noe fordi man bor et stykke unna. Jaja. Da burde jo ivertfall ikke jeg bry meg som bor på andre siden av landet. 
Men er det noe jeg har brydd meg om de siste dagene så er det denne saken. Den er altoppslukende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk. Jeg bor 8 timer i bil unna Gjerdrum og jeg er også sterkt påvirket. Tenker på dem hele tiden.

Slike skred går over hele landet og kan ramme i nesten alle kommuner.

Synes det er kjempebra at hun bruker kanalen sin til å vise folk hvor og hvordan de kan hjelpe i stede for å danse rundt i sponsa treningsklær eller prøve generere salg til Kappahl hele dagen.  Klapp på skuldra til henne!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med alle dere over her. Alle som har barn tror jeg føler denne saken på kroppen. Jeg har grått ved flere anledninger og kjenner at dette er skikkelig trist! Ta folk for ting som er kritikkverdig, ikke for at man bryr seg. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig flott at hun bruker stemmen sin til å oppfordre følgerne sine til å hjelpe og det at hun hjelper selv der hun kan sier mye om henne! Denne saken er helt forferdelig og jeg må heller si jeg blir overgjett over andre kjendiser/ personer med stor stemme at de bare "later" videre at alt er bra her til lands... For det er ikke bra, hverken nord eller sør, tror alle kjenner det litt med denne saken her.. 2020 kom med korona, dette året skulle bli bedre og på utgang av 2020 så skal flere personer mister live sitt i et skred... Å ikke minst alle de som har traumer for resten av sitt liv både store og små.. Tror man er umennesklig om man ikke føler noe rundt dette.. Så jeg klapper for Sara Emilie! Er mye man kan ta henne på og kritisere, men dette her syns jeg vi skal rose henne! ❤️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man taper uansett hva man gjør som influenser. Får pepper for at man bryr seg for mye. Lurer på hvordan ståa hadde vært om hun ikke snakket om det i det hele tatt. Hudflettet for å ikke bry seg da vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken888 skrev (På 2.1.2021 den 20.00):

Liker reklameinnslagene hennes. Hun har et talent 😊

Men nå syns jeg hun drar dette med Gjerdrum litt vel langt. Alle innlegg hun lager handler nå kun om denne saken. 

Syns det er en smule usmakelig. Holder med at pressen har et overfokus på dette. 

Blir litt mye Gjerdrum ja. Men jeg tenker mest på at de som er direkte påvirket kanskje går på insta for en pause, også legger en person ut så mye om saken. De er helt sikkert glad for at folk hjelper, men noen ganger kan SoMe være et fint avbrekk i en tung hverdag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at det hun gjør nå er helt utrolig fint og jeg blir sjokkert over at det skal snakkes ned om, at dere klarer å finne noe negativt. Tenk om alle bloggere brukte påvirkningskraften sin så bra som Sara Emilie gjør her..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

silikon123 skrev (2 minutter siden):

Jeg syntes at det hun gjør nå er helt utrolig fint og jeg blir sjokkert over at det skal snakkes ned om, at dere klarer å finne noe negativt. Tenk om alle bloggere brukte påvirkningskraften sin så bra som Sara Emilie gjør her..

Det hun gjør nå er superbra! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (5 timer siden):

Så enig. Se på Sophie Elise feks. Hva har hun gjort? Lagt ut halvnakne bilder av seg selv med tampongtråden hengende ut? 

Sara E gjør en fantastisk jobb nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det er en markedsføringsstrategi å hjelpe i Gjerdrum (muligens for merkene, men ikke for hennes eget AS)☺️SÅ kynisk er ingen. Håper jeg!🤪

Men hva skjer med at hun hadde bestemt seg for å ikke eksponere barna så mye? Synes hun legger ut mange flere bilder av de på insta nå enn hun har gjort i hele fjor🧐

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker at hun for noen år tilbake drev en blogg sammen med venninna Donna. Etter å ha fulgt litt med henne i senere tid syns jeg hun virker falsk og ekstremt pr-kåt..🤦🏽‍♀️

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (23 minutter siden):

Husker at hun for noen år tilbake drev en blogg sammen med venninna Donna. Etter å ha fulgt litt med henne i senere tid syns jeg hun virker falsk og ekstremt pr-kåt..🤦🏽‍♀️

Ingen tvil om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...